Блоги → Перегляд

Індія вирішила відмовитися від російських літаків на користь українського Ан-178

Неділя, 19:15, 19/03

Індія більше не зацікавлена у російських літаках Іл-214, на розробку яких пішло 17 років. Натомість країна зосередиться на українському Ан-178.

Планувалося, що Іл-214 мав замінити застарілі літаки Ан-12, які використовуються у Збройних силах Індії та російських військах. Роботу над ним розпочали ще у 2000 році, а в 2007 до його розробки приєдналася й Індія. Над розробкою літака працювали авіакомплекс імені Ільюшина, НПК "Іркут" і індійська компанія Hindustan Aeronautics. Та за цей час літак не створили й він існує лише в макеті. Тому Індія вирішила призупинити свою участь у цьому проекті, передає BBC.

Літак, який був потрібен Індії, мав мати вантажопідйомність близько 20 тонн, а також бути придатний для використання на високогірних аеродромах з ґрунтовим покриттям. У підсумку в минулому році Індія підписала договір про спільну розробку схожого літака з українською корпорацією "Антонов", у якої вже є літаючий прототип транспортника Ан-178. 

Така ось іще одна справжня укрновизна.  Є в Україні люди, які займаються реальними справами, а не тільки пописують рррреволюційні заклики в тирнетах, сидячи на дивані та з пивком у руках.

Коментарі

АНи не дуже показні, але як робочі конячки - краще не треба. Витривалі, надійні, міцні, а злітають та сідають - де завгодно.
АН-12, до речі, перестали випускати у 1970 чи у 1971 році, а вони, як видно із тексту, й досі на них літають.
-1

Індія шукає дешевизни.
А якщо вже приводити приклад надійсності, так це американські пасажирські Дугласи 2-моторні - з часів війни літають до наших днів! Випускались і в СССР.
Про літаки.
2 фото з особистого літака Путіна:
https://pbs.twimg.com/media/C7ViMAvV0AAWUdL.jpg
https://pbs.twimg.com/media/C7ViHVVVAAAHfm4.jpg
- що то за хлопчик?
Онаніме, ти як не брехнеш, то не дихнеш.
Насправді ж укрноватори створюють реально корисні речі для України та світу.
А ррреволюційними закликами підбурювати дурніших від себе - це якраз ти і тобі подібні "герої-підпільники".
0

Дмитре, вже 10-ий раз Вам кажу:
- Впроваджують тільки те, що спустошує наші кишені! Корисні речі ніхто не впроваджує бо це нерентабельно для світового комерційно-корупційного інтернаціоналу.
Така ось іще одна справжня укрновизна. Є в Україні люди, які займаються реальними справами, а не тільки пописують рррреволюційні заклики в тирнетах, сидячи на дивані та з пивком у руках.
==========
Дирижаблі де?
+3

Юрію, дирижаблі НЕ рентабельні: повільні, неповороткі, а якщо зважити на їхню парусність - і не завжди керовані, внаслідок чого вони вимагають практично ідеальної погоди. Тому їх і використовують вряди-годи, поштучно, в ролі підйомних кранів.
-1

1) Дирижаблі надзвичайно рентабельні - за свій політ вони беруть на порядки менше палива ніж авіація (літаки і гелікоптери). Крім того, на дирижаблі можна встановити сонячні батареї, летіти в повітряних течіях ітд.

2) Дирижаблі дуже швидкі - не потребують дозаправок (як у авіації) і можуть летіти в повітряних течіях які розганяються до 700 км! Українець Конюхов пролетів навколо земної кулі за 11 днів! Літаку на сонячних батареях для цього виявилось необхідно аж півроку..

3) Дирижаблі дуже маневренні - можуть розвернутись майже на місці, а для літака необхідно "вибрати радіус". Дирижабль може підніматись і опускатись вертикально - для літака на такий маневр приходиться витрачати потоки палива!

4) Гелікоптери мають величезну парусність - ми просто не бачимо гіганського "тору" який утворений рециркулючим навколо гілікоптера повітрям. Цей тор має розміри дирижабля аналогічної вантажності і не дає гелікоптеру гасити пожежі. Сьогодні в багатьох країнах відмовились від пожежних гелікоптерах бо не відмом жодного випадку його ефективності.

5) Дирижабль в режим зависання не потребує енергії, а гелікоптер на зависання витрачає 100% своєї енергії (і це якщо не враховувати втрати на компенсуючий протиобертання гвинт).

6) Дирижабль літає в любу погоду, а авіація - ні. Доведено американськими бойовими дирижаблями!

7) Дирижаблі заборонено тиражувати з 1954 року. Всі дирижаблі замінили супернерентабельними гелікоптерами і великоваговими літаками. Для комерції це дуже вигідно, а людям - ні. :(
+2

Гнилий Захід, на відміну від совка, ЗАВЖДИ враховує фінансову вигідність. Тож, відкинувши ідеї всіляких міжнародних заколотів, якщо дирижаблі були такими зручними, їх би зараз у світі було як тарганів.

Інша справа, якщо б, випадково, не була б винайдена літаково-гелікоптерна авіація, тоді б, звичайно, ми були б змушені прилаштовуватися до повітроплавання.

А так - Ан-24 довозить півсотні людей із Києва до Харкова (470 км) за 50-60 хвилин.
Наймасовішій за всю історію авіації літак Боїнг 200 людей, довозить від Лондону до Канберри (17014 км) за 20 ч. 30 мин.

Скільки б чапав, у першому та другому, випадку дирижабль???
0

Для дууууже вумних.
Індія дирижаблі НЕ замовляла. Індії потрібен транспортний ЛІТАК. Україна їй сказала: "у мене є". Домовились.
До чого весь цей бородатий словоблуд? Мабуть до того, що бородатим аж у кишках пече, якщо Україні щось вдається?
0

Микола Метикайло 15:47
Якби дирижаблі були, то акціонери ніколи б не витрачали свої гроші на розвиток авіації. А для війни необхідна авіація. І найбагатшим людям (Рокфелерам) необхідно було стимулювати великі витрати нафтопалива. Так що з комер-політико-мілітарної точки зору дирижаблі були ОБРЕЧЕНІ

Літаки і гелікоптери були відомі і в часи дирижаблів - порівняйте цю техніку відповідних років - небо і земля.

Порівнювати сучасну авіацію з 100-літньої давності дирижаблями - штука необ'єктивна. Хто Вам сказав, що дирижаблі стояли б на місці? Крім статичного повітроплавання було ще й динамічне - не знали? Ото ж!.. )

І куди Ви поспішаєте? Знаєте скільки і з якою швидкістю йде по морю круїзний лайнер чи якась-там яхта? )
0

До речі, Рокфелер-онук помер.
Статкі мав десь на рівні Ахметова..
+1

Панове, Індія шукає літак ВІЙСЬКОВИЙ. А там економія все ж не головне.
А щодо дирижаблів - то вони розвиваються. І коли їхні нові зразки й моделі стануть зручнішими, тоді й почнеться їхній МАСОВИЙ випуск і застосування. А це буде в найближчі 10 років.
Не забувайте, що зараз на масовість нових видів транспорту сильно впливає ще й страховий бізнес.
0

В морі не катери і не яхти є головним транспортом, а великі кораблі.
Таке саме і в повітрі - мають бути дирижаблі. Але..

Наповнювач дирижаблів - газ, суміш гілію і водню. Цей газ не зріджується з допомогою дроселів. От і все, в цьому реальна причина фактичної заборони дирижаблів.
Постанова про право ВО Антонова створювати спільні з іноземцями підприемста дало наслідки, - в еміратах почали випуск з канадськими двигунами...
Індійці шукали не тільки дешевше, а і без заполітизованоі залежності та якісного виробника. АНи літають а іли падають.:-) -.
Наші білякоритні, як не 100% крадії, то спекулянти калібру купи-продай. Їм і в голову не влізає, що НОРМАЛЬНИЙ бізнес дає 5-10% прибутку, а не їх підкилимні, бутлегерські, 100-200%.

Епоха мафії добігає кінця, і якщо на розпочати СТВОРЮВАТИ, Україні, слідом за кацапією - буде швидкий гаплик. Вони вже ДОСТАТНЬО накомуніздили (хоча вони так не вважають), а тепер настав час створювати СПРАВЖНЮ економіку, розпочавши з відродження виробництва.

Їм цього ну дуже не хочеться, але б якби вони ХОЧА Б не заважали, нищучі БУДЬ-ЯКІ намагання десятків тисяч ініціативних людей, що започатковують свій малий та середній бізнес. Як-то кажуть кацапи: "Нєт ума, счітай - калєка!
Інфа про Україну - позитивна. Як на позитивну інфу реагує нормальна людина - українець? Зрозуміло, що із задоволенням.
Так і зреагували Георг і Микола.
Інакше - Бородатий. Відразу ж почав, що там якийсь Дуглас кращий, ніж Ан, а ті дирижаблів Індії не постачають - тобто почав лити суцільний негатив.
Психічна патологія чи просто раша?
0

Бачив суч.інструкцію для порохоботів.
Там щоб "позитив" поширювати - в списках рекомендованих тем, мабть, і той АНтонов є ))
0

Бородатий, справа в тому, що я читав і коменти кацапів із раші на цю подію. Так вони відрізняються від коментів Бородатого тільки тим, що замість дирижаблів говорять про якісь свої Іли. Все інше - точно, як у Бородатого.
Так хто тоді які інструкції виконує, чи не Бородатий - інструкції для ольгінців? А тоді з хворої голови на здорову?
В РФ ольгінці першими поширюють "позитив",
щоб люди не бачили тої ///опи,
в якій вони всі давно сидять по самі вуха..

Україна трохи відстала, бо лиш мавпує РФ, а мавпування завжди вторинне..
Але не біда - все так не буде:
https://pbs.twimg.com/media/C7XeX_AWwAE2klX.jpg
0

Таку фігню пишеш, що аж чудно. Ольгінці ж для чого? Для всяких хахлов, бульбашєй, азєров і т.д. Для своїх внутрішніх "русскіх" у них є незрівнянно потужніші інструменти. Типу всім відомого Кісєльова і т.д. - ім’я їм легіон.
Вивчай матчастину.
Дивергент Градієнції 19:34
Таку фігню пишеш, що аж чудно. Ольгінці ж для чого? Для всяких хахлов, бульбашєй, азєров і т.д. Для своїх внутрішніх "русскіх" у них є незрівнянно потужніші інструменти. Типу всім відомого Кісєльова і т.д. - ім’я їм легіон.
Вивчай матчастину.
============
Тематика тролінгу[ред. • ред. код]
За свідченнями журналістів-розслідувачів і колишніх співробітників офісів, основна тематика дописів і коментарів тролів така:[1][2][8][11][14]
критика Олексія Навального, його спонсорів[3], а також російської опозиції в цілому;[10]
критика зовнішньої політики України та США, а також перших політиків цих країн;
вихваляння політики Росії та Володимира Путіна.
0

Бородатий сам признався, що троль:
"критика зовнішньої політики України та США, а також перших політиків цих країн;"
Бо нема жодної теми, в яку Бородатий не ввернув би нападки на Порошенка й абсолютно дику маячню на Україну - типу Україна оплачує війну раші.
0

Що Ви знаєте про Андерса, про дирижабль "Київ"?
Я так і думав..
Позиція Бородатого про дирижаблі дуже правильна. украінець що виіхав до США будуе дирижаблі для оборони США і став міліонером за рік....
0

Дякую Георгію.
Найдосконаліші дирижаблі були в італійців, німців і американців. А німці (Шаубергер) під час війни збудували навіть "літаючих тарілки" - засоби динамічної левітації.

Всередині ХХ ст французи створили повний кадастр повітряних течій над Планетою. В атмосфері, як і в Океані, є багато течій які необхідно використовувати.

Тоді ж була створена сонячна батарея, яка була навіть ефективнішою за сучасні (кремнієві). У мене одна така є. Дійсно ефективна.

Нагадую - дирижабль може літати над хмарами..
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі