Блоги → Перегляд

Скандал навколо того "як рівненські "неЗАЛЕЖНІ" ЗМІ допомагатимуть Юлії Тимошенко під час виборів"

Субота, 17:27, 18/08

Рейтинг
0 0
Переглядів
941

0
0
0
У цій статті згадуються

Тема замовних матеріалів, так званої «джинси»— одне з табу для рівненського інтернет-видання «4 влада», що в основному існує за грантові кошти.

Зазвичай вони спростовують будь-яку інформацію про співпрацю з політиками та партіями. Однак, факти як відомо річ вперта, і доводять протилежне. А факти кажуть, що вже більше року продовжується співпраця цього начебто «неЗАЛЕЖНОГО» ЗМІ  та обласної організації партії «Батьківщина».

Пункти 6 – 7 редакційних правил «4 влади» гарантують читачам, що журналісти Агенції сповідують принципи незалежної журналістики, яка передбачає незалежність як від зовнішніх факторів, так і від внутрішніх, зокрема від: держави; політичних партій та їх інтересів; ділових та комерційних інтересів, включаючи інтереси рекламодавців; друзів журналістів; власних упереджень, оцінок, захоплень журналістів. А також, забороняють журналістам і працівникам Агенції бути членами політичних партій.

Однак, для партійців Юлії Тимошенко у «4 владі» зробили виключення. Адже, штатна журналістка Агенції Катерина Романік відповідно до офіційної інформації сайту обласної ради є помічником-консультантом керівника обласної партійної організації, голови фракції партії ВО «Батьківщина» в облраді Миколи Кучерука.

Тому не дивно, що саме Катерина Романік та «4 влада» стали інформаційним рупором «Батьківщини» під час кампанії з дискредитації головного лікаря Рівненського онкодиспансеру  Григорія Максим’яка. Лідер місцевих «батьківщинівців» Микола Кучерук активно просував на цю посаду свого однопартійця, депутата обласної ради Олександра Ткача.

main-foto.png

Пригадаємо як це було. 2 червня 2017 року, під ранок, якраз напередодні голосування в Рівненській обласній раді за кандидатуру головного лікаря онкодиспансеру, на «4 владі» виходить матеріал Катерини Романік «То 10 тисяч, то 6 тисяч»: що відбувається в Рівненському онкодиспансері». Абсолютно бездоказовий, без жодних конкретних фактів корупції, написаний лише на судженнях автора та окремих людей. З єдиною метою – показати із негативної сторони Григорія Максим’яка, при цьому, зовсім забуваючи іншого кандидата, лікаря цього ж закладу і депутата-батьківщинівця Олександра Ткача. Кажуть, що тоді Микола Кучерук не поскупився і виділив на таку інформаційну кампанію «грант» в сумі 100 тисяч гривень.

До слова, в той день жоден із кандидатів не набрав необхідної кількості голосів депутатів аби бути призначеним керівником лікувального закладу. Сама ж боротьба за цю посаду тривала ще близько року, і лише у травні цього року обласні обранці знову затвердили Григорія Максим’яка головним лікарем онкодиспансеру.

Чесно програвати треба вміти. Головне робити правильні висновки, і йти далі. Однак, судячи з усього це не у випадку Миколи Кучерука, якого в місцевих політичних кругах за впертість і небажання йти на компроміси називають «бульдозером».

Днями, в тій же «4 владі», під авторством журналістки Агенції та за сумісництвом особистої піарщиці головного «батьківщинівця» Рівненщини Катерини Романік знову опубліковано негативний матеріал про Григорія Максим’яка «Онкобізнес по-рівненськи». Це вже дуже схоже на серію однотипних замовних матеріалів (т.зв. «джинси»), як метод «брудної» боротьби з опонентом. «Батьківщина» таким ніколи не гребувала. Дивним є те, що ЗМІ, яке себе позиціонує як чесне та  незалежне стає інструментом «чорного PR-у» в руках окремих політиків.

Те, що Катерина Романік активно співпрацює з прес-службою партії «Батьківщина» підтверджує її сторінка у Фейсбуці, де вона активно критикує всіх опонентів Юлії ТимошенкоПетра Порошенка, Олега Ляшка, БПП, Радикальну партію. В той же час, пропагує Юлію Тимошенко та активно стає на захист даної партії і місцевих партійців.

Ще одним доказом того, що «Батьківщина» та «4 влада» тісно співпрацюють, є інформаційна атака на провладну партію «Блок Петра Порошенка «Солідарність» та голову Рівненської ОДА Олексія Муляренка, що розпочалася якраз після конфлікту останнього та Миколи Кучерука в лютому цього року.

Тоді нова більшість в обласній раді відправила у відставку голову облради, представника «Батьківщини» Миколу Драганчука, за керівництва якого процес призначення керівників комунальних закладів та установ перетворився на фарс. Крім того, сам Драганчук не користувався у депутатів авторитетом та не зміг налагодити ефективної роботи обласної ради. Замість нього, обласні обранці обрали головою представника БПП Олександра Данильчука.

З того часу на «4 владі» вийшов ряд матеріалів про БПП та обласну владу з інформацією маніпулятивного і негативного характеру. Що свідчить про сплановану та зрежисовану кимось «піар-кампанію». Та й збалансованість подачі інформації на цьому сайті напевне не в моді, адже жодної згадки про партію «Батьківщина» там не знайдеш. Хоча однопартійців Кучерука на Рівненщині то на хабарі ловлять, то в інших, не зовсім законних справах звинувачують, як то нелегальний видобуток бурштину.

За нашою інформацією, це не останній такий «замовний» матеріал, що незабаром вийде на «4 владі» перед майбутніми виборами щодо опонентів партії «Батьківщина» – БПП, Радикальна партія та ін.

Цинізму такій діяльності додає те, що в основному, ці матеріали робляться за кошти іноземних платників податків – так звані, гранти. Чи знають грантодавці про політичні вподобання «неЗАЛЕЖНИХ» рівненських журналістів та чи схвалюють таку діяльність? Питання риторичне. А тому й виходить як в тій старій народній мудрості, голосніше за всіх кричить «Тримай злодія!» сам злодій.

РЕАКЦІЯ на статтю сайту ІНФОРМАТОР:

Головний редактор рівненського інформаційно-аналітичного порталу "Четверта влада" Володимир Торбіч подаватиме до суду на видання "Інформатор" (informator.news) за "розповсюдження неправдивої інформації". У редакції "Інформатора" кажуть, що нічого не спростовуватимуть.

Про свої наміри подати на видання досуду головред "Четвертої влади" повідомив у Facebook.

"Після розслідування "Четвертої влади" про онкобізнес у Рівному, ресурс партії Ляшка informator.news поширив про нас брехню, за яку ми змусимо їх відповідати в суді... Треба буде вимагати не лише спростування, як до цього, а й грошової компенсації", – написав він.

"Детектору медіа" головред повідомив, що ймовірно подаватиме позов у вересні: "Вже спілкувався з адвокаткою. Десь у вересні, коли всі повиходять з відпусток, подамо позов як на того, хто оприлюднив цю брехню, так і на тих, хто її поширює (принаймні на тих, кого встановимо як реальних осіб) ".

У коментарі "Детектору медіа" редакція "Інформатора" повідомила, що не спростовуватиме опубліковану інформацію.

"Питання джинси і об'єктивності української журналістики є дуже важливим у вітчизняному медіапросторі та для нашого сайту зокрема. Ми вважаємо, що наш матеріал є прав

 

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі