Блоги → Перегляд

2 роки потому - чи дійсно НАБУ виправдовує сподівання?

П'ятниця, 16:59, 21/09

Рейтинг
0 0
Переглядів
769

0
0
0
У цій статті згадуються

Центр імені Разумкова з 1 по 6 червня 2018 року проводив дослідження під назвою «Довіра громадян України до суспільних інститутів». Один із найцікавіших показників це довіра до безпекових та правоохоронних органів. Наприклад  армії у суспільстві не довіряє 32% громадян. А мають довіру до неї 57%. До речі, ці показники практично збігаються з минулим роком.  Якщо ж взяти СБУ, то довіру до нього мають 32% (35% у 2017) населення, в той час як не довірять 53% (46% у 2017).

Якщо взяти НАБУ, то історія ще цікавіша. Довіру до нього мають 16%, порівняно з 20% минулого року, а НЕВІРЯТЬ в орган 63% громадян (56% у 2017 році). Та на відміну від інституцій, що існували з першого дня Незалежності України, НАБУ орган новостворений. Чому на сьогоднішній день в Україні така зневіра до органу, який має неспівставний бюджет по відношенню до функцій та кількості працівників порівняно з тим самим СБУ?

Відповідь  на це  багатогранна і складна, та давайте спробуємо розібратися в основних моментах.

По-перше: НАБУ  орган, який існує у тісній співпраці зі спеціалізованою антикорупційною прокуратурою. Вплив Генеральної прокуратури на останню був суттєво зменшений, аби забезпечити незалежність та неупередженість до нових справ. Відповідно, що НАБУ і САП тонко відкалібрований механізм, який має забезпечувати єдиний результат. Очевидним стає, що якщо голова НАБУ  пан Ситник намагається шпигувати, прослуховувати, обвинувачувати голову САП  пана Холодницького, то спільного результату досягти практично неможливо. Це ставить під питання перше й основне завдання НАБУ – боротьбу з корупцією. А від так платники податків, їх представники у ВР, Президент ставлять під питання доцільність існування самого НАБУ та пана Ситника, як його голови.

По-друге: НАБУ практично не доводить  до кінця історії з топ-корупціонерами. Яскравими прикладам є і Борислав Розенблат, Максим Поляков, Роман Насіров, Микола Мартиненко, справи по топ-менеджерах Приватбанку. Більше того, кожен раз по кожній подібній справі вони самі роздмухують піар-кампанію – подивіться на наші досягнення, а при передачі справ у суд виявляється, що при зборі доказів, були порушені ті чи інші процесуальні норми і звинувачення розвалюється. Сам Ситник вважає, що проблема через відсутність Антикорупційного суду. Однак стає питання, що генеральна прокуратура і СБУ  ведуть свої справи у суді і добиваються обвинувачуваних вироків. А НАБУ не може.

По-третє:  останнім часом діяльність НАБУ стає все більш скандальною. Це стосується і підозри проти заступника керівника СБУ, яка була підписана детективом з темним минулим, який завідомо знав про неправомірність цих дій. Це також стосується і звинувачень в сторону Міністрів – пана Омеляна та пана Петренка. Звинувачення проти пана Омеляна ґрунтуються на його начебто незаконному збагаченні за 18 років на посаді. Сума збагачення перевищує суму його офіційних доходів за цей час на 1 мільйон гривень. Такого роду звинувачення перетворюють на фарс саму історію, бо дуже нагадають міф про те, як сумнозвісного чиказького мафіозі Аль Капоне саджали до в’язниці за несплату парковочного талону.

Крім того, кожна з цих історій тісно пов’язана з чутками про те, що і Омелян і Петренко є людьми Гройсмана. І претензії до них виникли тільки після того, як Прем’єр-міністр відмовився від свого бажання балотуватися у Президенти.

Ці факти, знов наводять громадян на думку: а яке основне завдання НАБУ – боротися з корупцією чи виконувати конкретні політичні завдання?

По-четверте: детективи НАБУ постійно потрапляють у якісь курйозні скандали – то їх ловлять на  незаконному прослуховуванні осіб, то їх ловлять з наркотиками у службовій машині, в центрі міста, то вони влаштовують «розбірки» з представниками САП. То їх представники самі виявляються задіяними у злочинних схемах, шантажі і тиску на представників інших державних структур. Все це свідчить не про нову якість роботи, а про старі радянські методи у «новій обгортці».

По-п’яте: боротьба з СБУ. Служба Безпеки України один з органів, який є безпосереднім конкурентом для НАБУ  у боротьбі  корупцією. Принаймні , Саме НАБУ так вважає. Інакше практично неможливо пояснити спроби Агенції потіснити Службу у цій сфері. Неправомірна справа проти Павла Демчини – це ще один доказ цього. Який виходить далеко за межі доброчесної конкуренції.

 

Сукупність всіх вище наведених факторів пояснює, чому рейтинги довіри до НАБУ такі низькі, не дивлячись на його новизну і шалений кредит довіри на самому початку його існування. Така ситуація, звісно не відображає результативність роботи, однак слугує тривожним сигнальчиком щодо сприйняття даного органу і його керівника Артема Ситника суспільством.  Адже, якщо довіра впади нижче необхідної планки він просто буде звільнений, що, власне, колись і трапилось з Арсенієм Яценюком на посаді Прем’єр-Міністра.  

Коментарі

mart mart 16:48
0
це бля якісь удавані борці напевно. це типу служби що боряться з ким хочуть.
як за часів Наполеона такі секретні служби. на кого скаже команду"фас!"

https://nabu.gov.ua/

читати далі про оцінка доказів в кримінальному судочинстві не є компетенцією адміністративного суду

оголошення про вакансії оголошення вакансії
20.09.2018 12:32
Розпорядження N1813-р від 20 вересня 2018 року
Розпорядженням Директора Національного антикорупційного бюро України від 20 вересня 2018 року N1813-р оголошено конкурс на заміщення вакантних посад в Національному антикорупційному бюро України (далі – Національне бюро).

читати далі про розпорядження n1813-р від 20 вересня 2018 року

оголошення оголошення про вакансії вакансії
20.09.2018 12:22
Розпорядження N1812-р від 20 вересня 2018 року
Розпорядженням Директора Національного антикорупційного бюро України від 20 вересня 2018 року N1812-р оголошено конкурс на зайняття вакантної посади в Національному антикорупційному бюро України (далі – Національне бюро).

читати далі про розпорядження n1812-р від 20 вересня 2018 року

оголошення про вакансії вакансії оголошення
20.09.2018 11:58
Розпорядження N1811-р від 20 вересня 2018 року
Розпорядженням Директора Національного антикорупційного бюро України від 20 вересня 2018 року N1811-р оголошено конкурс на зайняття вакантної посади в Національному антикорупційному бюро України (далі – Національне бюро).

читати далі про розпорядження n1811-р від 20 вересня 2018 року

оголошення оголошення про вакансії
20.09.2018 11:36
Розпорядження N1810-р від 20 вересня 2018 року
Розпорядженням Директора Національного антикорупційного бюро України від 20 вересня 2018 року N1810-р оголошено конкурс на зайняття вакантної посади в Національному антикорупційному бюро України (далі – Національне бюро).


чуваки і чувішки--ідіть в набу лапАти порошенко і ко.

там певно платять дохуя. але хуй попадеш,треба бля вміти бути псом який сповнює вимоги дресури.


Національне антикорупційне бюро.

набу = тобто кого хочеш наїбу
mart mart 16:54
0
https://nabu.gov.ua/vakansii

Перелік вакансій
Шановні кандидати! Звертаємо Вашу увагу, що відтепер вся інформація стосовно перебігу конкурсу (список осіб допущених та недопущених до тестування, рейтинги кандидатів, переможці конкурсу) розміщається у відповідній графі!
№ Посада Термін подачі документів Кваліфікаційні вимоги Статус конкурсу Перебіг конкурсу
1 Старший оперативний працівник – лікар Управління спеціальних операцій (код УСО/1810-р/20.09.2018)
20.09 - 29.09

Прийом документів
2 Старший оперативний працівник Управління спеціальних операцій (код УСО/1811-р/20.09.2018)
20.09 - 29.09

Прийом документів
3 Старший оперативний працівник – завідувач складу автотехнічного майна Управління спеціальних операцій (код УСО/1812-р/20.09.2018).
20.09 - 29.09

Прийом документів
4 Старший оперативний працівник Управління спеціальних операцій (код УСО/1813-р/20.09.2018)
20.09 - 29.09

Прийом документів
5 Старший детектив Національного бюро відділу детективів по виявленню кримінальних корупційних правопорушень Управління аналітики та обробки інформації (1 посада)
18.09 - 02.10

Прийом документів
6 Старший детектив Національного бюро відділу детективів по виявленню неправомірної вигоди та незаконного збагачення Управління аналітики та обробки інформації (1 посада)
18.09 - 02.10

Прийом документів
7 Головний спеціаліст Відділу по роботі з персоналом
17.09 - 26.09

Прийом документів
8 Заступник начальника відділу по роботі з особливими активами Юридичного управління
07.09 - 16.09

Обробка документів
9 Заступник Керівника Юридичного управління
28.08 - 11.09

Обробка документів
10 Детектив відділу запобігання корупції та інформаційної безпеки Управління внутрішнього контролю
16.08 - 30.08

Тестування

11 Керівник Управління зовнішніх комунікацій
15.08 - 24.08

Тестування

12 головний спеціаліст фінансового відділу Управління забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням
10.08 - 24.08

Співбесіда

13 Старший детектив Національного бюро відділу детективів по виявленню кримінальних корупційних правопорушень Управління аналітики та обробки інформації (1 посада)
31.07 - 14.08

Тестування

14 Головний спеціаліст Відділу забезпечення роботи Директора бюро
12.07 - 26.07

Співбесіда

15 Старший детектив – керівник відділу організаційно-методичного забезпечення роботи Головного підрозділу детективів (з наданням робочого місця в м. Києві) (1 посада)
22.05 - 31.05

Тестування

16 Старший детектив Національного бюро відділу організаційно-методичного забезпечення роботи Головного підрозділу детективів (з наданням робочого місця в м. Києві) (1 посада)
22.05 - 31.05

Тестування

17 Детектив Національного бюро відділу організаційно-методичного забезпечення роботи Головного підрозділу детективів (з наданням робочого місця в м. Києві) (1 посада)
22.05 - 31.05

Тестування

18 Керівник Першого підрозділу детективів Головного підрозділу детективів (з наданням робочого місця в м. Києві) (1 посада)
22.05 - 31.05

Тестування

19 Старший детектив – заступник керівника відділу детективів підрозділу детективів Головного підрозділу детективів (з наданням робочого місця в м. Києві) (5 посад)
22.05 - 31.05

Тестування

20 Старший детектив відділу детективів підрозділу детективів Головного підрозділу детективів (з наданням робочого місця в м. Києві) (13 посад)
22.05 - 31.05

Тестування

21 Детектив відділу детективів підрозділу детективів Головного підрозділу детективів (з наданням робочого місця в м. Києві) (3 посади)
22.05 - 31.05

Тестування

22 Старший детектив – керівник відділу детективів Четвертого підрозділу детективів Головного підрозділу детективів (з наданням робочого місця в м. Одесі, Харкові) (2 посади)
22.05 - 31.05

Тестування

23 Старший детектив відділу детективів Четвертого підрозділу детективів Головного підрозділу детективів (з наданням робочого місця в м. Львові, Одесі, Харкові) (7 посад)
22.05 - 31.05

Тестування

Архів вакансій

---------------------------------

о ніхіра собі. а платять як?
mart mart 16:59
0
Процедура тестування



Інформацію про дату і місце проведення кваліфікаційного іспиту (тестування) Вам буде повідомлено у встановленому Порядку.

Просимо Вас ознайомитись із загальними умовами тестування на знання законодавства:

1. Тестування на знання законодавства передбачає складання учасниками конкурсу тестових завдань першого рівня тестування або першого та другого рівня тестування.

Перший рівень
Конституція України

Закон України «Про Національне антикорупційне бюро України»

Закон України «Про державну службу»

Закон України «Про запобігання корупції»

Другий рівень



Кримінальний кодекс України частина 1

Кримінальний кодекс України частина 2

Кримінальний кодекс України частина 3

Кримінальний процесуальний кодекс України частина 1

Кримінальний процесуальний кодекс України частина 2

Закон України «Про оперативно-розшукову діяльність»

Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод та Протоколів до неї, а також національне законодавство у цій сфері

Закон України «Про порядок відшкодування шкоди, завданої громадянинові незаконними діями органів, що здійснюють оперативно-розшукову діяльність, органів досудового розслідування, прокуратури і суду»

Положення про порядок ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань, затверджене Наказом Генерального прокурора України від 06.04.2016 № 139


Тестування на знання законодавства може включати перевірку знань інших нормативно-правових актів України (законів та підзаконних актів), про що зазначається в Профілі професійної компетентності посади.



2. Тестування буде відбуватись у груповому форматі, тобто, разом з Вами в кімнаті для тестування будуть присутні й інші кандидати.

3. Тестування передбачає виконання тестів з використанням комп’ютера.

4. Кількість тестових питань складає 50 або 100 питань в залежності від вимог до осіб, що призначають на відповідні посади в Національному бюро і зазначаються в Профілі професійної компетентності посади.

5. Відсоток успішності (прохідний бал на співбесіду) визначається Конкурсною комісією.

6. Тривалість тестування – 50 хвилин або 1 година 30 хвилин в залежності від передбачених рівнів тестування, зазначених в Профілі професійної компетентності посади.

7. Під час складання тестів заборонено користуватися будь-якими підручними засобами (кодексами, законами, планшетами, телефоном), списувати та спілкуватися із іншими кандидатами.

Місце проведення тестування:

1. Національне антикорупційне бюро України

Адреса: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3.

2. Київський Національний університет імені Тараса Шевченка (червоний корпус), за згодою.

Адреса: м. Київ, вул. Володимирська, 60.

Необхідні документи: паспорт або інший документ, що підтверджує особу.

--------------------------------

так. як це вивчити? томи науки нецікавої
mart mart 17:00
0
Порядок тестів з фізичної підготовки

Для управління спеціальних операцій

Для детективів

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом Директора
Національного антикорупційного бюро України
від 25 травня 2015 № 7-н


ПОРЯДОК
проведення кваліфікаційного тестування з фізичної підготовки кандидатів на зайняття посад в Управлінні спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро України та здачі заліків з фізичної підготовки працівниками даного управління
1. Кваліфікаційне тестування з фізичної підготовки (далі – тестування) є обов’язковим при проходженні конкурсу кандидатами на зайняття посад в управлінні спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро України (далі - Національне бюро). Особа, яка претендує на зайняття посади в управлінні спеціальних операцій Національного бюро та не надала згоди на проходження тестування до участі в конкурсі не допускається.

2. Підставою для проведення тестування є оголошення Директором Національного бюро конкурсу на зайняття посад в управління спеціальних операцій.

3. Після успішного проходження кандидатом конкурсу та призначення на посаду, здача заліків з фізичної підготовки не рідше двох разів на рік є обов’язковою умовою для проходження служби в управлінні спеціальних операцій Національного бюро.

4. Тестування та здача заліків проводиться після отримання згоди особи на його проведення та за наявності медичної довідки за формою-133/о, сертифікатів від нарколога та психіатра, після ознайомлення з умовами та правилами тестування.

5. Тестування проводиться після прийняття відповідного рішення конкурсною комісією Національного бюро, яка проводить відкритий конкурс на зайняття посад в управлінні спеціальних операцій Національного бюро.

6. Результати тестування та висновок за результатами тестування визначаються відповідно до таблиці оцінок комплексної вправи № 2 (Додаток № 1).

7. Етапи тестування здійснюються за такою програмою:

1) біг 100 м;

2) біг 3000 м;

3) комплексна вправа № 2 (зміст вправи і порядок її оцінювання наведено в таблиці оцінок, визначеній в Додатку № 1 до цього Порядку);

4) володіння базовою технікою рукопашного бою;

5) проведення спарингу з рукопашного бою (3 раунди по 2 хвилини).

8. Нормативи тестування та заліку встановлюються у таких межах:

Для кандидатів на посади та працівників Управління спеціальних операцій Національного бюро віком до 35 років:

біг 100 м – не більше 13,4 сек.;

біг 3000 м – не більше 11 хв. 45 сек.;

комплексна вправа № 2 – не менше 450 балів.

Фізично розвинутий кандидат, який має вагу понад 90 кг та показав результати бігу 100 м – не більше 14,0 сек. і 3000 м – не більше 12,0 хв., за рішенням комісії може бути визнаним спроможним проходити службу в Управлінні спеціальних операцій, якщо за вправу "спаринг з рукопашного бою" отримає оцінку не нижче 4 балів, а комплексну вправу № 2 виконає не менше, ніж на 425 балів.



Для кандидатів на посади та працівників Управління спеціальних операцій Національного бюро віком понад 35 років:

біг 100 м – не більше 14,0 сек.;

біг 3000 м – не більше 12 хв. 15 сек.;

комплексна вправа № 2 – не менше 400 балів.

Для кандидатів на посади та працівників Управління спеціальних операцій Національного бюро віком понад 40 років:

біг 100 м – не більше 15,9 сек.;

біг 3000 м – не більше 14 хв. 15 сек.;

комплексна вправа № 2 – не менше 330 балів.

{ Пункт 8 в редакції Наказу Директора Національного антикорупційного бюро України від 08.07.2015 № 14-н}

9. Кандидат на посаду та працівник Управління спеціальних операцій Національного бюро повинен впевнено володіти прийомами та діями базової техніки рукопашного бою.

У ході перевірки володіння базовою технікою рукопашного бою інструктор призначає п'ять прийомів з таких груп вправ:

захист від ударів рукою (ногою);

захист від ударів предметами (ніж, палка);

захист від загрози пістолетом;

звільнення від захватів.

10. Кожен прийом має бути виконаний з елементами несподіваності, технічно правильно, з відволікаючим ударом та завершуватись позначенням удару в больові точки противника, кидком, позначенням задушення чи больовим ...
mart mart   17:01
0

11. Кандидат та працівник визначається таким, що володіє базовою технікою рукопашного бою, якщо він набрав не менше 18 балів, або від 15 до 17 балів, з яких не менше 4-х за виконання вправи "спаринг з рукопашного бою".

Під час спарингу оцінюється вміння кандидата та працівника вести рукопашну сутичку з противником, застосовувати удари, кидки, больові прийоми, задушення та захист від них, а також оцінюються психологічно-вольові якості кандидата.

12. Етапи тестування для кандидатів на посаду та здачі заліків працівниками Управління спеціальних операцій Національного бюро жіночної статті здійснюються за такою програмою:

1) біг 100 м;

2) біг 3000 м;

3) комплексна вправа № 2 (зміст вправи і порядок її оцінювання наведено в таблиці оцінок, визначеній в Додатку № 1 до цього Порядку);

4)володіння базовою технікою рукопашного бою;

5)проведення спарингу з рукопашного бою.

13. Нормативи тестування для цієї категорії осіб встановлюються у таких межах:

біг 100 м – не більше 14,4 сек.;

біг 3000 м – не більше 12 хв. 15 сек.;

комплексна вправа № 2 – не менше 350 балів;

володіння базовою технікою рукопашного бою;

проведення спарингу з рукопашного бою (3 раунди по 1 хвилині).

{Пункт 14 виключено на підставі Наказу Директора Національного антикорупційного бюро України від 08.07.2015 № 14-н}

15. Тестування та здача заліків проводяться у присутності лікаря, а при можливості також і психолога.

16. Здача заліків з фізичної підготовки працівників Управління спеціальних операцій Національного бюро організовується та проводиться заступником Директора національного бюро, якому підпорядковується дане управління на підставі окремого розпорядження Директора національного бюро.

Директор Національного антикорупційного бюро України

А.Ситник



ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом Директора

Національного антикорупційного бюро України

від 16.08.2018 № 166




ПОРЯДОК
проведення заліків з фізичної підготовки осіб, які обіймають посади детективів та старших детективів у підрозділі детективів Національного антикорупційного бюро України
1. Цей Порядок визначає комплекс заходів з організації та проведення заліків з фізичної підготовки (далі – заліки), які мають на меті оцінювання стану фізичної підготовки, формування, вдосконалення та досягнення оптимального рівня розвитку фізичних якостей і здібностей працівників з урахуванням особливостей їх професійної діяльності, спрямований на укомплектування Національного бюро працівниками, здатними за станом здоров’я максимально ефективно виконувати відповідні службові обов’язки та завдання, які покладені на Національне бюро.



2. Дія цього Порядку поширюється на осіб, які обіймають посади, пов’язані із проведенням досудового розслідування та оперативно-розшукової діяльності у Головному підрозділі детективів, Другому підрозділі детективів, Управлінні внутрішнього контролю Національного бюро (далі – детективи).

Проходження заліків з фізичної підготовки є обов’язковим для зазначених категорій осіб.



3. Здача заліків з фізичної підготовки відбувається один раз на рік особами, що працюють на посаді детектива не менш як шість місяців.

Відмова від здачі заліку повинна бути мотивованою і базуватися виключно на наявності медичних протипоказань щодо фізичних навантажень.



4. Результати здачі заліків враховуються під час визначення та затвердження результатів оцінювання службової діяльності державних службовців Національного бюро.



5. Здача заліків детективами відбувається на підставі нормативів, які встановлюються цим порядком і відрізняються залежно від статі.



6. Етапи заліку для детективів-чоловіків здійснюються за такою програмою:

- біг 100 м;

- біг 3000 м;

- комплексна вправа (зміст вправи і порядок її оцінювання наведено в таблиці оцінок, визначеній у Додатку до цього Порядку).

Нормативи заліку встановлюються у таких межах:



Для детективів-чоловіків віком до 30 років:

біг 100 м – не більше 16,0 сек.;

біг 3000 м – не більше 17 хв. 00 сек.;

комплексна вправа – не менше 160 балів.



Для детективів-чоловіків віком від 30 до 40 років:

біг 100 м ...
mart mart   17:03
0

7. Етапи заліку для детективів-жінок здійснюються за такою програмою:

- біг 100 м;

- біг 1000 м;

- згинання та розгинання рук в упорі лежачи;

- підйом тулуба в положенні сидячи за 1 хв.

Нормативи заліку встановлюються у таких межах:



Для детективів-жінок віком до 35 років:

- біг 100 м – не більше 19,0 сек.;

- біг 1000 м – не більше 6 хв. 30 сек.;

- згинання та розгинання рук в упорі лежачи не менше 15 разів – залік;

- підйом тулуба в положенні сидячи за 1хв не менше 25 разів – залік.



Для детективів-жінок віком старше 35 років:

- біг 100 м – не більше 20,5 сек.;

- біг 1000 м – не більше 7 хв.40 сек.;

- згинання та розгинання рук в упорі лежачи не менше 12 разів – залік;

- підйом тулуба в положенні сидячи за 1хв не менше 20 разів – залік.



8. Проведення заліків відбувається за обов’язкової присутності працівників пункту охорони здоровְ’я відділу медичного забезпечення Управління спеціальних операцій.



9. Проведення заліків з фізичної підготовки здійснюється за окремим наказу Директора Національного бюро , у якому зазначається:

- список детективів, які підлягають здачі заліків з фізичної підготовки;

- етапи проведення заліків з фізичної підготовки;

- доручення, необхідні для організаційного забезпечення проведення заліків з фізичної підготовки (за потреби).



10. Для організації проведення заліків, розгляду результатів їх проходження створюється відповідна комісія, склад якої затверджується наказом Директора Національного бюро. Комісія на своєму засіданні розглядає результати здачі заліків, формує рейтинги за результатами їх здачі, розглядає заяви детективів про увільнення від здачі заліків та вносить Директору Національного бюро відповідні пропозиції та рекомендації.



Начальник Відділу по роботі

з персоналом

О.Саморай



Додаток до Порядку



Таблиця оцінок комплексної вправи

------------------------------------------

начальник---японський самурай
mart mart   17:15
0

До 16 тисяч: в Україні рекордно зросла зарплата лікарів
03 серпня 2018, 12:40

https://www.obozrevatel.com/ukr/economics/do-16-tisyach-v-ukraini-rekordno-pidvischilasya-zarplata-likariv.htm

-----------------------------------------------------------------


https://www.obozrevatel.com/ukr/economics/business-and-finance/zarplati-spivrobitnikiv-nabu-u-radi-oprilyudnili-detali.htm

Зарплати співробітників НАБУ: у Раді оприлюднили деталі

Розмір посадових окладів прес-служби Національного антикорупційного бюро України становить від 27 до 46,5 тис. гривень.


-----------------------
mart mart   17:20
0

Корупція і медицина. За що і скільки лікарі беруть хабарі і як цього уникнути

https://www.dom2000.com/uk/articles/koruptsiya-i-meditsina-za-scho-i-skilki-likari-berut-habari-i-yak-tsogo

Корупція зустрічається на всіх поверхах системи охорони здоров'я - від дільничних медсестер до високих чинів у міністерстві. Чим вище поверх, тим про великих масштабах зловживань йдеться: якщо в кабінетах звичайних лікарів корупція починається з сотні гривень, то на самому верху вона вже сягає сотень тисяч доларів.

Говорити про це у відкриту зважилися не всі наші консультанти (виняток - народні депутати, які мають статус недоторканності, ті, хто вже пішов із системи, і сміливці, яких одиниці).Решта просили не афішувати їх: за виступ у ЗМІ з інформацією про корупцію сьогодні можуть запросто звільнити з роботи.

ВИПИСКА «ПОТРІБНИХ»ЛІКІВ

Суть такої махінації проста - хворому виписують, крім основних препаратів, які входять в стандартну схему лікування, кількаДодаткових, без яких можна обійтися.Запідозрити махінацію можна, якщо лікар посилає вас до конкретної аптеки.

Від покупки «потрібного» ліки лікар отримує відсоток від аптеки. «Це від 5 до 20%, - говорить сімейний лікар Дмитро.- Я, наприклад, співпрацюю таким чином з двома фірмами. Отримую 10% за ліки по 50 грн. - Це 5 грн. і 20% за ліки по 80 грн. - Це 16 грн.В місяць мій виторг - в межах 300 - 400 грн. ».

Те ж саме стосується так званих БАДів (біологічно активних добавок), які деякі лікарі пропонують в якості додаткового лікування.Але БАДи не лікують! Ці препарати не пройшли офіційні дослідження та їх ефективність не має задокументованих результатів. Говорити пацієнтові, що без цього «ліки» одужання буде не повноцінним - це піар БАДів, не більше.«Для лікування загрози переривання вагітності« за стандартами »призначаються препарати прогестерону, вітамін Е, спазмолітики, - розповідає акушер-гінеколог Сергій Бакшеев.- А один з моїх знайомих лікарів (доцент кафедри акушерства і гінекології) до цього стандартного лікування додає БАДи (на підставі котячого кігтя і т.Д.) на суму від 400 грн., Маючи відкат з цих препаратів 15-20%. Таким чином, пацієнтки платять не 100 грн. за стандартну терапію, а 400 ».
mart mart   17:20
0

ПІДРОБКАДОВІДОК

Друга поширена схема, яку практикують рядові медпрацівники, - продаж довідок.«Наприклад, лікарняний на тиждень в Києві коштує 150-300 грн. - Каже Дмитро. - Мається на увазі, звичайно, липовий лікарняний, коли людина хоче, скажімо, відпочити.Крім того, до мене звертаються батьки за підробкою довідки про зроблені щеплення дитині. Такий документ коштує по Києву 300-400 грн. Дохід від цієї «заробітчанства» більше, ніж від виписки ліків - за місяць виходить від 800 до 1200 грн ».

Підробляють і більш складні документи, наприклад, про непридатність до служби в армії. У цьому випадку в частку входять кілька лікарів, відповідно, і коштує такий документ дорожче - від декількох сотень у.Тобто до декількох тисяч. Дуже популярні також липові довідки про вагітність і підтвердження побоїв. Вартість $ 300-500.

Окремо варто сказати про оформлення інвалідності.«Це дуже тривалий процес, тому і витрати немаленькі, - розповідає дільничний терапевт Геннадій. - Щоб отримати такий документ, потрібно пройти кілька циклів обстежень і підтвердити свою профнепридатність.Якщо людина дійсно хворий, йому, як правило, дають групу, але тимчасову (на 2-3 роки). Потім свій статус потрібно підтверджувати, інакше з інвалідності просто знімають.Для цього проходять більш дороге обстеження або як мінімум треба заплатити хабар. Суми таких поборів у регіонах різні і коливаються від пари сотень до тисячі доларів ».

ХАБАРІ ЗА ОПЕРАЦІЇ

Цей вид корупції - хліб для хірургів. «Якщо це якась термінова операція, то вона робиться, як правило, без обговорення оплати.Хоча і в такому випадку родичам говорять до операції, що безкоштовно оперує тільки чергова бригада, але можна «попросити» і хорошого хірурга приділити вам увагу за гроші.Або після операції кажуть, скільки потрібно за неї заплатити. Якщо ж має бути будь-яка планова операція, ми без конверта не оперуємо, - зізнається хірург однієї з київських лікарень Олексій.- Вартість нескладної операції - мінімум 600 у. е. Гроші діляться на бригаду: левова частка - хірурга, щось анестезіологу, щось медсестрі ».

ДерибанБЛАГОДІЙНИХ ВНЕСКІВ

Характерний для медиків рівнем вище - головних лікарів, а також головних бухгалтерів.Для того щоб зрозуміти, як ділять благодійні гроші, згадаємо, що у кожному державному лікувальному закладі сьогодні офіційно існують т.Н. лікарняні каси, в які кожен хворий, при зверненні за якою завгодно медичною допомогою (від консультації терапевта до складної хірургічної операції), вносить певну суму грошей.

Скільки саме потрібно заплатити, підказують лікарі: сума коливається в районі 200 - 600 грн., І якщо ви заплатите менше, ставлення до пацієнта з боку медперсоналу буде відповідне.Мета благородна - використовувати отримані внески на зарплату співробітникам, закупівлю апаратури, ремонт і т. п. Однак в реальності гроші часто йдуть не за призначенням, а в кишеню лікареві, головбухові і далі по вертикалі.І це крім «внеску» в кишеню лікареві (від $ 100), скажімо, за хорошу палату - з холодильником і одним сусідом.
mart mart   17:21
0

Нецільове використання коштів

Якщо чотири попередні схеми вміло вуалюються, через що рідко стають предметом розслідувань держслужб, то, починаючи з цього рівня, шилоВ мішку стає приховати все складніше.Мова йде вже не про тисячі, а про десятки й сотні тисяч гривень. Приміром, на початку 2010 року Контрольно-ревізійне управління офіційно заявило, щоВиявило порушення у фінансово-господарської діяльності Київської лікарні швидкої допомоги на суму 718,87 тис.Грн.

Схеми тут використовують найрізноманітніші. Наприклад, проводять махінації з виплатою зарплат: повинні платити з одного фонду, а платять з іншого,З якого йдуть менші відрахування державі, в результаті частина зекономленої суми йде в кишеню.Або вводять в штат зайві посади. Наприклад, для роботи потрібно 6 машиністів з прання білизни, а вводять 17. На їхню зарплату йде 226 тис. грн. Це вже трактується як розтрата.

Відкат на ЗАКУПІВЛЮ

Ця схема використовується вже не медиками, а медичними чиновниками. Відкат - це отримання чиновником, пов'язаних із закупівлями, хабарі за те, що він замовляє за державні гроші певний товар.Як правило, товар в кілька разів дорожчий, ніж його аналог, присутній на ринку, або взагалі не дуже-то й потрібний медикам. Хабар дає фірма, зацікавлена ​​в продажу цього товару.

Приклад закупівлі не дуже підходящого товару - машини швидкої допомоги. «Ось нам закупили десять нових машин швидкої допомоги - фургони, розраховані на чотирьох людей - водія, лікаря, фельдшера та медсестру.А хтось питав у практиків, чи потрібно нам така кількість? І чи потрібні нам саме такі машини? Ні, - журиться лікар київської швидкої Олександр Синельников.- Але якби запитали, то дізналися б, що нам більше потрібні не фургони, а легкові машини, адже в дев'яти виклики з десяти допомогу хворому може надати і один лікар.І аби швидше дістатися до хворого, йому потрібна спритна легковик. Так працюють у багатьох країнах Європи, наприклад, у Франції, де я стажувався.У підсумку наше установа змушена годувати не тільки лікаря, але і роздутий штат водіїв, фельдшерів і медсестер, а також купувати бензину в два рази більше, ніж це було б потрібно для легковиків ».

Якщо машини швидкої допомоги хоч і не зовсім підходять, але використовуються, то безліч закупленого обладнання взагалі простоює. Ще в 2008Році на розширеній колегії МОЗ була озвучена інформація, що, згідно проведеної інвентаризації, виявлено нового медобладнання, яке неВикористовується, на суму понад 130 млн грн.Саме схеми корупційних закупівель найбільш відчутно грабують нашу охорону здоров'я. За неофіційними даними, з того, що виділяє держава на охорону здоров'я, чиновники примудряються покласти кожну третю гривню собі в кишеню.
mart mart   17:22
0

ПРОДАЖ ЗАБОРОНЕНИХ ЗАСОБІВ

Факти шахрайства часто фіксуються і в фармакологічному бізнесі. На сьогоднішній день в аптеці без рецептаМожна придбати практично будь-які ліки, за винятком хіба що психотропних та наркотичних препаратів.«Ці препарати відпускаються виключно за спеціальним рецептурним бланків № 3, на яких повинен бути присутнім штамп медичної установи, особиста печатка і підпис лікаря.Але, незважаючи на це, такі препарати великими партіями потрапляють у незаконний обіг наркоринку, - розповідає завідувачка однієї з аптек м. Києва Ангеліна.

- Причини цього треба шукати не в аптеках, а на верхівці фармбізнесу або у виробників і оптовиків. В аптеках діють більш примітивніСхеми: деякі препарати у великих дозах мають наркотичну дію, але продавати ми їх зобов'язані, просто по одній упаковці в руки.І любителям кайфу нескладно пройтися по декількох аптекам і купити потрібну дозу.

Наприклад, до складу сиропів, які широко застосовуються для лікування верхніх дихальних шляхів входять псевдоефедрин або кодеїн.У концентраціях, що перевищують добову дозу, вони діють як наркотик. Ще один виверт фармбізнесу - продаж рецептурних засобів особами, які не мають на це ліцензії.У першу чергу це стосується інтернет-аптек. Деякі з них реалізують заборонені препарати, причому без рецептів ».

Псевдодіагнози

Питання лікування неіснуючих хвороб, безумовно, є чистою комерцією в медицині.«Останнім часом до мене на консультацію звертається все більше пацієнтів, щоб вислухати другу думку, - говорить лікар-гінеколог Сергій Бакшеев. -Всі вони, як правило, приходять з «псевдодіагнози» - мікоплазмової або урепалзменой інфекцією, хламідіоз, поставленими тільки на підставі сумнівнихАналізів.Справа в тому, що ці мікроорганізми живуть у мінімальній кількості майже в кожному організмі, і високочутливі методи їх вловлюють. Але це не привід лікувати людину курсом важких антибіотиків вартістю від 400 до 1500 грн.».

СТАТИСТИКА

Офіційні дані про корупцію в медицині нам надали в Департаменті громадських зв'язків МВС. Протягом 2009 року в установах і організаціях охорони здоров'я розкрито 319 злочинів.З них 218 - тяжкі і вкрай тяжкі (ненадання медичної допомоги, стерилізація, аборти без показань, лікування без ліцензії і т. д.). Найбільше злочинів стосуються сфери службової діяльності - 241, з них 130 пов'язані з хабарами.Крім того, виявлено 58 фактів привласнення та розтрати держмайна.
mart mart   17:22
0

КОРУПЦІЯ СТИМУЛЮЄ ЗВЕРХУ

В останні роки в українській медицині спостерігається тенденція примусу до корупції рядових медиків з боку керівництва.Приміром, у травні 2009 року ужгородські акушери - представники колективу Ужгородського міського перинатального центру (УМПЦ) - відкрито заявили пресі,Що головний лікар змушує їх брати від пацієнтів хабарі й віддавати йому 20 тисяч доларів щомісяця.

Крім того, як повідомив заступник головного лікаря УМПЦ з медичної частини Анатолій Куцина, акушери були зобов'язані віддавати головному лікарю по 500-1000 доларів щомісяця кожен.Завідувач першим пологовим відділенням Іван Палюк також додав, що головний лікар УМПЦ пригрозив кожному звільненням за непокору. Скандал закінчивсяПорушенням кримінальної справи проти головного лікаря ужгородського пологового будинку і призначенням на це місце нового керівника.

Ситуація повторюється в інших містах і сьогодні. Приміром, як пошепки розповіла нам стоматолог однієї з київських поліклінік, її щомісячна такса завідуючої стоматологічним відділенням становить 2000 грн.«Якби я не дала згоди на це, мене просто не взяли б на цю роботу, - зізнається вона. - Більше того, якщо я перестану добувати гроші для керівника, мене відразу звільнять ».Механізм відпрацьований: при влаштуванні на роботу лікаря змусили підписати заяву ... на звільнення. Тільки без дати. Її поставить головлікар - коли треба буде.

Стан медицини Києва взагалі являє собою яскравий приклад того, що здатна зробити корупція з охороною здоров'я. «На сьогоднішній деньСтолична медицина, колись одна з кращих в країні, повністю розвалена, - говорить Кирило Куликов, народний депутат України, член комітету ВерховноїРади з питань бюджету, екс-голова українського Інтерполу.

- І справа тут не в рядових медиків - ті дрібні подяки, які їм дають хворі, лише допомагають їм хоч якось виживати. Головні корупціонери сидять у київській мерії.Мені відома людина, що зобов'язав кожну столичну лікарню тижні заносити йому валізку з виручкою, яку лікарі змушені вимагати у хворих.Можете уявити собі, через які приниження змушені йти люди в білих халатах. У будь-якій нормальній країні цей чиновник уже давав би свідчення прокуратурі (у нас його тільки нещодавно звільнили - Авт. ».

5 НОЖІВ У СПИНУ КОРУПЦІЇ

1. Стандартизувати лікування. Впровадити в життя протоколи (стандарти) лікування для кожного клінічногоВипадку (зараз вони є, але в обмеженій кількості), обов'язково враховуючи індивідуальні особливості організму людини.

2. Підвищити зарплату. Щоб відбити бажання брати гроші з пацієнтів (у вигляді призначення зайвих ліків, хабарів за довідки тощо), багатьом медикам досить буде підвищити зарплату.Адже вони часто змушені це робити, щоб елементарно прогодувати сім'ю (нагадаємо, що зарплата українських медиків - близько 1200-1500 грн. / міс.).

3.Лікарняним касам - касові апарати. Сьогодні не ведеться ніякої фінансової звітності по роботі лікарняних кас. Потрібно заснувати контроль за використанням цих грошей.Може підійти звичайний касовий апарат. Щомісячний звіт здавати в податкову. Цей захід допоможе боротися з корупцією на рівні медустанов.

4.Створити незалежний контролюючий орган. Для боротьби з корупцією на рівні окремих медустанов потрібно також заснувати незалежний контролюючий орган, наприклад, Державну медичну інспекцію.Її завданням має бути контроль за використанням бюджетних та інших коштів. Також до її структури могла б входити служба, яка контролює якість лікування, а саме - використання протоколів лікування (див.«Ніж» № 1).

5. Реформувати фармакологічний нагляд. Включити до списку «рецептурних» препаратів ті, які у великих дозах надають наркотичний ефект.А також ретельніше контролювати продаж препаратів, які мають серйозні побічні ефекти, особливо якщо вони продаються в мережі інтернет-аптек.

Дата: 2010-05-13
Джерело: segodnya.ua
mart mart   17:23
0

ніхуя собі,сказав дилетант
Панове, якій корові ви більше довіряєте - чорнго-рябій чи червоно-рябій?
То стільки ж саме смислу у всіх наших рейтингах довіри.
А ви все щзе тупо й радісно вірите цій брехні та махінаціям.
Схоже, що в укрів розуму і не було від початку...
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі