Неділя, 00:08, 24/04

Рейтинг
5 0
Переглядів
1479

0
0
0

Не треба бути неабияким спеціалістом в галузі маркетингу чи піару, аби сприйняти аксіомою, що ціільовою аудиторією реклами чіпсів  "Лейз Макс" ("Lays Max") є передусім підлітки та молодь. Адже подібного роду фастфудівські продукти, попри наполегливі увіщування медиків-дієтологів про їхню шкідливість для організму, користуються особливою популярністю в представників саме цієї вікової категорії. Такими ж є і персонажі конкретного ролику.

В просуванні товару на ринку й пошуках найкоротшого шляху їстівних новинок до шлунку споживача рекламісти бувають дуже винахідливими й оригінальними. Кожен вибрикується, як може. В цьому, звісно, немає ніякого криміналу. Одначе при перегляді реклами чіпсів "Макс" мимоволі виникає питання: чи не переборщили рекламісти, перейшовши межі допустимого? Та й про що, власне, сам демонстрований кліп? Які він аналогії викликає у свідомості глядачів?   

Річ в тім, що поведінка персонажів ролику, після того, як вони скуштували рекламований продукт, викликає асоціацію з клінічними проявами шкідливого впливу на організм деяких наркотичних речовин з групи так званих "легких" (це умовна класифікація, адже добре відомо, що жодних наркотиків-"лайт" в плані руйнівних наслідків не буває).

Неадекватність поведінки персонажів ролику, яка наступає внаслідок споживання чіпсів, проявляється таким чином: людей охоплюють напади сміху, раптові спалахи фізичної активності, їх починає кидати з боку в бік, деяких - колотити як в лихоманці, вигинати, складати навпіл. Звертає на себе увагу спонтанність і неконтрольованість рухів та психомоторних реакцій. Люди в кадрі поводяться так, ніби вони замість чіпсів наковталися якихось рецептурних пігулок або обкурилися ароматичною сумішшю чи простіше кажучи - "травичкою".

В інших рекламах, приміром, шоколадних батончиків чи ще якихось хрустких солодощів, споживачі теж починають бігати, танцювати чи стрибати. В тому числі по стінах, а то й по стелях ходити, даючи в такий спосіб вихід набутій енергії. Але відмінність згаданої реклами чіпсів в тім, що рухи людей відбуваються на їхній подив і попри їхню волю. Щось заволодіває людською свідомістю і починає контролювати її. Відтак не людина стає сильнішою, з'ївши продукт, а ніби якась заборонена речовина починає керувати людською волею, емоціями, рухами.

Якщо це такий гумор, то він, щонайменше, напрочуд дивний. А точніше було б сказати - якийсь нездоровий, пришелепкуватий, патологічний.

Подібні ефекти, як вже було сказано, є в багатьох рекламах, але зняті вони із добрим гумором, а кумедні гіперболи та метафори викликають в глядача позитивні емоції. Чого не скажеш про рекламу чіпсів "Лейз Макс".   

Звісно, оцінити висловлені враження можна тільки після перегляду реклами. Автор замітки не знайшов її в Інтернеті, але цей відеоролик дуже часто крутять на "першому музичному" М-1 та Новому каналі.

Було б цікаво дізнатися думки тих, хто натрапить на креативний витвір. Може проблема не в рекламі, а в авторі посту? Можливо це мені щось примарилось? Хоча я нічого такого з забороненого ніколи не вживав, та й від чіпсів в силу певних медичних обмежень давно відмовився. 

 188398.jpg

 "Lucy in the Sky with Diamonds»

/The Beatles/  

«Lucy in the Sky with Diamonds» — песня из альбома The Beatles «Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band» (1967) в исполнении Джона Леннона.Текст песни носит сюрреалистический оттенок, а первые буквы существительных в названии образуют аббревиатуру «LSD», которая в прессе 1960-х ассоциировалась с одноимённым наркотиком.

/Вікіпедія

Коментарі

Да, конечно. Происходит мощное психотропное воздействие - подмена логичного сообщения эмоциональным воздействием. Вместо чипсов "клиенту" продают обещание хорошего настроения, богатства, сексуальной привлекательности и успешности. Что заведомая ложь.
+3

Звісно, не без цього. Але тут я все ж таки трохи, чи скоріше зовсім про інше. Треба дивитися відеоролик. Там щось таке, що здається перебуває за всілякою межею. Складається таке враження що це чіпси не "Лейз Макс", а "ЛСД Макс".
Виходить зомбо-чипси.))))
+3

Це вже ближче.
Автомобили тоже рекламируют подобным образом - только сел, завелся - и все вокруг психоделически расцвело. Это нормально - продавать не продукт, а мечту о чем-то с ним ассоциирующееся - счастье, хорошее настроение, любовь, респектабельность, статус и т.д. Кому нужны просто чипсы? Никому. Но вот чипсы, которые в рекламе привязали к ралости, эйфории и чему там ещё - другое дело.
+1

Ви дуже добре описати комуністичну агітацію та агітацію за "руський мир". Методи ті самі.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі