Блоги → Перегляд

ВИБОРИ З ТОГО ЩО ВЖЕ БУЛО У ВЖИТКУ, ЧИ ВЖИВАННЯ ВИБРАНОГО - НЕ ТЕ САМЕ?

Вівторок, 11:27, 31/07

Рейтинг
3 0
Переглядів
1174

0
0
0
У цій статті згадуються

“Один юрист з портфелем може вкрасти у тисячу разів більше, ніж банда головорізів з пукавками” –  казав “Хресний батько” мафії дон Віто Корлеоне. 
Дітки нашого г. Дона наколядували статки, що зростають за кожен рік навіть швидше чим у любої  світової компанії з висококонкурентним бізнесом. 
"По оценкам Freedom House, "все более бесстыдная деятельность представителей правящей элиты и членов их семей становится объединяющим фактором недовольства нынешней ситуацией" со стороны граждан Украины."
"Водночас президент правозахисного центру Freedom House Девід Кремер звернув увагу на всезростаючу корупцію в Україні. «Під час мого візиту в квітні я почув новий термін – фаміліалізація – що корупція в Україні стає особистою і досягає першої родини країни, – каже Кремер. – За повідомленнями, протягом останнього року один із синів президента збільшив свої статки у 18 разів. Виринають питання – як накопичилося таке багатство?
"
Ми вже добре обізнані про колядників. Таки правда, що сама ефективна боротьба з корупцією, це її очолити.

На поточний час ситуацію оцінюють по опитуванню:
"По данным исследований «Центра Разумкова»
деятельность президента в 2010 году поддерживало 40,9%. В 2011 абсолютно поддерживало – 7,3%, абсолютно не поддерживает – 59,4%.
По сравнению с октябрем 2011 года часть тех, кто полностью поддерживают деятельность президента Украины, снизилась с 10,5% до 7,3%, а доля тех, кто её не поддерживает, увеличилась с 52,4% до 59,4%. Уровень полной поддержки деятельности Верховной Рады Украины статистически существенно не изменился, но часть тех, кто не поддерживает парламент увеличилась с 62,7% до 66,6%.
Также за этот период увеличилось количество тех, кто не поддерживает деятельность правительства (с 58,1% до 62,6%).
По сравнению с октябрем снизился уровень поддержки политиков, которые представляют власть. Респондентов, которые поддерживают деятельность Виктора Януковича, - 7,8% (по сравнению с 10%), а не поддерживающих - 64,6% (по сравнению с октябрьскими 54,6%).
Доля тех, кто не поддерживает деятельность Николая Азарова, выросла с 61,8% до 68,7%; а тех, кто не поддерживает деятельность Владимира Литвина, - с 64,1% до 68,3%; тех, кто не поддерживает действия Сергея Тигипко, - с 61,6% до 66,8%.
Но при уровне абсолютной поддержки деятельности президента в 7,3% не понятно как власть собирается менять курс в этой стране и осуществлять реформы."

ПРогресивною думкою Янукович за гарантій попасти в касту неприкосновенних вимагає зробити так, щоб депутати не могли чинити опір для міліції:
"11 июля 2012 года Конституционный Суд признал конституционной возможную отмену неприкосновенности депутатов парламента и неконституционной отмену неприкосновенности Президента и судей, что предусмотрено законопроектом №10530.
Председатель фракции ПР в Раде Александр Ефремов прогнозирует принятие Радой законопроекта №3251 (доработанный) "О внесении изменений в Конституцию Украины" (о гарантии неприкосновенности для отдельных должностных лиц), которым предусматривается ограничение депутатской неприкосновенности, в январе 2013 года.
"
Наш г. Дон чекає та сприяє позбавленя депутатів законного службового імунітету, щоб пересаджати депутатів опозиціонерів. Ми вже не раз бачили, як то застосовується для протидії народу і захисту свавілля корумпованих "слуг народу".

1296103360.jpg "В большинстве Европейских стран коррупция относится к уголовным преступлениям."

 Саме тому для нинішньої влади вступ до ЕС є небезпечним, що чітко доказово показуе приоритети народних інтересів та антинародний характер нинішнього складу кадрового наповнення влади.  Саме людей у владі. Бо влада реалізується через владні повноваження виборних та призначених посадових осіб. Суб`єкт владних повноважень є виконавцем. Саме виконання владних повноважень за призначенням є владою. Все інше є як мінімум халатність (невиконання службових обов`язків) чи корупційні дії, у випадку дій по тіньовим схемам та використання владних повноважень для своїх бізнес інтересів, своєї сім`ї, чи подєльників чи за хабар (відкат) третім особам. Найбільша корумповані дії є дії для захоплення чи збереження владних повноважень у сговорі з іншими виборними, призначеними та іншими службовцями (соціальні, служби, ЗМІ, силових структур, територіального управління та самоуправління, відомств, тощо). Зараз ми саме спростерігаємо такі явища надзвичайно корумпованої влади, котра законотворчу роботу використову. для формування погибленлої корупції по приватизації ресурсів та територій держави для інтересів владних угрупувань та тіньових схем "приватизації держави".
"Характерным признаком коррупции является конфликт между действиями должностного лица и интересами его работодателя либо конфликт между действиями выборного лица и интересами общества. Многие виды коррупции аналогичны."
Роботодавцем для виборної влади є народ. Антинародні дії є мотивом імпічмету, та навіть позбавлення "імунітету неприкосновенності" та притягнення до суду. Саме тому протестний народний рух, мітінги та інші заходи протидії корумпованій владі корупціонери обмежують, та протидіють масовим заворушенням під виглядом "наведення порядку", порушуючи права народа-роботодавця застосовуючи народний ресурс (бюджет, делеговані права, закони, судові та силові  структури, конституцію) в протидії самому народу.
"Особо тяжким преступлением является вся система государственной власти, применяющая властные полномочия для неконституционных форм диктатуры и совершаюшая насилие над законопослушными гражданами реализующими своё конституционное право на качество жизни, свободу слова и выбора, при тотальных фальсификациях делопроизводства, использование законодательной исудебной власти для борьбы с оппозицией и осуществляющие к этничнским, социальным, профессиональным и общественным организациям терора и геноцида (этноцида, нарушение прав человека, экономических свобод, преследований за инакомыслие и на профессиональную деятельность). Если народ реализует свои права на смену персоналий во власти, - импичменд, досрочные перевыборы, право на революционное отстранение власти с люстрацией всех стрктур власти, иностранные представители не имеют права вмешиватся в ход событий, кроме функции наблюдателей и обеспечение безопасности своих граждан и сотрудников. При действиях коррумпированной власти против народных протестов и действий по наведению порядка силовых структур с особой жестокостью (нанесение вреда зоровью и угрозе жизни гражданам, факты гибели граждан, применение вооруённых подразделений с несвойственными им функциями против митингов и мирных собраний, применение провокаций и наёмников), допускается применение миротворческих сил для мирного урегулирования конфликта в виде наблюдателей и содействия востановлению порядка путём мирного осуществления перевыборов."

Корумпованість цієї влади почалася з домовленостей Ющенко з Януковичем проти Тимошенко. Литвин як завжди гравець за інтерес. Підписання закону та блюзнірскі ігрів "галасування" знову порушили порядок прийняття закону. Фахової оцінки закону чи хочаб професійне обговорення не відбулося...

Простий народ сприймає корупцію лише через правостосунки особи з владою у вигляді окремих чиновників.  Нажаль,  корумпованість влади народ не здатен сприймати як невібворотню загрозу, з якою треба боротися у зародку. Нажаль і депутати опозиції не є конструктивними, бо діють спонтанно, а не планомірно по всим фактам процедурних, реглаиентних та правових порушень. Переважно то відбувається через політичне невігластво та політичний інфантилізм, чи навіть нерозуміння поняття політичної діяльності. Політична діяльність тільки в виборчих кампаніях нічого не варта, бо люди не розрізняють секти, клуби, партійки та партії. В Україні немає жодної вагомої послідовної, програмно об`єднаної, свтоглядно спрямованої державницької партії. Є особистості, та не так багато сгуртованих та прослідовних лідуючих груп.

"Партія влади" особливо не схожа на українську державницьку політичну партію по українофобії та домінуванні бізнес інтересів понад усе. Тож і в виборі засобів не особливо чистоплотні, за домовленностями застосовуючи владу проти інтересів народу та держави:
"Коррупция верховной власти относится к политическому руководству, высшей исполнительной и законодательной власти, к верховным судам в демократических системах. Она касается стоящих у власти групп, недобросовестное поведение которых состоит в осуществлении политики в своих интересах и в ущерб интересам избирателей (народу) за сохранения власти и ограничения методов законного отстранения от власти корупционеров."
Закон про мови прийнято саме позафахово за звичайних маніпуляцій. Тепер Янукович може його підписати, тоді це підтвердить його зацікавленість та турботи про прийняття закону (тиск, маніпуляції для "гарної гри").  Накладання вето може використовуватися для піару лояльності до українців, що надасть голоси з пасивної частини виборців, та навіть з опозиційного електорату. Навіть ветування не обмежить повторного протискування закону після декоративних "коміссій" та "перспектив". Безумовно, дуже важливо навіть компетентність комісій... тож є сумніви... та чи перший раз то...

Стан речей міг би бути іншим, якби була реальна активна робота партій та обїєднання опозиції і активна протидія корупції не тільки при провокативних діях влади, а повсякчас і по усіх регіонах. Безумовно, коли гарантій нема, то і гарантійний ремонт неможливий. Аматорам з народу самостійно,  без підготовки та участі солідарних сил  з ситуацією важкувато справитись з позитивними наслідкаи. Для росту кристалу треба зародок, - керівництво комперентного та пассіонарного лідера. Просвіта для народу є конструктивний механізм свідомого руху людей за свої права.

"Настоящих буйных мало, вот и нету вожаков!"
                                          В. Высоцкий

Коментарі

"Просвіта для народу є конструктивний механізм свідомого руху людей за свої права."
Пишеш одне, Георге, але робиш цілком протилежне
Типовий укрпатріот.
+1

Дмитро - глупости выдумывать и распространять - большого ума не требуется.
-1

Григорію, під просвітництвом розуміють поширення науково обгрунтованих знань.
В даному випадку - про причини наших проблем та шляхи гарантованої нормалізації.
Тим більше, що знання такі вже створені. І навіть у популярному варіанті.
+2

Аргументуйтее! Якщо такі розумні, то чому ви такі безнадійні. Плисти по течії енергетично вигідно, але безперспективно.
Дмитре! Де є протирічча, чи це є придумка?
------------------------------------------------
Д.К."Тим більше, що знання такі вже створені. І навіть у популярному варіанті."
Це про що популярно? покажіть посилання, бо всякого є...
Корупційні дії дають у розпорядження корупціонерів ніде не враховані гроші. Саме гроші є головною ціллю організованої та спонтанної корупції.
Звідси і методи знищення корупції:
1. Спостереження за переміщенням грошей в країні, аналіз грошових потоків.
2. Дача мічених хабарів, затриманна "на гарячім".
3. Накладання непомірних штрафів та інших видів покарань на корупціонерів.
4. Перенацілення діяльності суспільства з грошей на інші цілі.
+1

"потрібна психологічна та світоглядна оптимізація багатих... ... просто, і недорого. За умови – якщо воно цього захочуть самі." - Д.К http://politiko.ua/blogpost80394
Дмитре! Нас різнить те, що ви вірите в несдійсненне: Совістити безсовісних та позивать до несправедливих - марна справа.
Юрію. Ознайомтесь з рівнями корупції. Хіба стрижка зачіские допоможе, коли корупціїї треба голову віттяти. У нас очільник корупції очолює рейдерску команду. Ющенко був у сговорі, бо навіть Межигір`я було презентовано як подарунок на день народження, просто схема легалізації була складнішою, чим достати з кишені. Корупція усих гілок влади не знизу, а зверху, та має професійного кришувальника.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі