Блоги → Перегляд

КОЛІСНІЧЕНКО ЗБРЕХАВ КАЖУЧИ У "ВЕЛИКІЙ ПОЛІТИЦІ" ЩО ВІН НІКОЛИ НЕ БРЕШЕ. НУ ТОЧНО ЯК ГАЛАХВАСТОВ.

Субота, 08:56, 29/09

Рейтинг
13 0
Переглядів
2280

0
0
0
У цій статті згадуються

Пан Колісніченко В. в черговий раз піариться і бреше. Саме тому звернемося до документів авторства переношеного чи клонованого візаві: за стенограмою засідання № 6 четвертої сесії ВР шостого скликання.

                                                        Поправка до портрета Януковича.1_012.gif
                                                    Він виставився автоматом по сину-банкіру.
dde1200-1.jpg 

Прізвища двох німецьких історичних осіб – барона фон Мюнхгаузена й Пауля Йозефа Ґеббельса – стали прозивними, узагальнивши певні риси тих чи інших людей. Мені здається, що серед активних членів Партії регіонів більшість складають барони мюнхгаузени, а агресивну меншість – ґеббельси.

У матеріалі "Справа Ґеббельса живе і перемагає?" на конкретних прикладах я показав, як один із співавторів законопроекту "Про засади державної мовної політики" фальсифікував схвалення і підтримку цього конфліктного документу низкою вищих навчальних закладів. Сам законопроект є "вдячним" для аналізу навмисного перекручування фактів, законодавчих положень, бо просякнутий ґеббельсівщиною. Про це написано чимало.

Але мало хто звернув увагу на розлогу пояснювальну записку до цих "засад".

Фальсифікації в пояснювальній записці

У першій її частині "Обґрунтування необхідності прийняття законопроекту" фальсифікуються положення закону "Про мови в Українській РСР".

Авторський колектив законопроекту на чолі із двома депутатами – Ківаловим та Колесніченком – стверджує, що закон 1989 року "встановлює фактичну двомовність, при якій українська мова – державна, російська – офіційна (мова міжнаціонального спілкування), а мови національних меншин можуть використовуватися як офіційні в регіонах компактного проживання".

Кожен, хто бажає, може переконатися, що в цьому законі немає поняття "офіційна мова".

На рингу з пані Фаріон він так ропалився, що заявив про те що влада не живе в борг (кредити). Саме тому наведено сторінку новин з якої вилазять вуха та хвіст великої брехні.  Для меньш фахових читачів ключові слова виділено жирними літерами.

28 сентября 10:01 "Укрзалізниця" хоче взяти більше 8 мільярдів у кредит Головний перевізник України "Укрзалізниця" хоче залучити на оновлення локомотивного парку в 2013 році 8,66 мільярдів гривень кредиту.

28 сентября 09:56 Ахметов хоче придбати "Укртелеком" СКМ Ріната Ахметова домовилася про купівлю частки в "Укртелекомі". Група отримає міноритарний пакет і управління компанією, передає "Комерсант-Україна".


26 сентября 15:08 Розбудова карпатської дачі Януковича подорожчала до 211 мільйонів Головне управління регіонального розвитку та будівництва Івано-Франківської облдержадміністрації 25 вересня уклало угоду з ТОВ "УНР ПІБ" на будівництво корпусу для супроводжуючих осіб в державній резиденції "Синьогора" в селі Гута Богородчанського району.

26 сентября 10:59 Влада хоче продати важливі українські підприємства, серед яких НАК «Нафтогаз» Як повідомляє ТСН, підсумковий варіант змін до закону «Про перелік об’єктів права державної власності, що не підлягають приватизації», фактично дозволяє масштабну приватизацію вугільних шахт: у власності держави в Донецькій області залишиться лише 11 підприємств, а в Луганській – 7.

25 сентября 15:57 Неприпустимо, щоб в Україні бізнесом могли займатись лише ті, хто вступив до Партії регіонів, - Олег Соскін Сьогодні під час круглого столу за участю лідерів бізнес асоціацій Львівщини та кандидатів у народні депутати Олег Соскін, кандидат у 117 виборчому окрузі, Голова Української Національної Консервативної партії, професор Національної академії управління, підтримав вимоги, які бізнесові кола Львівщини висунули до кандидатів, частина з яких стане у майбутньому депутатами Верховної Ради.

25 сентября 11:21 "Укрзалізниця" просить у держави майже 9 мільярдів "Укрзалізниця" хоче у 2013 році на оновлення рухомого складу спрямувати 8,66 млрд гривень. Про це йдеться у повідомленні компанії.

25 сентября 09:59 Найбагатший китаєць виявився удвічі біднішим за найбагатшого українця Глава китайської компанії-виробника напоїв Вахаха Цзун Цинхоу зі статками 80 млрд юанів ($ 12,6 млрд) посів перше місце в рейтингу 2012 однієї тисячі найбагатших жителів Китаю.

25 сентября 09:55 Україна хоче позичити $1 млрд. на ремонт доріг Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розраховує в 2013 році залучити кредит Світового банку в обсязі від $750 млн. - до $1 млрд. для реалізації Проекту покращення автошляхів та безпеки руху-2 (ППАБР2) в Україні. Про це сказав голлва Мінекономіки Петро Порошенко на брифінгу в понеділок.

24 сентября 12:49 Бюджет порожній? НБУ почав друкувати казначейські зобов'язання для українців Банкнотно-монетний двір Національного банку України (НБУ) розпочав друк державних казначейських зобов'язань, загальний обсяг емісії яких становитиме $200 млн.

21 сентября 17:54 Банк сина Януковича видаватиме зарплату міліціонерам. Всеукраїнський банк розвитку, який належить старшому синові президента Віктора Януковича, взяв на обслуговування зарплатні проекти МВС.

20 сентября 16:54 Угода про зону вільної торгівлі в рамках СНД набула чинності До зони вільної торгівлі в рамках СНД поки що входять лише три країни - Росія, Білорусь та Україна. Решта підписантів угоди про наміри - Казахстан, Вірменія, Киргизстан, Молдова і Таджикистан - поки що до ЗВТ не приєдналися.

19 сентября 11:59 Арбузов з міністрами поїхав просити гроші у МВФ Українська делегація на чолі з головою Нацбанку Сергієм Арбузовим прибула з робочим візитом до США для переговорів з МВФ. Про це йдеться у повідомленні прес-служби НБУ.

18 сентября 19:18 Шахтарям видадуть зарплату за рахунок "Нафтогазу" Рада збільшила видатки на зарплату шахтарям за рахунок облігацій внутрішньої держпозики НАК "Нафтогаз України".

18 сентября 09:52 В Україні зафіксовано спад промислового виробництва Промвиробництво в серпні 2012 року порівняно з серпнем 2011 року скоротилося на 4,7%. Про це йдеться у повідомленні Держстату.

18 сентября 09:50 Уряд пропонує знизити мито на джипи та катери, – законопроект Уряд пропонує знизити імпортне мито на катери та автомобілі з об’ємом двигуна більше 3000 куб. см. Про це йдеться в представленому Мінеконмрозвитку проекті закону «Про внесення змін до закону «Про Митний тариф».

17 сентября 11:46 Депутатська лікарня за десятки мільйонів купила 4D томограф Лікарня "Феофанія" Державного управління справами уклала угоду з ПрАТ "УМТ" на придбання комп'ютерного томографа вартістю 32 млн гривень.

17 сентября 10:01 "Нафтогазу" знову потрібні гроші НАК "Нафтогаз України" оголосила тендер на залучення кредитної лінії з лімітом 4,5 млн доларів. Про це йдеться у тендерній документації підприємства, передають "Українські новини".

14 сентября 12:40 У Дніпропетровську мітингували проти свавілля у правоохоронних органах У центральному міському парку Дніпропетровська у четвер ввечері відбулася акція проти свавілля у міліції, прокуратурі та судах. Близько 100 учасників мітингу тримали у руках плакати з написами на кшталт «Суд – під суд!», «Суд чи долари?». ...

 Особливо за свавілля влади боротьба Колісніченко "за права людини" виглядить блюзніством.

Цікаво, що атестація пані Фаріон, що до соцдосліджень, повністю підтвердилася статистикою "незалежного опитування" через замовний канал обробки інформації. То лише свідчить, що замовна статистика не повинна подразнювати замовника, а об'єктивність комерціалізованих структур не є вже так незалежною. Порівняйте з сайтами що ведуть незалежне опитування. Приклад: Дивитись тут.

Взагалі дослідження стають маніпулятивною технологією в руках влади саме тому, що за сучасної корумпованої судової та правоохоронної системи для неугодної правди є загроза, тому така правоохоронна система стає кришою для влади і адмінресурсу.
Результати дослідження, яке днями оприлюднила соціологічна група «Рейтинг», не відповідають дійсності. Про це 20 вересня на прес-конференції заявив Голова Української Національної Консервативної партії Олег Соскін.
«Дослідження, яке було опубліковане цими днями соціологічною групою «Рейтинг», називається «Мажоритарні вибори у Львові на фінішній прямій», хоча тут є питання і по партійних списках. Це вже елементи сумнівних піар-технологій, до того ж, ніякої фінішної прямої ще немає, дослідження проводилось впродовж першого тижня вересня, коли залишалось до виборів 7 тижнів, тобто сама виборча кампанія на той час лише розпочалась. Отже, перша частина назви не правдива, оскільки у дослідженні були й інші питання, окрім мажоритарних виборів, а друга частина щодо фінішної прямої теж не відповідає дійсності. Таким чином, ми бачимо дуже тенденційний підхід до проведення цього дослідження», - вважає Олег Соскін.

Пані Фаріон мала проблему при обговорені фахових питань мови та культури і патріотизму, спілкуючись з  українофобом і гібридом юриста з фаховим лоббі олігархом (все в одному).

 

Коментарі

+3

Сібірскій валєнок - ето очень плохо?
+3

Сергей наїхав на сибірський Валєнок!
Сибірський Валєнок ніколи не простить Сергею бо москалі дуже злопам'ятні..
Сибірський Валєнок буде мситись..
+3

..мститись.
Человек не знающий УКРАЇНСЬКУ МОВУ гарантовано багато незрозумів. Але пані Фаріон казала правду і влучно. Вчіть державну мову. Саме про обов'язок громадянина України з знання державної мови українофоби ігнорують. А додатково до обов'язкової освіти люба національна громада має право з місцевого бюджету громади створювати додаткові класи чи курси для любої мови, хоч китайської чи патвійської, мордовської чи мови айнів. Про останніх. Айни дійсно майже знищена народність. Саме про таку культуру і мову написана Хартія про мови.
А ви знаєте державну мову? Чи ви войовничий українофоб? Пишіть державною мовою!
-8

+1

Сергей - лінгвокаліка,
лінгвокастрат..
+3

Якщо людина дурна, то це надовго..
Якщо ПР слугувалась у мовних питаннях "мнєнієм" Ка-Кі (Каліснічєнка-Ківалава), то це форева..
-9

+2

Вона"отправіла в мусор"тих,які не вважають обов*язковим знати і вчити державну мову.
Як,у свій час,зробили у Чехії,Угорщині,Прибалтиці.
Процес дуже об*єктивний і справедливий:державі непотрібна "5-та колона".
До того ж,таких зовсім не "мілліони".)
-5

+3

Пані Варварі ,пані ірина має свою думку і політичну позицію ,так само як і ви ,можливо її погляди не співпадають з вашими і ви їх не підтримуєте ,але скажіть мені будь ласка ,ви впевнені що люди які є спеціалістами не здатні до вивчення мов ви що важаєте їх даунами так чи ні ,чи просто вони як говорять на Галичині москалі
-1

ви впевнені що люди які є спеціалістами не здатні до вивчення мов
Позвольте,в этом уверена Галичина,где родился и культивируется этот миф.
Ситуация в среде специалистов такова,что их дети и внуки прекрасно знают мову -они учили её в школе,а для кого-то она стала профессией))Ну это же понятно как божий день.
Я не пойму,Вы хотите,чтоб мову учили пенсионеры?Поясните мне, что на самом деле Вас беспокоит?
+2

Варвара Щекина 16:15
0

Украинский уже является обязательным для изучения в любом учебном заведении-что Вас неустраивает?
-----------------------------------------------------------------------
На папері.
Приблизно так ,як при совку.(
-----------------------------------------------------------------------
Не знают его лишь те,кто приехал сюда по распределению в зрелом возрасте-а это люди предпенсионного возраста и пенсионного возраста-как правило специалисты. Умеете вы найти себе врага,Виктор.))
-----------------------------------------------------------------------
Варваро,у свій час я був у відрядженні у Литві,точніше,у Клайпеді.
Так от,я за півроку вже міг спілкуватися з литовцями на їх мові.Бачив,як їм це подобається,і як вони старалися мені допомогти засвоїти литовську.Це-об*єктивний процесс ,у любій країні.
І в той же час бачив масу т.зв."русскоязичних"(у більшості сім*ї військових),які ДЕСЯТИРІЧЧАМИ жили там,але спілкуватись НЕ бажали.Із принципу:"Я панімаю іх сабачий язик,но разгаваривать не жалаю!"
Тепер вони за цим жалкують(також пєнсіонного возраста),але мені їх не жаль;щоб ЗНАТИ мову аборигенів,треба як можна частіше на ній спілкуватись.
Самі себе обкрадаєжмо,а потім шкодуємо і апелюємо до"абчєствєнності".((
-3

Я панімаю іх сабачий язик,но разгаваривать не жалаю!"
Виктор,я не имею ни малейшего желания поддерживать разговор в подобном тоне.Эти высказывания и соответствующие им ответы оставьте для более подходящего им собеседника-бывшего министра культуры Белозир,например.Меня от всего этого балагана-мутит,извините...
-2

щоб ЗНАТИ мову аборигенів,треба як можна частіше на ній спілкуватись.
Самі себе обкрадаєжмо,а потім шкодуємо і апелюємо до"абчєствєнності".((
Тут я с Вами согласна. Я тоже живя в Польше с удовольствием выучила польский и такое упорство "против" -не понимаю.Любая культура несёт в себе что-то интересное, самобытное. А потому "монокультуристов"-не понимаю
+1

Варя. Послухайтесь академіка Павлова який у своїй нобелівській лекції призвав русскіх здатись любому ворогу. Він так і сказав - "нам (москалям) треба треба здатись і так ми залишемось живими".
Варя, на стріляйте коли прийду Вас брати в плєн.
0

Это очень рассудительно договориться со мной загодя...Не знаю,Юра,я ведь снайпер-у меня разряд по пулевой стрельбе..да и в тенис я неплохо играю...Боюсь,не промахнусь...сковородкой))
0

Колись був такий фільм - "41-ий".
Там молода жінка-більшовичка потрапила з молодим білогвардіцем на безлюдний острів. Ну полюбили вони одне одного, жили душа-в-душу..

Аж тут мимо пропливав якийсь корабель з людьми і білогвардієць почав кричати. Та більшовичка його пристрелила бо у неї був такий "пріказ" від її начальства..
Варю. Чому русскі такі дурні?
-1

Опять Вы, Юра, путаете ноты. На сегодняшний день Вы со своей Фарион ничем не лучше большевиков-идеологические фанаты.
Я этим не страдаю.
Русский для меня- Алёша Карамазов,а не большевики.За что Вы его так ненавидите,Юра?
0

Варь. Для остаточного вирішення "російського питання" і "питання русскіх" треба заглянути в історію. От де справжня практика вирішення усіх проблем - в гнобленні русскіх! Японці, фіни, полякі та інші прибалти, грузини - всі-всі вирішували усі свої проблеми дуже просто - гнобили русскіх. )))
+1

Мене перепрошую турбує та кількість пенсіонері яким на даний момент -жінкам 76 ,а чолвікам 81 їм я прощу незнання мови хай живуть і хочу що вони й жили подовше і в достатку,але інші..............,а інші важають навпаки що я "должен" знати російську й звертаються до мене не моєю мовою ,а пробачне мовою колонізаторів
0

Почему должен?Руслан,на сегодняшний день по -русски не читают даже дети русских в Украине-не учат их этому в школе))
На счет коллонизаторив-это Ваш личный взгляд и он для вас создает внутреннюю проблему.Вас же не раздражает,когда к Вам обращаются по-польски? .В отношении Украины некорректно употреблять термин "колония" по простой причине:представители колонии ни в коем случае не могут быть руководителями правительства метрополии.У нас с Вами другая история.Да,сложная и драматичная,но другая.
Сегодня Вы не хотите знать русского-так никто вас и не заставляет.Не хотите общаться с теми, кто говорит по-русски-тоже нет проблем-общайтесь с приятными Вам людьми.Но запретить людям говорить на родном им языке - Вы же не можете не применив репрессий.А сделать так чтобы люди с удовольствием переходили к общению на украинском может только соответствующий климат:значимые позитивные культурные события.
Поэтому я и говорю-Руслана сделала для украинской мовы и государственности больше,чем все националисты вместе взятые.))
Для Дніпровця С.
Образование и научная деятельность

Окончила филологический факультет Львовского государственного университета им. Ивана Франко по специальности «украинская филология» (1987, в который поступила со второго раза[5]). Доцент кафедры украинского языка и прикладной лингвистики Национального университета «Львовская политехника». Кандидат филологических наук (1996). Автор монографий и многих статей. Лауреат премии имени Олексы Гирныка (2004). Лауреат Всеукраинской премии имени Бориса Гринченко (2008).
У брехуна брехливі друзі. Ганьба! Доступ до інформації необмежений.
Ви пане Сергію підтвердили істину: Дурість, це добровільне невігластво.
http://ru.wikipedia.org/wiki/Фарион,_Ирина_Дмитриевна.
Призвіще Дніпровець українського походження... Чи ви просто з Дніпра (Дніпропетровськ)?
-5

+4

Колисниченко опытный оратор в судах (дела барыг, бызнесменов и олигархов... Читайте биографии. Регламент и агрессия собеседника очень провокативны. Фарион ведёт себя ЗЕРКАЛЬНО...
+5

Сергей Днепровец 09:57
я просто с Днепра.
=============
А не з казахського степу?
-4

Георг Крук 10:22 0
Фарион именно в ЭТОМ РИНГЕ вела себя никак)) И бубнила себе под нос нечто маловразумительное))
И свидетели этому-миллионы телезрителей, в т.ч. и я))
И если Тягнибок в ринге с Королевской держался вполне пристойно, это тож видели все))Чего не скажешь о Фарион))
-7

Broon NG   13:36
+4

я перепрошую, за втручання, але хочу сказати, що хто уважно слухав, то почув, що Фаріон говорила про прізвища іно як про ознаку приналежності до нації-культури, але ніяк не про те що по прізвщу будуть обиратись кращі, чи ще якусь "муть".
Доречі чиплятись до прізвищ з подальшими образами - це традиція скороходова, дніпровця, і ще жиріновського.
-3

Я слушала внимательно.) Пани Фарион сказала,что суффикс -енко гоаорит о том,что пан Колесниченко-янычар))???.Позже, видимо поняв,что не сдержалась,дала иную характеристику,сказав что его фамилия говорит о том что он с дедов-прадедов проживает в Украине.Думаю,что запись эта будет в ютубе. )))
Пани Фарион в заключительном слове обратилась к русскоязычным этническим украинцам с призывом вернуться в лоно родной культуры.Разве Вы этого незаметили?)
Broon NG ,где Ваше стремление к непредвзятости?Вы ,чес слово, предлагаете мне не верить своим ушам, расстаться с логикой и упиваться красноречием этой пани? Не могу...Она не лучший лектор в области языкознания и современного языка,которого я слушала в своей жизни)))
Broon NG   17:03
+5

пан Колесниченко-янычар

і де тут брехня, мало того, що він забув до якої культури належали його прабатьки, про що незаперечно повідомляє його прізвище, то ще й поливає брудом память тих прабатьків, та їхню мову, називаючи відрижкою.(((

русскоязычным этническим украинцам с призывом вернуться в лоно родной культуры

а тут що поганого, якщо людина згадає про своє коріння, силою вона не обіцяла цого робити))) чи обіцяла?

не верить своим ушам

я зрозумів свою помилку, тепер я знаю, марно апелювати до космополитів, вони всеодно заперечують національну самосвідомість. І ми, Варваро, просто слухаючи одного промовця, чуємо різні речі, як на приклад питання до Кисильова, про те як він навчає внука до приналежності до культури. Кисильов хитро вислизнув від питання, хоч я впевнений хотів би відповісти конкретно. І Яку культуру він тоді б згадав?)))) Хіба було б це чимось поганим?
+3

Правильніше манкурд ви пані прочитайте біографію колісниченка ,а потім критикуйте інших не так давно це мурло співало діфірамби українському націонал-анархізму ,потім соціал-націоналізму,а зараз російському фашизму
Р.С. Захищаючи Колісніченка ви захищаєте фашизм
-1

Руслан-я не Колесниченко не защищаю,-я критикую позицию пани Фарион и высказываю свою позицию.Почувствуйте разницу-если это для Вас возможно.

марно апелювати до космополитів, вони всеодно заперечують національну самосвідомість.
Вы считаете,что национальная самосвидомисть обязательно предполагает неприятие чужой культуры аж до состояния ненависти к ней?Вот уж новость))
А Кисилёв не улизнул,он просто удивился,что нужно делать выбор.) Он дал ответ -если его внук имеет корни в нескольких культурах-почему он должен обеднять себя и делать выбор в пользу какой-то одной?Хотя может и сделать-это его личное дело.
Broon NG   18:53
+3

национальная самосвидомисть обязательно предполагает неприятие

ні в яком уразі, навпаки, відчувачи належність до своєї культури, краще переймаєшся іншою, Хіба я деь говорив, що ненавиджу інші культури, навпаки, я завжди говорю, що навіть найменша річ потрібна і цьому світі, а фаріон говорила, що чуючи прізвища різних національностей, розумієш який чуддовий різноманітний свііт.
кисильов здивувався, коли йшлося про кров різних націй внука, а коли його спитали: "як ви поясните внуку до якої культури він належить" він само собою вислизнув, тому що така натура космополита, прикриваючись космополітизмом він добре памятає до якої культури належить, хоча ніколи не скаже про це, хіба ні?
Навіть ми з вами колись говорили на подібну тему, пам'ятаєте що ви говорили?)))
0

Broon NG напомните,если не трудно,потому что мы с вами говорили не раз и в основном на близкие темы-что именно?
Пани Фарион говорит много и публично-потому можно привести её цитаты разного содержания.Вот мне интересно,как Вы с вашими взглядами объясняете себе её известное высказывание в детском саду?...Похоже в том случае разнообразие имен собственных её не слишком умиляло.Так когда она лукавила?
Относительно ответа Киселёва-он меня не удивил нисколько.И почему человек может скрывать принадлежность к той или иной национальности?Только в случае неприязненного отношения со стороны окружающих.
Собственно, Киселёв не баллатируется в народные депутаты.))
0

Варя де Ваша жіноча солідарність
чому Ви за каліснічєнку а не за Фаріон?
Broon NG   20:45
+2

знаєте, тут на сайті, я не раз чув на свою адресу "звинувачення" у націоналізмі, чому в лапках? тому що я не вважаю націоналізм чимось позорним, а навіть навпаки вважаю це почуття здоровим прявом особистості. Тому коли я питаю того хто мені ставить націоналізм "вупрек", які він має почуття у цьому питанні, і чую у відповідь слова на зразок вчорашніх слів кисильова, думаю, що людина лукавить. Навіть якщо в жилах тече пів євразії, все ж людина має якісь ознаки приналежності до культури. чи ні? І з вами ми напевне мали подібну розмову, не пригадую точно, а може і не з вами, то вибачайте.
щодо фаріон, я не вважаю, що всі її висловлювання правильні, а той випадок у садочку взагалі помилка. Зрозуміло, про таке з дітьми не говорять. Скоріше з батьками. Я наприклад не розумію тих кого хрестили Ганною - воліє чути звертання до себе Аня, а не Ганя, хрещених Михайлом кличуть Міша замість Мишко чи Михайлик. Думаю тут справа у батьках і зними треба вести розмови про це. З іншої сторони, кожен може звати себе, як хоче, тут вже питання виховання. Ще на рахунок цього маю таку думку, зросійщені імена це ніщо інше як спадок совкової політики, тому про різноманітність тут просто нічого говорити. Думаю якщо ми загубимо імена Сашко, Гануся, Михайлик від цього світ стане тільки біднішим, чи ні?
0

Национализм и национал-шовинизм разные состояния души,согласитесь))На сайте здесь можно о себе увидеть и много несоответствующего действительности или лишённого здравого смысла-не обращайте внимания. Что касается имён собственных-они не изменяются с переводом на другой язык-это правило знают все филологи.И Николя,совсем не Николай и не Микола.Я только за то,чтобы Ганны были Ганнами,Ганусями,а Анны-были Аннами,Аннушками.
А политики не совали своего носа в детские дошкольные учереждения и не травмировали детей и не диктовали своих правил родителям Они и без рекомендаций сегодня всё чаще обращаются к православному именнику чему можно только порадоваться и пожелать людям человеческого счастья.
Broon NG   21:54
+1

не изменяются с переводом на другой язык

а я про що, ясно що Джон, це ніяк не Іван, а таки Джон. Але не все так гладко у нас, наприкллад коли до дитини звертаються Аня, дитина поправляє: "я не Аня, я Гануся, то вона чує у відповідь: "а яка різниця, це одне і те ж", то я думаю це теж не правильно, і це якраз є спадок-залишок совкового нацонал-щовінізму "старшого брата", ви так не думаєте? Тому я кажу, в цьому плані потрібно виховувати батьків і просто дорослих, тому що багато хто, просто цього навіть не усвідомлює.
0

У нас тут один Сергійко назива себе Сер-геєм. ))
-1

це якраз є спадок-залишок совкового нацонал-щовінізму "старшого брата", ви так не думаєте?
Нет,я так не думаю.))Я думаю,что это говорит о недостаточном уровне культуры и плохом воспитании.Потому что назвать Миколой Николая или Юрия -Юрэ тож считаеться в определённых кругах нормальным.
Бестактность,небрежное отношение к правилам общения, -это результат других процессов...очень тяжелых.
Broon NG   22:22
+2

Нет,я так не думаю.))Я думаю,что это говорит о недостаточном уровне культуры и плохом воспитании.

а я вважаю, все ж так як сказав перед тим, хоча і не виключаю того що кажете ви, як на мене це речі деякою мірою пов'язані, тому що, виховання в совку, власне зводилось, до того, щоб розмити якісь особливості кожної нації і створити якусь нову "сущность" як то "савєцкій народ". І що то за звір такий?)))
-1

Ну советский народ и данная проблема конечно связаны между собой,но только тем,что часть его как раз и является носителями этих милых качеств.))А Вы склонны обвинить русских в общем и целом в привнесении бескультурия на благородную почву Украины-а это неправда.
Broon NG   23:33
+1

склонны обвинить русских

нє не рускіх, а рускіх-націонал-шовінітаф - а це не одне і теж, як ви напевне здогадуєтесь))), чи ви вважаєте, що таких не існує, і не існувало перед тим?)))
+1

в мене є друзі за національністю росіяни,начхі ,а колежанка то взагалі кореянка ,але вони важають себе українцями тай щей українськими націоналістами причому то свідомий їх вибір,я важаю що людина сама вибирає собі національність,і повина дотримуватися цього вибору,у нас українцями назвали себе 77% відсотків ,а одже взяли свідомо на себе відповідальність за цей вибір(культура,мова та інше),коли людина називає себе російськомовним українцем я питаю її ,а як це може бути,поясніть мені будьласка ,відповіді досі немає
Цікаво, що атестація пані Фаріон, що до соцдосліджень, повністю підтвердилася статистикою "незалежного опитування" через замовний канал обробки інформації.(с)
=============
Американський журналіст Марк Твен колись сказав так слова які згодом стали афоризмом:
"Є мала брехня
є велика брехня
а є американська статистика".
Щоправда, навіть у часи Марка Твена статистика була на порядки чеснішою від "статистики" ПР..
-6

-6

+2

Краще бути нна одному розумовому рівні з Фаріон чим бути дніпровцем(з таким діагнозом навіть у психлікарні не лікують,такого лише могила виправить)
0

Ірина нормально веде бесіду з нормальними людьми. Але тут їй трапився неадекват каліснічєнка - яка тут розмова? Він же нєвмєняємий..
Георг Крук 09:32
Человек не знающий УКРАЇНСЬКУ МОВУ гарантовано багато незрозумів. Але пані Фаріон казала правду і влучно. Вчіть державну мову. Саме про обов'язок громадянина України з знання державної мови українофоби ігнорують.
=============
Дурні в Україні ті люди, які тут народились і не знають мову.
Це хронічно незрілі люди, а тому всі вони лінгвокаліки, лінгвокастрати, лінгвоінваліди.
Правду такі кастрати не люблять і дуже ображаються на неї бо то загроза їх "внутнішньому світу", тобто брехні і комплексів що базуються на брехні.
-4

Це хронічно незрілі люди, а тому всі вони лінгвокаліки, лінгвокастрати, лінгвоінваліди.
А ещё они угорцы,греки,караимы,татары,гагаузы,болгары итд...)))
Вы фашист,Юра?Надо полагать следующим этапом ваших умозаключений а ля Фарион будут гетто для недолюдей.
+4

В міжетнічному спідкуванні через русифікацію, тих же греків, татар, болгар, євреїв.... позбавили можливості і необхідності знати українську. Але в Україні повинна бути повальна українська освіта та ДОДАТКОВО мови нацменшин. А вас не подразнює корінь НАЦ-меншин. Я користуюсь - малих етносів... чи це образливо для великоросів...
-4

чи це образливо для великоросів...
обижаться на терминологию-это не ко мне.)
Обиды, связанные с "великорос" и "малорос" становятся смешны,когда знаешь историю происхождения этих терминов.Как Вы знаете в украинском "великий"-это размер,"большой"по-русски.Этим термином византийские священники определяли территорию,с которой собирались церковные подати в связи с продвижением православия на северные территории-и только...))

А что касается "можливости" -то она была для всех-украинский в УССР преподавался во всех школах в обязательном порядке. Так что можливости никто не позбавляв,а вот необходимость говорить действительно возникала не у всех.В частности многие украинцы,уезжая в другие республики учиться или работать, пользовались языком межнационального общения,который знали, кстати, все в разной степени совершенства.
Георг,в чём проблема-то?
0

Варвара Щекина 11:28
А ещё они угорцы,греки,караимы,татары,гагаузы,болгары итд...)))
Вы фашист,Юра?Надо полагать следующим этапом ваших умозаключений а ля Фарион будут гетто для недолюдей.
=============
В угорців (венгрів) є своя країна.
Те саме можна сказати про греків і болгар.
Кримські татари, газаузи і караїми - ті дійсно мають проблеми і українці готові їм допомогти. Литовці ж не гноблять своїх караїмів? Того чого українці мають чинити інакше?

Трудові табори для відбудови постколоніальної України будуть. Це вже зрозуміло всім розумним людям. Адже після організованого Кремлем Розграбу нашу Україну треба буде відбудовувати з руїн.
Крім того, куди дівати мільйони ЗК (Засуджених Корупціонерів або Заключьонних Крємлядєй)? Ви всі маєте чесною працею викупити свою вину перед Україною та її народом і так здобути прощення українців.

До речі. Фіни тримали москалів у концтаборах - читайте Вікіпеідю. І фіни і угорці і болгари воювали проти москалів (фіни - три рази).
Сергей Днепровец 09:57
Любой кто посмотрит видео запись в этом легко убедица.
ЗЫ я не сторонник колесниченки, но ума ему не занимать))
=============
Це ж яким кретином треба бути, щоб визнати каліснічєнку "розумним"?
Сергей, Ви там з своїм Міхаличєм не дуже уработались "частями тєла"?
Пора й голову (не рот а мозок) задіяти!
-3

Це ж яким кретином треба бути, щоб визнати каліснічєнку "розумним"?
А никто этого не делает...Но кем же надо быть,чтоб на его фоне выглядеть глупо?!
Красноречие,Юра,далеко не признак ума,а тем более не может отождествляться с добропорядочностью.
+1

Батько Володимира Яворівського колись вчив сина такими словами:
"Не спілкуйся з дурнем бо оточуючі не зрозуміють хто з вас обох більший дурень"
У Ірини Фаріон за умовами телепередачі не було змоги обірвати бесіду з явним дурнем. В житті вона б з ним навіть і не поздоровкалась..
-1

Батько Володимира Яворівського видно знал слабости сына - от кого-то ж сын набрался идей о необходимости немедленно сократить период полураспада...
-1

И заметьте-тут же понёсся её популяризировать.. :)))
+++
-6

0

А я с Вами гусей не пас ,идиот. А с пани Фарион полностью согласен. Кое кому лоьотамия не помешает.
-2

Дмитро Савченко 16:41 0

А я с Вами гусей не пас ,идиот.
______________

Разве тебя раззяву можно посылать пасти гусей??
Доверяю тебе пасти тока свинью Руслана Духа. Он так разжирел шо далеко не убежит)))
+1

Варь. Мова і людина одне одного ВЗАЄМОТВОРЯТЬ. Тому на всі 100% погоджуюсь з панною Іриною. Нам тут треба УКРАЇНА а не придаток РФ..
А Ваш язик хай звучить від могили Канта і до могил японських рибалок, вбитих російськими офіцерами під час тренувань у стрільбі..
-1

Юра,значит я правильно поняла эту пани,а то меня здесь пытаются убедить в том,что ничего такого она не подразумевала и это мне показалось.Спасибо,Юра.
Диагноз поставим после выборов!!! :)
Кароч,пані Фаріон,як завжди ,була на висоті.
а)покадовила валіка у калошу з брехнею про "гімно"і "гумно".
б)закрила йому пельку щодо КПРС
в)показала,що українське прізвище вадіку достались по "нєдоразумєнію",або "согласно лєгєндє".
Ну,і як не згадати про "атца вадіка сгарєвшем в танкє в Бєларусіі",який "воскрєс"у 1958р.,щоб застругати вадіка.
Отака "лєгєндарная сємєйка".))
+1

Не здивуюсь, якщо його папка пройшов дорогами папкі Хама:
- дизертирство з КА ("краснай арміі");
- служба поліцаєм;
- збір з селян молока для солдат Вермахту;
- переховування;
- арешт НКВД-истами;
- суд;
- лагєря;
- вербовка;
- Данєцк;
- смерть від водкі..
"Ці руки ніколи не прали..." (с)
++
Хоча вважаю, що гомосексуальна гидота, як Калісо не варта уваги адекватних громадян
Для таких як каліснічєнка ПРАВДА є чимось дуже образливим.
Вони у ній вбачають дуже прикру перешкоду до швидкого і легкого збагачення..
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі