Блоги → Перегляд

Народ - хазяїн, чи слуга? Не треба нас дурити!

Четвер, 22:28, 21/03

Рейтинг
3 0
Переглядів
883

0
0
0
У цій статті згадуються

Президентська нова стратегія
державного управління ?

"Янукович усмирит народ Украины двухпалатным парламентом:

- двухпалатный парламент, 
- ограничение неприкосновенности, 
- сокращение численности депкорпуса с 450 до 300 душ, – дополнительные возможности президенту распускать ленивую Раду.

16 апреля 2000 года эти вопросы были вынесены на референдум. Все четыре получили народное «добро». Кучма, однако, посчитал, что насиловать Раду для имплементации результатов референдума незачем. И так, мол, все хорошо.

Сегодня – и это вполне реальный сценарий – результаты этого референдума могут быть реанимированы посредством КСУ. В самом деле, зачем нам новый плебисцит, если есть старый? Незаконно, говорите? Хаха. А конституционный переворот осени 2010-го был законен?

Только нынешняя игра куда опаснее. В АП, кажется, этого не понимают.  /Соня Кошкина/."

Кожен інструмент може стати засобом для ката, чи для хірурга, як зло, чи добро.

Оцінимо раціональність і потребу реформ незалежно від персони першої особи виконавчої влади. Так! Саме виконавчої, а не конституційної чи законодавчої, та навіть судової.

ПРЕДСТАВНИЦЬКИЙ ОРГАН НАРОДНОЇ ВЛАДИ
- КОНСТИТУЦІЙНІ ЗБОРИ 

Стратегія
життя
Громада Виборець Товариські
суди
Стратегія
державного
управління
Конституційні
збори
Конституція
Президент Конституційний
суд
Тактика Законодавчі
збори
Кабмін Верховний
суд
Споживання
Тактика життя
Самоврядне
управління
Адміністації Територіальні
суди

Закон не повинен порушувати норми конституції і прав громадян, а Конституція не повинна порушувати норми громадського життя і моралі, врегульовуючи їх в зоні конфліктів прав та обов'язків  громадянина і суспільства.

Одна з моральних вимог у суспільстві закріплена в каноні: Кому багато дано, з того більше і спитають.
Саме так! Але зараз, хто у владі зловживає, той і робить спроби владу застосувати для власної безпеки, проти невідворотності покарання. Це і є шкода реформ, в котрих відбуваються процеси руйнації і послаблення державного будівництва.

Самне в сумісництві стратегічного і тактичного рівня в Верховній раді  стали руйнівним, дестабілізуючим механізмом послаблення стратегічного баланса верхньої гілки влади. Саме представницька демократія  була обмежена сумісництвом статегічного і тактичного рівня представницького рівня і профілю влади. Корумпованість ВР посилюється відсутністю ротації спікера та змова слікера з президентом. Зараз ми навіть бачимо, що кадрові питання ВР і статусу депутата грубо порушені президентом і судовою владою. 
В адекватній схемі державної влади президент відповідальний і підпорядкований колегіальному органу представницької влади. Як клятвопорушнику і узурпатору такий орган вже заявив би імпічмент і віддав би  слідству і суду. Саме тому президенти створюють свої "дорадчі" ассамблеї, підпорядковуючи формат Конституції до рівня "універсалів", чи подібних "монарших" чи "гетьманських" форматів.
Як повинні працювати депутації в Конституційних зборах. Раз на рік, якщо не виникне проблема дострокового зібрання, КЗ приймають рішення легітимізації законів та указів президента по годжуючи з вимогами Конституції. Жодна з норм Конституції не може бути змінена на вимогу дії якогось із законів, а навпаки, закон підпорядковується Конституції. Легітимізація норм і поправок до конституції після обговорення і експертного розгляду конституційним судом.
Запобігання маніпуляціям що до складу Конституційного суду - виборність членів КС  на засіданнях Конституційних зборів при представництві досвідчених суддів івд су3дової та представницької гілок влади (законодавціі і судді). Виконавча гілка влади виключається з кадрових питань такого профіля і рівня.

Функція
і суб'єкт
Представництво
Виборних
Обраний
Виконавець
Обрані
Експерти
Стратегія
державного
управління
Конституційні
збори
Конституція
Президент
Укази
Конституційний
суд
Експертизи

Чому потрібні саме Конституційні збори.

1. Баланс влади стратегічного рівня не маючи представницької гілки влади, робить владу президента неконтрольовану і необмежену. Саме Конституційні збори приймають присягу президента і кожен рік підтвержують його легітимність, чи заявляють імпічмент, на в разі необхідності роблять то в позачерговому зібранні повним складом - достроково.

2. Конституція є рівнем стратегії і є основою самого проекту - держава Україна і не може бути змінена без узгодження з суб'єктом влади - народом України, через повноважний представницький орган стратегічного керівництва - Конституційні збори.

3. Конституційні збори е в своєму складі представництвом депутацій усих районів України і не є постійним складом, що забезпецує життеву стійкість органу влади, через загальний процес переобрання депутатів та формування депутацій за результатами роботи на місцях. Конституційні збори, то відкомандировані депутації з місць. Додаткові витрати на Конституційні зібрання не будуть перевищувати комадировочних на час черговозо зібрання та проведення в залі для такого зібрання. Життестійкість такого зібрання визначається наявності в сладі районних рад відновлюванної чисельності депутатів.

Саме тому, що представницький колегіальний орган повинен контролювати і приймати рішення про лигітимність і відповідність вимогам конституції законодавчого процесу. Також контролюється конституційність дій президента, що обмежує одноособове прийняття відповідальних рішень, а в разі їх шкоди, зупиняють чи обмежують їх застосування. Коли є підстави, грубого порушення Конституції чи зловживання владою, Конституційні збори провадити процедуру імпічменту (корупція, привласнення, державних чи приватних коштів і ресурсів, лоббіювання інтересів членів сім'ї чи політичного і бізнесового партнерства). Імпічмент може бути заявлено як процедуру на підставі звернень до КС і при наявності підтвенрдження незалежної комісії  КЗ і слідства КС.

АДЕКВАТНА МОДЕЛЬ ДВОПАЛАТНОГО ПАРЛАМЕНТА

 Двопалатний парламент складають Палата представників і Законодавча палата.

Законодавча палата обрана з кваліфікованих правників з досвідом роботи, експертів з економіки і управління для виконання технічної розробки, формування і підготовки законопроектів для послідовного опрацювання і голосування на сессії усім складом парламенту. В попередній роботі члени Палати представників засобами коммунікації (листування) та участі в режимі Веб технологій та на спільних засіданнях під час сессійних засідань обох палат мають право участі і голосу на загальних підставах.

Палата представників складається з обраних фахових представників місцевих еліт, що постійно проживають і працюють саме в своїх округах, забезпечуючи роботу з громадянами по забезпеченню засад законності і правопорядку в ролі контрольного спостереження і прийома громадян. Саме з практики конфліктів і застосування права, на підставі практики  формують депутати Палати представників для законодавчої роботи опрацьовані матеріали справ на місцях. Палата представників має всі повноваження для виконання наглядових функцій і помічників для організації роботи з громадянами.

1. Сессії прийняття чи кінцевого голосування проектів законів, відбуваються щоквартально, протягом двох неділь, для прийняття рішень по прийняттю законів після їх обговорення і оцінок в режимі відкритих для громадян форумів (окрім законів сфери державної безпеки, що потребують відповідного доступу), що готуються і технічно відпрацьовуються фахово Законодавчою палатою.
Позачергові сессії провадять за потреби заявленої 50% + один голос "За!"при заліку тільки голосів "За" і "Проти".

2. Працюючи на місцях, депутати мають прямий звязок з життям територіальних громад, що є основою прямої експертної оцінки реального життя народу, а доступ громадян до представників законодавчого органу мають дотичне спілкування і вплив на процес законотворчості, діючи одноособово, через громадські об'єднання і трудові колективи. Саме тому такий механізм ініціації законотворчості від потреб людей є найбільш адекватним і конкурентним проти надуманих чиновниками процесів.

3. Розлоділ на технічну законотворчу і експертно-контрольну роботу депутатів законотворців дає переваги:
  - дає можливість якісно виконувати в технічному (методичному) плані свої обов"язки узгоджуючи колективну працю в  інтересах реальних потреб народу;
 - зменшує навантаження на переключення те переїзди і ресурсна витратність   командировок (час поїздок, витрати на оргпитання і координацію зустрічей);
 - надає більшої ефективності праці з громадянами, не полищаючи складні випадки на тривалий час безконтрольності чи невизначеності;
 - Для виконавчя обставини життя не є ізолбовані від життя громади. дистанціюванням від народу, що надає більшої відповідальності перед виборцями і не обмежує роботу як законодавця, надаючи можливості бвільше працювати над вичитуванням проектів та формуванні своїх проектів та ініціатив з застосуванням засобів електронного документообороту та комунікації з законодавчим процесом роботи Законодавчої палати.

Подібні ідеї викладено тут:

http://exintel.org/polit_korekt.htm

http://exintel.org/DOC/0-KONST-UA.htm

Зкачати проект: http://exintel.org/DOC/0-KONST-UA.zip

Значною технічною відмінністю від попередніх форматів послідовної нумерації статей, за основу в показаному проекті використано структурну відповідність розділів і статей, що не дає технічних проблем цитування та правок і познацення профілю статті за адресністю до логічної схеми-таблиці за алгоритмом послідовності етапів генеральної процедури.

 

 

Коментарі

Скільки Ви ту колоніальну адміністрацію не вдосконалюйте
вона для нас, українців, кращою не стане..
+1

Поки самі україні кращими не стануть - буде колоніальна адміністрація.
+1

+12! Ви праві, але так добре сидіти в холодочку і мріяти, мріяти....Дивись якось ВОНО БУДЕ...
0

Я теж про це, бо коли батьки вимагають послуху і не демонструють рішучість і працьовитість, то вони формують бидло і рабів...
0

Саме відсутність на стратегічному рівні представницького органу позбавляють людей необхідної впеавненості в своєму прямому впливу. такий крок перемістить політичну активність ближче до людей. А хто людям на місці не вгодить, то і хату спалять, як традиційна форма протесту. Може хіба попередять, виписавши то на тину чи воротях...
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі