Ідеї → Підтримка вітчизняного товаровиробника

Понеділок, 11:51, 11/05
Святослав -
Ідею підтримують: 25
Законодавча заборона на закупівлю державними установами всіх рівнів
за бюджетні кошти товарів імпортного виробництва, аналоги яких виробляються в Україні. (автомобілі, побутова і офісна техніка, меблі, канцелярське приладдя тощо).

Коментарі

Антон - 14:24
+2
Это опять же не совсем защита интересов людей, а больше защита интересов владельцев производств этих товаров.

Я очень "За" например покупать украинские товары. И стараюсь делать это всегда. Но вот я не понимаю с какого перепуга столько стоят наши ланосы? У меня складывается впечатление, что купив его, я поддержу не людей, которые их производят, а только владельца завода.. И это зачастую отбивает всякое желание покупать укр товары.
Святослав - 14:43
Заборона, що пропонується, стосується лише державних установ, але ніяк не громадян.

Ця заборона спонукатиме чиновників думати над проблемою підвищення якості вітчизняних товарів.

Бо їздити на "ланосах" доведеться їм.
Антон - 16:24
Еще раз, закупили ланосы - положили бюджетные деньги в карман владельца завода УкрАвто, вместо владельца завода Lexus. Лично для меня, сути не изменит.
Невідомий користувач 19:40
-5
ага, дебилизм. пусть сначала научатся выпускать нормальные автомобили, мебель и т.д., а потом мы с радостью поддержим.
Евгеній 21:42
частково згоден,адже автомобілі в нас нікудишні,а ось нарахунок іншого в нас непогана продукція,просто ми вже звикли до закордонного.Адже якщо воно з-за кордону,особливо з Європи то воно вже якісне,хоча велику кількість несертифікованої продукції там везуть сюди де її всю розкуповують і над якість в них набагато гірша ніж наша(приклад продуктів харчування)
Святослав - 21:57
Вы представляэте госорганы ? Вы почему так заволновались ?

На всякий случай для Вас повторяю:

Заборона, що пропонується, стосується лише державних установ, але ніяк не громадян.

Ця заборона спонукатиме чиновників думати над проблемою підвищення якості вітчизняних товарів.

Бо їздити на "ланосах" доведеться їм.

А на перспективу: Осторожней с выражениями.
Ярема - 23:06
Антоне, купуючи будь який товар, Ви вже підтримуєте якогось власника заводу. У варіанты з імпортом - Ви підтримуєте іноземного власника заводу і даєте зарплату іноземним робітникам.

Інтерес наших людей полягає в тому, що вони, а не іноземці отримують роботу і зарплату.
Антон - 14:31
Я еще веду к тому что вряд ли эти деньги идут сильно людям, которые там работают. Почему укр авто все подорожали с ростом доллара? :) Людям зарплаты сократили в большинстве случаев, а цены на их продукцию выросли..
Вот сижу и думаю, что владельцы заводов скорей производство свернут чем откажутся от части личной выгоды в пользу рабочих мест и доступности продукции.
Друже, підтримувати вітчизняного виробника треба, але не заборонами. Якщо можна дати пораду - старайся формулювати думки в позивному руслі, а не заборонами, в нас їх стільки що вже ніхто і не памятає що і коли забороняли.
я бі підтримав принцип, що всіх інших рівних умов (якість, цін, термін поставки) у випадках державних закупівель перевага повинна надаватися Українським виробникам. Разом з тим будьмо свідомими гіганського корупційного потенціалу в цій сфері.
Хто визначатиме рівність умов ? Отож. Саме тут і знаходиться "гіганський корупційний потенціал". Доводжу до Вашої позитивістськи налаштованої натури, що тендерні закупівлі по імпорту - одна із найбільш корумпованих сфер у державі.
Антон - 20:35
А если закупать будут только на Украине, то все сразу изменится?
Тут же они будут закупать все у своих же предприятий :)
Популізм. Якщо держустанові потрібен комп'ютер, то це має бути не Електроніка МК-52, навіть якщо нічого іншого у нас не виробляють.
Якось у франції один француз пояснив щодо нашого шампанського, - "советское шампанское" дуже непогане, він з радістю його буде пити зі мною за компанію... але він, як і жоден Француз, не купить його, бо Шампанське це те що робиться в Франції а не в СРСР. Мене приголомшила ця відповідь і навчила.
категорично проти. давайте купувати те, що ліпше з інших країн, а те що ліпше наше у нас. А от продати подорожче своє за кордон - оце треба!!!
Слід думати про інші шляхи поліпшення якості продукції. Чомусь наш і імпортний товари однакової якості дуже часто відрізняються в ціні в невигідну для українського сторону. При тому, що в вартість імпортного закладена виша зарплата і витрати на доставку. Парадокс, який мені як людині, яка має певний досвід в бізнесі, незрозумілий зовсім.
Я звісно за підтримку нашого виробника,але щодо автомобілів скажу чесно,закрити наші автозаводи і забути це як страшний сон.І той хто у владі підтримує цих бездарів,ВІДПОВІСТЬ ЗА ЦЕ.а автопром наш не потрібний, підтримувати почнемо,коли Верховна Рада пересяде з мерседесів на свої "зази".А власників автозавода причепних до виготовлення так "званих авто" притягнув би до кримінальної відповідальності.ЇМ МАКСИМУМ ЗБИРАТИ ВОЗИ,ВСЕ!!!
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.