Ідеї → Дозволити вбивати бомжів

П'ятниця, 14:27, 22/05
Павло Славинський
Ідею підтримують: 17
Тут вже обговорювалася ідея заборони абортів, і вона набрала багато супротивників. Основний аргумент проти - що краще хай взагалі не буде людини, ніж життя в дит. будинку. Але життя бомжів страшніше за дитбудинок, де є хоч якийсь дах над головою і хоч погано, але годують, тому, гадаю, така ідея має набрати багато прихильників. Голосуйте!

Коментарі

Павле, Ви що?!!! Може ще видавати ліцензії мажорам на їх відстріл? Чи не подібна була аргументація щодо циган під час Голокосту?
Павло Славинський 14:53
Зверніть увагу на кількість тих, хто підтримує. Мені просто цікаво - чи можуть люди бути послідовними, підтримуючи аборти?
mart mart 19:54
ggg
mart mart 19:54
gfr
Олексiй Бутко 15:26
Якщо почати з тебе та з тих, хто пiдтримуе
Невідомий користувач 18:23
+14
Ріспект Олексію Юр))
Ні!!!
Бомж-так він не має постійного місця проживання...так в нього не збалансоване харчування..так в нього не має соціального становища...А що коли такий рівень життя його задовольняє!?
А,навіщо виносити такі питання на обговорення?!-не розумію логіки--що це питання можна винести на обговорення,бо у бомжів нема влади??!
Павло Славинський 18:58
Цікаво... в людського ембріону до народження є постійне місце проживання і збалансоване харчування, і цей рівень його цілком задовольняє. Тим не менш їх вбивати можна, і є купа захисників такої позиції. Мабуть тому, що в ембріонів нема влади...
Невідомий користувач 19:21
+12
)))не потрібно перекручувати!!
Я проти абортів...і взагалі проти вбивств!!!
Павло Славинський 22:41
І я теж.
Невідомий користувач 19:23
+14
Павле,не справа тут в харчуванні і проживанні,є ще мораль і совість!!!
Павло Славинський 22:41
Я із вами повністю погоджуюся.
ну ти і жосткий чувак... краще робити так, щоб люди не ставали бомжами, посилити освітні витрати на дітдомівців, дати їм шанс здобути добру освіту вигідну роботу.
Павло Славинський 23:15
Я цю ідею не підтримую. Я тільки хочу дізнатися, чи хтось тут за неї буде.
Руслан Синельников 19:15
провокатор:)
Павло Славинський 19:33
Інколи ;)
А ви не думали, що багатьох бомжів їх спосіб життя може повністю влаштовувати?
Павло Славинський 13:21
Думав, тому і не підтримав.
Игорь Голодницкий 16:36
Если б не влаштовував, они бы не были бомжами, поехали бы в село жить в заброшенной хате.
Юрій Бородатий 13:58
я так живу.
Невідомий користувач 15:02
+5
Если бы эту идею можно было озаглавить, я бы сделал это так:
"Славинский: провокатор или неадекват?"
Павел ищет последовательность или проще - спрашивает, почему можно прекратить жизнь эмбриона, а жизнь СЛОЯ населения, представители которого не имеют постоянного места жительства, нельзя.

Всё бы ничего - поймал непоследовательных "убийц", но есть одно ключевое "НО":
за ДЕЙСТВИЯ (в разрезе асоциальности, как яркий пример) человека до 18-ти, согласно ДЕЙСТВУЮЩЕГО (а так ли это де-факто?) Законодательства Украины ОТВЕЧАЮТ его родители. За жизнедеятельность эмбриона непосредственно отвечает МАТЬ (в крайнем случае - отец, если он способен вынашивать, что само по себе нонсенс). И решение, учитывая неспособность принятия осознанных решений эмбрионом, принимает МАТЬ. Если мать признаётся также НЕ СПОСОБНОЙ к принятию ОСОЗНАННЫХ решений (расстройства психики) - за неё решение принимают другие - отец, её родители, родственники, врачи - по нисходящей. Что не так? Славинский наделил эмбрион сознанием, но совершенно не пытается разделять сознание как таковое, с функцией ОСОЗНАНИЯ, ОЦЕНОЧНОСТИ ситуации.

Отчасти поэтому общество больно изначально: ответственность матери слишком занижена. Забеременела - рожай, делов-то. Видимо, в стране явный дефицит донорских ресурсов, проституток, асоциальных элементов, да.
Вы не ребёнка убиваете, вы убиваете в себе ОТВЕТСТВЕННОСТЬ за него в будущем. Дальше проще: у вас - работа, у него - улица... или скорее, он - у улицы.
Павло Славинський 21:04
Гаразд, якщо проблема не в тому, що і бомж і ембріон - людські створіння, а в тому, що бомж має свідомість, а ембріон - ні, то доповню: вбивати бомжів в несвідомому стані. Тепер погоджуєтеся?
Юрій Смілянський 00:41
За умови, що Ви берете на себе всю відповідальність, за такі вбивства, особливо, якщо їхня кількість почне зростати після того як "ідея оволодіє масами"
Страхолюдна ідея якась...
Юрій Бородатий 14:00
ато!
(я сам бомж:)
Хто підтримав? Покажися!
Павло Славинський 23:27
Загальний принцип: 1% хворих є в будь-якому суспільстві.
APTYPPOM Країнабез## 23:03
помилочка:
лише психічними розладами страждає понад 10%
Лучше убей себя и больше не появляйся тут! Из-за таких как ты проект превращается в помойку.
Павло Славинський 01:58
Перепрошую, я цю ідею не підтримував, голос не мій.
від суми і від тюрми не зарікайся. вас убити, коли ви станете бомжем?
Павло Славинський 19:06
Мене? Ні, я не підтримую цю ідею. Читайте уважніше.
Dhoqx Dhiakp 17:42
+11
Ну вбивати звісно не потрібно, але масштабний проект соціальної реабілітації безхатченків дозволив би значно скоротити кількість представників цього суспільного прошарку.
Иван Иванов 20:32
це точно!
Юрій Бородатий 14:03
Дайте людині 5 речей:
1. Повітря.
2. Воду.
3. Їду.
4. Тепло.
5. Сон.
І вона не буде фізично страждати, як це роблять багато бомжів.
Вбивати не можна.
конституцію читали?
Павло Славинський 19:26
Читав і не підтримую. А ось тут є незгідні: http://politiko.com.ua/idea119
Невідомий користувач 15:38
+4
Не можна! Хоча це люди, якы деградували взагалі і їм іншого не потрібно.
Артем Циганок 16:50
Якщо людина не бажає жити за Вашими законами і устроями, то Ви її автоматично записуєте у розряд деградованих особистостей? Цим людям не нічого не потрібно, ці люди потребують того життя, яким вже живуть. Бог наділив людину правом вибору, правом самому вирішувати як будувати власне життя, і Ви не маєте права засуджувати будь-яку людську істоту за його чи її вибір, навіть якщо Ви його не розумієте і не сприймаєте.
Павло Славинський 23:25
Циганюк+1
А тим більше не можна засуджувати людей за той вибір, який не вони робили.
Юрій Бородатий 14:04
а ще в біблії написано: будьте проxожими..
А Ісус, також бомж ?!
Фанто Мас 01:21
ні, він був керівником партії і жив за рахунок партії
А чому тільки бомжів? Давайте всіх перестріляємо! В мене сусідка зверху своєю попсою вже мене дістала. Можна її застрелити? Бомжі мені нічого поганого не зробили. А ця....гкхм...курка вже дістала.

Я взагалі вважаю будь-яке вбивство - злочином. Навіть вбивство тварини. Кожне життя - недоторкане.

Володимире, стосовне деградації.... Знаєте, якось довелося мені поспілкуватися з 1 бомжем... Так він і за рівнем інтелекту, і за духовним розвитком вище багатьох НЕбомжів.
За яких обставин люди стають бомжами?
Бомж - бомжу різниця! Хто визначатиме?
А яка гаранті, що ви завтра на станете бомжом? Тоді як?
Павло Славинський 20:38
Тому я і не підтримав цю ідею. Читайте вище.
Овва, вже троє покидьків на сайті!
Чому покидьків?
Якщо провести аналіз самих бомжів й розділити на категорії, - то я погоджусь! Але тут вже доречніше буде аналізувати все суспільство, й результат буде жахаючим. Тут дається взнаки проблема перенаселення планети, надлишок людських ресурсів, тому таке й лізе в голову(
ідея, звичайно, страшна. набагато страшніша за аборти.
Павло Славинський 02:48
Чим страшніша? Тим, що аборти зараз дозволені? А якби зараз були дозволені вбивства бомжів і заборонені аборти, ви б казали, що ідея дозволу абортів страшна?
брррр - мрак який - савсєм подуріли
А за що вбити? Ні! Такими темпами ви скоро нам будете пропонувати забаву, як Лозинському з полюванням на людину. ЦЕ НЕПРИПУСТИМО!
А бомжів ми питали, чи хочуть вони, щоб їх вбили?
Павло Славинський 01:15
А ненароджених дітей?
Так Ви запитайте думки тих, хто ЗА аборти, а то я бачу, тут одні гуманісти зібрались... Погоджуюсь, аборти - гірше, ніж стріляти бомжів... але вбивство - це однозначно погано!
Павло Славинський 19:57
Так прихильники абортів чомусь бояться тут висловлюватися...
Юрій Бородатий 14:08
Приxильників абортів питаю: а Ви xотіли б бути абортанутими?
Мовчать!
Разница между абортом и убийством взрослого человека не очевидна? Интересных людей собрал сайт...

Эмбрион не обладает разумом, не самостоятелен и не является человеком, до некоторого момента. Аборты все же не на 9-м месяце делаются.

А бомж - человек мыслящий, как не крути.
Павло Славинський 12:31
Перепрошую - це ВИ вважаєте, що ембріон не є людиною. В ембріонів ви не питали.
Категорично проти такої ідеї хоча і не люблю поруч з собою бомжів.
Павле, Ви - дійсно провокатор!:-)))))))
-4
vy sluchaino ne chlen NSDAP ???? oni tozhe byli lyubitelyami evtanazii "uscherbnyh" ...
Цікава назва. Ти випадково не Лозинський?
Много встречал идиотов,но такого встречаю впервые.Если бы вы предложили провести референдум по поводу отстрела коррумпированных чинуш,ментов паганых,судей,прокуроров,радников,олигархов и прочего ворья-это можно было бы понять,а при чём бомжы,если у них такие как вы украли дом и имущество.Вы ворьё вообще охуели,вам ещё и сафари на обездоленных людей подавай.Таких идиотов надо было убивать еще в роддоме.
Павло Славинський 13:47
Много встречал идиотов,но такого встречаю впервые
Ублюдків вже аж вісім. Звідки воно береться?
Коля Солнцев 18:53
Не розумію, чому тебе ще звідси не видалили!!!
Ксюша Стетий 19:09
Так таких як павло взагалі не повинно існувати в суспільстві. Таких потрібно відстрілювати!!!
Мене ще інше дивує: Павло Славинський якимось незбагненним чином звязує бомжів і ненароджених дітей. Це що, якесь збочення таке? Тоді нам треба обговорювати не ідею, а самого п. Славинського.
Об Лом 13:28
У Славинского игры такие в софистику... Если заиграться, то и до патоотклонений не далеко... Софизм - "бомжу - жизнь не дорога, а потому, он отдает ее даром, следовательно ее можно взять?"
Причем, сам Славинский не имеет ясной позиции, он ее проявляет частично, соглашаясь или отрицая ту или иную точку зрения, но не как моральную, а как несостоятельную с точки зрения формальных логических операций. Он играет, почти как молодые хищники в зоопарке...
Павло Славинський 13:49
Василе, що незбагненого у виборі двох незахищенних категорій? Можна було б обрати ще якусь категорію, наприклад, одиноких пенсіонерів. Питання ж тільки в тому, хто є людиною і чому людей вбивати не можна.
Андрію, де я не виявляю ясної позиції? У вас з головою погано? Почитайте уважно.
"за ДЕЙСТВИЯ человека до 18-ти, согласно ДЕЙСТВУЮЩЕГО Законодательства Украины ОТВЕЧАЮТ его родители"

Ок, давайте убивать несовершеннолетних бомжей в несознательном состоянии.
Невідомий користувач 23:42
0
http://durdom.in.ua/ru/main/persons.phtml
Об Лом 15:42
-4
Вот я считаю, что надо поскорее вступать в НАТО и всех бомжей в армию на социализацию и перевоспитание...
Павло Славинський 13:50
Вам точно лікуватися треба, якщо вважаєте, що НАТО потрібна армія бомжів.
Об Лом 20:47
Армия нужна всем, а бомжи никому... Кроме того, тенденция в Украине такая, что многие, в скором времени, обязательно станут бомжами...

Поскольку, это будет часть армии, выполняющей роль пушечного мяса, постольку пополнение бомжами не существенно... Кроме того, как только приведен к присяге - уже не бомж... А Славинського обязательно подлечат...
А слабо припинити це порпання в ... . І так все ясно (для нормальних, а не нормальні можуть продовжувати).
Така ідея виникла ще у Бернарда Шоу , коли він казав що якщо людина не може довести користі від свого існування то вона повина бути вбита

Цю ідею втілили німецькі націсти , вони навіть винайшли "гуманий" спосіб вбивати - газ "циклон"
Юрій Бородатий 14:12
Слава Богу, що є на кого вішати всіx собак! Навіть не знаю, що б ми без тиx нацистів робили, кого б звинувачували у всіx бідаx?
Якщо стоїть так питання, то справедливості ради необхідно було б вбити спочатку всіх, хто привів людей до стану бомжів, потім тих, хто висловив таку ідею, бо в нашій державі ніхто не застрахований від того, що завтра він сам може стати бомжом, а потім розподілити звільнену житлову площу між бомжами та малоімущими і проблема буде вирішена.
Бог дав людині життя і ніхто не має права вирішувати, чи не вирішувати, дозволяти чи не дозволяти...
Жестоко. Бомжами становятся по разным причинам. Желаю автору статьи не стать когда-нибудь бомжом, чтобы его идея не сработала против него.
Панове, не притворяйтеся порядними та благородними. Адже це ви особисто вже 20 рокі обираєте саме таких керівників, які ПОСТІЙНО ВИНИЩУЮТЬ ВЛАСНИХ ПІДДАНИХ. І за цей час ПЕРЕДЧАСНО винесли вперед ногами 6 000 000 виключно внаслідок свідомих та офіційних рішень укркерівництва.
І ви кожного разу свідомо вишукуєте та обираєте САМЕ ТАКИХ.
І вам ще вистачає цинізму та нахабства базікати про якісь власні чесноти?!
Автор питання явно провокує , але раз він озвучив його значить вже літає в просторі така думка і знайшла вихід через автора.
Звісно вбивати нікого не можна.І тут навіть спору не повинно виникати. Бомж чи собака, кіт чи бандит-убивця - тому, що це живі творіння . І якщо ми не хворі то повинні зрозуміти причину такого явища, як бомж чи бездомні тварини, чи причину вбивств серед членів суспільства. Ми повинні знайти вихід розуміючи всі нюанси вининення негараздів.
Я саме в комрпетенції влади такі дії сдійснювати. Саме влада зобовязана задумуватись над причинами виникнення бомжатцтва чи вбивств в країні. Але вона переймається іншим, більш вагомим - накопиченням дивідендів в різних банках.

Дякую.
Олег escapesman@gmail.com 01:09
Молодець!!!Чудова відповідь!!!Адже потрібно не намагатися замаскувати проблему, а потрібно її вирішувати в тому моменті її зародження.Щоб потім не прийшлося миритися з наслідками!І люди, які мають можливість, а найголовніше бажання, повинні вирішувати такі проблеми.

Дякую.Слава українцям!!!
big big 01:15
это (сорри)
Олександр Іванич Бондар 19:20
Я бродяга я БОМЖ,
Але ж мабудь не доля на смітник
Штовхонула в потилицю
Вкравши, забравши права.
То суспільство оте,
Що забуло кого я послідник,
Хто до мене блукав,
Кого „світ не знайшов, а шукав”.


Читать полностью: http://h.ua/story/52811/#ixzz4Zibjjupe
big big 01:14
-1
убивать бомжей юто чисто беспокойство мажоров
[[[ [[[ 11:25
0
Маразм у некоторых, похоже, крепчает.
Ну что ж, во всем должен быть баланс.
Поэтому, позволив убивать бомжей, нужно позволить и бомжам убивать тех, кто их пытается убить. И предоставить право бомжам привлекать для этой цели вооруженных лиц.
бомж сам себя делает бомжем
Юрій Бородатий 14:15
а не суспільство?!
Бомжів, які можуть репродукуватися слід ссилати в табори, щоб там з них робити людей (одягати, мити, заново навчати) і щоб вони давали країнаі потомство, яке ссилати у спеціальні дит. будинки казарменного типу, де з народження і до 18 років, їх будуть навчати декільком мовам, військовійц справі (посилено), і всьому іншому. Особлива увага на військову справу, розвиток абстрактног мислення і спорт, щоб з них повиходили хороші військові, науковці, художники, письменники, поети, спортсмени.
Юрій Бородатий 14:16
соціалнаціоналім аднака..
Олександр Іванич Бондар 19:24
Дібелізм!..
Тільки невиляковний дурень може бути переконаним у тому що бомжем може хтось народжуватись. Любий, може ви почнете працювати радником у пологовому будинку і будете кожній породілі вказувати куди віддавати того хто вилазе... на світ Божий?..

А що особисто Ви зробили аби світ хоч трішки став добрішим, щоб існування існуючих перестало бути суттю боротьби за існування, щоб поряд хтось почав жити, ставши людяніше, людиною?
Як особисто Ви сприяли тому, щоб умови стали людськими, у тих, у кого їх відібрали разом з правами на них?.. тим самим позбавили їх навіть самої можливості…
Повністю згоден з ОЛЕГОМ, з бомжів можна зробити знову нормальну людину котра буде працювати на благо нашому суспільству. Я чув Сергій Тігіпко хоче завозити дешеву робочу сила з інших країн, навіщо, якщо в нашій країні є багато бомжів з котріх можна зробити нормальну людину котрій буде де жити та де працювати!!!!!!!
Xто ще так перебирає сміття і сортує, як це роблять бомжі?
Бомжі, це аскети і спартанці нашиx днів, які просто невибагливі.
Вірю, в майбутньому бомжі знайдуть своє місце у суспільстві і майже нічим не відрізнятимуться від осідлиx громадян, які мають постійне помешкання.
Та Ви людожер. В народі кажуть: "Від тюрми й від суми не зарікайся". Бачте, життя - воно строкате.
щ д 18:22
0
Ну, ничего себе предложенице!
За что убивать?
Да некоторая часть из них стала такими, по своей вине, а другая часть по вене государства! И нужно скорее убивать тех, кто виноват в том, что люди так живут!!!
Треба бомжа питати перед стратою національність. Якщо маскаль - відстріл.
12345 67890 10:49
0
Да тут какой-то ГЕНОЦИД предлагается. БОМЖ такой же человек как и все. Он имеет право на жизнь, как все! Нужно лишь создать условия в государстве для социального равенства и тема БОМЖей будет исчерпана.
А можливо видавата зброю бомжам щоб вони полювали за мажорами.Томущо ривень інтелекту в них в багатех випадках набагато вищий ніж в еліти .
Чомуь ніхто не згадує про нормальних навіть інтелегентних у минулому людей яких після квартирних афер зробили бомжами
Жахлива ідея!!!
Це просто не припустимо в адекватному суспільстві!
Чому за 22 роки незалежності Україна опинилася на краю прірви?
Основна причина цього лиха в неефективності, неадекватності існуючої податкової системи Що потрібно зробити, щоб вийти з цієї кризової ситуації?
Стратегію повного звільнення виробників товарів і послуг від податків пропонує команда провідних вчених-економістів на чолі з доктором економічних наук, головою Всеукраїнської спілки вчених-економістів, академіком Академії економічних наук України Олександром Кендюховим і доцентом, кандидатом технічних наук Євгеном Перепічкою.
Ними пропонується система при якій усі податки ліквідуються, а тільки вводиться 4% податку на покупку які сплачує споживач. Чому ніхто не реалізовує і не звертає уваги на ці ідеї, на ці програми? Згідно з еволюційним законом
С. Н. Паркенсона «чиновник прагне множити підлеглих, а не суперників» і позбавляється від тих, хто розумніший за нього.
Отже, ні влада, ні опозиція – ніхто Нову економічну стратегію реалізовувати не буде – це однозначно. Всі вони за природою партійної системи приречені на вічну боротьбу, а ми на будівництво держави і підняття добробуту народу.
Який тут вихід? Потрібно людей, які володіють новими ідеями, здатні до самоорганізації і праці у владі, об’єднати і створити команду, висунути свого кандидата у президенти і перемогти на наступних виборах усіх рівнів. Це і буде реалізація Нової економічної стратегії. Перемога цієї команди однозначна і неминуча, адже людям набридли: гризня, проти режимна боротьба, брехня…
Уже напрацьована програма, розроблена методологія перемоги на виборах будь-якого рівня. Створюється команда, здатна перебрати владу та впровадити Нову економічну стратегію в життя.

Ініціативна група реалізації Нової економічної стратегії. Євген Перепічка, тел.0986164287
Вже є 16 голосів "за", і жодного допису "за". Хто ви, невідомі мізантропи?
Мені здалося (або це правда), що мета цієї публікації - переконати людей підтримати заборону абортів через очевидність неприйнятності вбивства безхатченків.
Якщо так, моя думка полягає в наступному. Десь має бути межа, від якої людину можна вважати людиною та не можна вбивати. І думаю, що цю межу вже давно знайдено - якщо плід здатний вижити за межами утроби - це людина, якщо ні - то викидень. Не схильний вважати аборти злочином проти ненародженої людини, бо зародки, яких "вбивають" при абортах, не здатні вижити за межами утроби.
Замість заборони абортів чи садизму над безхатченками пропоную: 1) повернути смертну кару (наприклад, я б особисто виконав подібний вирок Януковичу); 2) дозволити евтаназію (допомога безнадійно хворим, які хочуть померти, але не здатні зробити це самостійно).
в 90-х в Севастополе бомжи разговаривали высоким слогом. Я это сам наблюдал. Это были интелигенты, не приспособленные к борьбе за жилища с квартирными мошенниками.
Так что люди разные во всех сословиях.
А автору пора объявить о конце опроса.
А що особисто Ви зробили аби світ хоч трішки став добрішим, щоб існування існуючих перестало бути суттю боротьби за існування, щоб поряд хтось почав жити, ставши людяніше, людиною?
Як особисто Ви сприяли тому, щоб умови стали людськими, у тих, у кого їх відібрали разом з правами на них?.. тим самим позбавили їх навіть самої можливості…

А слабо скинутися гуртом на будинок для тих, у кого там будуть умови, які їм гарантують усі закони у законних законах держав світу? Саме відсутність тих умов робить людину безхарченком і безхатченком, БОМЖем… Будь яка людина, будь-хто у випадку описаному Кіплінгом стала б лише вовком, і навіть не Мауглі. Бо у неї відсутні умови бути Людиною. То чому винна Вона в тому, а не той хто відповідає за увесь ресурс, з якого і у Мауглі і у БОМЖа є своя особиста доля, яку чомусь їм не віддають, «кидаючи» їх свідомо та з метою?..

Ну то шо, кинете у шапку свою гривну, коли я пущу її по кругу щоби назбирати кошти на Будинок Життя для кинутих суспільством?
Підтримую !
Офжорний уряд вже це завдання виконує - вбиває всіх українців
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.