Ідеї → Заборона будь-якої реклами алкоголю та тютюну

Четвер, 15:20, 16/04
Дмитро Чорний
Ідею підтримують: 139
Ідея заборони реклами алкоголю та тютюну досить актуальна в наш час.
Але вона поки що не знайшла шляхів для реального втілення.
Дивлячись телевізор а саме спортивні новини, розумієш що спорт без горілки "неможливий".
Так може вже прийшов той час коли треба заборонити це???

Коментарі

На жаль це поки що невигідно самим тютюнникам і горілочникам - їх інтереси широко лобіюються у Верховній Раді.
І коли зникне таке потужне лоббі, тоді, можливо, і зникне реклама.
Павло Славинський 11:26
А лоббі зникне, коли перестануть купувати... це не рішення, це замкнене коло.
Сергей Лемешко 13:34
Однозначно если убрать рекламу, которая и я вляется фундаментом для рынка, то резко упадут продажи. Поэтому Серега ты не прав.
Олександр Грегораш 23:35
не факт, колегі, що коли реклама зникне то продажі впадуть різко. Пити і курити - це наша культура, не наш спосіб життя. Варто не тільки рекламу забороняти, здоровий спосіб життя має бути модним. Мода може розрулити ситуацію:)
Михайло Ткач 18:26
по-моєму алкоголізм це швидше явище комуністичної ментальності...
для того аби люди менше думали, а працювали на систему, були її винтиком...і не більше

а мода дійсно може бути сильною стороною "нової молоді" котра не буде памятати СССР
Підтримую. Вже просто тошно від тих "світових брендів" та "хортиць".
Підтримую. І взагалі обсяг реклами бажано скоротити як мінімум вдавічі, обовливо зовнішньої.
Сергей Лемешко 13:36
Это поворот "Не туда". Ограничивать нужно тлько "ведную" рекламу, в том числе политических сил :-)
Юрко Н. 23:24
+5
Реклама алкоголю та тютюнопаління це практично те саме, що штовхати людину, що стоїть біля прірви. Хто свідомо вирішив себе вбивати-зроблять це, інших тягнути до краю-злочинно.
релама буде завжди вона приносить прибутки виробникам і взагалі все крутиться навколо грошей. нашій країні потрібна серйозна пропаганда здорового образу життя, пропаганда спорту, а здоровим людям не потрібна випивка чи сигарети. я ходжу інколи на спорт майданчик який був зроблений ще за часів союзу, колись там було все турнік, брусї, драбини, збоку баскетбольний майданчиик, що там зараз драбини немає, брусї розпиляні і я так здогадуюсь здаті на чорний метал, баскетбольний майданчик заріс травою, все розкрадено. тобто питання яке знайти джерело фінансування спортивного оздоровлення нації. беремо тих самих виробників алкоголю тютюну і тому подібного і знімаємо з них додатковий податок (завдяки закону який попередньо приймається) який додається до фінансування. але знову ж таки, цитую: Сергій Пішковцій "їх інтереси широко лобіюються у Верховній Раді"
Олександр Грегораш 23:37
Колеги, щоб змінювати світ - починати треба з себе. На спортмайданчики ходити, дні народження без горілки всяткувати, новий рік без шампанського зустрічати, на футбол без пива ходити.....
Підтримую! А толку? Поки уряд створений великим капіталом для лобіювання власних інтересів, цього не буде!
Дмитро Чорний 17:16
Як не крути, а великий капітал завжди відігравав, та відіграватиме значну роль в нашій політиці.
Андрій Стадник 16:59
Дозволю собі Вас підправити.- Політика відіграє важливу роль для великого капіталу!
+1
ЗА. В даний час вихід один, не дивитись ТВ...
Дмитро Чорний 17:14
ми то це розуміємо, а наші діти???
Вони підпадають під цей вплив і все.
В рекламі це "круто", а в житті це лихо суспільства.
Олександр Грегораш 23:39
А, Ви, колего, не вживаєте алкоголя? ну по святам? Ваші діти Вас копіюють. ваші моделі поведінки.
Для розуміння:

Єдиним відомим мені серйозним лобістом тютюну та алкоголю в Україні є асоціація "Соват". Всі питання по рекламі до неї :)

Рекламу алкоголю на телебаченні слід заборонити повністю. У зовнішній рекламі пропонував би заборонити будь який образ алкоголю.

Стосовно тютюну - то тут половина роботи вже зроблена.

Якщо маєте бажання допомоготи в боротьбі з тютюновою рекламою підкажіть основну цільову аудиторію в Україні, яка безпосередньо зацікавлена у повній забороні реклами тютюну та є готовою до активних дій підтримки ініціатив.
Нельзя так сразу убирать. Экономика не готова к такому. Как не гуманно это звучит.
1. Рекламисты зарабатывают - платят налоги (нужно усилить контроль за уплатой)
2. Есть спонсорство спортивных и других мероприятий. Есть еще компании которые готовы финансово поддерживать спорт, если государство не готово.
3. Акцизный сбор - не маленькая доля поступлений в бюджет. Нужно усилить контроль за поступлением и увеличить его значительно, чтобы увеличить порог доступности.

А уже потом, через несколько лет полностью запретить рекламу, когда экономика немного оздоровится.
Андрій Юрійович 03:39
Платят налоги.... А жить все равно почему то хуже и хуже... Не уверен что отмена рекламы ударит по зарплатам или это скажется на цене на хлеб..
Мы в 2009 году еще не поняли что надо жизнь ценить, а о здоровье надо заботиться а не наоборот...
Допытливость Разума 01:56
Какая ерунда. Как раз на рекламе можно много отмыть -- не случайно именно этот бизнес в своё время стал бандитским. Ну, и к тому же оплата через фонды.

Что же до «А уже потом, через несколько лет полностью запретить рекламу, когда экономика немного оздоровится»...

Простите за гротеск, но... Вы готовы продавать свою жену до момента пока Ваш бюджет оздоровится? Надеюсь, что нет. Тогда и к стране нельзя относиться иначе.
Невідомий користувач 17:22
+5
Вважаю, що повинна бути заборонена реклама не тільки алкоголю і тютюну, а й обмежена реклама медпрепаратів, оскільки дуже часто вона є недобросовісною.
Допытливость Разума 01:58
А ось це навіть важливіше за підакциз! І шкоди спричиняє куди більше.
Денис Могильный на просторах интеренета есть отличный документальный фильм профессора Кривоногова с его лекциями по такой науке - Собриология, так вот в этом фильме оочень подробно рассказываеться о том, насколько "выгодна" продажа (производство, реклама само собой)алкоголя.

И как было сказано в этом фильме, что российский, что украинский народы подвергаються самому настоящему алкогольно-табачному геноциду. Поэтому МАЛО ТОГО что надо запретить рекламу алкоголя и табачной продукции, но и снизить производство этих НАРКОТИЧЕСКИХ средств.
Стосовно реклами - думаю, єдиноправильним було б залучати відомих спортсменів, акторів до соціальних реклам. Пам"ятаєте як Клички бились на фоні Чернівгівського? А як Шевченко збивав кришку з бутилки Оболоні? НАші юні спортсмени вже собі усвідомлювали - раз вони це роблять, значить підтримують цю марку, значить п"ють пиво, значить пиво не шкодить спорту.
Таким же чином варто втовкти в голову підростаючого покоління, що алкоголь і тютюн - це шкода, а інколи й смерть.
Ну і ментальність...Навіть без реклами чітко сформований стереотип про те, що свято без алкоголю - не свято подолати досить важко. Та й коли народ тотально споживає алкоголь, на людину, що від нього відмовляється дивляться як на хворого або ж сектанта. Це також варто враховувати.

ПС. Періодично вживаю і одне і друге, тим не меньше є противником обох:)
А ведь пиво тоже алкогольный напиток, а насколько я знаю реклама алкоголя до 23.00 запрещена, хотя его и рекламируют с утра до вечера. Объясните мне - или не прав я или нет контроля над рекламой?
Я за. Но такого не будет в нашей стране никогда!
треба боротись не з наслідками а з його причиною проблема алкоголізму полянає не в тому що його рекламують а в тому що його виробляють і продають!
Проблема справді не в рекламі. За оцінками експертів лише 2-3% людей йдуть купувати першу пляшку під впливом реклами. Основна мета реклами - перерозподіл ринку між торговими марками, тому її відміна мало вплине на рівень алкоголозму. А от прибрати пянки і курєво з телефільмів, серіалів (які пропагують "красівую жізнь") як атрибут успішного життя - це могло б мати сильний ефект. + заборона палити і бухати у громадських місцях (діюча заборона).
Правильно. І ввести кримінальне покарання за вживання вдома!
Невідомий користувач 15:39
-3
В цілому підтримую ідею. Проте необхідно памятати про міру заборони, бо зворотний бік цього - втрата бюджетних надходжень.
Знаєте, якось з радянських часів була така тема - "Якщо хочеш що-небудь угробити - стань на чолі..."
Тіпа хохма, але...
Адназначно треба заборонити. Але., якщо будь-що вже існує, що треба не тупо забороняти, а ОРГАНІЗУВАТИ. Створити умови обмеження... тіпа як еротику - транслювати після 23-00. Реклама на бігмордах - ні. В спеціалізованих виданнях - да хоть до пупа і вище...
IMHO
Ну йомає!!!
Відразу про бюджетні надходження згадуюють. Мля казна оскудєєт!

Заробе бюджет грошенят за рахунок реклами та продажу отрути, а потім ці гроші витратить на боротьбу з наслідками вживання цієї отрути. Де логіка панове?

Ви озирниться, яке покоління виростає в чадному угарі, а які в них з`являться нащадки (якщо з`являться).
Я за заборону реклами алкоголю і тютюну. Той, хто курить і п'є сам знає, що варто купувати))))))

От мені цікаво, що зі спонсорством робити? Спонсорство без реклами? Я не думаю, що знайдеться багато бажаючих побути такими альтруїстами....
+4
Я тоже "ЗА" запрет рекламы алкоголя и сигарет...
Абсолютно согласен с "Алі Сергій Соловей " логики нет никакой... кто пил, курил, так как хочет так и будет поступать, а зачем начинать молодым людям, детям, большинство которых, благодаря рекламе и начинают все это пробовать... а как же не попробовать, когда кумир Кличко - Черниковское, Шевченко - Оболонь... Любая спортивная трансляция - реклама Немирова, Хортицы... Развлекательная - Бруньки, Медоффф ,это можно долго продолжать , при этом мозг молодежи программируется на употребление этого, они даже этого не осознают...

Рекламу однозначно нужно прекратить, если поставлена цель на нормальное здоровое развитие страны...помоему логично...
А может быть у нашего правительства другая цель ???
реклама вигідна самим телеканалам якщо не цим виробникам продавати за нормальні гроші ефірний час то кому вони це робитимуть?Fl;t s pfrkflyf dfhnscnm yjdb[ ntktghjtrnsd ajhve'nmcz nfrj; pf hf[eyjr s wb[ uhjitq yf;fkm
а толк то в этом какой?!Алкоголь,никотин,и даже наркотические вещества никогда не нуждались и не будут нуждаться в рекламе.
Рекламируют конкретные торговые марки.И если исключить полностью всю эту рекламу из телевиденья,то ничего не изменится...
Запрет необходим как способ обеспечить здоровый образ жизни нации. Это сделали уже ряд стран мира.
Підтримую! Давно пора!!!
Потрібно заборонити не тільки рекламу,а і продаж неповнолітнім. Я так розумію що,на даний момент контролю продажу спиртного і тютюну немає. Купують усі кому не лінь.
Підтримую заборону!!!
Підтримую заборону.
І взагалі, якщо вернути те законодавство про рекламу, яке було до 200-2004 років, було б непогано. Хоча... Багато людей припинили дивитися плюс із-за реклами, політиків та серіалів. А це плюс)
Допытливость Разума 01:48
Дивитися телевізор. Описка майже по Фрейду)
Невідомий користувач 18:08
+1
Рекламу нжно запрещать это однозначно!!!
Я проти тому що я за лібералізм, хоча я звісно спостерігаю негативне явище, про яке йде мова.
Але держава має діяти за допомогую інших важелів.
Наприклад ввести податок на рекламу тютюну/алкоголя, кошти за рахунок яких будуть цілком і повністю направлятись в спеціальний фонд на лікування наслідків, причому рівень цього податку регулювати саме потребами такого фонду.
Donkey Hot 14:21
Свобода не возможна без ответственности. В данном случае,люди, пьющие и курящие не несут ответственности за свой выбор. А что если эту ответственность им организовать: куришь, - плати за лечение сам(а не бюджет), пропил деньги на детей - принудительные работы. А до тех пор, пока "делать выбор" будут одни, а отдуваться за них другие, на кой ляд 1-м менять своё поведение.
+2
Якщо не повність зняти рекламу з телебачення, то хочаби обмежити час трансляції і показувати після 24:00. А то діти все схапують на льоту і вже в 2-3 класі пивце попивають як мінеральну водичку.(((
Повністю підтримую цю ідею! Вживання алкоголю людиною, руйнує її сутність. Це хвороба нашого століття. Ми повинні виступити всі разом проти розповсюдження і нав'язування цих шкідливих звичок. Ми повинні захистити наше майбутнє та майбутнє наших дітей!
Я б пропонував активно рекламувати здоровий спосіб життя, наслідки вживання алкоголю й сигарет в усіх сферах життя (спорт, інтимні відносини, освіта ...). Створювати новий образ життя там де відсутнє місце для "бухла", куріння, і наркотиків. Бо постає питання перед людиною: "Ну і позбудусь я тої звички, а що далі робити буду???" ну і томі подібне
Підтримую.+++++++++
Проти заборони реклами алкоголю.
Звідки я буду знати яка горілка сьогодні/завтра в моді? І яка горілка якісна, престижна і так далі?
Donkey Hot 14:22
Вы чё это, на полном серьёзе?
В семьях пьют, если ребенок будет видеть, что дома пьют пиво, он даже без рекламы будет заведомо лояльно относиться к пиву или сигаретам. Мне понравилась социальная реклама где изображалась как игрушка-ребенок начинала курить так как курила игрушка-папа. Глупо полагать, что если ты сидишь на диване с пивом и смотришь с маленьким сыном рекламу о здоровом образе жизни, то сын будет обязательно будет вести правильный образ жизни.Рекламу он посмотрел и забыл, а вот отца и мать каждый день выпивающих по бутылочке пива он запомнить быстро и надолго.Поэтому запрет рекламы - это только один из ряда шагов...Лично мое мнение.
Ее можно снять с каналов, но тогда каналам необходимо где-то деньги брать...в нормальной стране эту статью доходов можно заменить на гос.заказы на съемки фильмов, но в Украине такое невозможно, к сожалению.
Donkey Hot 14:28
Да, необходим комплексный подход, системный. Действительно, читала об одном исседовании:в семьях, где матери не пили,не курили и пахали как лошади, вырастали пьющие,курящие, склонные к правонарушениям сыновья, хотя отцы с ними и не проживали.
Цілком згідний! Я б ці вироби і з прилавків прибрав, і через місяць - здорова країна!
Утопия, Сначала бы запретить рекламу тех торговых марок, которые производят и торгуют алкоголем и табизделиями. Это кланы, которые управляют обществом изощрённо.
118+
Taras Groza 01:29
-1
Заборона реклами алкоголю потрібна!
Але з підвищенням акцизного збору вона стає менш актуальною) кількість курящих людей суттєво зменшується, за короткий термін часу більше 10 моїх знайомих кинули курити.
Donkey Hot 14:30
Блин, какие у Вас сознательные знакомые! У меня вот ни один не кинул, стали просто больше денег тащить из семейного бюджета. Завидую я Вам по-доброму, ей Богу!
надо начать с себя -просто не покупать алкогольных напитков
-вадим исмаилов 12:38
а если так хочеться выпить то лучше сами себе сделайте-хоть натур-продукт сделаете и не вложите своих денег в карман хозяйвам алкогольного производства
Цілком згідний! Але не потрібно повністю їх прибирати, тому що деякі люди котрим за 40 або більш не зможут просто витримати це, якщо в них стаж куріння 20 років. Зробити деякі спеціальні крамниці по всьому городі, а не на кожному кроці, щоб дійсно не продавали тютюн дітям, повстановлювати в крамницях камери і створити наглядову службу для них, тоді буде порядок.
Однозначно потрібно. Катаєшся на Буковелі, а так кругом реклама Хортиці. Доречі часто ті що ламають собі руки, ноги і хребти на лижах, якраз на підпитку.

Зараз нас просто споюють, підняли крик про ГМО, а той же алкоголь та куріння набагато сильніше впливає на дітей в утробі ніж ГМО продукти. Та й здоров'я підривається. Чи ви багато знаєте алкоголіків зі стажем, які б дожили до 70-ти років? Переважно такі люди і до 60ти не дотягують. А реклама затягує нових людей і насаджує штучну пріоритети - поїв, випив, закурив, зайнявся сексом і знанова - більш нічому реклама не вчить...
12345 67890 12:08
0
Давно пора прекратить показывать рекламу легальных и самых опасных наркотиков в мире: пиво, водку и вино.

В моей семье зомбо-ящик (телевизор) хоть и не пользуется популярностью, но всё же, иногда смотрю новости о том, что натворили в Украине "вожди народа"? Реклама легальных наркотиков (водка, пиво) проскакивает иногда.

Приходится дочери объяснять, что народ специально спаивают и отупляют чтобы держать людей в постоянном РАБСТВЕ и нищете.
Чому за 22 роки незалежності Україна опинилася на краю прірви?
Основна причина цього лиха в неефективності, неадекватності існуючої податкової системи Що потрібно зробити, щоб вийти з цієї кризової ситуації?
Стратегію повного звільнення виробників товарів і послуг від податків пропонує команда провідних вчених-економістів на чолі з доктором економічних наук, головою Всеукраїнської спілки вчених-економістів, академіком Академії економічних наук України Олександром Кендюховим і доцентом, кандидатом технічних наук Євгеном Перепічкою.
Ними пропонується система при якій усі податки ліквідуються, а тільки вводиться 4% податку на покупку які сплачує споживач. Чому ніхто не реалізовує і не звертає уваги на ці ідеї, на ці програми? Згідно з еволюційним законом
С. Н. Паркенсона «чиновник прагне множити підлеглих, а не суперників» і позбавляється від тих, хто розумніший за нього.
Отже, ні влада, ні опозиція – ніхто Нову економічну стратегію реалізовувати не буде – це однозначно. Всі вони за природою партійної системи приречені на вічну боротьбу, а ми на будівництво держави і підняття добробуту народу.
Який тут вихід? Потрібно людей, які володіють новими ідеями, здатні до самоорганізації і праці у владі, об’єднати і створити команду, висунути свого кандидата у президенти і перемогти на наступних виборах усіх рівнів. Це і буде реалізація Нової економічної стратегії. Перемога цієї команди однозначна і неминуча, адже людям набридли: гризня, проти режимна боротьба, брехня…
Уже напрацьована програма, розроблена методологія перемоги на виборах будь-якого рівня. Створюється команда, здатна перебрати владу та впровадити Нову економічну стратегію в життя.

Ініціативна група реалізації Нової економічної стратегії. Євген Перепічка, тел.0986164287
тютюну хуюну.лучше запретите рекламу хохлов
Безперспективно забороняти те що не здатні контролювати !! Наркотики та проституція заборонені - і що ?
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.