Ідеї → Отменить неприкосновенность депутатов

Четвер, 17:33, 16/04
Dark Side Of The Moon
Ідею підтримують: 82
)

Коментарі

Самі собі вони харакірі не зроблять.
Игорь Задунайский 19:27
Им помочь надо!
"Недоторканість" - особливу процедуру притягенння до відповідальності - слід залишити у народних депутатів, Президента і принаймні суддів Верховного і Конституційного судів, а може, і інших суддів - як захист від сваволі правоохоронців. Інша справа, що її з нинішньої вседозволеності слід привести до розумних рамок - наприклад, додати, що:
1) недоторканий може бути зупинений і навіть затриманий для запобігання безпосередньому вчиненню злочину, але відпущений одразу після припинення порушення закону;
2) на час недоторканості не розповсюджується термін давності злочинів.
Вікторія - 20:56
павло, які правоохоронці у нашій державі переслідують депутатів або суддів? та вони їх бояться або ж у них на пайку. нічого не станеться з нашими депутатами. а стануть трохи культурнішими, то може подумаємо і повернемо їм недоторканість :)
Павло Славинський 15:05
Вікторіє, моє ім'я пишеться з великої літери і вокатив від нього - "Павле".
Обов'язкок стежити за дотриманням законів дупутатами покладений на прокуратуру. Але прокуратура цей обов'язок ігнорує, тому недоторканість в нас не діє - просто тому, що діє більш сильний, але незаконний принцип "дупутатів до відповідальності не приятають взагалі". То чи є сенс руйнувати греблю, до якої вода не доходить? Що буде, коли вода дійде до греблі - може, зараз подумати?
Це така ж ідея, як і друга офіційна "російська".
Випливає під вибори.
А як беруться голосувати, то і 200 голосів не набирає
они же не будут голосовать против себя
Павло Славинський 15:22
Це агрумент не проти ідеї, а проти реалізації
Не можна скасувати повністю недоторканість! Але на даний момент Народні депутати України не можуть бути без згоди Верховної Ради України притягнені до кримінальної відповідальності, затримані чи заарештовані. Необхідний закон який дозволяє притягувати депутатів до відповідальності. Потрібно розмежувати злочини за які дерутатів можуть притягнути, а за які ні. Коли депутат в стані алкогольного сп'яніння стріляє, або давить людей на зупинці - за це потрібно розстрілювати.
Mr. A 14:50
Потрібно розмежувати злочини за які дерутатів можуть притягнути

Это что такое? Криминальный кодекс для всех одинаковый!
Mr. A 14:47
-3
пчёлы против мёда?
Павло Славинський 15:22
Це агрумент не проти ідеї, а проти реалізації
Звісно кодекс одинаковий так як і конституція та інші закони в Україні. )) Я думаю, якщо Ви живете в Україні то Ви відчули наскільки ці закони для всіх людей одинакові... Але я погоджуюсь, що думку я висловив не зовсім правильно, напревеликий жаль я не депутат і гарно говорити не вмію. Але все ж таки я думаю, що зняти недоторканність повністю буде неправильним!
Mr. A 19:08
-1
А я вважаю що правильним)І з депутатів і з судей)
Підтримаю зняття недоторканості. Мало того ще й розробити та на законодавчому рівні закріпити механізми обов'язково звітування депутатів перед виборцами - наприклад раз у квартал.
Павло Славинський 15:23
А яке має відношення одне до іншого?
Это утопическая идея. Еще пару поколений депутатов на это вряд ли пойдут
знімати !!!
закон мають виконувати всі, і відповідати перед законом мають всі однаково.
З однієї сторони знімати, а з іншої уявіть що почнеться
депутат А платить енну суму грошенят прокурору за те щоб той придумав якусь справу на депутата Б і посадив в тюрму. і так далі до нескінченості! вони будуть садити один одного, знов виходити, знов садити а наживатимуться на цьому лише правоохоронці :)
Удивляет тип мышления псевдовкрайинцив... Такая наша ВерхЗрада НЕ НУЖНА вообще!
Нам нужна не ВЫБОРНАЯ,а ФОРМИРУЕМАЯ Рада, из специалистов от всех министерств-ведомств! они туда должны командироваться на время выполенения своего ЗАДАНИЯ!
Такая Рада будет БЕСПЛАТНОЙ! и не будет той ДУРИЛОВКИ народа, что сейчас и не будут там заседать олигархи и просто негодяи от болтологии! И сам собой исчезнет вопрос ГНУСНОЙ "недоторканности"
Невідомий користувач 21:45
-2
Снять неприкосновенность с депутатов, президента, премьер-министра и судей всех уровней!

Кстати, за границей депутатом может стать только достаточно состоятельный человек, т.к. считается, что он будет работать не на свой карман, а для людей.
Павло Славинський 15:09
За яким саме кордоном? В Європі може і бідний стати, їм зарплату платять саме для того, щоб не думали про кишеню.
Кто такие депутаты ? Представители народа... Пусть защищают наши интересы, мы их для этого вить выбираем... Я как то и забыл уже что так есть..
А свои интересы для депутатов, служебки всякие, бары, самолеты..., это должно быть после общенародных интересов. Как налоги повышать, цены на хлеб..так успевается все быстро.. А как себе права укоротить до необходимого...так зачем это все.. Обидно просто:( И сами же голосуем за них..
ольга осипова 06:11
По логике - округ, выбравший депутата, должен нести ответственность за свой выбор. А, значит, имеет право в любой момент отозвать его. Но, к сожалению, в нашей стране логика - вне закона.
Отмена неприкосновенности депутатов - полнейший бред, наживка для политических лохов!!! Тот, кто хоть раз был депутатом, хотя бы местного совета, знает - что ничего и никогда существенно сам по себе депутат изменить не может!
Сам вопрос был придуман еще Президентом Л.Кучмой, для дескридитации парлалетаризма в Украине! Вот тогда и появился этот термин - "Верховна Зрада". Что позволило тогда и что позволяет теперь, исполнитьльной власти (всех уровней) безнаказанно воровать, не боясь при этом "народного гнева"
Kubik Rubik 14:03
-3
Для решения задач по управлению страной можно каждому депутату одеть ошейник со взрывчаткой и расставить терминалы с биометрической идентификацмей для голосования: Красная кнопка и зелёная. Красная - :))))), зелёная - доволен.
Внимание, вопрос:
Сколько депутатов останеться в живых через 5 минут после установки оборудования?
А через 10 минут?
И ещё вопрос: Сколько депутатов согласяться добровольно нести такую ответственность перед своим Народом?
ооо...тема така нова...прям не чув)))
Відмінить, значить зпиляти гілку, на якій сидиш)))
Лица стерты, краски тусклы —
То ли люди, то ли куклы,
Взгляд похож на взгляд,
А тень — на тень.
И я устал и, отдыхая,
В балаган вас приглашаю,
Где куклы так похожи на людей.

Арлекины и пираты,
Циркачи и акробаты,
И злодей, чей вид внушает страх,
Волк и заяц, тигры в клетке —
Все они марионетки
В ловких и натруженных руках.

Кукол дергают за нитки,
На лице у них улыбки,
И играет клоун на трубе.
И в процессе представленья
Создается впечатленье,
Что куклы пляшут сами по себе.

Ах, до чего ж порой обидно,
Что хозяина не видно:
Вверх и в темноту уходит нить.
А куклы так ему послушны,
И мы верим простодушно
В то, что кукла может говорить.

Но вот хозяин гасит свечи —
Кончен бал и кончен вечер,
Засияет месяц в облаках...
И кукол снимут с нитки длинной
И, засыпав нафталином,
В виде тряпок сложат в сундуках.
Антон - 20:38
+1
Ну да. Выборы ж скоро. А эту тему что-то давно не обсуждали.
Всі про це кажуть, але ніхто цього не робить.
В кожній крахні депутати і судді є недоторкані але не в такому вигляді як в Україні!... Просто треба спростити процедуру притягнення депутата до кримінальної відповідальності!
Павло Славинський 02:07
Так процедура нормальна, нею просто не користуються...
Урін Олександр 18:25
Уявіть собі, що ВР має дати згоду на притягнення до відповідальності нардепа з парламентської більшості, -це реально? Ні! А якщо - з меншості? Відразу заволають про політичні репресії! Згадайте про Лазоренка, доки ВР дебатувала про включення лише до порядку денного питання, він хутко зник в США з усіма своїми міліонами. затримати ж не можна теж за ст.80 Конституції!
Нарешті, згадайте штурм Генпрокуратури в травні 2007, як нардепи від ПР знущались над охоронцями з причитанням, що вони недоторканні, відповідати не можна! А в 2008 році вже БЮТівці в судах бедлам влаштували під тими ж гаслами. Дійсно нема в жодній цивілізованій країні такої недоторканності, як у нас, всюди вона обмежується стінами парламенту.
Невідомий користувач 15:32
-1
Є позитивні і негатвині наслідки від скасування недоторканості. А взагалі, просто портібно перезавантажити систему. Фактично, йдеться про перезаснування держави - як моделі і сукупності правивл гри.
АГА, І бити їх, бити!!!
Тут скоріше потрібно ввести недоторканість для тих правоохоронців, що розглядають справи наших депутатів.
Максим Заболотний 03:28
100%...я думаю це кращий варіант, ніж просто знімати недоторканність!
ПІДТРИМУЮ ВАС, КОЛЕГО
__________________________________
kedr-megre.com.ua Їжа для інтелекту
Если снять неприкосновенность то на половину нардетов придётся завести уголовные дела. Не думаю что они этого хотят.
утопічна ідея на даний момент =(
Це б дало можливість тримати тих депутатів "на повідку" народу. От би захотіли шось погане вчинити відразу би получили б по заслузі))))
а вы знаете, для пули нет слова депутатская неприкосновенность!
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.