Ідеї → Легалізувати проституцію

Неділя, 17:14, 13/09
Дмитро Сінченко
Ідею підтримують: 51
Я не підтримую цієї ідеї, але хочеться почути Ваші думки з цього приводу.
З одного боку - це аморально, а з іншого - це велика стаття доходу бюджету... що важливіше?

Коментарі

Невідомий користувач 17:15
0
Проти.
Треба все робити з розумом і поступово.Якщо і вводити то разом із цим проводити розяснювальну кампанію+постійні перевірки путан на предмет хвороб+ведення їх обліку+інше.
Утримаюсь
Дмитро Сінченко 17:55
Власне все це давно готове - наша міліція має повний список і веде їх облік, проводить розяснювальну кампанію, перевіряє на венеричні хвороби і, що найголовніше - збирає з них прибутки... то як, визначився?
Павло Полуботок 21:06
Бугага,Дмитро!
Чи ти розумієш, що якщо проституція легалізується і буде працювати така ж схема як вона є зараз то багато дівчат забьють болт на навчання,інтелектуальну роботу тощо і підуть на набаааагато легший шлях заробляння грошей?
Так!Міліція має список путан.А толку?
Так!Їх перевіряють (правда я так і не зрозумів яким чином і хто) на венерологічні і інші хвоброюи.А толку?Їм кажуть "ай-яй-яй,не торгуй своїм тілом!" і все?
Якщо легалізувати проституцію,то треба щоб повії були офіційно зареєстровані у міліції(захист від клієнтів,можливість знайти "прострафифшихся" путан тощо) та у лікарнях чи/та поліклініках (офіційний постійний мед.огляд та дозвіл на "вихід на роботу").Повії повинні отримувати лицензії, щоб вони мали соц.страхування,офіційний дозівл на "ремесло"(себто бути здоровою,мати відповідний вік тощо)
Так!Проводиться розяснювальна кампанія що проституція це пагано.А толку?Яка частина путан після цього відмовляється від свого ремесла?
А чи не треба проводити розяснювальну кампанію серед населення про негативні сторони такої роботи,щоб менше неповнолітних становилось путанням?Після легалізації проституції проводити розяснювальну кампанію,щоб люди отримували сексуальні послуги лише у ліцензійованих путан тощо.

Так!міліція оббирає путан.А току?Все одно вони заробляють більше ніж з них збирає міліція
А чи не варто боротись із корупцією у органах та структурах держави та державної влади?
Для тебе гроші це є те заради чого ти хочеш легалізувати цей бізнес?
Павло Полуботок 21:06
А оскільки часто-густо у нас в державі все робиться через дупу я утримаюсь від відповіді.
Павло Славинський 21:56
>Чи ти розумієш, що якщо проституція легалізується і буде працювати така ж схема як вона є зараз то багато дівчат забьють болт на навчання,інтелектуальну роботу тощо і підуть на набаааагато легший шлях заробляння грошей?
Невже ви гадаєте, що їх зупиняє тільки нінішній штраф? Я все ж таки кращої думки про українських дівчат - більше, ніж зараз працює, не піде.
Павло Полуботок 22:06
Ні,їх не зупиняє нинішній штраф.Порівняно з їхнім оборотом 255 грн це копійки
Павло Славинський 23:12
так тоді який сенс зберігати нинішню систему?
я категорично проти, який би це дохід не приносило, ми живемо заради грошей? чи гроші це наш інструмент, для того щоб служити нам?
Це злочин
Я підтримую легалізацію проституції.І вважаю головною причиною необхідності це зробити зовсім не наповнення бюджету виведення з "тіні" цього виду діяльності.Справа в тому що торгівля своїм тілом народилася ледь не одночасно з людством і заборонити людям цим займатися на мою думку неможливо(згадаймо хоча б "історичну" спробу пана Горбачьова заборонити людям вживати алкоголь).А коли заборонити неможливо то треба систематизувати і узаконити це діло!
Петро Дорошенко 01:26
1.Легалізація.
2.Неодмінно! - Постійна широка пропаганда з метою створення твердої суспільної думки: "Повія - як це гидко!" Щоб не так, як зараз пидараси - суперзірки!
Заааааааааааа - ця тема вже тут була обсмоктана зі всіх сторін і я не побачив ніяких аргументів проти крвм чиїгось моральних побажань!
Павло Полуботок 21:07
Тарасе,я вище написав контраргументи Дмитру
Проти. В Нідерландах проституцію легалізували, внаслідок цього кримінальний елемент, що контролював проституцію, бачачи що втрачаються прибутки переорієнтувався на проституцію неповнолітніх, яка згодом досягла тих же масштабів, що і доросла проституція.
Павло Славинський 20:14
В Нідерландах, наскільки мені відомо, проституцію ніколи не забороняли, це ви щось наплутали. Проституція неповнолітніх далеко не досягає масштабів нормальної проституції - і гадаєте, її в нас нема?
Невідомий користувач 20:27
Щезник не казав, що її заборонили...
Павло Славинський 20:29
Для того, щоб щось легалізувати, його спочатку треба заборонити. Чи ви вважаєте, що все, що не дозволено - заборонено?
Та не бюджет, до чого тут бюджет? Проблема в тому, що в акті проституції немає постраждалих. І взагалі, давно існує узаконена проституція - от в мене знайома 5 років зустрічалася з одним, а зараз його кинула і вийшла заміж за іншого, бо в того, з ким вона зустрічалася, однокімнатна квартира і без шансів щось змінити, а в нинішнього чоловіка - власний бізнес, квартира і машина, придбані за власні кошти і т.д. Так от - хіба це не проституція?
Павло Полуботок 21:08
Павло,тоді за твоєю логікою можна і признати проститицією всі шлюби які утворилися на базі розрахунку
Павло Полуботок 21:09
Перепрошую.
Всі статеві акти,що базуються на матеріальних благах
Павло Славинський 21:55
А хіба мораль їх не засуджує, разом із проституцією? Чому така дискримінація?
Павло Полуботок 22:08
Дійсно,мораль засуджує.Але у першому випадку сексуальних партнерів у жінки/чоловіка БА-ГА-ТО а другому випадку 1.
Павло Славинський 22:35
Тоді давайте за розлучення штрафувати.
Петрик П'яточкин 23:20
Павел, как-то Вы уж очень однобоко
Анатолій Кучеренко 14:08
Всі статеві акти,що базуються на матеріальних благах. Не згоден! Звідки такі сумні думки?
До речі, ось вам аргументи "за":
http://politiko.com.ua/debate36
Павло Славинський 20:19
Моя відповідь звідти:
Я не погоджуюся з двома позиціями: по-перше, якщо щось не можна викорінити, це не означає, що його треба легалізовувати - вбивства, наприклад, траплялися завжди; по-друге, скільки від того бюджет грошей - питання вторинне, навіть якщо всі гроші з легальних повій підуть на перевірку їх на венеричні хвороби, все одно його варто легалізувати - тому, що на відміну від вбивств, пограбувань і наркоманії, в проституції немає постраждалих. Це свідомий вибір двох дорослих осіб (якшо не дорослих чи не свідомий - це інші статті).
В країнах, де проституція легалізована, до речі, все одно залишається нелегальний сектор з пропозицією інших додаткових "послуг" - але, принаймні, в легальній частині немає венеричних захворювань і примусу.
А тим, хто вважає, що як тільки проституція буде офіційно дозволена, як негайно всі жінки побіжать записуватися до повій - мені шкода вашу матір, в якої виросло невдячне дитя такої про неї думки.
До речі, хто знає, що в Рос. Імперії проституція була легалізована? І як думаєте, чому більшовики, серед яких були вкрай популярні ідеї "вільної любові" (ту ж Коллонтай згадайте!), заборонили проституцію? Не з моральних же позицій, я вас прошу...
Щодо проституції неповнолітніх в Нідерландах то це розповідала на лекції викладачка з Транснаціональної злочиності, тому посилання на джерело дати не можу. А взагалі суттю моєї думки було те, що легалізація одного сегменту кримінального бізнесу спонукає кримінальні структури до пошуків наближеного за змістом замінника який не є легальним.
Павло Славинський 03:43
...або є легальним. Бо злочинцям в більшості випадків начхати, чи законна їхня справа, чи ні. Ідіотів, що стрибають з мосту "тому що заборонено", дуже мало (бо вже всі пострибали).
Єдина мета злочинних організацій - отримання прибутків. А нелегальний бізнес завжди є прибутковішим, бо не оподатковується, не ліцензується і т. д.
Павло Славинський 19:07
Але ризики вищі - бо саджають і штрафують.
Якщо це дійсно повноцінна злочинна організація, а не просто Василь з Петром домовилися куму продавати біля клубу, то в них все схоплено і ніякого ризику в них немає.
Павло Славинський 20:33
Якби це дійсно було так, то легального бізнесу б не існувало.
Далеко не всім вистачає сміливості і вміння наладити повноціну злочинну організацію.
Проти відсотків на 75%.

Питанян не тільки в моральності чи відсутності такої. Питання в тому, що це може викликати певні соціальні колізії: Центр зайнятості буде всім жінкам пропонувати проституцію як професію і жодна жінка (не хвора на СНІД) не зможе знайти нормальну роботу - їй до останнього впарюватимуть посаду проститутки.

І що далі? Перетворити жіноче населення на хворі шматки мняса, хворих на все, чим тільки можна бути хворим?
За Вами шановний плаче газова камера.
Сергій Донченко 20:04
+5))) Ви, як завще в своєму репертуарі!
Категорично проти легалізації проституції. Від цього страждатиме здоров"я нації та її духовне виховання!
Легалізувати, шоч би заради того, щоб міліціонери мали менше хабарів! Здорова нація - українці, не смішіть.
Здорова нація не обрізає собі яйця у вигляді ядерної зброї.
Анатолій Юрійович 22:49
Это не "хабарі", это "крыша". Участковые криышуют тех, кто работает дома, ППС тех, кто работает на улице. Деньги по цепочке идут вверх - от РОВД до Луценка и его хозяйки.
Хіба що у ВРУ... )
Невідомий користувач 19:32
-3
Проти!
Звичайно, мораль важливіша!!! Гроші треба заробляти, але не шляхом знищення моралі суспільства.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 15:51
Мораль втримуватиметься в межах таких будинків, а на площах міст і вздовж доріг - це аморально!
Підтримую! Але під жорстким контролем і з низкою вимог до закладів і путан!
Сєргєй Днєпровєц 09:29
Так саме , в країнах східної Європи є вже досвід
Легалізувати буде складно бо цьому будуть чинити опір кримінальні елементи - які зараз експлуатують жінок та політики для яких збрехати це не аморально, а секс за гроші це злочин. На мій погляд з початку треба підвишити рівен відповідальності за посередництво та сексуальну експлуатацію. Та не переслідувати жінок які не афішують свою діяльність. А зараз що получается - крайні жінки, які в принципі нічого поганого іншім не роблять - бо саджати треба кліента, якщо вже по совісті.
Об Лом 00:33
+7
Проституция в стране давно легализована, тут нет предмета для обсуждения, в Верховной Раде практически одни только политические проститутки заседают...
卐 Олександр ╬ Крук 卍 19:59
:))))))))))))))))))))))))))
ЕВГЕНИЙ КИРШ 11:09
андрей +1000
-вадим исмаилов 12:57
золотые слова
Ігор Спокій 21:39
Є такий храм кохання - Верховна Рада.
Невідомий користувач 18:00
-6
Проситуция это удордливое явление и болезнь общества - легализация проституции свидительствует о болезни государства.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:01
А в древніх були храми "кохання". Вони теж були хворі?))))))
Просто Вова 23:27
ЛЕГАЛІЗАЦІЯ ПРОСТИТУЦІЇ...ЛЕГАЛІГАЦІЯ ЗАРПЛАТ.....КОМУ ЦЕ ВИГІДНО ?????
ТА ВСЕ ОДНИМ І ТИМ САМИМ ....ВЛАДІ..... БУДЕ БІЛЬША БАЗА ДЛЯ РОЗКРАДАННЯ.....
Невідомий користувач 01:28
-3
У древних много чего было, но мы же не древние :)Проституция это блуд и ведёт к разрушению человека в нём участвующего, так же и с государство, которое легализирует блуд будет разрушено.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 15:49
ти часом не свідок єгови чи щось таке?))) У них сексу наче немає а жінки зачинаються від святого духа))))))))))))))

Древні були мудріші! І всьому має бути межа, щоб традиції містерій не перейшли в блуд.
Невідомий користувач 16:39
Про древніх :
1. Закон Рита. Закон про чистоту крові . Це про те що є любов між чоловіком та жінкою , яка опреділює виживання. Це глибока філософія виживання. Будь який торг через порушення стиду та будь яка форма латентного згвалтування протиприродні.
2. Якщо не про родинну кров, то у вас двоє батьків (якщо ви не клон безумовно), у них вже чотири, у тих вісім, і т.п. Тоб-то в межах 100 років майже всі в вашому місті вже родичі, а протягом 500 майже всі в вашій екраїні. Ви можете аргументувати що були Адам та Єва які більше не мали родичів але мали нащадків і це було нормою ... Але справа в тім що така кількість генетичних помилок в них не була закладена як зараз , а родинні зв"язки просто подвоюють іх та переводять з випадкових в системні . Ми давно не в природі і кожен крок від природи наша смерть та залежність від неприродніх факторів. Для компьютерної мишки та для фузеї достатньо трьох пальців ...
3. Жинка инстинктивно обирає батька дітей . Тоб-то якщо похолодання вибере світлішого, якшо потепління темнішого, для ліса мисливця, для землі аграрія, для степу кочівника... Було би з чого обирати. Чоловіки б"ються за статус - за самок... Це біологічні ігри Теорії ігор і іллюзіям розуму тут не місце . Можна сказати що хтось кращій за інших бо так -то назвавсь, однак бовдур до справ колективного виживання навіть на вигляд не дотягує .
4. Культура це властивість виживання певної групи людей . Якщо Ви несете технологію виживання (а згідно теорії ігор єдино правильна технологія це біологічна любов духовного рівня) то будуєте клан та приклад для інших систем . Самі агресивні речі відбуваються на стику культур - різнокультурні шлюби або прикордонні впливи . Продаж жінок ВАШОГО клану та приниження чоловіків ВАШОГО клану це єтнічна війна .
5. Древні знаки та ритуали. Є речі яких не можна торкатися не знаючи .
Фашисти наприклад в свій час приміряли на себе те що було не для них та опреділили долю , як І СРСР. Це тупа мода мавпування без розуміння . Свастика була на грошах - ранніх випусках СРСР . Троцький бачив рабовласницький стрій побудований на шаманізмі, і це мало відрізняється від силового утримання рабовласництва Сталіним. Тоб-то магія реальність на рівні думка-слово-символ-дія-річ і нею неможна позначати примітивні речі. Навіть тисячолітній релігійний досвід дуже тонка річ як магічний комплекс ритуалів . Якщо вважати що 70% людської енергії - сексуальна то ...
Не губіть мудрість. "Як казали древні: "Плиз"." Це не так складно.
-вадим исмаилов 12:59
Олександр ╬ Крук у сведетелей йегова сэкса нет?не смеши у них покруче сэкса.и до группового доходит
Невідомий користувач 23:05
+1
Я христианин и женат :) И предела у греха нет - это я знаю точно, не из телевизора :)
Може легалізуємо ще порно і азартні ігри? Тех велика стаття доходу. Ми з цим боремося, здолати не можемо, а ви легалізувати пропонуєте.
Дмитро Лютий 11:50
Чом би й ні?
Але, як і із проституцією - необхідно легалізувати всі ці речі із обмеженнями: щоб це не зачепило неповнолітніх людей. Плюс, азартні ігри можна обмежувати кількістю ліцензіями, аби не плодились салони гральних автоматів.
Невідомий користувач 17:14
+2
Хавьєр мене вже обізвав ТП. Я думаю,що це як раз по темі. Хай мене вже тоді легалізують:)
стаття доходу - цей підхід не вірний!
насправді потрібно захистити повій юридично, медично та морально.
узаконювати треба правила гри, причому роботу вести в напрямку зменшення проституції і це реально.
облік "дівчат" дозволить більш якісно слідкувати за їх здоров'ям, більш результативною стане пропаганда, соціальні служби зможуть взяти опіку над тими, хто вийшов на панель через фінансову скруту.
Я за,но то не должна быть обычная вакансия!
И только после прохождения психологов, которые рассказывают что Это такое и как все будет. После жесткого лицензирования и контроля.
0
И снова нехотите видеть очевидное. Борьба спроституцией = схватка с ветряными мельницами. Б...ди были, есть и будут!
Если с явлением невозможно бороться, его надо легализовать!Пусть проститутки работают в легальных борделях, в человеческих условиях. С рабочим графиком, выходными и профосмотром! И пусть платят налоги.
И мафия поусохнет. Да и честному пролетарию будет, где стресс снять. Сколько семей сбережем!
Воровство было есть и будет. Грабежи были есть и будут. Убийства были есть и будут. Педофилия была есть и будет. Может это всё тоже легализуем? Не позорьте Украину, уроды!
-вадим исмаилов 13:02
значит надо кричать как в советском союзе-В СОВЕТСКТОМ СОЮЗЕ СЭКСА НЕ БЫЛО И БЫТЬ НЕ МОЖЕТ? получаеться так вернее будет?
-вадим исмаилов 13:04
если проститутка сама захочет этим заниматься то она будет этим заниматься .а если тебе грабить будут и ты скажешь не грабьте меня то грабителей это остановит?
-вадим исмаилов 13:04
не надо подменять понятия
Я проти!!!! Це не тільки знищить паплюжить Україну а і нищить її духовність. Я щось не думаю що більшість цих "проституток" там є заради свого задоволення. Є там і особи які це роблять за для того щоб прожити хоть за щось на цьому світі. Тим паче якщо легалізують проституцію то ще більше людей може бути втягнуте в сексуальне рабство (в тому числі і неповнолітні), а організатори цих дій не понесуть відповідальності за це
Панове, це насамперед проблема малого та середнього підприємництва. То нема чого сюди тулити ваші примхи й забаганки.
Легалізують, тоді й станете відповідними професіоналами.
Та коли вже маєте такий клопіт, то вже зараз готуйте терміни.
Бо ВОНА - "повія". А коли це ВІН - то як називати?
Підтримую 100%
Rогда страна легализовывает проституцию, то моральное отношение к стране и её нации падает у всего мира. А какое ныне отношение у иностранцев к нашим женщинам думаю не стоит комментировать.
Нестор Махно 15:10
Цікаво, на скільки впало відношення до Голландії у всього світу після легалізації нею проституції??? ))))
-вадим исмаилов 13:05
во всей западной европе проституция легальна
Как видим, низкая рождаемость и проституция - результат индивидуализма, культа денег как главенствующей идеологии нашего общества. А это результат его экономического устройства, которое стимулирует "рынок ради рынка", "деньги ради денег", " все продаётся". Люди, особенно новые поколения. абсолютно не понимают и хотят понимать , что должна существовать обязанность человека перед обществом, и нормы поведения, если он живёт в обществе.
Поэтому необходимо изменить весь строй общества :
http://politiko.ua/blogpost73947
http://politiko.ua/blogpost74300
www.zeitgeistmovement.ru/
www.thezeitgeist.com/
Проституція - найдревніше занняття чарівної статі. І легалізації не потребує. Проституція має свій статус в йобществі... І не треба його акцентувати чи вивищувати... Слід сказати, що наркотики, алкоголь, тютюн, проституція - це аморально... А кожен собі вибере сам міру розпусти... Розпуста - це аморально...
Чому за 22 роки незалежності Україна опинилася на краю прірви?
Основна причина цього лиха в неефективності, неадекватності існуючої податкової системи Що потрібно зробити, щоб вийти з цієї кризової ситуації?
Стратегію повного звільнення виробників товарів і послуг від податків пропонує команда провідних вчених-економістів на чолі з доктором економічних наук, головою Всеукраїнської спілки вчених-економістів, академіком Академії економічних наук України Олександром Кендюховим і доцентом, кандидатом технічних наук Євгеном Перепічкою.
Ними пропонується система при якій усі податки ліквідуються, а тільки вводиться 4% податку на покупку які сплачує споживач. Чому ніхто не реалізовує і не звертає уваги на ці ідеї, на ці програми? Згідно з еволюційним законом
С. Н. Паркенсона «чиновник прагне множити підлеглих, а не суперників» і позбавляється від тих, хто розумніший за нього.
Отже, ні влада, ні опозиція – ніхто Нову економічну стратегію реалізовувати не буде – це однозначно. Всі вони за природою партійної системи приречені на вічну боротьбу, а ми на будівництво держави і підняття добробуту народу.
Який тут вихід? Потрібно людей, які володіють новими ідеями, здатні до самоорганізації і праці у владі, об’єднати і створити команду, висунути свого кандидата у президенти і перемогти на наступних виборах усіх рівнів. Це і буде реалізація Нової економічної стратегії. Перемога цієї команди однозначна і неминуча, адже людям набридли: гризня, проти режимна боротьба, брехня…
Уже напрацьована програма, розроблена методологія перемоги на виборах будь-якого рівня. Створюється команда, здатна перебрати владу та впровадити Нову економічну стратегію в життя.

Ініціативна група реалізації Нової економічної стратегії. Євген Перепічка, тел.0986164287
так есть же легально политическая проституция, там тоже продаются за деньги.
Коли жінка та чоловік ЗА ВЗАЄМНОЇ ЗГОДИ займаються своїми справами, то хто з них кому платить або не платить - їхня ОСОБИСТА СПРАВА, нічого аморального в тому немає. Більшість браків (за розрахунком чи так як усі) побудовані без справжньої любові, а на проституції.
А ось отримувати дохід від проституції третіми особами (зводниками, сутенерами, податковою інспекцією, тощо) - ОСЬ ЩО НАСПРАВДІ АМОРАЛЬНО.
Що таке "легалізувати проституцію"?
Якщо на законному рівні відмовитися карати за проституцію повій та їхніх клієнтів - згоден на сто відсотків.
Якщо дозволити державі стати "сутенером" і заробляти на відносинах між чоловіками та жінками гроші - я на сто відсотків проти.
Какие еще проверки на венерологию? Путаны ебутся исключительно в презервативе, сосут в презервативе, с клиентом никогда не целуются. Обычная девка более вероятно подхватит что-то чем она. А легализация я - за. Большая ли статья дохода бюджета - не уверен.
Підтримую легалізацію. Нехай краще їх заняття буде контрольоване медиками, ніж в тіні і розноситиме СНІД. Гроші тут ні до чого.
ЛЕГАЛІЗАЦІЯ ПРОСТИТУЦІЇ...ЛЕГАЛІГАЦІЯ ЗАРПЛАТ.....КОМУ ЦЕ ВИГІДНО ?????
ТА ВСЕ ОДНИМ І ТИМ ЖЕ ....ВЛАДІ..... БУДЕ БІЛЬША БАЗА ДЛЯ РОЗКРАДАННЯ.....
- А МОРАЛЬ !!!!!??????
- ЦЕ ЛЮДИ БЕЗ МОРАЛІ........
Проституція це не відємна частина суспільства, і її неможливо позбутись, навіть побудувавши найдосконалішу модель суспільства. Це те саме шо в квартирі є душ ванна,басейн,але чомусь всі прагнуть попасти на річку, море, і це не можна змінити. Тому розумніше не боротись з цим а навпаки взяти це під контроль. Війна з алкоголем, куріням, наркотиками, - де тут переможці, хто зумів на протязі століть щось вдіяти.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.