Ідеї → депортація безнадійних

Понеділок, 21:33, 26/10
卐 Олександр ╬ Крук 卍
Ідею підтримують: 44
Свого часу, ще за колонального минулого, нам вживили кілька мільйонів чужоземців з чужою нам мовою, культурою, традиціями, а й місцями навіть нам свідомоворожих "елементів" з метою створення потужної 5-ої колони для впливу й шантажу.
Тра виправляти ситуацію. Частково цей задум втратив деякі свої позиції. Але локально діють малочисельні організовані антидержавні групи громадян. Пропоную особливо безнадійних в плані перевиховання - посадити в товарні ешелони о 5-ій зимового ранку й депортувати на родіну.

Коментарі

-7
а если ктото будет возражать , то вы настроите Бухенвальдов и будете "свідомоворожих "елементів" " nelf jnghfdkznm??????
а кто будет решать свідомоворожий "елемент" это или нет??????
卐 Олександр ╬ Крук 卍 22:35
Свідомоворожий чи ні? спочатку комісія складатиме список на основі реальних фактів, а вже потім суд.
Я б був виконавцем, слідкував би за процесом згідно міжнародних норм!
Ira Blondinka 22:55
покажи мне международные нормы согласно которым можно созадавть комисии которые решают сознательность человека и которые следят за протсесом выселения граждан страны за ее территорию за политические убеждения???????
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:06
Міжнародні норми по правам військовополонених, політичних біженців й нелегальних мігрантів.
Ira Blondinka 23:19
мы находимся в состоянии воины с кемто?????
я чтото пропустила??????? :)
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:32
Війни нема. Але тра пам'ятати не лише добро, зроблене нам, а лихо. Не для помсти, а для профілактики! НА СВОЇХ ПОМИЛКАХ ВЧАТЬСЯ, НА ЧУЖИХ НАЖИВАЮТЬСЯ)))
Дмитро Сінченко 13:23
Спокійно, ми вже майже 20 років перебуваємо в стані війни. Але війни вищих рівнів. Поясню - найпримітивніший і найнижчий - це коли стріляють і кидають атомні бомби... на наступних рівнях застосовуються економічна, інформаційна, організаційна, світоглядна зброя...
卐 Олександр ╬ Крук 卍 15:25
особи жіночої статі, а тим паче , блондинки))), розуміють це інакше)))
Ira Blondinka 18:42
только душевно больнои человек мог придумать столь неуместную затею противоречасчую реальности и здравому смыслу :)
Ira Blondinka 18:45
Димочка ,мировому (цивилизованному ) обсчеству пофиг на ваше личное мнение (которое у вас сформировалось под влиянием дешовых киношек) в реальном мире деиствуют международные нормы и нарушение их наказуемо!!!
спуститесь на землю :)
Об Лом 01:11
Вот я и предлагаю, чтобы у граждан не было напрасных волнений, необходимо теоретически обосновать вражескую напрвленность мыслей того или другого индивидуума на основе науки - "бандерологии". Кроме того, необходимо широко привлекать патриотически настроенную общественность к выявлению и своевременному сообщению о подозрительных в органы и комиссию, для этого создать специальный сайт на прямой связи с СБУ. Нам необходимо создать также политическую полицию для проверки правосознания граждан, ведь в банках уже широко применяется "полиграф" или детектор лжи, такой же должен быть и в комиссии... Слава Украине!
Аноним 22:24
...ещё проще..очередной голодомор...а ,потом и памятники мона настроить...и..Слава ВАМ укры!!!
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:05
...іди строчи анонімку))))))))))) Це буде твоя остання гидота в житті)))))))))))
Олег Матковський 03:54
"Димочка ,мировому (цивилизованному ) обсчеству пофиг на ваше личное мнение (которое у вас сформировалось под влиянием дешовых киношек) в реальном мире деиствуют международные нормы и нарушение их наказуемо!!!
спуститесь на землю :)" - повірте шановна, "обществу" так же плювати на норми та закони, як Вам на орфографію;-))
Ігор Спокій 17:12
Чемодан-вокзал-Росія... Ту-ту...
Віталій Позюбан 09:52
Дебелізм.Трійки а-ля 1937р.Конституція України(для Вас на всяк випадок)Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.

Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Стаття 25. Громадянин України не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство.

Громадянин України не може бути вигнаний за межі України або виданий іншій державі.

Україна гарантує піклування та захист своїм громадянам, які перебувають за її межами.
А якщо Ви вирішили нарушати статті Конституції,то зразу кажіть Що Ви є прихильник диктатури.Тоді яка мова про "демакратичні"Европи або Америки може йти.Хоча вони й таке проковтнуть,за ради своїх цілей.
-4
nelf jnghfdkznm - туда отправлять
ANGEL . 22:34
-5
Надо автора блога выселить для начала в целях воспитания. Так сказать demo-mode ))))
Ira Blondinka 22:52
tyagnebokovtsev nigde ne primut :)) nalichie zagranpasporta dlya natsyka -eto pryamoe proyavlenie nepatriotizma!!!! :)))
ANGEL . 23:04
А мы их в Израиль, к евреям. Евреи их любят )))
卐 Олександр ╬ Крук 卍 21:05
про нациків, - це інша тема)
ви хоч різницю розумієте між нацизмом, націоналізмом і патріотизмом?)))
Ira Blondinka 21:26
я то улавливаю разницу , но вы то эти понятия обьединяете!
卐 Олександр ╬ Крук 卍 21:35
Різниці між патріотизмом і націоналізмом ніякої, це одне й теж саме. Націоналізми бувають різні. Нацизм радикальна суміш расизма, націоналізма й шовінізма.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 21:37
Націоналізм, як і патріотизм, - це позитивний прояв своїх почуттів, переконань щодо народу, держави. Він як ідентифікатор, що ідентифікує приналежність людини до певного суспільства, етносу, тощо.
ANGEL . 00:25
Шановний, різниця між патріотизмом і націоналізмом значна. Якщо націоналізм основним вважає НАЦІЮ, то патріотризм - любов до БАТЬКІВЩИНИ. Між нацією і Батьківщиною вловлюєте різницю?
卐 Олександр ╬ Крук 卍 12:42
Почитайте теорію націй та націоналізмів!))) а не щось з гомо-совєтікус-літературе)))
ANGEL . 20:47
В мене наукові статті по націоналізму видані з десяток років тому. Так що Ви почитайте щось спочатку, я вже своє прочитав.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 21:53
дєдушкє Лєніну ними дупу підтиратимеш!
Генерал Очевидность 00:23
Не ипёт.
Расстрелять!
Всех. И п*здец.
Олег Матковський 04:03
"Шановний, різниця між патріотизмом і націоналізмом значна. Якщо націоналізм основним вважає НАЦІЮ, то патріотризм - любов до БАТЬКІВЩИНИ. Між нацією і Батьківщиною вловлюєте різницю?"
Вибачте шановний АНГЕЛЕ, та в докомуністичній(хай і царській) енциклопедії націоналізм визначається як національний патріотизм. Та й хіба може бути любов до Батьківщини без любові до людей, до нації, що там проживає та дала тобі життя? А "патріотизм" без прив язки до населення називається просто пейзажним замилуванням. Так що шановні націоналізм=патріотизм=любов до Батьківщини.
Юрій Бородатий 11:40
НАЦІЮ основною вважають лише соціал-націоналісти. Саме цим вони відрізняються від усіх інших людей. Ціль і найвища цінність соціал-націоналізму - ієрархія.
Можно устроить, но это много денег и если говорить сегодня, то экономически не выгодно проводить "Висла-2" в Украине. да и незачем, среди этих людей много специалистов, и не обязательно все они должны быть лояльны нынешней власти.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 22:23
Мова йде не про владу чи політику. Про щось більше й вагоміше, - про нас, народ, культуру, традиції, . . . Тут не про лояльність мова. Або ти з живеш цим, або не заважай!
Голодранець "Цинічний Бандера" 02:58
Якщо діяти, як діють австралійці - то звичайно, це плюс. Якщо ж брати за приклад шось схоже на культурну непримиренність чи традиціоналістський екстримізм - то і речі бути не може, от що я думаю.
-11
o ,natsyki uzhe naminusovali :))))
Олег Матковський 04:05
А чо нацики? Мо` твої однодумці патріотів компроментують?
Я б не всіх. Достатньо було б одного ешелона, для показовості:) Щоб іншим, що живуть на цій землі, українській, топчуть її, жують хліб, вирощений на цій землі, й паралельно сміють заявляти що "іхняя родіна хохлам всьо дала", або "єсліб нє ми, сдєсь би нічєво би нє било хорошєго".
Так, серед них є спеціалісти й професіонали, - так живи й працюй на благо того суспільства, де ти живеш, а не вносиш провокації й нагнітаєш незадоволення.
Генерал Очевидность 00:22
Не ипёт.
Расстрелять!
-8
Провокатсии какраз только вы и бросаете, и обстановку накаляете.
а спетсиалисты и проффесионалы - работают в это время.
Юрій Бородатий 11:45
ага, "работают", - мене намагаються депортувати з України за деякі "незручні" публікації. Якщо так піде далі, то вишлють з України усіх амбітних людей. Когось змусять батрачити зарубежем, когось зроблять дисидентом, когось знищуть...
Я не провокую і не накаляю! Я піднімаю з дна на обговорення ті суспільні питання, що їх зашарили політикани. Це наше минуле, це факт, і від цього нікуди дітись. Чому ми маєм це замовчувати, або робити вигляд що такого не було?
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:04
"Батьківщина повинна знати своїх героїв в обличчя й поіменно"!!!
Генерал Очевидность 00:22
Не ипёт.
Расстрелять!
-7
Наше мынуле???????
правду говориш , было выселение , только проводилось оно тоталитарным союзом , аты же натсык ,ёпт, патриот ,так сказать.
Залишились ті, та ще й їхні вже нащадки, що досі ще грають роль 5-ої колони, чи то вважають себе представниками колоніальної адміністорації(((
От про таких я і веду мову!
Генерал Очевидность 00:22
Не ипёт.
Расстрелять!
"Батьківщина повинна знати своїх героїв в обличчя й поіменно"!!!
Невідомий користувач 23:29
господа..!! ))

закон природы - один и тот же предмет имеет разные признаки..))
поэтому разные люди видят разные признаки одного и того же предмета для толкования взависимости от развития своего сознания разума и воли..))

один видит признаков загрузить иноземцев в товарняк - другой видит признак загнать иноземцев в газовые камеры - третий видит признак договориться с инозенмцами и так до бесконечности..)))
Об Лом 01:17
Это от умственной импотенции происходит, еште мозговые котлеты...
Шучу я... Вот, например, В Англии или какой другой приличной стране люди начинают с построения понятий, а у нас посылают почитать или просто как Москалито или Александр Крук сразу же действовать не подумавши...
-8
неспорю ,героев нада знать.
но мы сеичас не об этом.
вы "непослидовныи" , поддерживая натсионалистов ,вы предлагаете устроить вторую Вислу .
Олег Матковський 04:12
А чим була погана Вісла-1(хай пробачають мене поляки))?
МИ по-перше помстилися за полонізацію, окатоличення та винищення українців, що йшло зі сторони армії Крайової в той же час коли проводилася адекватна політика Бандерою, а по-друге, саме Бандера нам придбав Західну Україну, спромігшись залишити там більшість українців, а не міфічне СРСР.
Так що вісла для українців - єдиний позитив(а ще як згадати події, що відбувалися до національно-визвольної війни Хмельницького...)
Олександр Захарченко 10:27
Бандера ничего "не придбав"для Украины:очень трудно служить немцам , которые объявили ВСЕХ славян неполноценными,шли завоевывать себе жизненное пространство на нашей территории ,за счет будущего "ненасильственного" уменьшения коренного населения,и отстаивать у своих хозяев ИХ кусок пирога.
Даже название батальона "не взмозi" своэ:всем известно , что "Нахтигаль"- истинно украинское название !А как быть с украинскими карателями на Балканах ,в Сербии ? Тоже завоёвывали себе "Незалежну"? Там москалiв не було...На чужой несвободе свою - не построишь.
Вісла 2 - це до поляків.
Я б назвав "Любовь к Родине"))), люблять вони свою родіну, нє в моготу жить на хохляндіі, - "Если мучит ностальгия - чемодан - вокзал (товарняк) - Россия!"
Генерал Очевидность 00:22
Не ипёт.
Расстрелять!
Олег Матковський 04:14
Не ипёт.
Расстрелять Бенито Москалини !
Олександр Захарченко 10:44
Хоть автомат в руках держал? Не дай тобi бог,синку,зустрiтись зi мною у бою ! Живи мирно,плоди детей,и не закончишь так же хреново , как дивизия "Галичина", батальон с истинно украинским названием "Нахтигаль", и кучей других неудачников в истории.Кстати , в Германии поймали одного в августе , будут судить за нацистские преступления:как "свiдомит" объясни нам , этот позор Украины - бандеровец или шухевец ?
-6
вы отвечаите за слова свои,а не о справедливости философствуите.
дык , если воины нету ,то и нормы международные в силу не вступят.
значит сделаем выводы с вашых мыслеи :
1.Вы натсионалист ,а поддерживаете методику тоталитарного союза.
2.для реализатсии своих идеи вам нужна воина, другими методами вы не можете.

так чем же вы "ПАТРИОТ" отличаетесь от бахального натсюги с прототалитарными идеями и агресивными методами?????
Так, я НАЦІОНАЛІСТ. І захищаючи державність, суверенність й недоторканість і т.д. можу застосовувати різні методи, на свій розсуд, як тоталітарні так і ліберальні. І стан війни мені не потрібен)))
Генерал Очевидность 00:22
Не ипёт.
Расстрелять!
Ігор Спокій 17:15
Чого війна, це лише одна із форм існування матеріїї. Бажано аби військові дії проходили на теренах ворога...
-4
No comments ...
ty real'no nezdorovyi chelovek ,esli vsamom dele dumaesh tak zhe kak i pishesh :(((
Чому мають страждати добросовістні громадяни, що нехай і не лояльні до влади, зате усвідомлюють свою спорідненість з землею, на якій вони проживають. В той час, коли живуть, не живуть а діють, "агенти" цілими сім'ями?!!!
Генерал Очевидность 00:22
Не ипёт.
Расстрелять!
-4
с каждои новои Вашеи идееи, я все больше убеждаюсь что Вы неадеквтны :)
Генерал Очевидность 00:24
Полегче, у него автомат есть!
Пофиг что деревянный, он им в порыве ярости может себе нечаянно голову разбить)))
В залежності коли, кому і як! А те, що думатимуть інші, - ...
Генерал Очевидность 00:22
Не ипёт.
Расстрелять!
Так а х*ле церемониться?
Давайте тупо всех нах*й расстреляем, и п*здец.
Dhoqx Dhiakp 16:38
Давай ти будеш більше флудити, може, когось таки переконаєш.
Це зайве. При нормальній постановці справи, за 5 років зостанеться буквально 100-200 українофобів на країну.
Об Лом 01:19
Думаю, что если проявить политическую волю и не откладывать это дело в долгий ящик то можно справиться гораздо быстрее!
Олег Матковський 04:18
А при теперішньому президенту(Янику)-всього 12 мільйонів україноненависників)))
Олександр Захарченко 11:00
Присоединяюсь к мнению предыдущего оратора !А если ввести драконовские законы , как в Европе , то за пропаганду нацизма загремят оставшиеся 200-300 нацистов лет на 10-12 на душу населения....
при повному пасивізмі не за 5, а за 50-100, коли самі собою вимруть найбільш гвалтівливі))))
Об Лом 01:21
Александр, это не по козацки, сначала предложили, а потом в кусты!
Искоренять, так искоренять всю пятую колонну под корень! Вот для примера остальным я готов первым уехать если билет мне купите!
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:03
В товарняк квитки не продаються))))), хоча ідея, - здерти на прощання)))
Василь Мельничук 02:55
Андрей Береславский, если собрались в РФ, то государство РФ оплачивает проезд, провоз имущества и платит подъемные. Когда доедете - напишите нам, а то как-то не красиво получается: пацан сказал - пацан НЕ сделал :-(
卐 Олександр ╬ Крук 卍 19:35
Різниці між патріотизмом і націоналізмом ніякої, це одне й теж саме. Націоналізми бувають різні. Нацизм радикальна суміш расизма, націоналізма й шовінізма.

Ви не праві, Олександре? дуже не праві,
Вам й справді не завадили б лекції по політології, культурології, єкономіці. Хоча б на рівні перших курсів внз. Ви змішали все докупи, і, судячи з характеру цього коктейлю, ідеї не Ваші.

Холеризм цікавий своєю єнергією, але будьте обережні поспішаючи...

Подивіться вже ставший класикою фільм «Амеріканська історія Х». Я би залюбки поспілкувалася з Вами про враження)
Василь Мельничук 02:51
Дина Д, Я магістр державного управління. Яких тільки лекція я не слухав за час отримання 2-х вищих освіт...
Моя освіта і життєвий досвід і профдіяльність зробили з мене переконаного націоналіста.
фільм «Амеріканська історія Х - бачив, чисто прапагандистський фільм, метою якого є придушення расової самосвідомості білого населення США.
В ідеалі, між націоналізмом й патріотизмом не повинно бути),але... напрклад в нас, в Україні дещо є, а от в США, Великобританії немає.
За пораду пройти курс лекцій - дякую, послухав би) окрім лекцій по економіці! Суто єврейська наука, з кучею підводних каменів((((

Фільм постараюсь подивитись, ще поспілкуємось)
Об Лом 01:22
Александр не поддавайтесь женским чарам, Ваш дух должен быть крепок, а намерения тверды! Мы с Вами!
nika nika 21:33
-10
При Гитлере и Сталине уже пробовали высылать тех, кто не "так думает".Так, что мы можем взять их опыт для себя на вооружение. Сначала предлагаю организовать резервации, куда будем определять неугодных. Кстати, в Германии перед войной, настоящих арийцев определяли по форме черепа, можно и нам попробывать.
А для того,что бы найти кого ссылать, необходимо создать "тройки"-быстро и удобно.Если кто-то не так думает как мы, сразу его в резервацию.
И так потихоньку избавимся от всех инакомыслящих. Правда останется нас всего миллиона полтора на всю страну, но это ничего, зото останутся самые правильные.
Аноним 22:19
аха...и ещё у совмина стена на фасаде оччень подходит...одной очередью три шеренги за раз...и...тут-же буржуёвки топить элихторатом не угодным, не укровским ...а на пепле оранжоидную дэээржаву видновыты!!!!
卐 Олександр ╬ Крук 卍 22:59
Хороші ідеї!!! Лише сюжет заюзаний((((
Василь Мельничук 02:46
Черепа - вчерашний день. Генетические паспорта - вот ключь к успеху в 21 веке.
З точки зору держуправління це мало б бути так: за антидержавну діяльість людину повинні спочатку позбавити громадянства (таке передбачено нашим законодавством). Якщо це не вплинуло і антидержавна діяльність продовжується - силоміць депортувати в ту країну в інтересах якої діяла людина. Ну, це при умові, що дії не підпали під інші статті КК.
Олег Матковський 04:20
Повністю згоден!
Олександр Захарченко 11:07
Тогда Юща с его женой-американкой за здачу шельфа Змеиного в какую страну высылать будем ? И что делать с вами - его птенцами ? Ведь вы Америке и нафиг не нужны ! В Канаду - строем: чемодан,Борисполь...!!!
-11
Автор - слабоумный. Других коментариев нет.
Дмитро Черкаський 17:57
А з тебе розум аж випирає XD
APTYPPOM Країнабез## 05:43
(коригує список)
Ігор Спокій 19:16
Ну і що, що "слабоумний". Зато думка правильна...
Ну если человек живет в стране и всей душой её ненавидит, зачем ему мучаться, вагон или баржа спасут его от всех проблем. Это высшее проявление гуманизма.
Читаите Біблию від Соломона може щось затямите тоді поговоримо,
Зло, це відсутність добра. Відповідати злом на зло, це множити зло на 2. Це не може бути єдниним виходом.
Тому депортація є зброєю слабкодухих. Робіть добро - ось де сила духу!
Artem Frolov 23:46
-5
Прекрасно! Тыльки світова історія вже знає декілька таких прикладів - нічим добрим це не закінчювалося. І потім - які критерії "безнадійності". Може їх на законодавчому рівні встановити? Як раз шлях, яким має йти правова держава
Фанто Мас 03:01
це не зовсім так. Прибалти найшли спосіб ідентифікації 5-ї колони.
Панове совки, а чому це у власних проблемах ви постійно винуватите когось?!
Невже вам не доходить, що для покращення власного життя треба кращати самому?
Чи ви хочете так і залишатися меншовартісним смородом, але щоб хтось інший ні з сього, ні з того робив вам приємно всюди?
І не мрійте, шановні.
Це лише євреї до цього часу примудряються урвати дармове у всіх передових країнах. Бо вони ДРУЖНІ МІЖ СОБОЮ. а укри між собою ПРОДАЖНІ.
А тому беріться за РОЗУМ ВЛАСНИЙ.
Ігор Спокій 17:17
Укри - це здичавілі українці, тобто маскалі...
А куди депортувати циган?
卐 Олександр ╬ Крук 卍 20:18
Коли таке почнеться))... - вони самі депортуються!))
Олександр Захарченко 11:21
Кто берёт опыт неудачников , как делаете это Вы , тот уже обрёк себя на неудачу.А я за тех кто побеждает.Так что депортироваться придется таким , как Вы и Вам подобным.Вот тогда запоёте и о правах человека...А по мне Вы просто НАЦИСТ , потомок неудачников...
Решено : нациков буду теперь называть НЕВДАХАМИ !
卐 Олександр ╬ Крук 卍 04:11
Права людини,...)))) - річ філософська!!!))) Чи ви орієнтуєтесь на папери, конституції, хартії?))) Скільки із своїх конституційних прав можете відстояти?
Суспільство повинно вміти самоочищатись не жуючи соплі))).
Ігор Спокій 17:18
Цигани мудріші від маскалів...
Віталій Позюбан 10:02
Такі люди насадили багатём українцям комплекс меншовартості.Їх предки плазували усю їсторію перед католиками,поляками,австро-угорцями за шо їх й прозвали їх же пани БИДЛОМ,Теперь це било злобствує,бо воно себе хоче почувати владою.
. . 07:41
-6
Ліцо уна воно унсо.
Зачем Саню воспринимать всерьез.Он забавляется,а вы распинаетесь.
щ д 16:44
-4
Что за бред!?
Вот, от таких как ты хряк нацистский, общество и должно самоочищаться не жуя сопли!!!!!
Ігор Спокій 17:19
Фу!!! Як огидно, Минасю... Хто би жував свої соплі...?
Чому за 22 роки незалежності Україна опинилася на краю прірви?
Основна причина цього лиха в неефективності, неадекватності існуючої податкової системи Що потрібно зробити, щоб вийти з цієї кризової ситуації?
Стратегію повного звільнення виробників товарів і послуг від податків пропонує команда провідних вчених-економістів на чолі з доктором економічних наук, головою Всеукраїнської спілки вчених-економістів, академіком Академії економічних наук України Олександром Кендюховим і доцентом, кандидатом технічних наук Євгеном Перепічкою.
Ними пропонується система при якій усі податки ліквідуються, а тільки вводиться 4% податку на покупку які сплачує споживач. Чому ніхто не реалізовує і не звертає уваги на ці ідеї, на ці програми? Згідно з еволюційним законом
С. Н. Паркенсона «чиновник прагне множити підлеглих, а не суперників» і позбавляється від тих, хто розумніший за нього.
Отже, ні влада, ні опозиція – ніхто Нову економічну стратегію реалізовувати не буде – це однозначно. Всі вони за природою партійної системи приречені на вічну боротьбу, а ми на будівництво держави і підняття добробуту народу.
Який тут вихід? Потрібно людей, які володіють новими ідеями, здатні до самоорганізації і праці у владі, об’єднати і створити команду, висунути свого кандидата у президенти і перемогти на наступних виборах усіх рівнів. Це і буде реалізація Нової економічної стратегії. Перемога цієї команди однозначна і неминуча, адже людям набридли: гризня, проти режимна боротьба, брехня…
Уже напрацьована програма, розроблена методологія перемоги на виборах будь-якого рівня. Створюється команда, здатна перебрати владу та впровадити Нову економічну стратегію в життя.

Ініціативна група реалізації Нової економічної стратегії. Євген Перепічка, тел.0986164287
"кілька мільйонів чужоземців з чужою нам мовою, культурою, традиціями, а й місцями навіть нам свідомоворожих "елементів" з метою створення..." поражаюсь с одного, значит негр или араб любящий укр. мову и культуру с традициями будет за своего здесь? а сербы или русские которые просто хотят разговаривать и общаться своим родным языком выселять? автор это верх глупости. Настоящий националист никогда свой народ выселять и отвергать не будет, только последние твари и скоты так делают которые плевали на свой народ.
Фанто Мас 03:12
ключевая фраза - свой народ.
Кто улутшает свою страну, тот свой, хоть и сарацин.
Кто льет воду на мельницу врага - КПУ, ПР, УПЦ Моск.Патр.-тот чужой.
Все очень просто.
А заповедь не суди... не применима при таких раскладах, и вообще она о другом
Віталій Позюбан 09:58
в своей предвыборной программе 1990 года Чорновил писал: «Представляю будущую Украину федеративным государством - союзом земель, сложившихся исторически, имеющих природно-климатические, культурно-этнографические, бытово-хозяйственные, языково-диалектные и другие различия. Вижу в составе Украинской Федеративной Народной Республики такие земли как Киевщина, Подолье, Волынь, Галичина, Буковина, Закарпатье, Гетманщина, Слобожанщина, Запорожье, Донбасс, Таврия, а Крым - как независимого соседа, или автономную республику в союзе с Украиной». Чорновил также указывал, что каждая федеральная земля Украины должна иметь собственный парламент и собственное правительство, а на федеральном уровне должна существовать двухпалатная Центральная Рада Украины. Пойди тогда страна по этому пути развития, Украина, по всей видимости, избежала бы многих сегодняшних бед.
Нічого не вийде. Росія перекриє кордони і не буде впускати всі товари з України.
Фанто Мас 03:14
КПУ, ПР, УПЦ МП це не товар, це провалені агенти Кремля
Ось і прийшла війна.
Так що усі гімнюки і гімнючка хутенько вибачаємося перед Круком і починаємо мислити як патріоти
Трійки а-ля 1937р.Конституція України(для Вас на всяк випадок)Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.

Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Стаття 25. Громадянин України не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство.

Громадянин України не може бути вигнаний за межі України або виданий іншій державі.

Україна гарантує піклування та захист своїм громадянам, які перебувають за її межами.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.