Ідеї → Лихварів до розстрілу без суду й слідства!!!

Четвер, 23:21, 29/10
卐 Олександр ╬ Крук 卍
Ідею підтримують: 7
В нелегких економічних умовах, в той час, коли добра третина населення думає про хліб з водою для своїх дітей, а ще половина повинна думати як би віддати лихварям борги й сплатити відсотки. Засудити лихварство взагалі як явище, а в за даних умов прирівняти це до військивих злочинів й ввести покарання - РОЗСТРІЛ!!!

Коментарі

Причому для винесення вироку достатньо самого факту прояву лихварства - позики під відсотки!
Ira Blondinka 23:29
вы Саша , просто кладезь бредовых идеи :))))
почему все заканчиваютса - розстрелом?? :)))))) жажда крови ? или комплекс Наполеона ? :))))
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:33
Розстріл - хороша штука, коли вміру! Зверни увагу, скільки негідників за роки незалежності було розстріляно, всіляких маніяків-гвалтівників-канібалів особливо. Сам би спочатку законодавців . . .
Невідомий користувач 17:51
Ноосфера (Бог замлі щоб зрозуміло) саморегулюється - тоб-то не допускає вимирання- порушення балансу. Тоб-то вбивство заставляє розмножуватися. Тому смерть та секс йдуть поряд . Для космічної раси це не проблема, але перенаселення викликає війну за ресурси , проблему з їжею та "зайвих людей" - зайву робітничу масу . На островах де є можливість домовитися домовляються що будуть когось з"їдати. Якщо розумні то вбивство відбувається не там де живуть люди. Якщо не розумні - приносять жертву. Іце жертва злим силам ... В нашому випадку є наступні речи : ДОМОВИТИСЯ ДО ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОГО КОМУНІЗМУ, САМОЗНИЩИТИСЯ, ВИЯВИТИ ТИХ З КИМ НЕМОЖЛИВО ДОМОВИТИСЯ З МЕТОЮ ІХ ЗНИЩИТИ,позбутися розуму.
Невідомий користувач 17:53
Або як рішення зробити "прорив" - завоювати морське дно та космос культурою колективного виживання .
Стефан Тымчак 03:40
Вы бы ,расстрельный наш,поинтересовались историей права.

Во времена оны в Европе за воровство казнили.Но именно ВО ВРЕМЯ казни происходило наибольшее количество случаев воровства!И казни НЕ спасли Европу от воровства.

М-да-а-а!Правильно сказано,что "история нас учит тому,что она никого,никогда и ничему не учит!
-вадим исмаилов 12:42
это не спасет но сократит желающих воровать.из двух зол выбирают что меньше
+4
ого, идея супер !!!!
задолжал небось? :))) так кто же заставляет кредиты брать????? сами же понабирали :)))
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:31
Ідея супер кажеш? - так підтримай!
-вадим исмаилов 12:43
брать кредит может заставить сама жизнь.например-для лечения
Я особисто кредитів ніколи не брав, по-перше.
А щодо інших, не всі можуть дозволити собі все придбати за готівку, не варто їх засуджувати. А от банкіри(((...
Ira Blondinka 23:35
a ty idei sam pridumyvaesh ili tebe pomogaet ktoto?? :))))
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:51
В мене біля комп'ютерного стола стоїть добротний АКМ))), я коли його тримаю в руках, - такі ідеї приходять в голову)
Ira Blondinka 00:01
:))))))))))))))))))))))))
лутше бы книжныи шкаф cтоял :)))))
卐 Олександр ╬ Крук 卍 00:04
Так, теж є. А між ними автомат!
卐 Олександр ╬ Крук 卍 00:06
А весною ще плану придбати німецький G3.
Ira Blondinka 00:07
купи книгу по экономике и таблетки успокоительные.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 00:11
Альберт Пайк "Мораль и догма", або Д-р Джон Колеман
"КОМИТЕТ 300", шо ще?
qwerty qwerty 16:00
А "комитет 300", это случайно не про мировое правительство книга?
Ira Blondinka 16:16
а он и сам не знает :)))
он знает " зеленую и красную ...
а там где буквы - то кака :)))
+1
а что банкиры должны даром деньги давать ,если у кого их нету.
они и работают для того чтобы те у кого нет денег могли себе позволять больше.
розстреляеш ты банкиров и што????? те кто не мог себе ничего позволить ,так и далее будет копить деньги 115 лет на новыи запорожетс ...
-вадим исмаилов 12:47
это называеться растащничество.тем более в особо крупных размерах
Введи в пошуковик фразу "Хочу весь мир и еще 5%". Ознайомся і дійдеш висновку, що банки - це зло, як би не банківська система, зараз би більшість жила в достатку й без боргів. Банки вигідні лиш владі й особам з лихварським складом інтелекта.
Ira Blondinka 23:42
понимаеш... как бы тебе доступно обяснить ... розстрел не выход , банки это вполне деиственная и не "антинародная" структура в рынковои экономике.
тем более , банк - это не только кредитодатель ...
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:44
Зверни увагу на банківську систему в мусульманських країнах, що ведуть свою діяльність по законах Шаріату.
Ira Blondinka 23:49
:)))
у нас менталитет не тот , если бы мы использовали в Украине мусульманскиы принтсып , то на каждом шагу нас кидали бы :))
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:52
це які мусульманські принципи?
і хто посмів би нас кинути?
Ira Blondinka 23:54
Найпершим правилом є принципова заборона надання чи виплати позикових відсотків, так званого ріба — бо як нема наживи, то нема й образ. Те, що можна назвати "чистим" ісламським банківським бізнесом, дуже нагадує "венчурне", ризикове фінансування, або невідшкодовну інвестицію, або ж звичайну інвестицію в цінні папери. У таких випадках інвестор отримує частку в прибутках інвестованого ним бізнесу, а якщо прибутків немає, — втрачає своє капіталовкладення. Тобто це інвестування, а не позика, що, скоріше, є більш типовим для німецької, японської чи іспанської моделей ведення банківського бізнесу, ніж для британської чи американської.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:57
Інвестиції краще ж.
Ira Blondinka 23:58
отут то и был бы подводныи камень , люди бы влажывали деньги ,а "банк" набрав некоторую сумму обявлял банкротство :))
денежки тютю , а вкладчиков бы натравляли на тех кто кредиты понабирал безпротсентные , типа - "вон они понабирали , у них и забираите вложенные деньги " :))))
наивно строить в христианскои стране институты сугубо мусульманского характера :)))))
Ira Blondinka 23:59
Вы имели дело с инвеститсыями??????? :)))
тем более с венчурными???????
вы (или любои другои среднестатистическиы Украинетс) зналибы куда лутше ложыть деньги ,а куда не?
卐 Олександр ╬ Крук 卍 00:03
Кицю, ти мою ідею підтримуєш? чи ні, чи тупо чес гнати будеш?
+3
хорошо конечно мечтать, ... но нада переити в реальныи мир Саша ... вместо садистских идеи лутше бы придумали чтонибудь обоснованное научно , какуюнибудь альтернативу тем самым банкам ...
а вы привитивизмом занимаетесь ...
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:48
Є пропозиція - ввести срібний стандарт. Але що тоді скаже світове співтовариство лихварів?
Ira Blondinka 23:52
а какая разнитса между золотым и серебрянным? :)))))
типа соригинальничал :)))))
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:55
Пояснюю як для бондинки. Золотий запас планети невеличкий і в зв'язку з цим легко спекулювати на цьому й шантажувати погрожуючи зкупити більшість золота. А от срібла в кільканадцять разів більше і порівняно з золотом дешевше.
Ira Blondinka 00:07
обясню Вам как человеку совершенно далекому от экономических протсесов :))
неважно сколько есть золота или серебра (хоть навоз) , главное в какои пропортсии оно будет разделено среди стран , и в каком количестве будет ровнятса к некоторому количеству товара.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 00:08
Такі дрібнички вирішуються камінцями калібра 7,62!
Сєргєй Днєпровєц 22:40
"неважно сколько есть золота или серебра (хоть навоз) , главное в какои пропортсии оно будет разделено среди стран , и в каком количестве будет ровнятса к некоторому количеству товара."

Раніше гроші забезпечивалися товаром ( до 14 чи 15 століття , не пам'ятаю ) і до того часу не прояку інфляцію людство взагалі не знало
А те що зараз гроші прив'язані до золота , в цьому винен англійський корль ( читай мій допис о 20:35)
Геннадий Заборный 17:14
卐 Олександр ╬ Крук 卍 хочу тобі сказати про камінчики 7,62, це не ті кульки які ти купляеш до своеї гвинтівки що на фото за 40 гривень 2000 штук, це дуже дороге задоволення:))їх потрібно виготовити з металу та пороху. Так що не дуже на них надійся. Якби ти жив в єру мечув то там було все простіше, палицю загострив от і зброя. А зараз щоб у тебе було достатньо тих камінців для реалізації твоїх амбіцій потрібно щоб у тебе в тилу працювало виробництво. Та й бій реальний це не трохи не те що ти собі уявляеш погравши в військово спортивні ігри. кулька з твої плювачки летить так що ти її бачиш, а реальна куля попадае в тебе раніше ніж ти чуеш постріл:))
-вадим исмаилов 12:49
если так считать то китайцы применяют садистские принцыпы?
А щодо розстрілу...), є така легенда, що якось в Берліні нацисти, наводячи порядок по всій Німеччині, розстріляли кілька зайців. Так народ до сих пір купує квитки)))
Ira Blondinka 23:53
всетаки я не ошыблась в отношении Вас и портрета Гитлера :))
вы же патриот !!! (вы забыли???!!) на примерах Украины показываите!! :)))))
卐 Олександр ╬ Крук 卍 00:00
Для тебе мають значення перші букви в словах що починаються на "НАЦ". А от націоналізм чи нацизм, для тебе ролі не грає. А щодо портрета Гітлера, гідна людина для згадування, але його портрет я б не чіпляв в своєму кабінеті, а тим паче...(вы забыли???!!)
Ira Blondinka 00:12
я просто делаю выводы согласно твоим высказываниям
+1
:)))))))))
какая нахрен идея ?????
это бред :))))
это даже не идея :)))))
а то что ты називаеш чосом - называетса здравым умом :)))
Гарна в нас дискусія))) А ти часом на фарбована?
卐 Олександр ╬ Крук 卍 00:19
+1 - це мені ти...))) Дякую)))
Ira Blondinka 00:23
удивил проницательностю :)))
卐 Олександр ╬ Крук 卍 00:24
)дякую
Неварто)))
бредовенькая идея(
Я так и не пойму Вы националист или левый экстремист?
qwerty qwerty 16:05
Я так понял, что больше левый экстремист, так идея забрать у богатых и раздать, это это абсолютно "левая" идея.
qwerty qwerty 16:05
а еще и расстрелять.
Павло Iванiн 04:20
Да я тоже так понял
Невідомий користувач 18:06
-1
Стрелять нельзя потому как за время жизни все или брали или давали взятки в школах, вузах, больницах и т.д. и т.п. А если всех расстрелять то кто останется ???:)
Сєргєй Днєпровєц 00:36
ті хто не давав і не брав

і чому так песемистично що всі ?
може ні ?
-вадим исмаилов 12:51
остануться честные и попытаються ими стать
Цієї системи ми забов'язані завдяки 100 річній війні між Англією та Францією , коли англійський король запозичив гроші на війну у англійських жидів , а ті потім приборкали всю грошову систему .
Христьянство забороняє лихварство , тому тільки через церкву можна позбутися цього лиха .
Але ідея гарна =))
А що пропонуєте на заміну банківської системи і банкірів?
卐 Олександр ╬ Крук 卍 18:35
Срібний стандарт!
-вадим исмаилов 12:51
сделать как в китае
Пане Олександре, скільки Вам треба вбити людей і яким саме чином для повного щастя?
卐 Олександр ╬ Крук 卍 18:36
Гадаю..., достатньо першої сотні випадкових перехожих!)))
Геннадий Заборный 15:12
а якщо зі зброею буду я, а випадковим перехожим будеш ти?:)) Тоді як?:))Готовий покласти себе на вівтар твоеї ідеї?
Підтримую автора. Час стріляти лихварів.
0
Хтось заставляє людей користуватись послугами лихварів?!
Олександр, не зважаючи на те що ти свое імя заключив в старословянськи символи(це добрий початок), тобі ще требя трохи подорослішати розумово. Ти висловлюеш ідеї які не мають за собою якогось раціонального зерна. Ти просто не розуміеш те про що говориш. Вчи матеріальну частину щоб згенерувати ідею яка дійсно чимось допоможе твоєму народу. Те що ти пропонуеш приведе його до так бажанного "толерантними" національностями кінця.
предложите лучший вариант бороться с корупцией
Дійсно. Головна біда в країні через банкірів :)
Чому за 22 роки незалежності Україна опинилася на краю прірви?
Основна причина цього лиха в неефективності, неадекватності існуючої податкової системи Що потрібно зробити, щоб вийти з цієї кризової ситуації?
Стратегію повного звільнення виробників товарів і послуг від податків пропонує команда провідних вчених-економістів на чолі з доктором економічних наук, головою Всеукраїнської спілки вчених-економістів, академіком Академії економічних наук України Олександром Кендюховим і доцентом, кандидатом технічних наук Євгеном Перепічкою.
Ними пропонується система при якій усі податки ліквідуються, а тільки вводиться 4% податку на покупку які сплачує споживач. Чому ніхто не реалізовує і не звертає уваги на ці ідеї, на ці програми? Згідно з еволюційним законом
С. Н. Паркенсона «чиновник прагне множити підлеглих, а не суперників» і позбавляється від тих, хто розумніший за нього.
Отже, ні влада, ні опозиція – ніхто Нову економічну стратегію реалізовувати не буде – це однозначно. Всі вони за природою партійної системи приречені на вічну боротьбу, а ми на будівництво держави і підняття добробуту народу.
Який тут вихід? Потрібно людей, які володіють новими ідеями, здатні до самоорганізації і праці у владі, об’єднати і створити команду, висунути свого кандидата у президенти і перемогти на наступних виборах усіх рівнів. Це і буде реалізація Нової економічної стратегії. Перемога цієї команди однозначна і неминуча, адже людям набридли: гризня, проти режимна боротьба, брехня…
Уже напрацьована програма, розроблена методологія перемоги на виборах будь-якого рівня. Створюється команда, здатна перебрати владу та впровадити Нову економічну стратегію в життя.

Ініціативна група реалізації Нової економічної стратегії. Євген Перепічка, тел.0986164287
Вальцман Петр 20:24
Вы друзья как не садитесь...))
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.