Блоги → Перегляд

Ніколи ми не будемо браттями

Субота, 08:50, 22.03.14

Рейтинг
16 2
Переглядів
3807

0
0

Никогда мы не будем братьями
ни по родине, ни по матери.
Духа нет у вас быть свободными –
нам не стать с вами даже сводными.
Вы себя окрестили «старшими» -
нам бы младшими, да не вашими.
Вас так много, а, жаль, безликие.
Вы огромные, мы – великие.
А вы жмете… вы всё маетесь,
своей завистью вы подавитесь.
Воля - слово вам незнакомое,
вы все с детства в цепи закованы.
У вас дома «молчанье – золото»,
а у нас жгут коктейли Молотова,
да, у нас в сердце кровь горячая,
что ж вы нам за «родня» незрячая?
А у нас всех глаза бесстрашные,
без оружия мы опасные.
Повзрослели и стали смелыми
все у снайперов под прицелами.
Нас каты на колени ставили –
мы восстали и всё исправили.
И зря прячутся крысы, молятся –
они кровью своей умоются.
Вам шлют новые указания –
а у нас тут огни восстания.
У вас Царь, у нас - Демократия.
Никогда мы не будем братьями.

Анастасия Дмитрук

Коментарі

У вас Царь, у нас - Демократия.
Никогда мы не будем братьями.
---------
в этом и беда, что вы все запутались

Правда о демократии
http://russkiev.info/archives/9335

В демократию шпицрутенами
http://russkiev.info/archives/9338

Демократия - самое большое Зло на планете!
+5

Ты забыл добавить: "!Боже, царя храни!.."
-3

у тебя есть что-то по-сути демократии?
вижу что нет
+1

РУСС - раб що хоче батогів..
-3

сам задумайся ...
герб царя Владимира - крестителя Руси ... Рюриковича - ты носишь на своём паспорте
+4

Владимир-то креститель, а вот имя "Русь" вы у нас скоммуниздили!
-4

сам задумайся ...
герб царя Владимира - крестителя Руси ... Рюриковича - ты носишь на своём паспорте
но в Христа ты не веришь

где ответ?
Кізяк Соломонич, що ти оце тут понаписував? Пєсні Давідові? А,це Настя Дмитрук... Скажи їй,що баба дура. То їй хочеться,але вона не розуміє!:)
-4

Кизяк сказал - что он тоже демократ, т.е лошара ))
+1

Господа, ваши слова все больше убеждают меня в том, что толеранстности и культуры все же больше у украинофилов чем у украинофобов.
-3

Толерантность это теперь ругательное слово, его так часто применяли в отношении педиков, в смысле отношения к педикам, что русофилы перестали быть толерантными к украинофилам, поскольку те в свою очередь были толерантны к педикам.
Leo Kiev 20:43
+1
Если посмотреть на фотографии нынешних лидеров Украины- Яценюка и Турчинова, то приходит понимание, что совершённый на Украине 20-21 февраля 2014 года государственный переворот имел одну цель — вернуть когда-то утраченную евреями-хазарами власть над Украиной.
Вот об этом надо думать, а не писать всякую муйню по майдан. На Майдане не погибло ни ОДнОГО еврея, но зато они захватили власть. Учитесь укры
-2

На Майдане не погибло ни ОДнОГО еврея,
------------
погибло
-2

Пол еврея ?
-2

http://eajc.org/page279/news43756.html
-2

Еврейский курень Небесной сотни
БОЛЬШИЕ СПЕЦИАЛИСТЫ
Leo Kiev 20:59
0
Вглядитесь в лицо Турчинова, бывшего пастора церкви баптистов, вглядитесь внимательно в лицо Яценюка, нынешнего премьер-министра Украины, вглядитесь в лицо бывшего боксёра Кличко, лидера партии "Удар", всмотритесь в лицо лидера партии "Свобода" Тягнибока, который не так давно призывал украинцев боротся "с москалями и с жидвою". Вглядитесь в лица олигархов, ставших при новой власти губернаторами в ряде областей Украины.

Все они принадлежат к одному роду-племени, все они ЕВРЕИ!.
mart mart   22:57
+2

ну и шо пиздюк? гордись жириком и медведевым.ёбаный ты лев.
-1

mart mart разве ты не демократ ?
-2

он дерьмократ. А за медведя наверно ты тупую статейку писал что он еврей. Я б за пиздешь в нете руки отрубал. Было б поменьше писарей
В Украине бардак.
-2

это колония с колониальной жидовской администрацией
0

а коли і де в рашкіних колоніях був лад?
Реалістичний вірш. Був би поетом - українською переклав би.
+1

Максим Донбасенко 23:27
=======================
Хоча… Цей вірш - звернення до українофобів, тож перекладати немає сенсу.
)))) Воля - слово вам незнакомое,
вы все с детства в цепи закованы.

Ну расскажи мне, ради Бога, что то за цепи на мне? Какой воли я не знаю? Искренне говорю тебе, мне очень интересно, что это такое, что тебе, вольному, доступно, а мне, рабу, с детства неведомо? Так интересно! На примере только, а не общими словами. )
Александр Кременицкий 00:37
===========================
Ти, напевно, краще знаєш російські закони. Я можу судити про них тільки з публікацій у мережі, і щоб було більше "доведених фактів", мені треба витрачати більше часу на пошук у мережі.
Можливо, сам скажеш, чи є серед російських законів такі, які тебе відверто не влаштовують?
-2

Максиме, ні в одній країні немає ідеальної законодавчої бази. Але ж мова не про це. Зараз ти підмінюєш тезу. Вихідне питання полягає в тому, чому хтось там вважає, що мені невідома воля, що я з дитинства в Росії живу рабом.

Вибач, але рабство (звісно я розумію, що це слово вживається в переносному розумінні) - це така серйозна річ, що якщо б воно випливало з російських законів, то - повір мені - ні тобі, ні мені не потрібно було б часу, щоб знайти приклади таких законів. )

А щоб ти не сказав, що я йду від твого питання, то ось моя відповідь: так, я можу назвати російські закони, які мене не влаштовують. Якщо хочеш, я зроблю це. Мені теж потрібен час на пошук, тому що я з такими законами в життя практично не стикаюся, слава Богу. Але одночасно я назву закони "розвинених демократичних країн", які не влаштовують їх жителів, щоб у тебе не виникло враження, що тільки у "рабської" Росії можна відшукати приклади безглуздих законів.

=============
Ну расскажи мне, ради Бога, что то за цепи на мне? Какой воли я не знаю? Искренне говорю тебе, мне очень интересно, что это такое, что тебе, вольному, доступно, а мне, рабу, с детства неведомо? Так интересно! На примере только, а не общими словами.
Broon NG   09:33
+1

Александр Кременицкий 09:28 0

когось ти мені нагадуєш!?
-1

Александр Кременицкий 9:28
--------------------------
Звісно, не тільки на Росії, але й в Україні та в усьому світі, побудованому на владі грошей можна спостерігати приховане рабство.
Цей вірш звертається не до тебе особисто, а швидше до усіх росіян, хто підтримують політику Путіна. Можливо, тебе російські закони не стосуються, як вони не стосуються самого Путіна - це не спростовує твердження, висловленого у вірші.
Так само неправильно вимагати певного прикладу, який би підтверджував слова, що викликали твоє здивуваня. Ті слова не стосуються якогось окремого випадку, швидше стосуються загальної ситуації на Росії. Прихильники Путіна не хочуть думати самостійно, дозволяючи Путіну думати замість них. На противагу ним свідомі люди в Україні повстають проти свавілля влади замість коритися.
-2

Живу все життя в Росії, а російські закони мене не стосуються? Як таке взагалі можливо? Ти серйозно говориш?

"Ті слова не стосуються якогось окремого випадку, швидше стосуються загальної ситуації на Росії." - Припускаймо. Але загальна ситуація завжди складається з безлічі конкретних окремих випадків, а не з'являється відразу у вигляді абстрактної сутності.

А якщо таких окремих випадків багато, то один приклад, що стосується хоч 90 % населення точно можна назвати. Я ж ще вчора просив тебе: менш аксіом та емоцій. А ти кажеш: "Так само неправильно вимагати певного прикладу, який би підтверджував слова...". Іншими словами, ти пропонуєш прийняти слова без доказів - як аксіому.

Тому моє питання так і залишається без відповіді. Так відкрийте мені очі на моє убоге безправ'я! На безправ'я російського народу. Ну, хоч один нещасний приклад, будь ласка.
+1

Александр Кременицкий 11:32
---------------------------
Закони не стосуються Путіна, бо він їх фактично й робить для своєї користі. Далі по ієрархії - закони стосуються тих, хто нижче за рангом і не стосуються тих, хто рангом вище. Це стосовно того, як взагалі можливо, що закони тебе не стосуються: ти їх просто можеш НЕ ВИКОНУВАТИ.
Кожен окремий випадок вимагає близького знайомства з ним, бо інакше я ризикую стати на бік злочинця. Тому я не буду навіть намагатися його наводити. Якщо ти все ще вимагатимеш від мене певного прикладу - нам, швидше за все, немає про що розмовляти, хоча ти й дещо відрізняєшся від інших прихильників Путіна в кращий бік.
Хочеш прикладу - доведеться шукати самому. Можу лише підказати напрямок пошуку. Наприклад, про Росію кажуть, що вона перетворюється на "поліцейську державу" - в Росії заборонено багато чого, що Янукович в Україні ще не встиг зробити. Росіяне мовчки сприймають все, що їм накаже Путін, українці - протестують, як можуть.
Як Путін поводить себе по відношенню до української незалежності - це взагалі, як Путлер. Подивись на те, як він виправдовується, як відноситься до тих, хто проти війни.
У Роберта Хайнлайна є рядки на кшталт таких: "Ніхто не зможе зробити раба вільною людиною - раб має зробити це сам. Але й вільну людину неможливо зробити рабом - вільну людину можливо тільки вбити".
-2

Хитриш, друже. ) Я тебе не про Путіна питав. Я з Путіним не знайомий. Я звичайна людина, без блату. Тому давай говорити про звичайних російських "рабів", а не про владну еліту.

Давай розберемо ось це: "Наприклад, про Росію кажуть, що вона перетворюється на "поліцейську державу" - в Росії заборонено багато чого..."

Раз багато чого, то можна навести приклад? Що це таке, що в Європі дозволено, а в Росії заборонено?
+2

Александр Кременицкий 12:56
---------------------------
Про Європу майже нічого не знаю - я туди не хочу. Моя мрія - сильна незалежна Україна, без Європи та Росії.
Про Росію знаю лише з чужих слів, адже сам там не був і не збираюся. Чув таке: там майже неможливо протестувати проти влади, навіть будь-яке висловлювання проти влади - це наклеп, цензура усюди, людей, які насмілюються виступити проти влади - арештовують, залякують. В Україні Янукович зібрався посилити пригнічення свободи слова на манер Росії. Наступного місяця мусив втікати.
Ось чому я згоден зі словами про відсутність волі у прихильників Путіна: вони згодні з тим, що каже їм Путін і протестувати не збираються.
Який ще потрібен приклад?
-2

Максиме, дуже сумно читати твої слова. Їх наївність я можу віднести тільки на твою молодість.

По-перше, ти виступаєш проти Росії, не знаючи про неї правди. Знайшлися люди, які подумали за тебе. І ти їм дозволив це зробити. Це твій вибір.

По-друге, ти мрієш про те ("сильна незалежна Україна, без Європи та Росії"), що ніде на світі не існує. Так влаштована велика політика. Самоізоляція країни ні до чого доброго не приводить. Поглянь на Північну Корею і виріши, чи хочеш ти таку Україну.

А тепер про Росію. Я живу тут багато років. Я громадянин Росії. Зараз живу в Москві, але жив і в провінції. Рабом себе не відчуваю (тому і ставив свої питання). Я відчуваю себе цілком вільною людиною. Я отримав освіту за рахунок держави. Я працюю там, де хочу. Я заробляю гідні гроші. Я вільний їхати, куди хочу. Путін не говорить мені, як я повинен жити. Я доросла людина, і такі речі вирішую самостійно. ) Я зайнятий своєю справою, а Путін - своєю.

У мене є знайомі, які дотримуються лібералізму, і тому вже багато років висловлюються проти влади (і проти Путіна особисто), пишуть про це в блогах і т. д. I ніхто їх за це не садить у в'язницю. ) Але, якщо чесно, мені рідко трапляються люди, які незадоволені Путіним. Повідомляють, що рейтинг Путіна зараз на рівні 75 %. Не знаю, не рахував. Але за моїми особистими відчуттями це дуже схоже на правду. Не хочеш - не вір. Я не агітую.

У Росії існує і працює без цензури ліберальна преса і радіо (чого тільки варта Ехо Москви). Хоча їх інформація мені не подобається, тому що вони вміють тільки критикувати і поливати брудом Росію. Але іноді я їх теж читаю і слухаю. І ти можеш це робити через інтернет! Сам поміркуй, чи є там цензура чи ні. )

У Росії не можна проводити гей-паради, спокушати малолітніх, кидати в поліцію коктейлі Молотова, незаконно володіти вогнепальною зброєю, торгувати наркотиками. І знаєш, я згоден з усіма цими пунктами.

Що ще сказати тобі, мій український брате? Запрошую тебе до Москви, щоб показати тобі, якою є Росія. Бувай здоров!
+1

Брешешь тварь продажная))
0

Александр Кременицкий 21:02
------------------------------
Олександре, можеш собі уявити, як сумно мені читати ТВОЇ слова. Мені 37 років, це не така вже й молодість, а наївність - спірне питання. Я теж саме думаю про тебе.
Хоч у мене немає можливості перевіряти всю інформацію щодо Росії, але думаю я самостійно, на відміну від прихильників Януковича (читай, прихильників Росії в Україні).
Мої мрії - моя справа. Сильна незалежна Україна - ось це і є МІЙ справжній ВИБІР. А щодо неможливості цього, то чи не у росіян є вислів "Москва не одразу будувалась"? Ніякої самоізоляції (співпраця з тими, хто з нами рахується, а не вважає підлеглими). І Північна Корея більше схожа саме на Росію.
Щодо твоїх висловів про Росію: у мене немає можливості їх перевірити. Скажу просто: якщо у вас там на Росії все так гарно, нащо ж ви до України претесь? Тільки не бреши слідом за Путіним про "захист росіян". Все життя живу в Україні і можу тебе запевнити, що, якщо тут хтось і ображає інші національності, то це роблять саме росіяне.
Тобі не подобаються гей-паради — я теж не "голубий". Але живу на сході, а росіяне тримають напоготові танки - краще вже гей-паради (ніхто ж не примушує мене брати в них участь абощо), ніж іноземні танки на вулицях рідного міста. До того ж, у нас не так багато геїв, щоб ці паради були проблемою.
Спокушати малолітніх, торгувати наркотиками - заборонено і у нас, і я теж з цим згоден.
Не підтримуєш "кидати в поліцію коктейлі Молотова" - ну "поліція" ж перша почала, просто у народу вже увірвався терпець. Тим, хто вважає вашого Кисельова "джерелом правди", нас не зрозуміти, а я не можу спокійно слухати це брехло, коли він, розповідаючи про Україну, вішає локшину на вуха довірливим росіянам. Якщо слова про Росію я не можу перевірити, то про Україну так легко мене не надуриш, бо я тут живу, можу побачити все на власні очі та порівняти.
Вогнепальна зброя - окрема розмова. Але в країнах, де вона дозволена, злочинність не більша, ніж в інших.
Що ще тобі сказати?
Не брат ти мені, а загарбник.
Якщо й поїду на Росію, то по запрошенню людей, які прагнуть свободи - допомагати Путіна скидати.
До України не запрошую - тут і без запрошення росіян вистачає.
Бувай здоров (у себе вдома)!
-2

))) Ну, якщо мене тут ще і тварью продажной називають... )))

Дуже смішно, коли мені розповідає про те, на що схожа Росія, людина, яка ніколи в Росії не була. )))

А про Україну я дізнаюся не тільки від Кисельова. Ось ще є джерело інформації: http://www.svoboda.org.ua/ Ось ще: http://112.ua

Я на Україну поки не прусь, а захочу приїхати - тебе не спитаю, Максиме. ))) Я вільна людина. ;)
+1

Александр Кременицкий 8:29
--------------------------
Вільною людиною може вважатися тільки така вільна людина, яка поважає інших вільних людей.
Смерть російсько-фашистським загарбникам!
-2

Дурак ты...
Продал айфон, купил калаш.
Мой дом теперь - Майдан, шалаш.
Спасибо, фюрер бесноватый!
Мы были пыль, теперь - солдаты!
Ясна нам цель:
Честь, Мир, Свобода ,
И дать отпор ворам, уродам,
Вернуть страну народу!
Leo Kiev   07:53
-1

Брахман посмотри кто у власти и исправь последние 3 строчки))))
Неужели не навоевались Захар! Не так давно ведь 1941-1945 был, сколько народу погибло, чтобы банкиры США еще больше разбухли от денег! Неужели совсем мозгов нет??????????????
+1

А почему же тогда в Чечне тысячи погибли? Прежде чем отвечать на мой вопрос, Виталий, прочитайте то, что Вы написали сами.
Leo Kiev   07:51
0

Чечня это тоже проект США, такой они и вам готовят, а вы уши развесили и ползаете перед ними в ожидании халявы.
-1

Но Россия ведь сопротивлялась "проекту США" в Чечне. Почему мы не можем сопротивляться российскому проекту в Крыму. И только не надо рассказывать, что в Крыму народ за Россию, и в Чечне народ за Россию. Чеченцы неневидели и ненавидят все русское (пеербежчик Кадыров не в счет). Просто сил у них не хватает бороться.
Leo Kiev   08:17
+1

Сгоняй в Чечню посмотри, поезди по селам поспрашивай, потом будешь писать)))
Пока ради освобождения Косы не развалили страну вопрос Крыма не стоял
0

Пиздуняра Ерохин. Пусть НАТО введут войска в Чечню и проведём референдум На результаты интересно посмореть
0

Сергей Днепровец, Ваш ответ груб, но смысл Вы передали правильно. Поддерживаю.
Leo Kiev   08:27
+2

НАТО может только пососать и в очко попердолится))) От слова Чечня они теряют сознание))) Знаешь как американские инструкторы в Грузии сьебывали, когда узнали что чеченцы и ГРУ по тылам идут, спецтехнику бросали с аппаратурой, людей.В плен тогда попало несколько пиндосов, да Медведев запретил показать, пожалел))))
-2

ага Видели мы как вы в чечне воевали))как 28 снайперов басаева на мушке держали или как Гроный брали туда сюда.
Щас платите дань чеченцам и этим спасаетесь от ичкерии Но надолго ли хватит??
0

Лев Ерохин, я прекращаю дискуссию с Вами. Не вижу смысла дальше бить по клавиатуре попусту.
0

Козак, жидомоскали типа Ерохина не грубо не понимают))
Leo Kiev   08:44
+1

Жидок это ты Серега, даже не жидок, а маланец))))
0

жидомоскаль Ерохин это хуже чем маланец.
(с)ребе Каменецкий
Broon NG   08:56
0

Лев Ерохин 08:44 0
Жидок это

і це говорить каммєный лєф із релігійним символом часів римської імперії в руці на якому розп'яли єврея?
-1

Лёвас сделал уточнение сам. Он жидокубанец родом с Кубани))
Leo Kiev 07:55
+3
В Крыму перешли на сторону России и подняли российский флаг 72 украинских подразделения. Боевые корабли, вспомогательные корабли, сухопутные воинские части.

И это бескровное добровольное подчинение ещё раз доказывает, что украинская армия не считает себя украинской. Офицеры и солдаты признают Россию и её право на Крым.
-1

они так же вам и дальше будут служить)) когда НАТО зарплату в евро им предожит))
Leo Kiev   08:20
+1

У нас довольствие такое же как и в Европе)) Командир атомной субмарины от 300 тысяч)))
Broon NG   08:57
0

то бескровное добровольное подчинение
http://politiko.ua/blogpost108972
я по ходу удалюсь от сюда а то от этого дурагона голова может разболеться. Ладно бандерлоги отдыхайте. А по поводу сто тысечной РОССИЙСКОЙ армии у границ не парьтесь вам гонят. РУССКИЕ ни когда не пойдут на младшего брата. А бендеровцы нам не братья так что бойтесь.
Broon NG   20:14
+2

дима русский 19:50 0
я по ходу удалюсь от сюда

давно пара "братан")))
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі