Блоги → Перегляд

Все про піар стартапу в кризу

П'ятниця, 12:55, 13.03.15

Рейтинг
0 0
Переглядів
2715

0
0
images.jpegМрії стартапера.Почитайте ось суперську колонку Наталії Колесникової про те, як потрібно вибудовувати відносини з журналістами і створювати інформаційне поле для стартапу, пише mediabitch.ru. Тут ні додати, ні відняти. Хіба що розбавимо текст картинками з "Силіконової долини", раз вже така справа. У кризу особливо важливо тверезо оцінювати ситуацію на ринку і всередині компанії, розуміти своє становище, цілі та перспективи їх досягнення, відмовляючись від зайвих деталей. Вкрай важливо це саме для ДАЛІ ЧИТАЙТЕ ТУТ

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі