Блоги → Перегляд

Ринок політдураків

Понеділок, 20:33, 07/12

Рейтинг
26 2
Переглядів
1313

0
0
У цій статті згадуються

Ви не знаєте хто такий Сергій Гайдай? Та це найкрутіший політтехнолог України. За кілька хвилин ви зможете дізнатись, як цей крутий політтехнолог розкрутив Порошенка та Катеринчука, як займався розкруткою Віктора Ющенка в 2004 році, потім ГАКу в Київраду 2006, ну і, звісно, тепер він продовжує розкручувати Віктора Ющенка.

Кожному практикуючому українському політконсультанту доводилось чути про Гайдая. Але, коли реально покопатись, то вийде, що доводилось чути в першу чергу від самого Гайдая. В сфері політконсультування в Україні важко знайти якогось конкретного чувака, який міг би похвалитись своїми реальними перемогами. В американській традиції, консультант добрий в залежності від кількості отриманих перемог і від репутації в клієнтів. В Україні частіше доводиться піарити себе не завдяки перемозі, а завдяки тому, що якусь класну фішку я придумав. (Навіть якщо вона не спрацювала). Правда, і доказів, що цю фішку ти придумав - ніхто не вимагає. Так в нас і бродять табуни аферстів консультантів, яким іноді вдається розвести українських тупих скоробагатьків. Сюди мабуть можна віднести і Яценюка.

Так - от, феномен крутого політтехнолога Гайдая в тому, що успішно розпіарити він зумів тільки одну людину - самого себе! Інтернет просто переповнений інтервю з ним, де він без жодних вагань розповідає  де, як і від кого розводив виборців. Тому виходить, що про реальні справи політтехнолога знають всі, як і знають, хто його клієнти. І яким придуркам ще хочеться його після цього наймати? Все правильно, вони або на Спаській, або на Банковій.

Власне, до чого я все це пишу. Після того, як цей крутий технолог запіарив співробітників свого агенства на біг-бордах Ющенка, він ще й вирішив дати інтервю на УП. І по доброті душевній, вирішив себе відмазати, і як виборча кампанія Ющенка розказати. І це все в розгар виборчої кампанії! Мало йому першого проколу, так виявилось, що він взагалі всіх має за ідіотів. Тепер якщо ви зайдете на його сайт, то зясуєте, що в рамках виборчих кампаній, особливо на біг-бордах, в Україні реалізовують волонтерські проекти! Просто лікарня майбутнього якась! Дивно, що коли в інтернеті почали викривати його співробітників на біг-бордах - жодної інформації там про "благодійність" не висіло! А я думав, що волонтерські проекти широко рекламуються наперед.

Та й взагалі цікаво, відколи піар-агенства та штаби стали благодійністю займатись за 2 місяці до виборів? Але це не важливо. Раз Гайдай про це говорить, значить в штабі Ющенка вже в це повірили.

Обурило мене в цьому всьому і коментарі щодо інших виборчих кампаній. Його аналіз особисто мене переконав в колосальній непрофесійності. Ми звичайно, на кухні теж можемо обговорювати в кого кращий слоган, як і хто краще піариться. Але політконсультант в таких коментах, має спиратись на дослідження фокус-груп, як мінімум. Висновок про ефективну кампанію Януковича - мене взагалі вбив! Абсолютна відсутність логіки послідовності просування меседжу в кампанії Януковича - здається Гайдаю дуже ефективною. Спочатку він всіх почує, потім вирішить проблеми, а тепер Україна для людей (Слоган вкрадений в НУНС, раніше звучав: Для людей, а не для політиків!). Хтось бачить звязок тут? Я бачу, що штаб після другого слогану зробив зміну стратегію, або політконсультантів.

Відверто, мені прикро, що такі непрофесіонали як Гайдай рідко трапляються на політичному ринку. Тоді точно, всіх політиків спіткала б така доля, як спіткає Віктора Ющенка.

Звертайтесь в Гайдай.ком і отримаєте безкоштовний бонус - Піар агенства і Сергія Гайдая!

П.С.

Анекдот з коменту до його інтервю

- Ребе, у меня курица сдохла!- Добавь в воду сахар.- Вчера сахар насыпал, ещё одна сдохла!- Сделай сквозняк в курятнике.- Вчера открыл все двери и окна в курятнике, сдохло ещё две. Ребе, что делать?- Наклей обои.- Обои наклеил. Вчера сдохла последняя курица.- Жаль. А ведь у меня было СТОЛЬКО НОВЫХ ИДЕЙ!!!

Коментарі

Невідомий користувач 20:37
+2
Спасибо за анекдот.
Єдина дійсно вдала кампанія Гайдая це ГАК. Але тут ще треба знати чи співмірні ті ресурси які були витрачені (бо якщо там мільйонів 20дол то це провал)

А загалом оці проколи з біллбордами Ющенка (я вже писав тут) то дійсно величезний ляп...

Десь раніше бачив статтю якогось російського технолога - там він на кусочки розтрошчив його концепцію ведення виборчих кампаній...

А те що розкрутив себе ну то це мабуть його найбільший + але не його замовникам...

Щодо Ющенка то по інтернету гуляли чутки що його консультує одна меееееееееееееееееега крута американська агенція - але щось я сумніваюсь - зовсім не такий стиль реклами в американців...
+1

Тарасе, там десь стільки і було. Один місяць компанії кошттував 3-5 млн :)
+3

Щось то завеликий бюджет з такими результатами...
+1

Шо маємо - то маємо :) Але технологія ГАКу - розумна та досить раціональна була.
X X 21:00
+2
Какие заказчики такие и работники.
Оце його продукти?
http://www.youtube.com/watch?v=jqmpuedlGDw
http://www.youtube.com/watch?v=hKAQV8d78IE

Якщо так, то загалом у нього непогано все вийшло. І борди також гарні, і та ж реклама "Я - за Ющенка" (незважаючи на прокол).
+4

Не знаю чи то його рук справа але "Я за Ющенка" це провал!
+4

Може, якщо судити з професійної точки зору політтехнолога, то так, а мені, як пересічному громадянинові, якраз і нічого:-))))))
+4

Ви прихильницею Ющенка були ще до початку виборчої кампанії - а реклама ця має діяти не на вас, а на тих хто негативно або нейтрально ставиться до Ющенка
+1

Тарасе, ти якраз тут дуже помиляєшся, щодо "еклама ця має діяти не на вас, а на тих хто негативно або нейтрально ставиться до Ющенка". Такий висновок можна зробити, провівши мінімальний контент-аналіз змісту реклам. Ну як вам "правдива історія", "українські цінності", "демократія", "свобода слова" і так далі. Це безсумнівно, хороші речі, втім навіть ці позитивні речі робилися через...
Тому Ющенківська реклама якраз спрямована на те, щоб вберегти свої останні відсотки і з цих міркувань реклама слушна.
+1

Ну і ще трохи про Юща. З Ющенківським рейтингом у нього був єдиний шанс щось виправити - каардинально змінити передвиборчу стратегію!!! Повністю. Радикально. Інноваційно. Тільки повна зміна стратегії могла б привернути до діючого президента увагу і заставити повірити в людей в зміни. Але... маємо що маємо
Невідомий користувач 21:20
+6
Щодо Фьодоровича. В Днепре в начале девяностых была городская реклама с юрой богуславским
Есть фирма Вахтангов, и эта фирма - для людей.
хор- фирма вахтангов

Это была реклама киосков в переходе, ЧП Вахтангов.
++ Знаем тоже одного такого пиарщика Михой зовут приехал в Херсон и разводит одного дверного магната на бабки. Но говорят и дверной магнат уже прозрел и нагнал такого пиарщика!
+3

Хорошо хоть у вас в Херсоне магнаты поуменели, в Киеве еще не очень :)
Стеб совершенно лишний. По бизнесу коммуникационные примочки Гайдая работают совсем неплохо. И политреклама гаранта с учетом графика раскрутки вполне.
Другой вопрос, что объект неблагодарный.
+4

Сергій,
як правило про погані примочки - ніхто не знає.
Хоча по бізнесу може бути. Тут - я не дуже розбираюсь. Але його команда - змушує мене в цьому сумніватись.
0

Та ні, просто я років з п`ять тому на семінарах був, то в бізнес-комунікаціях людина розбирається.
Я так думаю, звичайний глобалізм. На кожному поверсі - свої особливості, універсалій у конкретних справах немає.
Привіт, Вікторе. Ну, якщо вже ти почав про сумне, то я трохи розвеселю тебе і публіку, яка хоч трохи в темі. Але для початку одна сентенція - в залежності від швидкості з якою той чи інший відомий політик відмовляється від послуг Гайдая і посилає його на квуй, можна судити про рівень цього політика як фахівця. Наскільки мені відомо в цьому виборчому сезоні першим, дуже швидко і надзвичайно далеко Гайдая послав Гриценко - що все ж таки свідчить про його фаховість. Другим і не так швилко та далеко його послав Яценюк - що свідчить про посередню фаховість Кроллєга. Ще більше розмірковував Тигипко - він навіть до роботи в штабі його допустив, але потім послав, що свідчить хоч і про поганеньку, але хоч якусь фаховість банкіра. Довше всіх, я так розумію, Гайдая терпить Ющ - що вкотре вказує на його ніяку фаховість, як політика.
А тепер анекдот. Цю історію мені розповіли місяці зо три тому. Одному із місцевих персонажів з ініціалами І.Ш. (повністю не вказую із причин гидливості, бо він відправлений мною в ЧС за крадійкуватість та вішання орденів за незроблене ним)та Гарвардським дипломом (свідчення того, що навіть диплом такого поважного університету можна придбати за сало) презентували книжку Гайдая "Захват власти. Пособие", після чого цей вумник відразу ж засобирався в мери міста Обухова. Для тих хто не в темі, майбутнім президентом згідно Гайдая мусить стати молодий політик, стартувавши з мерської посади відразу ж в Гаранти.
+3

))))
Знаю таких дєєтєлєй.
Боже, як мені набридло, коли вибори роблять не ОСОБИСТОСТІ, а рекламна фірма. Коли ми вибираємо не Лідера а продукт ПР кампанї. Коли нами керує не Візіонер, а промокашка, яка ховається за спини виборців у стратегічних питаннях...
0

А мені набридло, що у нас вибирають САМЕ лідерів, а не команди. Команди треба вибирати! Бо що лідер? В аварію попав, інфаркт, опонент отруїв - і все однієї з найбільших партій немає.
Бракує команд, фахових партій і спадковості цінностей. Голосуємо постійно за кота в мішку
Всі його попередні кампанії були вдалими - про це говорять результати. А у Вас просто емоції.
+3

А ну які ж то кампанії?
http://www.pr-portal.com.ua/peredovitsa/656.php
тут про "чесних гайдаївців". тих, що на біл-бордах.
На мій погляд, цикл статей в УП одного з працівників цього агенства - Дмитра Бушуєва є доволі не поганим і у де-чому перегукується з моїм баченням. Зокрема про побудову партій мережевого типу. Правда підходи у нас різні, але все ж, більше ніхто з політтехнологів не піднімає цієї теми.
http://www.gaiday.com/index.php?option=com_content&view=article&id=49:ukrpravda&layout=projects&catid=3:2009-02-27-15-40-01&Itemid=4
Да-а-а.Пока отношение к народу как электоральной скотине.-Довыборов обещать тёплый благоустроенный коровник,а когда не случилось за 4-е года, загонять на дойку палкой-страшилкой про ВОНА или приманивать:"Мынь,мынь ходы на дойку до Европы залышылось нэ багато нэ мало,а тонна молока.И тоды будэ тобы и сино и силос с буряком."
И мирило справедливости виселицы вдоль бориспольской трассы.Благо-Бог не даёт нам справедливости.
Гайдай и К не поняли - что народ уже не толпа и не будет делать то, что они укажут делать. То есть - места им не будет в обществе.
и еще одна лажа гайдая
http://www.pr-portal.com.ua/fakt/675.php
на самом деле у нас в этом бизнесе главный ступор - сам кандидат .... многие идеи кандидатами рубятся накорню
+2

100%.
Але співробітники на біг-бордах - це вже не рішення кандидата
а многие посто даже не озвучиваются кандидатам, так-как считаются сразу непроходными
и самое главное, что у нас не работает политтехнологии в полном объеме по одной причине... потому, как кандидаты не верят в то, что говорят...
если бы хоть один кандидат исповедовал те идеи, о которых говорит в своей кампании, а потом бы их хотябы на 10% реализовывал... то можно говорить об успешности/не успешности технологий и технологов...
а так мы сегодня левые.... завтра правые... после фашисты... и как можно понять сработала технология или нет?
0

И обещают то,что нельзя исполнить т.к. нечего будет обещать на следующих выборах.--ЭЛЕКТОРАЛЬНАЯ (ИЗБИРАТЕЛЬНАЯ) ЗАНАЧКА.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.