Блоги → Перегляд

Мудаки всегда выбирают только мудаков.

Понеділок, 15:43, 01/04

Рейтинг
4 0
Переглядів
854

0
0

Признаться, меня крайне удивил результат первого тура выборов - я, конечно, хорошо знал, что подавляющее число людей  не привыкли (или - неспособны) применять свои мозги, у кого какие есть, и не только регулярно, но и тогда, когда придется позарез. Но такая демонстрация дебилизма, произошедшая 31 марта, поразила даже меня.

Оно канешна: нет ума, считай - калека, но неужели двадцати семи лет оказалось недостаточно, чтобы домакитрить, какие именно функции исполняет президент, и какими именно знаниями и умениями должен он обладать.

Впрочем, недоумкам, только и умеющим постоянно передвигать «кубики» не экранах своих айфонов, сие недоступно - ни раньше, ни сейчас. Подобных особей, для пущего благополучия Украины, надо бы, как поросят, кастрировать во младенчестве, дабы не плодились,  не размножались и не избирали фуфло. 

А микроцефалы - они и в Африке микроцефалы!

 

Коментарі

mart mart 16:53
0
я маю пояснення ,таке чисто припущення: дебіл президент дав команду фальшувати все одразу.

ніби тепер виграє Зеленський а порошенко ледве проскочить а в другому турі порошенкові намалюють більше бо ніби виборці інших кандидатів перейшли до нього щоб "клоун" не виграв.

клоунів то у нас одначе два.
+3

Марте, де твоя логіка? Звідки ти знаєш, що Порошенко сам собі організував перемогу Зеленського у перошому турі? Це - ідиотизм. Не хрена Порошенку зайвий головний біль.

А от що ми будемо робити зараз, із презиком-дебілом Зеленським? Бо крім стьобу воно ані на що не здатне. Як ти собі уявляєш цього уйобка у розмовах із представниками західних країн, скажімо, з Меркель, Макроном, Пуйлом?
mart mart   19:19
0

якщо воно переконало людей--то не таке вже воно дебіл.

або порошенка ненавидять.
0

Все пізнається в порівнянні - попереду дебати.
mart mart   00:21
0

воно ще не виграло=є другий тур і тут буде головне фальшування якщо Жумай правильно прогнозує
http://politiko.ua/blogpost153450
-1

Що Порошенко зробив з своїм першим біографом?
Він зробив його своїм останнім біографом - відправив на небеса досить жорстоким методом - знищив дозованим вибухом, тобто так, що Паша вмирав у страшних муках.
А коли українцям дали-дозволили проголосувати мудро?
Кололія має голосувати в інтересах метрополії - так було завжди!
mart mart 17:07
0
є і ще думка:
https://www.pravda.com.ua/news/2019/04/1/7210973/
Михаил Ермоленко
Порох = мародерство + хабарi + Лiпецкi цукерки + 100 разiв збагачення + брехня, але ж досвiдчено i без клоунади. Порошенко не клоун - вiн вор та брехло!
+3

А де аргументи? КолИ б таке ДІЙСНО БУЛО, ми вже давно б дізналися. Але - нічого нема.
mart mart   17:41
0

так тут же писали--я теж і Бородатий:
http://politiko.ua/blogpost153398#comments


Юрій Бородатий 21:29 +1
Віктор Шишкін
25 березня о 15:13
Зі стрімким наближенням Дня "Х" (31 березня) прихильники парашенківської влади вкрай активізувались на всіх інформаційних фронтах не лише агітуючи і відбілюючи його, а й паплюжуючи критиків цього барижного режиму. Тому хочу викласти мої претензії до особи, яка в нас займає пост Президента не просто держави, а Української держави.
Виходжу із двох його основних Конституційних зобов'язань -- оборона і зовнішня політика.
1. Як верховний головнокомандувач не усвідомив значення цього поста у воєнний час і тому не лише опосередковано, а на пряму винуватий у Іловайському, Дебальцевському котлах, неналежної підтримки оборони ДАП, у стриманні наших військовиків від активних бойових дій...та інших операцій.
2. Своєчасно не ввів воєнний стан і не доклав службових зусиль до всебічної мобілізації ресурсів держави на опір агресору в не застосував дієвих кроків для висвітлення Московії як агресора, як в нутрі країни так і за кордоном - припинення дипломатичних відносин, інших позитивних для агресора договорів.
3. Є ініціатором колаборантських мінських домовленостей, за якими Московія, навіть не зазначена, в якому статусі вона там присутня (договірняк), заявляючи, що цим домовленостям немає альтернативи, хоча така була. Цій договірняк є нікчемним по формі і антидержавним і антиукраїнським за своєю суттю, і забезпечив перевагу ворогові на фронті. Аналіз цього договірняку, всіх його пунктів і зобов'язання, особливо щодо України (20 із 28), 6 -- на ОБСЄ, 2 -- на колаборантів і 0 -- на Московію, було докладно проаналізовано ГО "Інститут права і суспільства" у травні 2017 року та оприлюднене на пресконференції (читай повний і стислий текст на сайті).
4. Зовнішня політика щодо московської агресії крутилась навколо цього договірняку, зокрема і щодо політики основних світових політичних гравців, тому Декларація Президентів Франції, України, РФ і канцлера ФРН від 12 лютого 2015 року лише рефреном стосувалась України, а переважно, власної енергетичної і бізнесової стурбованості західних лідерів, зокрема і їх стурбованості щодо інтересів Московії. Повна капітуляція (можете знайти на сайті і самі прочитати цього папірця).
5. "Торгівля на крові" -- це грандіозний барижний трафік через лінію ФРОНТУ, це Рошени та інші підприємства у Московії, це постачання електрики до окупованого Криму для заводу "Титан", стратегічна продукція якого іде на оборонку агресора, для судноремонтного заводу у Севастополі...... А патріоти, які цьому перешкоджали опинились за ґратами і їх катували (я з Хмарою був у Святослава Краснова і в лікарні, якого стерегли 6 мордаворотів від сбу, і в суді). Надо повторювати те, чого так багато писала преса. Так хто в нас колаборує з агресором ?
mart mart   17:41
0

6. Медведчук. Кому тільки не приписують віртуальне співробітництво з ним, але тільки не Парашенки, якій як виявляється також є і його кумом. Факти:
а) хто цього українофоба послав до Мінську до зрадницької групи по договірняку -- ну розуміється не Порошенко, а хтось іншій;
б) а чи не Порошенко пропихнув змінами до Конституції України (він вносив проект) антинародну ідею Медведчука щодо монопольки адвокатури у судах з зубожілим народом (це проект Медведчука ще від 6 квітня 2000 року № 5132) і нарешті реалізований завдяки кумові:
в) а чи не Порошенко пропихнув тими ж змінами до Конституції ідею Медведчука надання Конституційному Суду хабара у вигляді перебування на посаді до 70 років (було 65). Ця ідея не пройшла улітку 2004 року, то зараз її пропихнув Порошенко. У ФРН вік таких суддів 68, так тож здорова Німеччина;
ґ) А з дозволу кого Медведчук постійно шастає до Кремля ?
7. Ну останній шкандаль щодо Оборонпрому, що в прямий компетенції головнокомандувача -- справа із 2016 року це що не його відповідальність ?
8. Остання рішення РНБО щодо скасування стосовно декого санкцій за співробітництво з московським агресором - всі бачили вчорашній репортаж. Хто в нас Голова РНБО ? А я окремо про Молдавський металургійний заводик. Тут вже інша лінія -- міжнародна. Завод на території Придністров'я. Ця зона поза контролем законного ...

Юрій Бородатий 21:32 +1
(продовження) ...Завод на території Придністров'я. Ця зона поза контролем законного молдовського Уряду. Московські війська, що там знаходять, Рішенням Конституційного Суду Молдови від 2 травня 2017 року оголошені окупаційними, а територія окупованою. Якщо ми дозволяємо цим окупантам через нашу територію переганяти товари або навпаки, то ми учасники агресії проти Молдови тепер вже спільно з московитами (читайте: пункт f) частини 2 статті 8-1 Римського статуту Міжнародного кримінального суду у злочинах агресії).
Це лише частка претензій.
Так хто в нас іде на Другій президентський термін і чого я маю за нього голосувати ???
mart mart   17:55
0

Порошенко торік заробив у 100 разів більше ніж у 2017 році
28893 ПЕРЕГЛЯДИ 37
Понеділок, 1 квітня 2019, 10:08
https://www.pravda.com.ua/news/2019/04/1/7210940/
-1

Усі наші біди від того, що ми повірили у свою волю (незалежність) і жодного разу не спробували нею скористатись. А то б зрозуміли:
"Лиш той вартує правди і свободи, хто кожен день іде за них у бій.."
+3

Усі ці фейки розраховані лише на НАШЕ внутрішнє користування. Мені потрібні ЗАХІДНІ джерела: англійські американські тощо. Без сумніву, якщо б щось таке таки було, вже давно б було опубліковане.
-1

Заходу наші проблеми до одного місця.
Самі маємо дати раду нашим і промосковським скоробагатькам.
mart mart   19:12
0

Українська правда--ЗАСНОВАНА ГЕОРГІЄМ ГОНГАДЗЕ У 2000 РОЦІ
чого їй фейк писати?

за фейк і наклеп є кримінальна відповідальність. є суд.

який в руках порошенка.

американське джерело як має дістати нашу інфу?--послати когось щоб порахував доходи порошенка?--якою мовою і з ким говоритиме?
+3

Юрій Бородатий 18:27
А ті відкоша, які ми гуртом дали кацапам у 2014 році та продовжуємо досі?
0

Ми (в більшості) не знаємо причину війни, хоча вона є.
Приберемо причину - війна стихне і припинеться.

Причину війни в Сирії знають - це дешевий газ Катару на ринках ЄС, а це і є смерть "Газпрому", збіднення рос.олігархів, розорення ФСБ, Кремля і РФ.

Те саме і з родовищами нашими.. ((
0

Микола Метикайло 20:52
Чому Поршенко з Києва/Майдану біг в Крим?
+2

Причина нашої війни завжди одна - розташування на сході від нас кацапського ханства. А головне - у генетичних особливостях тамтешніх тварюк, які водяться там вже декілька сотен років: ті двоногі особини визначаються хронічною формою спадкового сказу, безмежною дурістю, заздрістю, нездатністю думати, відразою до будь-якої праці, непомірною заздрістю та схильністю до крадійства будь-чого - усього, що тільки бачать їхні оченята. А ще вони дуже обожнюють насерати на усі обідні столи, у будь-якому помешканні, до якого вони потрапляють.

А ще у них є улюблена фішка - захоплювати чужі землі. бо більше за все вони ненавидять інородців - будь-яких, без різниці - бо вони незрівнянно розумніші за кацапів. Тому в разі захоплення чужих, вони завжди перевиховують їх, перетворюючи на собі подібних тварин.
-1

Кацап.ханству тре щось жерти, це так.
Україна, це Вам не бідні Туркменія і Бєларусь - тут добренькими Туркмен-Баші і Лукашенком не обійдеться..
В Україні тре жорстого Диктатора-Тирана-Деспота з апетитами бога-Пороса і такою ж біографією.

Порошенко для них - ідельний кандидат!
0

110 млн грн – всім Ветеранам
342 млн грн – одному коболєву
- от і все,
що тре знати про Пороха..
Для мене згадані мною МУДАКИ - це ті, що внаслідок порожніх голів НЕ вибрали Порошенка. Бо вони своїм рішенням хочуть довірити розповідачеві анекдотів очолити українську міжнародну політику, керування озброєнням, перемовинами з усіма країнами світу... Але ці уйобки дуже скоро умиються кривавими сльозами, коли в Україну полізуть кацапські падли.
-1

..а вони з неї і не злазили ніколи..
+3

Додам, що я сам - не у захваті від Порошенка - у нього достатньо вад. Але скажіть мені, а хто є кращий за нього, що здатен КВАЛІФІКОВАНО виконувати обов'язки президента: бути дипломатом, шурупати у макроекономіці, займатися децентралізацією, мати дружні стосунки із керівниками багатьох країн тощо.
+2

Якщо такий є, буду радий почути його прізвище, і перестану наполягати на тому, аби він, за усяку ціну, залишився на посаді презика. Також цікаво, як цей новий президент потрапить у своє крісло?
-1

Зеро викликає у мене огиду.
Кращих вдоста. Але колоніям заборонено мати когось кращого за метрополію - згадайте Машерова чи того ж Чорновола..
Порошенка ніхто не знищує. Хоче Петро служити Україні - знайде можливість - засоби у нього є
(заробив їх чимало)..
+2

Хочу прочитати конкретне імя! За умови, що та особа буде здатна якимось чином сісти на трон резидента.
-1

А от не видам нікого!)
І:
О люди! люди небораки!
Нащо здалися вам царі?
Нащо здалися вам псарі?
Ви ж таки люди, не собаки!
Оно канешна: нет ума, считай - калека, но неужели двадцати семи лет оказалось недостаточно, чтобы домакитрить, какие именно функции исполняет президент, и какими именно знаниями и умениями должен он обладать.
==========
Якщо нема повноважень - чого за них триматись?
+2

Як це - нема повноважень? До речі, саме вони мене і хвилюють у першу чергу.
Хто зараз, крім Порошенка, може продовжувати децентралізацію громад, налаштовувати іще тісніші стосунки із західними партнерами - і щодо розширення санкцій проти кацапії, і залучення західних інвестицій, розширення постачання нам сучасної зброї, і боротьба із нахабством угорців, перемовини із різними странами щодо взаємної торгівлі, отримання нових технологій... і ще величезна купа проблем.
Це у додаток до опікування армії, відшукування грошей тощо.
0

Саакашвілі.
+2

То де ж воно???
0

Я цього Єретика не проганяв і українства не позбавляв..
"Найшовсь-таки один козак
Із міліона свинопасів,
Що царство все оголосив —
Сатрапа в морду затопив.
А ви — юродиві — тим часом,
Поки нездужає капрал,
Ви огласили юродивим
Святого лицаря..."
На всі 100 відсотків підтримую громадянську позицію Миколи Метикайла. Не часто зустрінеш у сучасній інтернет-полеміці мудрі, достойні розумної людини роздуми та висловлювання без матюків. згоден і з тим, що чинного проукраїнського президента-державника не можна міняти на квартального блазня. Той, хто думає по-іншому або недалека людина, або відвертий ворог Нової української держави.
-1

В тому, що наш народ обрав зеро, винні:
вчителі, інтелектуали, вчені, письменники і всі інші митці.
+2

Тобто, колишня робітничо-селянська інтелігенція? Безумовно, вона дуже і дуже сіра, безлика, а місцями навіть - дуже і дуже темна, з рабським психологічним комплексом власної неповноцінності, меншовартості. Це огидно, але, на превеликий жаль, сьогодні це так.
-1

У всі часи інтелигент є інтелигентом "...Потому, что добро остается добром - В прошлом, будущем и настоящем!"
+2

Юрій Бородатий 21:31

А власна голова для чого?

У мене якось трапилося багато вільного часу - для роздумів. І що я із подивом побачив? Виявляється, що, на відміну від мене, грішного, у переважної більшості людей ущент втрачена потреба (чи здатність) думати. І не лаше - постійно, хай хоча б, інколи - у разі необхідності.

А дзуськи! Пруть у щойно відкриті двері автобусів/тролейбусів, начхавши на тих, хто хотів би вийти, під колеса машин на будь-яких дорогах...
З одного боку - це добре, бо вибраковуються найдурніші, а з іншого - нащо ж задля цього псувати чужі машини?
0

Москалі-ляхи-жиди завше хтіли бачити Українця - Б:
- баданте
- батраком
- бидлом
- будівельником
- бляддю і тд і тп..
Бо
"Всім доступна мудрість
Опору підточить ЦАРСТВ" (цей, останній ієрогліф мандаринової мови має значення: імперія, влада, держава, царство)
-1

Дурість, це брак знань.
+2

Юрій Бородатий 09:08
В Україні НІКОЛИ НЕ БУЛО антисемітизму. Вся наша ворожість щодо євреїв концентрувалася др тих із них, хто був лихварем або, жіноча, до шинкарів. У нас ЗАВЖДИ поважали, не дивлячись на їхній рід-плем'я, людину робочу, трударя. Тобто дивилися не не ніс та вуха, а на те, яка це людина.

А щодо дурості - так у цьому винна сама людина: маю купу приеладів, коли дитина жалюгідних бухариків ставала видатним вченим, музикою або художником. Маю на увазі осіб, антиподів Клеця у якого винні усі, крім його самого.
-1

Євреям не слід було допомагати Польщі і Москві гнобити і гробити українців. А байки про бідного Тельє-молочника - це не про сіоністів.
Згадані мудвки нагадали мені старого приятеля - кіноактора, який дуже потерпав від власної кремезної статури. Справа в тому, що його радо запрошували грати у кіно поліцая, а він від того бідкався - мовляв, у черговий раз йому підпалюватимуть зовнішні двері, бо примітивні особини у своїх порожніх головах вважали, що поліцай із фільму - це він і є.

Так і згадані мудаки свято переконані, що кіношний Голобородько у виконанні Зеленського і є ідеальний президент, краще не буває.
Якщо людина - ідіот, це - надовго!!!

А нам, з їхньої вини, терпіти презика-дебіла. І ще невідомо, куди Зеленський-президент нас з вами заведе...
До економічного, фінансового, політичного та дипломатичного колапсу. І, як результат - до розчленування України Росією, Польщею та Угорщиною (саме так було до 1939 року). Чи, можливо, хтось думає, що у другому тисячолітті їхні імперські апетити поменшали?
-1

Не бійтесь.
По-перше незалежності у нас нема. Ми - колонія Кремля. А РФ нас нікому не віддасть,
навіть нам самим.. (
+3

Правди не сховаєш: усі українські державні органи як зверху, так і на місцях нашпиговані московськими агентами впливу. У нас ще не встигли пукнути, а в Москві вже знають...
+2

Юрій Бородатий 22:05
А для мене незалежність є, хай навіть (поки) без Донбасу та Криму. Врешті-решт Німеччина чекала свою східну частину майже сімдесят років. І дочекалася.

У мене, в Києві, - незалежна Україна є, і у Львові - також.

А ти, Юрко, хочеш, аби кацапія зявилася біля твоєї хати. Чи вона вже там?
-1

Олег Духовний 22:12
Ізраїль, Велика Британія і США тримають в усьому світі 1200 агентів Моссад, 2594 агентів Мі6 і 21575 агентів ЦРУ - разом 25369.
Росія в Україні трима 31000 агентів одної лише СБУ (колишній КГБ, зараз ФСБ)!
-1

В моєму домі, в Україні кацапія панує вже 333 роки.
Але все так не буде!
+2

А для мене, починаючи з 1991 року, в Україні Незалежність є: спочатку - дрібні й кволі паростки, але з кожним роком вона все більша та більша.
-1

Тут регрес = прогрес
якось так..
+1

Нашій сучасній країні - трохи більше, ніж чверть сторіччя, а в плані історичному - навіть дивитися нема на що.

Так що, коли ставитися відсторонено, все йде як треба: і те, що першими біля корита зявилися саме бандюки, і що у нас - суцільний бардак... В усьому, куди не глянь.

У стародавніх китайців було чи не найстрашніше прокляття: "Щоб тобі жити у часи змін!"
Звичайно, нам дуже НЕ пощастило, що ми живемо саме зараз. Але, розмірковуючи філософськи, нам неймовірно поталанило: бути причетними та свідками відродження колишньої України-Руси.
Тим більше, що, попри нашу важку історичну долю, нам вдалося зберегти свою таку довгу та багатющу історію, якою можуть пишатися, хіба що, кілька країн світу, культуру, самобутність, як-от свої пісні – які є унікальними своєю співучістю та кількістю на тлі усієї решти культур.
Фразу "незалежність від Москви/Кремля" замінили словом "незалежність" в 1991 році саме чекісти.
КПСС не дозволяла офіцерам КГБ заводити свої кооперативи і займатись індивідуальною трудовою діяльністю. От вони і скинули КПСС та оголосили той обрубок - нєзалєжнасть..
+1

Дивно, я щодо мрії про Незалежність чую постійно, принаймні, з кінця 1960-х. Від безлічі різних людей. І у Харкові, і на Ворсклі, і у Києві, і у Львові...

Мабуть наші середовища існування розташовані надто далеко одне від одного.
Микола Метикайло 18:41
Усі ці фейки розраховані лише на НАШЕ внутрішнє користування. Мені потрібні ЗАХІДНІ джерела: англійські американські тощо. Без сумніву, якщо б щось таке таки було, вже давно б було опубліковане.
==========
https://www.facebook.com/roma.andreev1/videos/1848548021862909/
+2

А КДБ хіба не УСЮДИ ПРАЦЮЄ?

Можеш бути стовідсотково певним, що, коли б усе, викладене у Неті, було читою правдою, не Землі б царював суцільний Рай.
Або - Пекло...
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі