Блоги → Перегляд
Мітки Діалоги

УЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ

Неділя, 12:23, 09.08.20

Рейтинг
7 0
Переглядів
1832

0
0

ДІАЛОГИ

13

УЧЕНЬ. Учителю, поясніть, хто такі шудри?

УЧИТЕЛЬ. Шудри – це люди, які не розуміють, що у кожної живої істоти, у т.ч. рослин і тварин, окрім грубого і смертного матеріального тіла є безсмертна іскра Божа – душа. Вони повністю ототожнюють себе з тілом. Таких людей на планеті Земля 99%.

14

УЧЕНЬ. Учителю, що для людини більш цінне – тіло чи душа?

УЧИТЕЛЬ. Тіло народжується і рано чи пізно гине, тому воно менш цінне, ніж душа. Душа існує вічно і залишається тією ж самою, не дивлячись на всі зміни тіла і розуму.

15

УЧЕНЬ. Учителю, що є ознакою присутності душі?

УЧИТЕЛЬ. Кожне живе тіло має індивідуальну душу, яка невідома іншому тілу, тому біль і задоволення кожне тіло відчуває по-своєму. Свідомість – ось  ознака душі. Тіло без душі не має ні життя, ні свідомості.

16

УЧЕНЬ. Учителю, чому ми не бачимо ні власної душі, ні душі іншої живої істоти?

УЧИТЕЛЬ. Це тому, що обумовлена душа за своїми розмірами схожа на духовний атом, який ще менший, ніж матеріальний. Ця найдрібніша духовна іскорка є життєвою основою грубого матеріального тіла.

17

УЧЕНЬ. Учителю, які види зброї існували на Землі раніше?

УЧИТЕЛЬ. Окрім сучасної вогнепальної зброї, до якої відноситься і термоядерна, раніше існувало багато інших видів зброї, виготовлених із землі, води, повітря, ефіру тощо.

18

УЧЕНЬ. Учителю, а чи існувало щось таке, котре ефективно протиставлялося вогнепальній зброї?

УЧИТЕЛЬ. Так. Проти вогнепальної зброї використовувалася невідома сучасній науці водяна зброя, а ще зброя з використанням сили смерчу. Але жодна з цих та інших зброй не може знищити живу іскринку – душу.

19

УЧЕНЬ. Учителю, коли Ви говорите «живі істоти», кого Ви маєте на увазі?

УЧИТЕЛЬ. Говорячи так, я називаю душі людей, тварин, птахів, риб, рослин і т.д. Ці живі істоти або душі живуть у відповідних тілах на суші, у воді, в повітрі, в землі і навіть у вогні.

20

УЧЕНЬ. Але ж, як відомо, вогонь нищить усе?

УЧИТЕЛЬ. Душа не горить у вогні. Тому немає жодного сумніву у тому, що живі істоти, втілені у відповідні тіла, живуть і на Сонці. Вони, як нетлінна енергія Всевишнього Господа, - всюди сутні.

21

УЧЕНЬ. Учителю, трапляється, що Ви повторюєте по декілька разів одну й ту ж думку…

УЧИТЕЛЬ. Багаторазове повторення будь-якої думки необхідне для ясного її розуміння та запам’ятовування.

22

УЧЕНЬ. Учителю, чому більшість сучасних філософів та вчених відкидають існування безсмертної душі?

УЧИТЕЛЬ. Дійсно, існує певний розряд вчених та філософів, які не вірять в окреме існування душі від тіла. Вони дотримуються поглядів, що ознаки життя, тобто душа, з`являються лише при досить розвиненому стані деякого сполучення матеріальних елементів.

23

УЧЕНЬ. Тобто на їхню думку…

УЧИТЕЛЬ. На їхню думку тіло є сполученням фізичних елементів, і на певній стадії, в результаті взаємодії фізичних і хімічних елементів, розвиваються ознаки життя. Антропологія будується на такій філософії.

24

УЧЕНЬ. Учителю, чи вказується у Священних Писаннях на недопустимість воєн між людськими племенами?

УЧИТЕЛЬ. Насильство і війни невідворотні в людському суспільстві. І те і інше потрібні для підтримання закону і порядку.

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі