Блоги → Перегляд
Мітки Діалоги

УЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ

П'ятниця, 18:46, 11.09.20

Рейтинг
6 0
Переглядів
402

0
0

 

ДІАЛОГИ

97

УЧЕНЬ. Учителю, коли Всевишній Господь особисто сходить на ту чи іншу планету?

УЧИТЕЛЬ. Щоразу, коли стає дуже помітним загальне нехтування регулюючими принципами, в результаті чого людство починає деградувати й вироджуватися.

98

УЧЕНЬ. А які методи впливу Він застосовує?

УЧИТЕЛЬ. Найрізноманітніші, починаючи від проповідей і закінчуючи жахливими, з точки зору людини, катаклізмами, пошестями та епідеміями.

99

УЧЕНЬ. Учителю, виходить, що нинішня людська раса буде знищена, як були знищені попередні чотири раси?

УЧИТЕЛЬ. Хибна самовпевненість переконує матеріаліста, що він усе робить сам. Він не розуміє, що механізм його тіла створено матеріальною природою, яка діє під прискіпливим наглядом Всевишнього Господа.

100

УЧЕНЬ. Учителю, чи може віруюча людина переконати матеріаліста?

УЧИТЕЛЬ. Недостатньо розвинені в духовному плані люди помилково ототожнюють себе з грубою матеріальною свідомістю і сповнені нею. Тому віруючі не повинні намагатися у чомусь переконати матеріалістично налаштованих людей.

101

УЧЕНЬ. Але ж митник Савл…

УЧИТЕЛЬ. Змінити хибні погляди його переконали не віруючі, а Всевишній Господь, осліпивши по дорозі до Дамаску.

102

УЧЕНЬ. Значить, людину, яка стала на шлях грубого матеріалізму, іншій людині виправити неможливо?

УЧИТЕЛЬ. Схильність до добра або зла у кожної людини закладена від народження. Якщо переважає статус добра, вона піде шляхом добра, а якщо – статус зла, то піде шляхом зла.

103

УЧЕНЬ. Учителю, як слід ставитися до статевих стосунків?

УЧИТЕЛЬ. Необмежені чуттєві насолоди роблять нас в’язнями матеріального світу. Звичайно, статеві стосунки є природною потребою живої душі, але вирішуватися вони повинні у шлюбі. Священні Писання дозволяють вступати у статеві стосунки лише з власною дружиною.

104

УЧЕНЬ. Учителю, чи мають силові структури бути схожими на беззубих ягнят?

УЧИТЕЛЬ. Люди займають різне становище в суспільстві. Наприклад, вчитель не повинен здійснювати насилля, тоді як правоохоронцю насилля дозволене. Тому правоохоронець повинен застосовувати силу і не повинен наслідувати вчителя, який дотримується принципу незастосування сили.

105

УЧЕНЬ. Учителю, чи може земна людина не грішити?

УЧИТЕЛЬ. Іноді жива істота і не бажає грішити, але, вступаючи в контакт з матеріальною природою, змушена це робити.

106

УЧЕНЬ. Учителю, яким чином затьмарюється розум людини, що призводить до пристрасті та похоті?

УЧИТЕЛЬ. Таке затьмарення можна порівняти з покривалом, схожим на дим, пил чи оболонку навколо зародка.

107

УЧЕНЬ.  Поясніть більш зрозуміло.

УЧИТЕЛЬ. Коли похіть порівнюється з димом, мається на увазі, що вогонь живої духовної іскри сприймається слабо. Хоча вогонь, безумовно, присутній там, де є дим. Зародок, який перебуває у череві матері, є аналогією, яка ілюструє безпомічність становища.

108

УЧЕНЬ. Тобто людину, яка у дорослому віці існує на стадії зародка, можна порівняти з існуванням дерева?

УЧИТЕЛЬ. Дерево – також жива істота, яка поставлена у відповідні життєві умови внаслідок прояву сильної похоті у попередньому житті. Тому дерево позбавили будь-якої свідомості.

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі