Блоги → Перегляд
Мітки Діалоги

УЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ

Середа, 18:24, 16.09.20

Рейтинг
6 0
Переглядів
671

0
0

ДІАЛОГИ

109

УЧЕНЬ. Учителю, чи може людина подолати в собі таких ворогів, як похіть і заздрість?

УЧИТЕЛЬ. У людській формі життя можлива перемога над зазначеними ворогами. Обережно маніпулюючи з димом та вогнем, можна примусити духовний вогонь спалахнути.

110

УЧЕНЬ. Учителю, а чи можна задовольнити похіть якоюсь кількістю чуттєвих насолод?

УЧИТЕЛЬ. Вогонь похоті неможливо загасити, постійно підкладаючи в нього дрова. Статева насолода у матеріальному світі – своєрідна в’язниця, до якої запроторюється грішник, котрий відмовився дотримуватися законів Всевишнього Господа.

111

УЧЕНЬ. Учителю, але ж статева насолода така приємна…

УЧИТЕЛЬ. У сучасному світі похіть є символом матеріальної цивілізації, завдяки якій жива істота утримується в рамках матеріального світу. У процесі статевої насолоди можливе деяке відчуття щастя, тоді як насправді це помилкове відчуття щастя є головним ворогом того, хто прагне звільнитися від матеріальних кайданів.

112

УЧЕНЬ. Учителю, де перебуває ворог під назвою похіть?

УЧИТЕЛЬ. Розум є центром будь-якої діяльності, у т.ч. і почуттів. І коли ми чуємо чи бачимо об’єкти насолод, розум стає резервуаром думок про чуттєві насолоди. В результаті цього розум і почуття стають вмістилищем похоті.

113

УЧЕНЬ.  А далі?

УЧИТЕЛЬ. Після цього розум стає центром цих похітливих думок. А так як розум є найближчим сусідом душі, то він, захоплений похіттю, примушує душу впасти під впливом помилкового «его» та ототожнювати себе з матерією, тобто з розумом і почуттями. Душа починає поринати в матеріальні чуттєві насолоди і помилково вважає це за істинне щастя.

114

УЧЕНЬ. Учителю, що потрібно, щоб не піддаватися похоті?

УЧИТЕЛЬ. Приборкати найбільшого ворога, найбільшого грішника у собі – похіть, яка знищує прагнення до самореалізації. А ще, потрібно володіти знаннями про істинну сутність душі та навчитися контролювати свої почуття.

115

УЧЕНЬ. Учителю, чим істинне «Я» відрізняється від помилкового «я»?

УЧИТЕЛЬ. Знаннями, що душа не є цим фізичним тілом.

116

УЧЕНЬ. Але звичайні люди у переважній більшості не прагнуть до отримання таких знань. І живуть за принципом: поїв, випив, поспав…

УЧИТЕЛЬ. Об’єкти задоволення почуттів вищі від почуттів, розум вищий від об’єктів почуттів, а душа вища і від об’єктів почуттів, і від розуму. Якщо душа має якусь серйозну мету, вона не думатиме про похіть, не думатимуть про неї і її підлеглі, тобто розум і почуття. Якщо розум постійно зайнятий серйозними справами, у нього менше можливостей піддаватися ницим схильностям.

117

УЧЕНЬ. Учителю, у нинішні часи багато вчених-коментаторів намагаються тлумачити Священні Писання.

УЧИТЕЛЬ. Священні Писання ніколи не призначалися для непосвячених, які марно розбазарюють їхні скарби та придумують багато чисельні довільні тлумачення цих Писань.

118

УЧЕНЬ. Отже, вчені не визнають Священних Писань?

УЧИТЕЛЬ. Вони не визнають не лише Священні Писання, але й Всевишнього Господа і невтомно розповсюджують єресь про те, що світ і людина утворилися завдяки якомусь міфічному вибуху невідомої речовини.

119

УЧЕНЬ. Тоді навіщо вони прагнуть їх коментувати?

УЧИТЕЛЬ. Демони не вірять у Бога, але використовують Священні Писання заради власної вигоди: авторитету, вчених звань, наукових ступенів, а іноді навіть з упертості робити все наперекір Всевишньому Господу.

120

УЧЕНЬ. Учителю, яка роль правителів у цьому світі?

УЧИТЕЛЬ. Роль царів на всіх планетах – захищати своїх підданих. А для того, щоб бути у змозі управляти громадянами та звільнити їх від тягаря ницих бажань, вони повинні добре знати Священні Писання. Іншими словами, роль глави будь-якої держави полягає у розповсюдженні Духовних знань.

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі