Блоги → Перегляд
Мітки Діалоги

УЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ. ДІАЛОГИ. КНИГА ІІ

Вівторок, 20:19, 20.07.21

Рейтинг
5 0
Переглядів
348

0
0

ДІАЛОГИ

107

УЧЕНЬ. Учителю, да благословить Вас Господь, що вкладається у поняття характер людини?

УЧИТЕЛЬ. Характер – це сукупність насолод і страждань, які залишають в душі людини різні картини життя, і результатом цих об’єднаних вражень являється те, що називається характером людини.

     Зло і добро в однаковій мірі формують характер, і в більшості випадків, горе – кращий учитель, ніж щастя. Пригадай великих людей, котрих ти пам’ятаєш з історії, і переконаєшся, що в більшості випадків горе вчило більше, ніж радість, бідність учила краще, ніж багатство, і що удари долі краще пробуджували внутрішній вогонь, ніж щедрі похвали та удачі.

108

УЧЕНЬ. Учителю, да благословить Вас Господь, звідки вчені та філософи черпають свої знання?

УЧИТЕЛЬ. Жодні знання не приходять ззовні – всі знання знаходяться всередині людини, тобто в її безсмертній душі. Замість того, щоб казати, що людина дізнається щось нове, ми повинні говорити, що вона лише відкриває вже наявні знання у самій собі. Те, що людина «вивчає» в школі, університеті або завдяки самоосвіті, вона насправді лише знімає покривало з тих знань, котрі приховані, як корисні поклади, в її душі.

     Ми говоримо, що Ньютон відкрив закон тяжіння. Невже цей закон сидів десь у закутку, чекаючи на Ньютона? Знання цього закону містилося у власному розумі Ньютона; прийшов час і він «відкрив» його. Усі знання, які отримав земний світ, приходили з людського розуму. Неосяжна бібліотека Всесвіту знаходиться в нашому власному розумі, а точніше – в душі. Зовнішній світ дає лише поштовх, збудження, яке примушує нас вивчати власну душу. Предметом же нашого вивчення завжди був і буде наш власний розум.

     Безумовно, падіння яблука дало поштовх думкам Ньютона, і він почав заглиблюватися у власну душу. Для того, щоб «відкрити» зазначений закон, йому довелося перебудувати усі попередні ланцюги думок у своєму розумі і, завдяки цьому, відкрити нову ланку, яку ми називаємо законом тяжіння. Цей закон не містився ні в яблуці, ні в чомусь іншому, що знаходиться в центрі Землі. Отже, будь-яке знання як матеріальне, так і духовне, міститься виключно в людській душі.

109

УЧЕНЬ. Учителю, да благословить Вас Господь, чому одні люди навчаються швидше, а інші – повільніше?

УЧИТЕЛЬ. Усе залежить від кількості втілень та досвіду, почерпнутого душею. Знання, зазвичай, не відкриті і не лежать на поверхні, вони глибоко приховані. Але коли пелена невігластва, завдяки навчанню, повільно знімається, ми говоримо, що «ми вчимося», а успіхи в набутті знань вимірюються швидкістю процесу мислення. Людина, з якої знімається ця пелена, - володіє більшими знаннями, людина ж, на якій ця пелена лежить товстим шаром, вважається незнаючою або невігласом. Людина, з якої ця пелена абсолютно зірвана являється всезнаючою або просвітленою, і тому мислить швидко і правильно.

110

УЧЕНЬ. Учителю, да благословить Вас Господь, чи залежить формування характеру від знань?

УЧИТЕЛЬ. Зореславе, ти вже знаєш, що будь-яке знання приховане в душі. Завдяки зовнішнім враженням, накопиченим упродовж багатьох втілень, котрі ще можна порівняти  з випробуваннями долі, душа яскравіше закарбовує ті з них, які найчастіше повторювалися. Уяви собі, що наші почуття і дії, наші сльози і радість, наші горе і сміх, наші прокляття і благословення та багато інших вражень закарбувалися, як на граніті, в нашій підсвідомості. А це означає, що вся сукупність добра і зла, закарбованого в пам`яті, формує нас такими, якими ми є сьогодні, і називається кармою – працею, вчинками.

111

УЧЕНЬ. А що таке карма в сучасному розумінні?

УЧИТЕЛЬ. Кожен розумовий і фізичний удар, який наноситься душі у процесі багатьох втілень і є карма в широкому розумінні цього слова. Людина постійно творить свою карму. Говорить вона з кимось – це карма; слухає когось – це карма, дихає – це також карма, прогулюється – карма, влаштовується на роботу чи не може влаштуватися на роботу – карма, вступає в любовні стосунки – карма і тому подібне. І кожна така дія залишає на нас свій слід.

112

УЧЕНЬ. Учителю, да благословить Вас Господь, чи можна якось розпізнати характер людини?

УЧИТЕЛЬ. Якщо ми дійсно хочемо розпізнати характер людини, не слід дивитися лише на її великі справи. Будь-який дурень може раз в житті стати героєм. Потрібно спостерігати за тим, як людина виконує звичайні, буденні справи, саме це і дасть підказку стосовно її істинного характеру. Виняткові обставини можуть піднести і найнижчу людську істоту до ступеня возвеличення, проте лише та людина дійсно велика, чий характер залишається незмінним за будь-яких обставин життя.

113

УЧЕНЬ. А чи може допомогти у цьому астрологія?

УЧИТЕЛЬ. Езотерична наука астрологія дає відповіді на п’ять основних запитань: 1) ким була людина у попередньому житті; 2) з яким характером прийшла у цей світ; 3) яким чином може його поліпшити; 4) до чого більш схильна – добра чи зла; 5) і яка мета її нинішнього втілення.

114

УЧЕНЬ. Учителю, да благословить Вас Господь, за останні десятиріччя з`явилося дуже багато різноманітних астрологічних шкіл, які продовжують зростати. А бажаючих навчатися в них - ще більше. Чи є у цьому якась користь?

УЧИТЕЛЬ. Користь є переважно для тих, хто їх організовує, бо всі вони - на платній основі. Ну а щодо реальної користі, то вона дуже й дуже невелика. Трохи раніше, я вже говорив, що езотеричними знаннями не може оволодіти звичайна людина, яка не досягла стану просвітлення. Тому усі ці сучасні "астрологи" у переважній більшості являються звичайнісінькими шарлатанами, котрі лише вміють гарно і переконливо говорити, та можуть завдати значної шкоди тим людям, які звертаються до них. І ця шкода полягає у тому, що вони, через власне невігластво, своїм грубим втручанням, можуть змінити чужу долю, спрямувавши думки та зусилля людини в хибному напрямку.

ЗВЕРНЕННЯ

     Посилаю своє звернення до заможних і незаможних: до політиків і промисловців, державних службовців і депутатів, банкірів і підприємців, інженерів і юристів, лікарів і вчителів, військовослужбовців і правоохоронців, ремісників і селян – усіх благодійників, котрі забажають посприяти виданню наступних богоугодних книг: «Людина і Всесвіт», «Дорога до пекла і раю», «Учитель і учень. Діалоги», спрямованих на духовне просвітлення громадян та навернення до гармонійного, мирного і щасливого життя.

     Всевишній Господь віддячить кожному, хто щиро відгукнеться на цей заклик і не залишиться байдужим, бо він стане покликаним, а ім`я його буде навіки вписане до Вселенської Книги Пам`яті.

     Своє благодіяння ви можете перерахувати на картковий рахунок у ПраватБанку № 5457 0822 2653 6055 довірена особа Куденко Олег Олександрович.

«Да не оскудіє рука дающого!» І да благословить вас Всевишній Господь!

     Олег Духовний

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі