Блоги → Перегляд
Мітки Діалоги

УЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ. ДІАЛОГИ. КНИГА ІІ

Субота, 15:19, 02.10.21

Рейтинг
7 0
Переглядів
450

0
0

ДІАЛОГИ

247

УЧЕНЬ. Учителю, да благословить Вас Господь, чому в усіх релігіях людина представляє собою виродження того, ким вона була до того, як потрапила не Землю?

УЧИТЕЛЬ. На думку еволюціоністів людина розвинулася з молюска, і тому все, що говорить про неї міфологія, тобто релігія не може бути правильним. Але будь-яка еволюція містить у собі й інволюцію. Сучасні вчені не дадуть збрехати, що зі сконструйованої машини можна отримати лише таку кількість енергії, яку раніше вклали в неї.

     Якщо такі досконалі люди, як Будда, Христос, Мухаммет – лише еволюція молюска, тоді молюск має бути і їхньою інволюцією. А якщо це не так, тоді звідки з`явилися ці великі особистості? Щось не може виникнути з нічого. Та енергія, яка повільно проявляється, проходячи через фази розвитку, поки не стане досконалою людиною, не може виникнути з нічого. Вона повинна існувати раніше за молюска.

     Для сучасної науки молюск або протоплазма являється тим відправним пунктом, до якого вона може прослідкувати вищу первинну енергію. Ось чому за науковими гіпотезами виходить, що сучасна людина – це лише матеріальна еволюція молюска.

     У нинішній час багато сперечаються, чи складає сукупність матеріальних часточок (клітин), яку ми називаємо тілом, причину виникнення сили, котру називають душею або думкою, чи, навпаки, тіло – формує душу, думку. Філософи-матеріалісти вважають, що те, що ми називаємо душею або думкою просто являється результатом дії різних частин машини, котра називається тілом. Але якщо навіть взяти за основу припущення, що душа або думка, яким би чином її не називали, - витвір машини, тобто результат фізичних і хімічних сполук матерії, з яких складається тіло, то залишаються без відповіді наступні запитання, а саме:

1.       Що тоді формує саме тіло?

2.       Яка сила об’єднує та утримує його часточки в даній формі?

3.       Що це за сила, котра може брати частину матерії з усієї її маси та надавати їй форму, наприклад, людини або тварини і т.д.?

4.       І що творить усю цю безкінечну різноманітність?

248

УЧЕНЬ. То що ж це за сила?

УЧИТЕЛЬ. Зореславе, не поспішай та уважно слухай. Сказати, що сила, яку називають душею – лише результат особливого поєднання часточок матерії, яке називається тілом, значить нічого не сказати. Тому що знову виникають наступні запитання: «Як відбулося таке з`єднання? Де була сила, яка його утворила?

     Якщо припустити існування ще якоїсь іншої сили, як причини цих поєднань, і сказати, що душа, котра проявляється лише в поєднання з відомою масою матерії, сама результат поєднання, - це не відповідь. Більш логічно припустити, що сила, яка бере матерію і утворює з неї тіло, таж сама, що проявляється через це тіло. Але говорити, що думки, котрі з`являються в тілі, результат його молекул і що вони не мають незалежного існування – також якась нісенітниця.

     Жодна сила, яку розвиває матерія, не може бути силою думки. Тоді, що ж являє собою ця сила, котра проявляється в тілі у вигляді думки? І що ж це за сила, яка діє в нас? В усіх Священних книгах древності на джерело цієї сили дивилися як на світлу істоту, котра має тіло, схоже на матеріальне, але дуже тонке, котре продовжує існувати навіть після руйнування матеріального. Трохи пізніше з`являється більш висока ідея, що таке тіло, яким би тонким воно не було, не може представляти чисту силу. Все, що має форму, повинне саме бути результатом поєднання матеріальних часточок, за яким має стояти ще щось, що не має жодної форми. Це щось, яке називається душею або по-санскритському – Атманом, за допомогою внутрішнього світлого тіла впливає на зовнішнє грубе. Світле або астральне тіло являється вмістилищем розуму, душа ж стоїть вище від астрального тіла, вона спрямовує розум, а через нього керує тілом. У тебе, Зореславе, своє фізичне тіло, своє астральне тіло і своя душа, у мене своє, тобто кожен з нас має окрему душу і окреме тонке тіло, через яке ми і впливаємо на зовнішнє, грубе тіло.

249

УЧЕНЬ. Учителю, да благословить Вас Господь, поясніть, якщо можна: що являє собою душа, яка не тіло і не розум? Та яка її природа?

УЧИТЕЛЬ. Щодо цього також було багато суперечок, котрі посприяли виникненню різних філософських шкіл. Ось деякі висновки, до яких вони прийшли відносно душі.

     Всі філософи і пророки згідні у тому, що душа, чим би вона не була, не має ні форми, ні обмежень. Час і простір отримують початок в розумі. Закон причинності або карми не може існувати без часу. Без ідеї про послідовність не може бути ідеї про причинність. Тому час, простір і причинність перебувають в розумі, а так як душа вища за розум та не має форми, то вона повинна бути також і поза часом, простором та причинністю. Коли ж вона поза цими трьома чинниками, то вона повинна бути універсальною. Після цього з`являється найвище міркування філософії: справжня людина є універсальною. Люди ж, які населяють Землю та інші світи лише грубі відображення дійсних людей-душ, котрі стоять за ними.

     Дійсна людина, будучи вищою як від причини, так і від наслідку та не будучи зв’язаною часом і простором, повинна бути вільною. Вона ніколи і нічим не була і не може бути зв’язаною. Лише уявна людина, як відображення існуючої дійсності, обмежена часом, простором і причинністю, а тому й не свобідна. Таким є дійсний стан наших душ – вони всюди сутні та універсальні і тимчасово перебувають у людських тілах. Отже, будь-яка душа універсальна, а тому не може бути й мови про її фізичне народження.

     Дійсна або вища людина не тіло і не розум, тому що навіть розум, який росте і розвивається, зі смертю зникає. Вона лише використовує тіло і розум у своїх як добровільних, так і примусових перевтіленнях.

250

УЧЕНЬ. Але багато хто вважає, що розум це і є невидима душа.

УЧИТЕЛЬ. Кожна часточка нашого тіла постійно змінюється; кожне тіло не залишається таким самим навіть упродовж декількох хвилин, але суцільний ряд вражень, що залишаються в нашому розумі, примушують нас дивитися на тіло, як на щось постійне та незмінне. Те ж саме являється справедливим і стосовно розуму. Однієї миті він відчуває себе щасливим, іншої – нещасним; однієї миті – сильним, іншої – слабким. І цей коловорот думок вічно міняється. Тому розум також не являється постійним і незмінним, він, як і тіло, обмежений у часі та просторі.

251

УЧЕНЬ. Учителю, да благословить Вас Господь, чому говориться, що рух відносний?

УЧИТЕЛЬ. Наприклад, і ти і я, як тіла, можемо рухатися, і кожна часточка у цьому матеріальному Всесвіті перебуває у стані постійного руху. Але Всесвіт в сукупності, як одне ціле, не може ні рухатися, ні змінюватися. Тому й говорять, що рух, яким ми собі його уявляємо, завжди відносний. Я рухаюся відносно стола або якогось іншого предмета, так само і кожна часточка Всесвіту може міняти своє місце відносно інших часточок чи предметів, але весь Всесвіт, як єдине ціле рухатися не може, бо навколо чого йому рухатися, коли окрім нього нічого не існує.

252

УЧЕНЬ. Учителю, да благословить Вас Господь, поясніть, що являє собою релігія про Бога? Чому людина прагне шукати Його і чому, до якого б народу чи суспільного стану вона не належала, вона завжди шукає достойний ідеал – в людині, в Богові або в чомусь іншому?

УЧИТЕЛЬ. Так відбувається тому, що ідея ідеального знаходиться всередині кожного з нас. Це і є та незбагненна, незрозуміла і прихована сила, котра постійно штовхає нас шукати Всевишнього. І цією спонукальною силою є наша душа. Будь-яка добра думка, будь-яка добра справа наближає нас до Нього. Хорошими вчинками ми розриваємо пелену, яка приховує Його від нас. І чим тоншою стає матеріальна пелена, тим сильніше проявляється світло, яке скрізь у природі випромінюється Богом. Його неможливо пізнати людським розумом. Те, що піддається пізнанню не може бути тим, ким насправді являється Всевишній. Будь-які знання обмежені. Для того, щоб знати, потрібно мати об’єкт пізнання, тоді як Бог виступає для нас вічним суб’єктом, завжди прихованим і невидимим, котрий бачить та впливає на все, на відміну від нас, які не бачать Його і не впливають на Нього. Він – наше вище внутрішнє «Я». Тому кожна людина будучи божественною частинкою Всевишнього Господа, намагається досконаліше пізнати Його та виразити Йому в різних формах своє поклоніння.

     Чому на Землі існує так багато кодексів етики? В чому сенс різних систем моралі? Всі вони ґрунтуються на єдиній ідеї, яка може виражатися в різних формах. І ця ідея – бажання робити добро іншим. Найвищий мотив, яким керується людство, є милосердя як до людей, так і до тварин. І це являється проявом вищої Істини, бо усі ми брати і сестри, які створені одним Творцем, а тому всі ми – єдине ціле: і Бог, і природа, і люди, і тварини, тобто становимо, як говорять тепер, єдину глобальну екосистему. Якщо це не так, тоді що має спонукати нас до милосердя? Чому я повинен намагатися робити добро іншим і яка користь мені від цього? Інтуїтивне усвідомлення тотожності всього, симпатія до всього. Навіть найчерствіше серце іноді відчуває свою єдність (спорідненість) з іншими істотами. А це означає, що прагнення до досконалості, до первинної чистоти – основа всієї релігії та моралі.


ЗВЕРНЕННЯ

     Посилаю своє звернення до заможних і незаможних: до політиків і промисловців, державних службовців і депутатів, банкірів і підприємців, інженерів і юристів, лікарів і вчителів, військовослужбовців і правоохоронців, ремісників і селян – усіх благодійників, котрі забажають посприяти виданню наступних богоугодних книг: «Людина і Всесвіт», «Дорога до пекла і раю», «Учитель і учень. Діалоги», спрямованих на духовне просвітлення громадян та навернення до гармонійного, мирного і щасливого життя.

     Всевишній Господь віддячить кожному, хто щиро відгукнеться на цей заклик і не залишиться байдужим, бо він стане покликаним, а ім`я його буде навіки вписане до Вселенської Книги Пам`яті.

     Своє благодіяння ви можете перерахувати на картковий рахунок у ПраватБанку № 5457 0822 2653 6055 довірена особа Куденко Олег Олександрович.

«Да не оскудіє рука дающого!» І да благословить вас Всевишній Господь!

     Олег Духовний

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі