Блоги → Перегляд

Какие негативные последствия ждут Украину с введением второго государственного языка русского?

Неділя, 14:58, 10.01.10

Где негатив (чем именно это навредит государству Украина) во введении русского языка как второго государственного?

Только хотелось бы слышать аргументы, а не пустой треп.

Коментарі

Вся эта суета вокруг руского языка - политтехнология, что бы отвлечь от более серьезных проблем.
-2

Вы же не считаете, что я как то причастен к политтехнологиям?))
+1

Я бы причислил вас к жертвам:))

Политики только запускают механизм политтехнологии, все остальное делают сами люди))
0

Какой ужас))
Я жертва того, что люблю русский язык))
+2

Нет:) Вы жертва того что тратя время на дискусии о необходимости руского языка вторым государственным, не направляете его на рызмышление о других проблемах.

Например куда ушли траншы МВФ? Какие льготы есть у депутатов? Какие законны принимает вр?
-3

Меня проблема языка больше волнует, уж такой я))
-1

Александр Сергеевич правий, оскільки для російськомовних України це дуже гостре і болюче питання.
+1

Цікаво,чому україномовні Росії,таке питання не піднімають...
буде робота дурного перекладати докумєнтацію на рос. і укр. ітак в адміністраціях харяцця коли їм інформаційні запити надсилайош, а тут треба ішо й на двох мовах її вести. зайві витрати бюджету.
-1

Железный аргумент!
Російськомовні громадяни точно не будуть намагатися оволодіти українською, керуючись новим законом.
-3

Бред. Кому надо - всегда сможет овладеть.
Допустим Вы правы, но разве это плохо? Зачем человеку учить тот язык, который ему не нужен(судя из Вашего предположения)? Или насильно всех надо на мову перевести?
+1

Та й зараз заряться вчити.
Якщо живеш в Україні,будь ласкавий,вчи мову.Чомусь росіяни в США,Німеччині,Ізраїлі не піднімають бучу і вчать мову.

Олександре Сергійовичу,я вчився у гімназії(російськомовній) вашого імені.
0

Харяться*
-4

Пока у нас единственный государственный язык, то конечно должны его изучать, я тут с Вами абсолютно согласен. Но ведь есть люди(их кстати большинство), которым русский язык не менее ближе, чем украинский. Как ними быть?
+1

Алесксандр Сергеевич,я двуязычный человек(если не считать английсий,немецкий+языки тюрской семьи).

Но ведь есть люди(их кстати большинство), которым русский язык не менее ближе, чем украинский. Как ними быть?
=====================================
А никак,они могут читать русскоязычне проекты(книги,журналы,сайты(коих большинство),слущать русскоязычное радио,смотреть русскоязычный ТВ(коего тоже не мало)
В чем проблема?Зачем перекладывать лень людей на все госудаоство?
Невідомий користувач   15:31
-2

1. Знать язык страны, в которой живешь - ОБЯЗАННОСТЬ.
2. Раз ДВА языка (две основных национальности, поровну) - значит ДВУязычие на гос. уровне.
3. Выучим (или знаем уже) и ДВА языка. Кому мозгов не хватит - может одним обойтись.
Тогда пусть не пеняет на последствия: картерный рост и проч.
-1

Именно! А тем, кто будет знать исключительно русский или украинский будет только хуже :)
Натупне
1.Оскільки інформ.простір дуже русифікований+російськомовна аудиторія значно більша ніж україномовна,попитом україномовні проекти будуть користуватись мінімальним."-" комерційний та мовний,якщо все російськомовне,навішо вчити українську?
2.Інформаційний вплив та маніпуляція(що і зараз відбувається) зі сторони груп,які сидять на російській кишені.
3.і т.д.,що можна вивести з інформ.впливу.

Далі можна спрогнозувати все що завгодно,аж до приєднання України до РФ(один язык же!родные братья и сестры!)

Оскільки фінансова підтримка російськомовних проектів куди потужніша а ніж україномновних,то російська просто-напросто витіснить українську,що у перспективі може привести до вкрай негативних наслідків

Отже висновок
1.Розширення інформаційного впливу
2.Поглиблення російськофілійних рухів
3.Витіснення української мови
4.Розвиток культурного,мовного розколу на україномовних та російськомовних(що ми можемо інколи спостерігати)
ANGEL .   15:13
-1

Не розумію, при СРСР україномовних видань друкувалось більше ніж зараз і укр.мова нікуди не пропала, як укр.мова може "витіснитись" зараз при Україні?
0

Не треба плутати гріше з праведним.
1.Зараз є дві країни-РФ та Україна, і перша намагається впливати на другу будь-якими методами.Чи не так?
2.Тоді не поставало питання про мову.Чи не так?
3.У тому й справа,що тоді друкувалось більше.Виьачте,це було 20 років тому.Зараз статистика інша.
-3

Насчет статистики печатных изданий не знаю, но по поводу вытеснения мовы Вы абсолютно правы.
И к чему вся эта искусственная популяризация украинского языка?
-2

Александр вопрос поставил я. Я не явлюсь не гражданином РФ.
Отсюда вывод, что для меня(как для гражданина Украины) вопрос языка как является проблемным.
+1

Важко відповісти на Ваше питання однозначно.
1.Одна держава-одна мова.Так,є приклади багатомовних країн.Але я чомусь не можу згалдати,щоб Французи кричали ГЛВАЛТ,НАШУ МОВУ ПРИГНІЧУЮТЬ У КАНАДІ/ШВЕЙЦАРІЇ тощо.
2.Хоч я і ліберал,а все-одно,якщо ти живеш в якій-небудь країні,то ти зобовязаний вчити мову,якщо ти тут працюєш.
-2

1. У нас совсем другая ситуация. Дело не в эмигрантах или в чем то подобном, за русский язык коренные(если так можно сказать) граждане Украины.
2. Я уже Вам писал, что с этим полностью согласен. Тут ведь не вопрос в том, чтобы вместо украинского стал русский.
ANGEL .   15:25
-1

Олександр, російська - мова більшості населення України, їх рідна мова. Я впевнений що Ви як києвлянин теж в більшості розмовляєте російською. Щодо РФ та України, то українські радикалісти при владі дійсно агресивно нав'язують свою мову російськомовному населенню України.
+2

Агресивно?
В Україні є російськомовні школи(одну з них закінчив я).Є купа російськомовних проектів.У чому проблема?
Олександре Сергійовичу,у чому проблема вивчити мову?Невже важче ніж англійську,німецьку тощо?Навіщо перекладуваи лінь людей на державу?
ANGEL .   15:31
-4

Вибачте, як щодо нормативно-правового акту який заставляє в школах говорити на перерві українською? Чому я не можу в кінотеатрі подивитись фільм на російській?
+2

Цитату,Ваша ласка
-3

Кстати, тоже окончил школу где были русские классы. Так там из русскоязычных семей сдавали детей учиться в украинские классы. Ничего с украинским языком не случится, не переживайте:)
+2

Бо російську мову не введено як другу державну
-3

Нет, не для этого. А для того, чтобы дети знали и русский и украинский.
ANGEL .   15:51
-3

=== cut ===

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 30 вересня 2009 р. № 1033

Київ



Про внесення змін до Положення
про загальноосвітній навчальний заклад



Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. № 964 (Офіційний вісник України, 2000 р., № 24, ст. 1016; 2001 р., № 40, ст. 1799), такі зміни:


пункт 46 після абзацу першого доповнити новим абзацом такого змісту:

“в робочий час у державному і комунальному загальноосвітньому навчальному закладі постійно застосовувати українську мову, а у державному і комунальному загальноосвітньому навчальному закладі з навчанням мовою національної меншини поряд з українською мовою — також мову, якою здійснюється навчально-виховний процес в цьому закладі;”.

=== cut ===

Оскільки російськомовні українці у нас не вважаються "національною меншиною", таким чином агресивно нав'язується укр.мова.
+2

Цитату про мову на перерві,Ваша ласка
0

Мдя... И Олександр начинает открытую туфту нести... Печально.
ANGEL .   15:56
-2

Робочий час - і є перерва. І уроки.
+1

також мову, якою здійснюється навчально-виховний процес в цьому закладі;

Якщо у школі використовується роісіська мова як мова викладання-вона теж використовується
ANGEL .   16:13
-2

Олександр, Ви добре прочитали Постанову? Це тільки у тому випадку якщо використовується мова меншини. Російськомовні громадяни - меншина? Ні. Тоді про що розмова?
+1

До чого тут це?
з навчанням мовою національної меншини поряд з українською мовою — також мову, якою здійснюється навчально-виховний процес в цьому закладі
Цз навчанням мовою національної меншини поряд з українською мовою — також мову, якою здійснюється навчально-виховний процес в цьому закладіУважно порчитайте ще раз
1.Росіяни-нац.меншини
2.Якщо там ведуться уроки російською,значить і спілкуватись російською
4.Хочете ввести роісйську в навчально-виховнйи порцес?збирайте батіківький колектив і вони можуть на своїх зборах вимагати введення російської мови
ANGEL .   18:47
-1

До чого тут це - читайте правильно Постанову і не виривайте слова з контексту. Що за софістика? Ще раз

=== cut ===

а у державному і комунальному загальноосвітньому навчальному закладі з навчанням мовою національної меншини поряд з українською мовою — також мову, якою здійснюється навчально-виховний процес в цьому закладі;”.

=== cut ===

Там де є державні навчально-виховні заклади НАЦІОНАЛЬНОЇ МЕНШИНИ - то поряд з мовою нац.меншини використовувати і українську. Оскільки російськомовні українці - це не нац.меншина, то право на використання рос.мови вони не мають. Чому я змушений пояснювати такі прості речі?
0

Це є мова нац.меншини
Доречі,часто зустрічаю такі записи і Інтернеті "у суді не дали говорити російською".Якщо подати клопотання до суду,він ЗОБОВЯЗАНИЙ надати перекладача.
ANGEL .   15:26
-2

Не розумію нащо надавати переклада якщо людина сама говорить російською, і це стосується більшості населення України. Що за дибілізм?
+1

так є за законом.І до речі таких закидонів можна побачити ДУУУЖЕ багато
Невідомий користувач   15:33
+1

Дебилизм - основа внутренней политики.
Почему в вопросе языка дебилизм должен замениться на здравый смысл?
ANGEL .   15:34
-3

Я розумію що так є за законом. Але Ви не рахуєте що це є дещо ненормальним, коли більшість населення країни говорить на одній мові, а в суді змушена говорити на іншій мові, на якій розмовляє меншість? Вам не здається що це дуже схоже на становище негрів і білих в США кілька століть тому? Тільки от не розумію чому Ви, російськомовний по суті, захищаєте іншу Вам мову?
+1

З чого Ви взяли що я російськомовний по суті?
ANGEL .   15:47
-3

Києвляни в абсолютній більшості випадків російськомовні. Не думаю що у Вас є інакше.
0

"-" за категричніть та за те,що Ви зі мною в реалі не спілкувались і робите такі висновки
ANGEL .   15:56
-3

Я в Києві буваю не так рідко, і крім того в мене там живуть близькі друзі.
0

А я тут до чого?ВИ зі мною жодного разу не спілкували наживо і вже робите такі висновки.
ANGEL .   18:48
-1

Ви києвлянин. Не думаю що коли до Вас звертаються по російські (а це в більшості випадків на побутовому рівні в Києві), то Ви принципово відповідаєте українською. На нацика Ви не схожі
0

Я відповідаю такою ж мовою на якій до мене звернулись із поваги до людини
В Индии 22 языка. И живут как-то :))
0

А на каком языке там например заполняют документы? Сомневаюсь, что на всех 22-х))
+2

Індія-федеративна деражава
Невідомий користувач 15:50
+2
Коли заходить розмова про мову, то це і є "трёп", бо вже, мабуть, нема про що говорити.
жодних негативих наслідків
Шановні! Уважаемые!
Не товчіть воду в ступі! Не переливайте с пустого в порожнее!
Є проблеми більш важливі. А делить граждан по языковому признаку - гнилая политтехнология. Хто цього, ще не зрозумів, тот либо просто глуп (або, як казала Фроня Прокопівна, просто "падлюка")
Невідомий користувач   23:57
+1

абсолютно! +++++++++++++
Время САМО все расставит по местам.
Последствия, сейчас абсолютно никаких, единственное затраты на печать украинском и русском.
Даже этот сайт интерфейс на русском и украинском, а было бы например чисто на украинском было бы проще и в раскладках проще :)
Об Лом 18:43
0
Нужно быть очень близоруким человеком, что бы не видеть всей громадной важности вопроса о русском языке. Его важность огромна как в деле формирования политической ситуации, так и в деле развития страны. Близорукость мировоззрения не позволяет некоторым понимать, что язык - это вовсе не речь. Говорение - реализуется в речи, а язык - это средство семиозиса, это правила по которым совершаются и мысль и речь. Ведь так гений языка нам и подсказывает когда мы говорим - "язык философии", "язык танца", "юридический язык" и иные языки определяя, как особенную сферу правил говорения и образования смыслов.
Вместе с не изучаемой ныне широко латынью и древнегреческим исчезли и многие смыслы, а значит и мышление истекло из страны. С уходом русского языка, а его уже и нет практически, ибо преследовался он и во времена советского режима, уйдут из страны - Пушкин и Достоевский, Вернадский и Мамардашвили, Бунин и Баратынский, Макаренко и Ушинский и многие другие, носители особенного строя мысли - русского, но и вселенского, ибо они уже и часть общемировой культуры.
Все мы станем беднее. Мы и сейчас почти нищие и духом и телом, а станем еще беднее, и сделаем это над собой сами! Зачем?! Во имя чего, какой такой цели праведной?!
Всегда меня удивляло безмерно, что человек стоит рядом, смотрит в упор и не видит очевидных, простых вещей...
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі