Блоги → Перегляд

Альтернатива монополізації, консервації діючої влади є, за це варто поборотись!

Середа, 15:07, 04.08.10

Рейтинг
11 2
Переглядів
1700

0
0

Що необхідно робити, щоб протистояти нахабній узурпації влади, а вічого треба відмовитись:

Багато справедливої критики можна прочитати та почути про "нову-стару" владу останнім часом, особливо напередодні місцевих виборів, в тому числі й на цьому сайті. Тільки доки "ідеї не оволодіють масами" ніякого позитивного результату не буде. Більше того, дві крайнощі:  "все погано й нічого змінити не можна";  "вибори бойкотувати", бо за такими правилами не можна  чесно грати!", - ще більше погіршать ситуацію!

Можна скільки завгодно "посипати голову попилом", але без грунтовної критики дій влади, визнання прорахунків опозиції, доведення цього до громадян, краще не стане!

Ідея "бойкоту" - хибна визначально, владні сили тільки подякують за спрощення свого завдання монополізації влади на місцевому рівні, а лише контроль за ходом виборів без участі в них, звернення до судів,  нічого не дадуть.

Нарешті, "ноу хау" "Сильної України" та БЮТу з, так званими, праймеріз, в українських реаліях, - це переважно політ технологія піару.  Досить переконливими здаються міркування політолога  Ігоря Дебенка: «Ідея з праймеріз має всі шанси стати головним передвиборчим "хітом" цієї осені.Щиро хотілося б помилятися, однак сприймати праймеріз у його вітчизняній модифікації на даному етапі партійного будівництва інакше як чергову політтехнологію доволі важко….» (Ігор Дебенко Праймеріз чи ще одна утопія? www.pravda.comua 28.07.2010

До того ж, останні вказівки, наприклад, керівництва БЮТу про їх проведення у спеку, в першій половині серпня, та йще з рекомендованими заходами - це блеф, імітація відображення громадської думки. Судіть самі:

""Кожен бажаючий бути включеним до списку кандидатів повинен пройти спеціальний тест, який підтверджує його потенціал для участі у виборах", - йдеться у документі.

Для цього кандидату необхідно зібрати певну кількість підписів місцевих жителів (не менше 10%) і однопартійців (не менше 20%), які постійно проживають на території відповідної місцевої ради. Після цього місцева організація партії повинна розмістити "на стендах у місцях масового перебування людей" оголошення із зазначенням дати, часу і місця проведення попередніх партійних виборів і обов'язково запросити на них місцеві ЗМІ.

"Обрання кандидатів проводиться шляхом відкритого голосування, по закінченні якого підводиться підсумок і складається рейтинговий список", - уточнюється в рекомендаціях.

"У період з 9 по 15 серпня в населених пунктах в місцях скупчення людей будуть встановлені мобільні пункти (намети), в яких місцеві жителі зможуть ознайомитися з складеними за результатами праймеріз попередніми списками кандидатів", - йдеться у документі.

На бланку під прізвищем кожного кандидата всі охочі з числа місцевих жителів зможуть зробити позначку про підтримку або непідтримку кандидата або написати про нього окрему думку. З тексту рекомендацій випливає, що після громадського обговорення на засіданні бюро облорганізації партії буде сформовано остаточний список кандидатів і до 27 серпня він буде поданий до виконавчого секретаріату політради партії. У документі також описані критерії та вимоги до кандидатів, пише видання. Зокрема, "чітке розуміння мети перебування в депутатському корпусі" і підбірка матеріалів ЗМІ "з висвітленням результатів діяльності". ... "  (http://www.pravda.com.ua/news/2010/08/3/5270967/ )

Не важко здогадатись, що місцеві власники підприємств не будуть самі підписи збирати, а своїх підлеглих на це будуть засилати, на зустрічах "масовочку" створять, а в центр звітуються як треба. Чи може хто не знає, як давно вже "внески" за включення до списків збирають, що будуть повертати?=)))

Що ж потрібно робити?

1. Розпочати масову роз`яснювальну кампанію під гаслом:

"бойкот не виборам, а тим політичним силам, які ганебний закон протягнули, про свої передвиборчі обіцянки забули!";

2. Об`єднання опозиційних сил для формування виборчіх комісій, спостерігачів та контролю за ходом виборчої кампанії без взаємопоборювання один одного.

3. Предметна критика дій влади з обов`язковими альтернативними реальними пропозиціями по кожному питанню з відповідними законопроектами, зверненнями до судів та діями в межах чинного законодавства.

4. Активне використання можливостей змі всіх рівнів для доведення правдивої інформації до людей, підтримка руху "Стоп цензурі".

 

Цей список можна продовжити, але незалежно від того чи готові лідери політичних сил поступитись власними амбіціями, всі, хто здатен мислити, кому небайдуже те, що відбувається в країні, мають до цього долучатись.

 

 

Коментарі

Играть в карты с шулерами - себе дороже.
Не признавать власть легитимной - единственный действенный путь.
+3

"на зло кондуктору возьму билет, пойду пешком!" И толку?=)))
+1

Не, не так.. не пойду в казино, останусь при деньгах..
0

Есть районы где действующая власть может набрать большинство, только если опозиционные к ней силы, не пойдут на выборы!!! Какой смысл опозиционным не идти??? Просто так отдать управление??? Я этого не понимаю!!!:)
0

І я про те ж саме, мене здивувала підтримка ідеї "бойкоту" виборів на сайті:http://politiko.com.ua/blogpost37087
«Бойкотуємо продажні місцеві вибори» (http://politiko.com.ua/group401)
СНОСИТЬ надо, а не "разъяснять - сюсюкать".
Разъяснять кому?
Сюсюкать - с кем?
+1

Тапёрыч, кто и кого будет сносить???
0

Вас известят.
По "ящику" или по радио.
+3

Тапёрыч, Вы ведь сами знаете, что никто ничего сносить не будет!!!:) Народу обломно даже до изберательных урн дойти (если не за гречку),а на что-то большее никто не пойдёт (да оно и не нужно) !!!:))
-1

Здесь Вы правы: обломно дойти, но - поползут, бараны, на собственную ... ПЛАХУ и БОЙНЮ в очередной раз.
Значит - кто-то, НЕсогласный с положением себя, как БАРАНА - вынужден рисковать собственной шкурой и ... напрягать мозги-волю в вопросе "как сносить".
В том числе и для того, чтобы остальным "баранам" было "ОБ ЧЕМ МЫЧАТЬ", оставшись ... живыми.
На шару.
В очередной раз.
+1

Тапёрыч, перечитайте Сердце Данко!!!:)) Ещё потом в лицо плюнут!!!:)))
+1

угу.
норма.
Явка и так будет минимальной. Оппозиция может как-то осенью будет мобилизировать своих, играя темами повышения цены на газ, коммунальных тарифов, возможного роста цен. Избирателям уготовлена чисто механическая функция - прийти и поставить "галочку". Впрочем, как и всегда. Сегодня узнал интересную вещь: новые "правила" не предусматривают даже информации о кандидатах. Даже на уровне городов программа не нужна! Просто будет список с ФИО и д.р. даже без фото :))) Вообщем держись, местное самоуправление, рулить идут профессионалы.
+1

Не правда,и фото ,и отчет с налоговой ,и биографию,все предоставляется.
+1

Кому предоставляется??? Изберателям??? :)
+3

Наталья, я имел ввиду информацию широкого доступа на избирательных участках.
+2

НАТАЛІЯ ТІХОНОВА 12:40
Ну, придете Вы, Наталья, на эти хитрож.... мордяки насмотритесь, поставите "галочку" свою... и что? Сразу счастье привалило?
Или - НЕ насмотритесь, но "галочку - поставите". Счастье привалило?
Все проблемы решены?
+4

Я думаю, что Наталия не только прийдёт галочку ставить, а также будет балотироваться от "Сильной Украины"!!! И это в принципе правильно, что-бы не только критиковать, но и что-то делать !!!:)
+1

вот именно: "что-то"...
Эльф .   16:04
+2

Богдан, самое смешное, что информация широкого доступа у нас сарафанное радио, и то что висит на стендах мало кого интересует. Вот этого я понять никак не могу.
+1

Витяг з закону для Натальї та інших (ніяких програм там нема ні для партій, ні для кандидатів):
Стаття 37. Умови реєстрації кандидатів у депутати
у багатомандатному виборчому окрузі

1. Відповідна територіальна виборча комісія реєструє
кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по
виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим,
обласних, районних, міських, у тому числі міст Києва та
Севастополя, районних у місті рад, включених до виборчого списку
кандидатів у депутати місцевої організації партії, за умови
отримання таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної
керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою
місцевої організації партії або організації цієї політичної партії
вищого рівня;

2) копії свідоцтва про реєстрацію місцевої організації
партії;

3) витягу з протоколу зборів (конференції) місцевої
організації партії про висування кандидатів у депутати від цієї
місцевої організації партії. Витяг з протоколу повинен бути
підписаний керівником місцевої організації партії та засвідчений
печаткою місцевої організації партії або організації цієї
політичної партії вищого рівня;

4) виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої
організації партії за формою, затвердженою Центральною виборчою
комісією не пізніш як за 48 днів до дня виборів, підписаного
керівником місцевої організації партії та засвідченого печаткою
місцевої організації партії або організації політичної партії
вищого рівня;

5) заяв осіб, включених до виборчого списку кандидатів у
депутати від цієї місцевої організації партії, про згоду
балотуватися кандидатом у депутати від цієї місцевої організації
партії та згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв'язку
з участю у місцевих виборах;

6) автобіографій осіб, включених до виборчого списку
кандидатів у депутати від місцевої організації партії, що
обов'язково повинні містити: прізвище, власне ім'я (усі власні
імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце
народження, громадянство, відомості про освіту, трудову
діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в
тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім'ї, адресу
місця проживання, контактний телефон, відомості про наявність чи
відсутність судимості;

7) декларації про майно і доходи кожної особи, включеної до
виборчого списку кандидатів у депутати від відповідної місцевої
організації партії, за останній рік, термін звітності щодо якого
минув, за формою, затвердженою Міністерством фінансів України;

8) фотографій осіб, включених до виборчого списку кандидатів
у депутати місцевої організації партії, за розмірами 4 х 6
сантиметрів і 9 х 12 сантиметрів та у кількості відповідно 4 і 2
штуки."

Стаття 38. Умови реєстрації кандидатів у депутати
в одномандатному, одномандатному мажоритарному
виборчому окрузі

1. Відповідна територіальна виборча комісія реєструє
кандидата в депутати, висунутого місцевою організацією партії в
одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, за
умови пред'явлення ним документа, передбаченого частиною другою
статті 3 цього Закону, та отримання комісією таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидата в депутати, підписаної
керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою
місцевої організації партії або організації цієї політичної партії
вищого рівня;

2) копії свідоцтва про реєстрацію місцевої організації
партії;

3) витягу з протоколу зборів (конференції) місцевої
організації партії про висування кандидата в депутати. Витяг з
протоколу повинен бути підписаний керівником місцевої організації
партії та засвідчений печаткою ...
+1

Стаття 49. Виготовлення і порядок розміщення друкованих
інформаційних та агітаційних матеріалів

1. Відповідна територіальна виборча комісія за рахунок коштів
відповідного місцевого бюджету, отриманих як цільова субвенція з
Державного бюджету України, не пізніш як за 16 днів до дня виборів
забезпечує виготовлення інформаційних плакатів місцевих
організацій партій - суб'єктів виборчого процесу, кандидатів у
депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського
голови з розрахунку по два примірники на кожну виборчу комісію.

2. Інформаційні плакати в межах одного виборчого округу мають
бути однаковими за формою, розміром, поліграфічним виконанням.
Форма, розмір та поліграфічне виконання інформаційних плакатів
установлюються відповідною територіальною виборчою комісією. Текст
та поліграфічне виконання плакатів погоджується відповідною
територіальною виборчою комісією з представником місцевої
організації партії, яка висунула кандидатів у депутати в
багатомандатному виборчому окрузі, кандидатом або його довіреною
особою.

3. Інформаційний плакат місцевої організації партії повинен
містити виборчий список кандидатів у депутати із зазначенням
прізвища, власного імені (усіх власних імен) та по батькові (за
наявності), року народження, посади (заняття), місця роботи та
місця проживання, партійності кожного включеного до нього
кандидата.

4. Інформаційний плакат кандидата у депутати в одномандатному
мажоритарному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського,
селищного, міського голови повинен містити біографічні відомості
та фотографію, подані ним при реєстрації.

5. Інформаційні плакати передаються до дільничних виборчих
комісій не пізніш як за 14 днів до дня місцевих виборів.

6. Інформаційні плакати кандидатів у депутати сільських,
селищних, міських (міст районного значення) рад не виготовляються.
+1

Ну и?Мед да еще и ложкой.Хоть в рот ты положишь свою биографию и все доказательства,что ты не верблюд,а большинство тупо поставит галочку за "стабильных".
Погоджуюся. Ми на місцевому рівні проводимо таку роботу. Залучено 12 осередків політичних партій і громадських організаційю
"Нарешті, "ноу хау" "Сильної України" та БЮТу з, так званими, праймеріз, в українських реаліях, - це переважно політ технологія піару. "

Полностью согласен. Праймериз в Украине - неудачная партийная бутофория, которая не измаенить ситуацию в партиях. Как были группы влияния, так и будут.

По поводу ситуации. Александр, я слышал Яценюк заявил, что идет 12 организациями и по всем мажоритарным округам. Вот и выиграйте их и тем самым докажите, что "Фронт перемен" альтернатива (помниться мне недавна все атк хвалили и ратовали за мажоритарку). Вот только найдете ли достойных мажоритарщиков? Хотелось бы верить, что да. Это не упрек, протсо проблема всех новых проектов.

А по поводу этого
"Активне використання можливостей змі всіх рівнів для доведення правдивої інформації до людей, підтримка руху "Стоп цензурі"."

Вы же прекрасно понимаете под чьим влиянием находиться большинство региональных СМИ.
0

Виталий, согласен с Вами, что не реально закрыть ВСЕ мажоритарные округа известными людьми от " новых проектов", это действительно проблема.К стати, я - безпартийный, а состою в активе общественной организации " "Фронт перемен", а не в партии, разделяя большинство взглядов её лидера, но не сотворяя ни из него, ни из кого себе кумира. Так вот, "ФЗ"- сторонник не мажоритарки, а по-насоящему "открытых списков с преференциями2 ибо лишь так можно избирателям вернуть право реального выбора. Но в нынешних условиях, мажоритарные огруга - это шанс преодолеть обструкцию тем самым новым партиям в чудовищном законе, который попирает и Конституцию и здравый смысл. Вовсяком случае, вне борьбы мы не останемся и объединим свои усилия с теми, кто разделяет наши позиции, как при выдвижении, так и в работе комиссий.
о региональных сми знаю не по наслышке, как председатель профильной комиссии горсовета уже 5 созывов отстаиваю права, свободы журналистов,а граждан на правдивую информацию, кое-что удалось (в моем блоке есть об этом материалы), поэтому в нынешних условиях не стоит расслабляться тем более. Не всё так мрачно.=)))
+1

Безусловно, перспективі есть. Относительно оппозиционных проектов, то "спасение утопающих...", поэтому проверка на прочность тоже не помешает, главное, чтобы новые проекты ее выдержали.
Похожую технологию заигрывания с лекторатом, весной 2009 года, пытался задействовать Яценюк. Чем это закончилось все знают.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.