Блоги → Перегляд

Руслан Синельников: Час діяти, бо самозахист, спокій і безпека в твоїх руках!

Середа, 23:12, 15.07.09

Рейтинг
42 12
Переглядів
3095

0
0

Доктрина Озброєного Народу (ДОН) забезпечить захист від приниження, знущання і тистку на українця у будь-якому вигляді...

«Слава Всевишньому, що зробив усе потрібне легким та простим, а усе складне та незрозуміле непотрібним!» — навчав Григорій Сковорода.

«Бог створив людей сильними й слабкими, а полковник Кольт зробив їх рівними». У 1835 році цей американський конструктор і підприємець запатентував свій знаменитий шестизарядний револьвер «Миротворець».

Найголовніше:

Узаконення природного права громадян на самозахист — це дієвий стимул для загального оздоровлення суспільства.

Адже озброєних людей не можна провокувати — значить, потрібно різко обмежити пропаганду насильства, агресивності, аморальності.

Озброєні люди мають бути здоровими й тверезими — значить треба припинити негласну політику споювання, обкурювання і наркотизації населення.

Озброєні громадяни мають бути спокійними — значить не можна їх нацьковувати один на одного всякими передвиборними політтехнологіями, озлоблювати низькими чи невиплаченими зарплатами, дратувати приниженням людської гідності.

Тому легалізація короткоствольної зброї — це несамоціль і не «ідея-фікс», а ідея-локомотив для комплексного поліпшення якості життя в Україні.

Ми ж хочемо мати спокійну й безпечну державу?

Наприклад, подібну до Швейцарії? Тоді корисно знати, що ця країна займає перше місце в Європі за кількістю зброї на душу населення. Ледь чи не в кожній сім’ї є або пістолет, або гвинтівка з оптичним прицілом.

За давньою національною традицією, кожний дорослий швейцарець є оборонцем країни. Він зобов’язаний володіти щонайменше однією одиницею бойової вогнепальної зброї...

А українець?

Коментарі

Mr. A 23:37
+1
1-оружие сразу хлынет на рынки(и не только на белые)
2- вот скажите мне пожалуйста, с чего вы взяли, что люди с оружием будут меньше пить????
+3

Читай уважніше: люди мають бути здоровими й тверезими — значить треба припинити негласну політику споювання, обкурювання і наркотизації населення!
Україна в лідерах країн, що торгують зброєю, через це її постійно намагаються витіснити з цього ринку і знищити високотехнологічне виробництво...
"Озброєні люди мають...", "Озброєні громадяни мають..." - повірте на слово, озброєні ночого нікому не "мають". Це ті хто без зброї повинні підкорятися озброєним.
Зараз, поки беззбройні, наші громадяни відбивають носа Леніну у центрі Києва. Не важко уявити що вони почнуть робити коли отримають зброю.
Згадайте події у місті Марганець, а тепер додайте кожному учаснику і свідку одиницю вогнепальної зброї...
+3

Згадаю. Та навіть відповім як фахівець з соціології. Ніякого "конфлікту в Марганці" не було б взагалі, якщо у кожно в руках була би зброя. Зброя у власних руках та в руках оточуючих вимагає дуже ретельного розрахунку коли та як її застосовувати. Безумовно така практика не зявляється раптово та вмить. Але можна згадати власну історію - до Хрущова особисту зброю мали чи не віс відповідальні та напіввідповідальні співробітники партії, профспілок та офіцери армії. І нічого - ніяких труднощів та масових заворушень.
Без зброї можна не лише з "Ленінами" боротися. Це у вас фантастичне спецефічне уявлення про зброю. В 90-их роках 10 рекетирів спокійно та без вогнепальної зброї "тримали" ринки з 1000-2000 продавців, і нічого - всі вважали це за норму, хоча юрба такого розміру розчавлює 10 людей вщент за лічені секунди.
+3

Тобто, якщо я Вас правильно зрозумів, разом із вогнепальною зброєю людина купляє собі трохи мудрості у голові, виваженості у діях і тверезості у вчинках?
+5

Ні, не правильно. Якщо вогнепальна зброя є в кожного, людина починає думати над надслідками її застосування набагато частіше та продуктивніше, ніж коли зброя є лише в неї. Бо відповідь із сторони може бути міттєва та смертельна. Це додає трохи більш тверезого погляду на оточуюче.
+3

Юрій, а у Вас є діти?
А вони ходять до звичайної школи?
Чи врятує їх від легковажності одного з батьків однокласників, який забув сховати вогнепальну зброю від сина і пояснити йому що то не іграшка, усвідомлення того, що зброя є не лише у нього?
+4

Так врятує, а також врятує від покидька, що намагатиметься продати їм нароктики, бо я його пристрелю і мене пдтримують родичи, інші батьки та сусіди. Та врятує в багатьох інших ситуаціях. Набридло багато раз пояснювати прості речі. Вас особисто ніхто не закликає озброюватись. Не бажаєте - не треба. Лише коли вас будуть вбивати - не волайте про допомогу, не підставляйте інших, бо ви на неї не варті.
0

вчините самосуд, потів Вас посадять, Ваша дитина буде одна її нікому буде навчати вона буде продавати наркотики та зброї і в кінці кінців її теж вб*є якийс батько...
і так по колу....
Ви таке майбутне бачите для України..
погодьтесь це зовсім можливо...? при такому підході(
+3

Ви трошки відійшли від питання. Отже хто чи що захистить Ваших дітей від "нової іграшки"?

Мене ніхто не закликає, так. Але трошки девальвують мою свободу вибору. Після зняття обмежень на вогнепальну зброю в мене залишиться лише наступний вибір: купити її або вмерти.
І хто від цього отримає максимальний виграш?..
+4

Все залежить від суспільного договору. Не посадять, тому що суддя знатиме - за таке рішенн його вбьють ще вірнше ніж наркоторгівця. Чи посадять, якщо з торгівлі наркотою житимуть багато меншканців міста.
Якої нової іграшки? Зброя може для вас іграшка, а для мене - ні. Кожного року десятки дітей гинуть в Україні від пожеж, що сталися після їх ігор із сірниками - то ви закликаєте заборонити сірники?.. В Україні більше декількох сот тисяч охотніків які тримають вдома зброю, більше ніж 500 000 співробітників МВС, які теж тримають вдома зброю. Ви часто чуєте про те, що дитина охотника чи міліцянта прибігла до школи з рушницєю чи ПМ та почала стріляти? Ну коли нісенятнецю верзешь то хоч трохи на реальність треба зважати. На поточну реальність.
+3

вдома зберігати табельну зброю...?
Юрію схаменіться....)))))))))))))))))
+4

Станьте спочатку хоч кандидатом у Президетнти, а то як за вас голосувати? :) Потім будете мене до чогось закликати :)
+3

Звичайно для мене, і сподіваюся для Вас також, зброя не є іграшкою. Та чи я колись стверджував зворотнє? Навряд.
Зброя не іграшка, то чому ж вона так часто опиняється у школі? Відомі випадки у Фінляндії, Німеччині, США. Ви ж не хочете аби такий випадок завітав в Українську школу?
Мабуть діти мисливців і міліціянтів не носять зброю до школи через те, що рушниця трошки важкувата і погано ховаються, а міліціянти всеж мають якусь дисципліну.
Доречі про міліціянтів - коли ще я вчився у школі то один мій однокласник (син міліціянта) приніс до школи жменю бойових патронів які поцупив у батька прямо з магазину, він міняв їх на жувальну гумку і кидав у вогонь. Пістолет він не взяв мабуть лише через нецікавість...
+3

Відомі випадки - це скільки випадків на рік. Перейдіть будь-ласка до фактів, тоді продовжемо розмову.
Щодо патронів... згадайте Новобогданівку та Лозову.
+2

Факти: http://politiko.com.ua/blogpost4160
Продовжіть думку про Новобогданівку та Лозову, зранку не бачу паралелей.
-1(

ця стаття та закликання до " загонів") Вашої народної самооборони наводить на дуже неоднозначне ставлення...
0

Кожному своє:)
цікаво яке?
Для того щоб зброя була у вільному продажі слід для початку мати вихованих громадян які не будуть влаштовувати криваву різню в громадських місцях адже ми ще не готові до такого життя!
+2

згоден!
+2

Что-то откровенно попахивает трусливой доморощенной гебней, которая страшно боялась оружия в руках населения.
Ни одного тезиса - сплошные эмоции.
Вот так прям все сразу расхватали по винтовке, напились и начали устраивать кровавое побоище в общественных местах :)
Если у вас шизоидные комплексы, то не надо их распространять на всех окружающих.
0

Вибачте за дуже яскраву паралель, але перше, що спало на думку. Година-пік. До маршрутки не може залізти якась бабця. Витягає кольта...бац...і вільне місце. Дурість, але чим не приклад...Ще раз вибачаюсь...
+1

О! Ще один шизоїд. І знов під псевдо :) Свої побоювання треба до психоаналітика нести, а не у мережу :)
Крім того, брехати треба вміти. Ліберал, що виступає проти озброєнного захисту життя та власності - це нісенітнеця.
+3

А ви так розумієтесь на психіатрії,шо вже зголосились тут діагнози ставити, пане стрілець? чи може в вас якісь шкурні інтереси?? В вас в родині ніхто обрізами не підторговує?? щодо лібералів і т.д., а тим більш брехні, то зазирніть до тлумачного словника і подивіться, що воно таке лібералізм=)))а брешуть, щоб ви знали, собаки на подвірї. ото так аби не мовчки.
0

О боти вчать мене лібералізму :) Вельми цікаво ;) Ліберал-пацифіст, якій побоюється бабусь :) Мабуть в дитинстві налякали сильно казками :) Йолоп виріс, але від дитячих страхів не позбавився :)
+3

Ну, якщо аргументовано свою позицію відстоювати не можемо, то перше діло на особистості переходить..знаємо проходили=) Цікаво, що ви ще знаєте таке слово, як бот. І все ж таки в вас пропав великий психіатр...або ж психоаналітик...Краще б цифри рахували вже, а вчитись ніколи не пізно, тому йдіть і надолужуйте згаяне, аніж про чиєсь дитинство теореми будувать, пане імперіалАст!
-1

Аргументи - викладені вище. Ви - ніхто і звати ніяк. Відповідно з ботами я спілкуюсь так, як вони того на мою думку заслуговують. Так що бот - тобі не пошастило :) Ти не вартий моїх аргументів. Доречі у ботів немає особистості :) Але боти про це навіть не здогадуються :)
+1

самеMike Delgato не ма за що вибачатись, це Ваша особиста думка і сайт демократичний - свою думку Ви можете висловлювати у будь якому коменті та блозі....
Юрій Гаврилечко
відповідаючи на Вашу реплику стосовно тез, чи якщо хочете мої антітези, відповім:
теза Перша -
на мій погляд найкраще підтвердження права самозахисту, яке доречі прописане у Конституції, це вирішення всіх справ у суді.
Яке буде на 100% гарантоване, якщо судова система досконала.
захищатись за допомогю зброї це феодальний, а може і кам*яний вік)
Теза друга-
припинити пропаганду насильства взгалі в нас не вийде, при наймі в найближчі 10 років, особливо враховуючи питаннями морального виховання і т.і. в Україні на цей момент ніхто не піклується на рівні держаних програм, згадати події 2004 року. якщо б у населення України була на руках нарізна, короткоствольна зброя... я майже впевнений що події розгортались би іншим чином, тому що коли всі знають шо у кожного кто може тримати зброю вона буде за пазухою.... це підштовхує... провокує! ПСИХологічно))))
Теза третя-
Спокійна та безпечна Держава-
де, виконуються всі закони та правові норми, є громадський порядок, (а він ніяким чином не залежить від наявності зброї вдома)) а тільки від МВС і самих громадян.
духовна нація в якої один поважає, одного та передбачувальна політика державних органів!

якщо роздивлятись цю замітку с точки зору такого вислову:
"Спочатку зброю треба взяти у руки, щоб потів від неї відмовитись" Лао Дзи ще до різдва Христового це зрозумів)))))

і на останок
Юрію, а Ви не думаєте що Вас можуть "забанити" як "бота" за особисті образи і емоційні, не обгрунтовані спалахи?

Якщо у Вас є діти і хтось недай Боже влучить у Вашу дитину, подумайте над цим, ажде прикладів того що це ймовіро ми вже бачили у тих же Штатах!
А враховуючи зростаючу популярність агресивних компьютерних ігор серед наших дітей, де гарантія що як в США завтра в нас не забіжить школяр до класу з гвинтівкою?
+4

1) Щодо відстоювання справи в суді, раджу почитати хочаб наступне:
http://ord-ua.com/2009/07/14/slomannyie-ruki-svobodyi-slova/?lpage=1

2) Ні не боюся, бо на відміну від ботів не ховаюсь за вигаданим ніком
3) Чи знаєте ви скільки злочинів у США попереджається через те, що громадяне володіють зброює? І скільки людей гине через те, що ви бачили в телевізорі? Така статистика у США - відкрита. Пошукайте та подивіться. Може тоді у вас пропаде бажання згадувати телевізор в якості доказу необорної сили.
+2

Юрію, події які викладені на цьому сайті нажаль вже не виключення з правил, нажаль..
і наявність зброї у журналіста *по закону він має на неї право
мало чим йому допоможе, тому що охоронці профі, а зброя у руках не професіонала, це йому не на користь.

я пропоную бельше силь надати у наведенню порядку спочатку у головах, а потім у владі.
тоді нам не знадобиться зброя!
тільки військовим та професійним силовикам котрі здатні забеспечити і нутрішю і зовнішню безпеку.
в нас занатто довго був забитий культ зброї, а взалі ми мирна нація.
+4

1) Доведіть будь-ласка статистикою, що марення деяких дописувачів щодо великої та статистично значущої кількості вбист дітей є не маренням, а чимось більшим.
2) Щодо професійності охорони та непрофесійності журналістів... у тих же США є курси із володіння зброєю. Поки нормативів не складешь - дозвіл не отримаєшь.
3) Ваш романтизм мені імпонує, але чи ви колись замислювались над практичним боком реалізації вашої ідеї щодо "наведення порядку у головах"?
4) Мирна нація - завжди потрепає від сусідів. Україна зараз досить сильно ризикує знов позбутися незалежності. Про який мир ви кажите??? Де ви його побачили? Та чим він на вашу думку зараз забезпечений?
+4

1) взагалі така статисти сама по собі страшна...
гадаю Ви це зробите краще)
і не упереджено...
2) у них є, в нас поки що, немає грощей і на більш болючиши статті видатків!
3) це не романтиз, якщо пишу, то замислювався і буду робити все можливе що до цього, доречі і цей сайт допомогає нам в цьому)
детальніше незабаром можемо повернутись... до зазначеного питання.
4) Ми мирна нація, історично так склалося, і це перевага, але згоден...
ризик того що дуже багато зацікавлених сторін та сусідів котрі прагнуть бачити Україну "водчиною"!
Зараз Мир є і це ФАКТ! Принаймі бойових дій ніхто не веде на териториї на нашої Державі.
А скриті інформаційні війни та оперативна робота закордонних сцецслужб, та це вже для віх не таємниця....

Я за сильну, незалежну і помірковану Велику Країну!!!!
Котра не дасть себе образити!
зброя у громадян ніяким чином це не покращіть..
і тут ми можемо довго дебатувати, я думаю Ви розумієте що проплатити і зробити маленьку чи велику "заварушку" з використанням вогнепальної зброї не є таким складним завданням?(
+5

Статистика.
В общей сложности, за 20 лет - с 1986 по 2006 год - в США произошло 80 случаев нападений убийц на школы.

В большинстве случаев преступники использовали огнестрельное оружие (здесь жертв было больше), но иногда пытались убивать и с помощью ножей, кинжалов, топоров и даже мечей (если в распоряжении преступника было только холодное оружие - жертв было меньше).
Больше информации здесь http://politiko.com.ua/blogpost4160
+3

2 Юрій Гаврилечко 23:28
Та хто з нас бот, то ще треба подивитись. Слава Богу, що відучив вас за 2-3 коменти від психологічного аналізу, бо в вас він ніякий як по формі, так і за змістом...але самооцінка ще випирає...то виправляється легко=) А дійсна проблема в тому шо і в деяких людей, ось, наприклад, у вас.. розуму не вистачає зрозуміть деяких речей. Оце вже назавжди... До речі, а троль з вас виходить поганенький й смішний, бачили набагато кращих, тому кидайте цю справу, відкривайте книжку "вчусь ввічливо розмовляти зі сторонніми людьми" і вперед на амбразуру.
0

...криваву різню в громадських місцях - це МІФ для того, щоб ви були залежними рабами озброєних...
і чьому така назва "Знай, що самозахист, спокій і безпека в твоїх руках!"

а раніше цього ніхто не знав?))))))))
Це автор прагне таким чином пропагувати натуральний відбір? Якщо раніше виживав сильніший, а інші гинули з голоду та холоду, то при "зброю в кожний дім" будуть виживати в кого краща гвинтівка та набоїв більше?? Краще хай діти книжки читають, від того користі більше буде...
-2

Читають. А це їм допомагає на вулицях?
+1

та, на жаль, мало читають. й не те, а більше в контру та варкрафт грають...А на вулицях здоровий глузд допомогає та органи правопорядку.
Невідомий користувач 02:05
+4
В Сибири, в тайге почти у каждого есть ружье. Почти половина охотников знает, что такое зона. А уж о том, как там пьют, знают все.
И вот что удивительно - живут. Живут по человеческим законам, может быть не всегда эти законы в точности совпадают с юридическими законами, но живут. Не перестреляли друг друга. Участковый милиционер там свой участок чуть ли не на вертолете облетает. Не то что у нас, куда не плюнь, на погон попадешь.
+5

Можно ли сравнивать тайгу с мегаполисом?
+3

Так оружие стреляет только тогда, когда в каком-то месте обнаружевается его избыток, а в соседнем - недостаток. Если все равномерно - то ничего не стреляет. Вооруженный до зубов нейтралитет получается ;)
+5

Можно сравнить тайгу с мегаполисом. Причем можно сравнить по разным критериям. И что из этого?
Во всём согласен.Психологический климат в стране-это основа адекватности в поведении в том числе и адекватности применении оружия.
+3

Золотые слова! +1
+3

Юрий Золотаренко, як Ви вважаєте який в нас клімат на данному етапі?)
0

Озброєних людей буде важкувато психологічно травмувати без наслідків:)
0

Здесь предпоследний мой комментарий отвечает об психологическом климате:
http://politiko.com.ua/blogpost862
А то,что написано здесь вообще сносит крышу(хотя к психологическому климату сегодня имеет опосредованное,историческое значение):
http://politiko.com.ua/blogpost912
Каюсь. Я не могу считаться не ангажированным лицом, когда дело касается ДОН.
Впервые про ДОН я узнал вчера, в посте Руслана Синельникова "Про-я-вись! Проект «Київська Русь»" написанного со ссылкой на http://nordrus.org/.

В посте в частности говорилось, что "Доктрина Озброєного Народу (ДОН) забезпечить неможливість відновлення імперської політики по відношенню до нації в якому б то не було вигляді".

Заглянув на сайт источника я узнал, что они также предлагают следующее:
"Убивать «таджикских девочек» и торговцев на рынках? И да, и нет! Убивать обязательно. Убивать миллионами, пока не будет истреблён последний из оккупантов. С применением любых доступных или специально разработанных технических средств и автоматического оружия. В одиночку и группами."

После этого мне как-то расхотелось, а Вам?
Етна - 03:29
+2
Знову я дивуюся, які гарні начебто ідеї.. на вигляд... як гарно звучать.. - та які насправді невтішні можуть бути наслідки, якщо цим ідеям піддатися!!!

Перш ніж пропонувати таке, поспостерігайте хоча б за сусідами - по будинку, вулиці, району... Подивіться на людей, хворих алкоголізмом, схильністю до азартних ігор, емоційно нестабільних, просто схильних під час відпочинку від офісних буднів проявляти агресію - і стане зрозуміло, що вони самі потім будуть каятися "Навіщо мені дали зброю?... я ж не міг себе контролювати в той момент!"....
А це НОРМАЛЬНІ, цілком дієздатні члени суспільства... і вони зможуть на законних підставах отримати зброю.
Я не кажу вже про тих, в чиї руки зброя потрапить випадково
- дітей, справді психічно хворих, і т.д....

Юрій Гаврилечко
....Якщо вогнепальна зброя є в кожного, людина починає думати над надслідками її застосування набагато частіше та продуктивніше, ніж коли зброя є лише в неї. ..... Це додає трохи більш тверезого погляду на оточуюче.

- Юрію, той у кого погляд УЖЕ не тверезий, за визначенням НЕ ЗДАТЕН зробити його "тверезішим"... Колись вже вивчала цю тему, і одна людина мені пояснила приблизно так "наче ж здоровий і розумний чоловік... сиджу з друзями... наче все добре.. ну що мені буде від ще 1 чарки?... Аж раптом БАЦ - і більш нічого не пам*ятаю..." А ходить та діє така людина ще годин від 2 до 5... І навіть при загрозі смерті, тверезішою вона вже не стане до наступної доби.

Тому, для Вашої ж безпеки, я б радила не поспішати роздавати зброю на право і на ліво...
+4

Ви живете серед покидьків та алкоголиків? То як ви взагалі "по району" пересувєтесь неозброєна??? :)
Все інше, що ви написали для мене свідчить про те. що ви взагалі не знайомі ні з роботою дозвільної системи, ні з суспільствознавством як таким. Я вже писав - в Україні одночасно зараз існує майже 1 млн. осіб, що мають змогу на легальніих підставах користуватися зброєю. Пиячити при цьому вони теж можуть. І що з цього???
Етна -   04:22
+4

Шановний, вибачте що такий довгий коментар - може важко було читати.. але прочитайте ще раз, будь ласка: жодних образливих висловів, накшталт ваших, щодо людей з мого міста я не писала. Я говорю про звичайних громадян, які всі не без гріха, і часом бувають неадекватні з тих чи інших причин.

Дякую, що так за мене хвилюєтесь. Ходжу я спокійно, бо мене береже Господь та власна обачливість :) Вночі одна та поблизу скупчення таких неадекватних намагаюсь не ходити, а здалеку до мене не дострілюють - бо поки немають чим)))))

А зброя мені навряд чи допоможе - поки я буду вирішувати, стріляти чи ні, боячись пошкодити ЖИВУ людину, мене і голими руками вбити можна. )

Зброя в невмілих жіночих руках - не більше ніж небезпечна іграшка..
Етна -   04:42
+5

...а з іншого боку - такі ми жінки дивні створіння... ось залетів метелик у вікно - то намагалась не пошкодивши вигнати... А як подумаємо про коханого в ліжку з іншою!!! УУУУ... СКАЖЕНІЄМО! ось так би і перестріляла обох!... І хай потім хоч весь світ у прірву!...

Чули про Марусю Чурай?...
"..нехай же не буде, ні тій, ні мені,
нехай достанеться Гриць сирій землі"..
..а її, між іншим, за однією з версій потім виправдали! бо Гриць таки зраджував)))

)))))))))))))
Спершу репліка до Руслана
пане Синельников!МРЦ займається тим що допомагає отримувати людям зброю.І це з Вашого відома!Торгуйте собі резинострілами і не кохайте людям мізки!Ви прекрасно знаєте що щоб отримати будь-яку зброю треба пройти аналіз на психологічне здоров'я та незалежність від нарко- та алко- речовин.Ви хочете торгувати зброєю?Прапор вам в руки!Відкривайте магазин зброї і торгуйте на здоров'я скільки Вам влізе!Тільки не забудьте зареєструватись та отримати ліцензію на таку діяльність!
Відповідь до інших людей які за таку ідею.Почитайте новини де зустрічаються випадки коли люди стріляють по один одному,коли хтось когось підрізає, людина вибігає з машини і відкриває вогонь на ураження!А випадки коли діти самі себе підстрілювали?Ви цього хочете?Чи ви розумієте,що якщо зброю можна буде купити вільно і за умови депресії виходити на вулицю буде занадто небезпечно!
Ви хочете себе захистити?Будь ласка-існують магазини у тому числі і МРЦ які надають можливість купити собі як резиностріли так і інші інструменти самозахисту
+1

Дякую за рекламу МРЦ України:) Але зброю продають наші виробники з асоціації зброярів, а ми сприяємо національному виробнику.
"Треба роздати людям зброю. Два тижні не вщухатиме стрілянина. А потім всі стануть такими ввічливими! Місця у трамваї звільнятимуть..." - неточна цитата з Корчинського.
А взагалі існування податкової і заборона на носіння зброї для українців неприродні. І час розставить все на свої місця)))
Цікаво скільки депутатів Верховної Ради задишуться живими, якщо людям дозволять вільно користуватись зброєю ?
А чи людям дозволять користуватися зброєю?
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі