Блоги → Перегляд

Чисельність населення України.

Понеділок, 14:46, 27.04.09

Рейтинг
7 2
Переглядів
3981

0
0

5adf8297bf36.jpg

 Без коментарів...

посилання на джерело

Коментарі

А якби нижню вісь провели по 47000, взагалі було б від'ємне... Той, хто скаладав графік, або не вміє графіки робити, або навмисне маніпулює.
0

ВСЭ вкрайинськэ - манипулювання! Особенно после 2004г! Н.Ст.
всі хто дискутує на цю тему і сам не має трьох дітей - гуляти полем.
0

Не згоден, у мене троє синів.
+1

ну, я про це і говорю - коментувати рівень народжуваності повинні лише ті хто особисто докладаються до утримання позитивної динаміки, а не ті, хто про памперис знає з реклами на телебаченні. Коли представники сімей з одною дитиною розпинаються про геноцид українців за останні 15 років - мене це рве на куски.
0

А я бы запретил очень и очень многим оражмайдаунам плодиться! Н.Ст.
Невідомий користувач 17:36
0
Этот вопрос касается всех. Почему при Советской власти был рост населения, а при власти мракобесов население уменьшается? График построен правильно. И вопрос серьезный, политический.
0

особливо високий ріст був в 30-х роках. загалом проблема низької народжуваності стоїть у світі всюди, як у Європі так і в русскому мірі
0

Я думаю народжуванність це основнний чинник, але й про тривалість життя теж не слід забувати.
0

згоден...
0

Початок зменшення населення почався саме при СССР, ми вже плоди пожинаємо. В нашому классі лише в нашій родині було 3 дітей. Всі інші діти були були чи єдині у батьків чи мали брата або сестру. І це 80-90 роки. Для відновлення населення в кожній родині має бути більше 2-х дітей.
http://politiko.com.ua/blogpost4401
ну свобода самознищення(демократія) до кращого не доведе
в німеччині взагалі ж. проблема в тому що ніхто не хоче народжувати. а ви подумайте що народити - дурне діло не хитре..а виховувати,а? ось в індії родять як кролики і що? купа бездомних,проблем і проблема використання дитячої праці. люди живуть в картонних коробках сімями.
я +/-.
0

В великих родинах старші діти виховують молодших.
Як каже наш шеф-кухар з Сірії у нашої мами нас було 12 і не було ні пральних машин, ні посудомийок і іншіх благ і вона не скаржилася. А зараз і пральні машини й інше приладдя і домашні роботниці, а дітей робити не хочуть кажуть важко. Хоча в них з цим проблема ще не так гостро стоїть.
Теж саме стосується і Европи. Ну не хочуть аборигени розмножуватися, ось десь в клюбі сраками потрусити, пива обпитися, по курортам світ подивитися будь ласка, а дітей ні... пізніше коли життя владнаємо для себе поживемо. А потім пізно стає ну зроблять одного для відмазки і все. А потім скиглять, що понаєхалі тут чорножопі.
Невідомий користувач 20:41
-1
Как посмотришь на этих тотально безграмотных публичных людей в СМИ, на "сапожников без сапог" на ответственных за здоровье/жизни/карьеру постах - на ум приходит только одно: а на кой... пенёк нужен этот демографический рост?
доречі в росії населення зкоротилось з 148,5 до 141 млн. різниця 7 млн. і що далі?
Невідомий користувач   22:02
0

вешаццо. каг жыдь, каг жыдь?
:)
0

мене мао тішать пробеми сусіда, принаймні мені це мало помагає.
При страшному тоталітарному режимі кількість населення збільшилося, а при помаранчевій демократії з її "демографічними проривами" стрімко летить униз.
+1

це не зовсім прадва - демографічні процеси дуже інерційні - тобто наслідки подій стають очевидними через 20 років. За останніх років. до речі маємо ріст народжуваності
вітаю друзі. Проблема в Україні не в тому ,що не має збільшення населення, але проблем в його еміграції. Ще в 1998 році Ватікан почав збирати інформацію про загальну інформацію про емігрантів по всій Европі. Дані бралися щодо України чисельність зареєстрованих прошан в церквах . Такі дані приходили у Ватікан і збиралися та аналізувалися. Таким методом приблизно було вивчено та досліджується, що Українців тільки в Італії десь до 2млн., якщо врахувати скільки по інших державах Європи, РОсії та Америці то після 1996 року з України емігрували десь 15 млн.Українців, які офіційно залишилися Українцями і ними себе надалі рахують. Що прикри що офіційні органи тільки рахують, що виїхали за кордон 5млн.чоловік. Але це не так. Навіть при послідньому Переписі населення в Україні, багато родичів приносили паспорти своїх жінок, чоловіків чи дітей і так їх вписували що вони є на Україні, нажаль вони вже по 5-10 років були закордоном і працювали та проживали за кордоном. Ще одний доказ тому, що з України виїхало 15 млн. є свій доказ навідь підтверджений у 2006 році заступником голови Націлнального Банку України, що тільки через офіційні банки в Україну було надіслано емігрантами 5 млрд.евро. Тут в Італій в середньому висилають 300 евро кожного місяця своїм родинам отож по множте цю цифру на 15 млн. виїде приблизно 5млрд. евро. Отож, шановні друзі в Україні не проходить мега відмирання людей, а проходить мега робоча еміграція. І як і Президенті так і Премєру не треба говорити дурниці про еміграцію,а ВРУ нарешті проголосувати за закон "Про Закордонного Українця".
0

15 000 000 - це майже півкраїни робочого населення.
0

повныстью згоден з вами. і головне - якщо вони стануть потрібні україні вони легко приїдуть сюди може навіть з капіталами невеликими. і у нас буде ріст всього.. взагалі якби для закордонних українців створили податкові пільги на розвиток бізнесу. ну тіпа 10 років платиш єдиний податок (напр.5000 грн) і відкривай виробниче (тільки для виробників) підприємство. можливо справи пішли веселіше..
0

Перш ніж казати маячню про податковий тиск в Україні скажіть, Ви хоч раз підприємцем реєструвалися?
Игорю Мэлэху:
1992г = 52млн 2007 = 46млн Если к 46млн добавить ваших 15млн заробитчан, то вкрайина выросла на (46+15) - 52 = 19млн человек - ???
Это суперприрост или супер ДУРИЛОВКА?! Н.Ст.
0

Ну не 15млн заробітчан, бо якби так то на виборах взагалі нема чого робити булоб. Заробітчан 5 (7 неоф стат) . А взагалі ви вірно кажете. Якщо з загальної кілкості мешканців виокремити "заробітчан", потім дітей та молодь, а потім пенсіонерів, та додати до цього всього чиновників та депутатів - то й працювати нема кому))))
А тепер візьміть до рук калькулятора та порахуйте уважніше.
Це для Вас пане Мар.Мих-на Ступанченко я рахувати вмію добре це з 52 млн-15 які виїхали 1996 рік то вийде 37 млн. я думаю що ще добавиться пару млн. що відійшли в кращий світ. і нас десь вийде 35 млн.
15 мільйонів - це неправда. я цікавився цим в цифрах і фактах. за останні 10 років в країниі видано близько 7.5 млн закордонних паспортів. При тому, у мене їх було 4 за цей період. і не всі хто їх мав мріяли залишитися десь ТАМ. Прикордонна служба оцінєю кількість громадян України, які перебувають за кордоном понад три місяці (тоді є снс говорити про якісь заробкування) на 1.2 млн. Це включно з Росією, США, легально працюючими, дипломатами і студентами. Тобто реально можна говорити про 600-700 тис заробічан, не більше. І де ви взяли 15 мільйонів - не второпаю.
0

навідь сама адміністрація Президента говорить про 5млн.офіційно
0

там сидять ідіоти яких заклинило на темі виборчих дільниць за кордоном на рівні 2004 року. Документи ж читати в нас не люблять.
це справжня статистика за які роки. І звідки Вас такі точні дані по паспортах.
0

департамент паспортної служби, здається так він називався МВС України. Я туди колись додзвонився після їх пресухи про введення центру прискореної видачі віз - вони дали з точністю до тисячі з розбивкою по роках.
0

я дзвонив влітку минулого року - тобто туди не включено дані по 2008-му і половині 2009-го. можна накинути близько 700 тисяч - стільки в середньому за рік вони видавали
Люди, будь ласка вивчыть прблему, а тоды коментуйте. 15 млн мыгрантыв?))) не смышыть. 15 млн украънцыв за кордоном?...ну..десь 12-13 млн. цей процес 100 рокыв тому почався. а за незалежнысть мыльйони 4-5 виъхало. максимум. Корочь, зайдыть на сайт держкомстату
Невідомий користувач   04:48
0

Є три види брехні: просто брехня, велика брехня і статистика.
0

там стаоі дані за 2001 давно вже подивився. а на дворі 2009 то..
Невідомий користувач 04:47
+2
Проблема поставлена цілком вірно. Але в неї є ще такий вимір, як глобальне переселення народів, яке відбувається зараз. Подивіться, в країнах Європи і Росії від'ємний приріст населення, кількість населення зменшується, а отже, звільняється площа. І дивіться, як сюди посунули китайці, індійці, африканці, араби, де спостерігається перенаселення. Тому проблема зменшення чисельності українського народу несе в собі загрозу не його фізичного зникнення, а його розчинення у народах, чиї представники наразі заселяють нашу землю. Декілька десятеліть, і ця загроза стане явною!
Потрібно знайти баланс між кількістю і якістю! Ні Індія ні Європа тут нам не примір! Маємо знайти свій шлях.
0

НЕЗГОДЕН, треба витись на чужих помилках, а не йти своїм шляхом, і наступати на ті граблі, на які наступати необов*язково!
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі