Блоги → Перегляд

Цыгане - грязь мира

Субота, 23:01, 06/11

Рейтинг
35 21
Переглядів
2909

1
1

Власти Италии намерены ужесточить меры против иммигрантов - граждан Евросоюза.

Согласно указу, принятому правительством Сильвио Берлускони, депортации подлежат те, кто после 90 дней пребывания на территории Италии не имеет ни достаточного дохода, ни адреса проживания.

Принятое решение расценивается, прежде всего, как направленное против иммигрантов-цыган, пишет MIGnews.

Цыгане - грязь мира. Ну разве нет?

Ну разве для того, чтобы понять это, нужно быть изнасилованной толпой грязных спидозных чушек, которые никогда не работали, и никогда работать не будут?

Неужели для того, чтобы понять это, нужно похоронить ребенка, которому черножопые регулярно продавали черную? Для того, чтобы понять, нужно обнаружить пропажу последних денег в разрезанной сумке?

Цыгане - грязь мира. Европа постепенно просыпается, и под возмущенные вопли толерастов начинает грязь чистить. Когда проснемся мы?

П.С. да простят меня люди, меня знающите, но в кое-чем я ОЧЕНЬ солидарен со "Свободой", и кое в чем готов с ней работать бок-о-бок.

http://asharij.hiblogger.net/963461.html

Коментарі

1. Дії Франції, тепер наміри Італії - вітаю.
2. Не варто вживати таких висловів: "Цыгане - грязь мира". Всіх, хто завдає шкоди будь-якій нації на її території, треба ставити в певні рамки, які унеможливлять оте завдання шкоди. Аж до виселення, як зараз в Європі починають. Але узагальнювати не треба. Навіть якщо це й так. Не треба таких гасел.
В Україні цигани живуть декілька століть. А завдавати відчутної шкоди почали не так давно: спекуляція, наркота... То це не ВОНИ винні, це МИ винні! Що наші правоохоронці продажні, влада продажня, ми самі - лохи! Роз"єднані недолугі ЛОХИ! Говорімо про себе! В НАС ВСЯ ПРИЧИНА НАШИХ БІД!
-1

Так я и спрашиваю - когда проснемся-то?:)
+7

Евреев и цыган христианский мир поставил в одинаковые условия - гетто и внелегальность.
И вы только посмотрите вашими глазами, где сейчас этих циганей - и таки где этих евреев,
-11

+3

Але ж вони люди-и..
+10

Людей можно ненавидеть только за их действия. А по цвету кожи и разрезу глаз определять свой или чужой. Человек - или инопланетянин. Хотя, многим сейчас все равно, цыганам придется сделать выбор: стать людьми или продолжать быть животными. В клетку и в зоопарк, или в люди. Выбор в принцыпе прост.
+4

Так, не можна позбавляти людей вибору.
+2

Анатолий Шарий 21:40
евреи - великая нация.

**************************************************************

якщо веліч нації визначається написанням людоненависницького Талмуду , то такі так .
0

євреїв застосовують у якості "гвардії зла" ще успішніше ніж циган.
Вони також розповсюджені усюди по світу крім Антарктиди але не так свободолюбиві як цигани, тому і швидше стають рабами.
Ланцелот. А что он еще сделал доброго?
Шарлемань. Он избавил нас от цыган.
Ланцелот. Но цыгане — очень милые люди.
Шарлемань. Что вы! Какой ужас! Я, правда, в жизни своей не видал ни одного цыгана. Но я еще в школе проходил, что это люди страшные.
Ланцелот. Но почему?
Шарлемань. Это бродяги по природе, по крови. Они — враги любой государственной системы, иначе они обосновались бы где-нибудь, а не бродили бы туда-сюда. Их песни лишены мужественности, а идеи разрушительны. Они воруют детей. Они проникают всюду. Теперь мы вовсе очистились от них, но еще сто лет назад любой брюнет обязан был доказать, что в нем нет цыганской крови.
Ланцелот. Кто вам рассказал все это о цыганах?
Шарлемань. Наш дракон. Цыгане нагло выступали против него в первые годы его власти.
Ланцелот. Славные, нетерпеливые люди.
Евгений Шварц, пьеса "Дракон"
0

Прикольно поумничать. Порассуждать. До тех пор, пока СОБСТВЕННАЯ жизнь не пересечется с этими милыми грязными вонючками. Тогда другие песни петь начинают самые зашторенные толерасты.
+2

Руки геть від циганів!
Свободу циганам!
-1

Юрку, залишишся без бороди.
0

У нас наркотою торгують виключно цигани.
Дітям під школами на пробу роздавали поки дехто їм до цього охоту не відбив разом з нирками.
+1

Юрий и без кошелька и головы останешься

зато с цыганами...
Анатолію Вас згвалтувала товпа грязних спідозних чушок??
0

Нет, конечно же... А Вы жене своей звонили - где она, что с нею? Знаете, как оно бывает - сначала шутишь, а потом ВДРУГ прямое попадание в точку... Не дай Бог, конечно...
+5

Толпа спидозных чушек изнасиловала жену офицера ВМФ Италии, а потом попыталась ее убить подручными средствами. И после того, как ее, полуживую, без сознания привезли в больницу, итальянцы встали на дыбы, и начались погромы поселений ублюдков, вся жизнь которых - преступления, обман и насилие.
+4

Анатолію моя дружина знаходиться там де і повинна знаходитись дружина в піздню годину - дома !!!

А ось коли такі статті будуть публікуватись то тоді точно буде чого хвилюватись !!!
+4

Самий головний мафіозі в Італії це Сильвио Берлускони !!! І про наркоту і про дівчат, до тогож неповнолітніх знають якщо не всі то майже всі !!!
+2

Чого? Циганча не читає - даю вам рупь за сто. Знаєте, я маю доступ до деякої статистики з МВД. Дуже цікаві цифри стосовно злочинів, скоєних цією братією... Особливо тяжких злочинів, зауважу. Останній - згвалтування 9-річної дівчинки.
-1

Анатолий не корми троллей
0

Это неадекват я его не читаю даже пропускаю мимо
-4

Сологуб
+1

Сологуб діло сказав, італійська мафія все валить на циган, як і наша..
Що стосується циган то це як апендикс!!!:) Ніхто толком не знає навіщо він, якщо і без нього можно жити, але Господь дав людині цей орган!!!
+1

Вважається, що це сатана вструмив в огранізм аппендікс...
+1

:)

Нічого не важаю!!! Важаю що якщо у людини немає рицидиву, то ніхто не піде під ніж !!!

А Ви с "великим фюрером" отак просто під ніж цілий народ!!!
+3

Да. Під ніж. Всіх. І коли мені починають розповідати про аналогії з євреями, я завжди відповідаю наступне - я знаю сотні лауреатів Нобелевської преміі-євреїв. покажіть мені хоча б ОДНОГО такого лауреата-цигана. Да що там казати - працюючих (просто працюючих!) циган - одиниці, це як білий ворон у зграї з 1000000шт.
-2

Апендикс - потрібний орган (якщо Ви немовля або вегетаріанець:)
Індуси - вегетаріанці.
Цигани також індуси.
+2

...Оце вже близько...Юрію ++++.
А біля смітника...не цигане...а грязні .полупьяні...опущені ...українці,і що саме болюче...не старі, а молоді!
Тому...це питання не амбіцій...а фактів!
Анатолію...Ви кричите...сьогодні, як фальшивий кореспондент:де заголовок це одне,а зміст -зовсім інше...Провокувати можна перед дзеркалом і бажано починати з себе, щоб не дай Боже,український бомж десь в Європі, не скоїв таке, щоб нас всіх туди вже ніколи не впустили.....
-2

Знаєте [email protected] Андрей, що я подумав про цей матеріал?
Не хотілось але.. таки подумав..
Аналізуємо далі?
☼ RUSS ☼   13:49
+1

[email protected] Андрей 01:54
+
А що стосується статистики то недавно 2-х підприємців затримали за згвалтування близко 200 неповнолітніх затримали!!! То давайте кинемо бомбу на Україну ???
+3

Циган в Україні - 1% населення. Цей 1% скоює 37% тяжких злочинів від загального числа. Це про шо каже???
+1

Це каже лише про те, що в циган немає в міліції і суді своїх людей!!!:)
+3

У кого немає????? У ЦИГАН?:)))) Ну, що я можу сказати...
. .   01:03
+5

Все одно я расист-хвашіст. Тут Алоїзович був прав і немає чого розсуждать. Це історія довела.
+1

історія довела що комуняки - сволочі, а сіманєнка - свиня. Що далі?
+2

Як в до нас в 61-му ввійшов Вермахт, то всі цигани в одимн день пішли працювати на калійні шахти.
Як тільки ввійшри радянські війська - всі цигани перестали працювати теж в один день і так святкували визволення, що тої ж ночі 32-х циган мусіли НКВДисти розстріляти.
-5

0

Сивак плюс 500
+3

Анатолій Сивак 02:16
Завидна одностайність у циган і євреїв, правда Толю?
Нам би таку!
ЕВГЕНИЙ КИРШ 08:10
Дати Вам список тролів цього сайту?
На рахунок дурі. Може блеснете своїм інтелектом?
ANGEL . 01:09
+4
Не стоит клеймить весь циганский народ. Есть среди циган и достойные люди. И ВОВ они прошли вместе с нашими народами.

=== cut ===

Цыгане СССР участвовали в военных действиях как рядовые, танкисты, водители, лётчики, артиллеристы, медицинские работники и партизаны; состояли в Сопротивлении цыгане Франции, Бельгии, Словакии, Балканских стран, а также находившиеся там во время войны цыгане из Румынии и Венгрии.

=== cut ===
+1

Одного точно знаю - воевал. Будулаем звать...
ANGEL .   01:25
+7

Зря иронизируете. СССР вследствии специального указа «О приобщении к труду цыган, занимающихся бродяжничеством» заставил осесть около 90% циган проживавших на его территории. С этими людьми просто никто сейчас не работает специально, всем на всё наплевать, вот и имеем то что имеем.
+1

ANGEL . 23:25

Розумна людина!!!

Навіть не дивлячись на те що ангел!!!:)
-1

Ангел, а Ви не знаєте як цигани приобщалися при СРСР до праці?
Просто.
Циганки до пенсії з дикретів не вилазили.
Цигани - сокиркою хляп по нозі чи руці - і готова пенсія по інвалідності. (це у випадку як був занадто тупий щоб накрасти і прискладати на хабар для лікаря).
Памятаю, тільки при Андропові з ними не панькалися, то вони тіпа "дворніками" повлаштовувалися. (за одно і квартири урвали, хоч ніразу мітлу до рук не взяв жоден.)
+3

Толю, система застосовувала циган, а цигани систему.
Змініть систему, а не закликайте бити циган.
-1

Я не закликаю бити циган.
Я стверджую, що вои МОЖУТЬ працювати в шахтах, як це робили в період між 41-44 роками.
Просто умови їм треба відповідні створити.
Анатолію, якщо Вас цікавлять журналістські розслідування є тема з Політико !!!

http://politiko.com.ua/blogpost44925

http://politiko.com.ua/blogpost45020
. .   01:28
+5

Ось до чого доводить падлюча політкоректність.
/Проблемы цыган в Европе/ Такий заголовок. Бачте, в них проблеми. гггг.

/...и они вынуждены были заняться нелегальной миграцией, они ушли из Румынии, например, в Германию, во Францию в другие страны, а там им не рады. Действительно, они нарушили законодательство в том смысле, что нелегально находятся на этой территории, но они убегали оттуда, где нет перспектив, там нет возможности для занятости, там нет возможности для образования./

А в європі вони будуть ходити до школи і потім вступати у ВУЗи, угу.

Що ж радять корінним мешканцям?
А ось що:
- знакомить народы тех стран, где обитают цыгане, с их культурой, искусством, обычаями. И конечно же, он помогает своим соплеменникам вписываться в жизнь страны проживания, дать образование детям, найти работу и побороть те предрассудки, которые, что греха таить, повсюду существуют в отношении цыган.
І всім буде дзен.

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5234628,00.html
В Германии проживают свыше четырех миллионов мусульман. Почти половина из них - граждане ФРГ. Самая многочисленная группа - это выходцы из Турции - 2,5 миллиона человек. За ними следуют выходцы из Боснии и Герцеговины, Болгарии и Албании - 500 тысяч человек, на третьем месте - иммигранты из стран Ближнего Востока - около 350 тысяч человек.

http://www.7kanal.com/article.php3?id=207021
Женщины на защите свободного мира против исламского нашествия
В последнее время в европейской прессе появились “политически некорректные” публикации на тему о недопустимости сдачи Европы исламу. Но, судя по этим же публикациям, они несколько запоздали: Европа практически уже сдалась и добровольно превратилась в Еврабию.

http://mnenia.zahav.ru/ArticlePage.aspx?articleID=12751
Исламистская опухоль и ее метастазы
За несколько последних лет столица Великобритании, город Лондон, превратился в эпицентр активности ХАМАСа в Европе.
Очі розкрийте і спустіться на землю,Шарий в основному правий!
0

Як на мене, звичайне згущення фарб для відволікання від Азар-Януковича:
"Цыгане - грязь мира. Ну разве нет?
...изнасилованной толпой грязных спидозных чушек, которые никогда не работали, и никогда работать не будут?
...похоронить ребенка, которому черножопые регулярно продавали черную?
...обнаружить пропажу последних денег в разрезанной сумке?
Цыгане - грязь мира. Европа... под возмущенные вопли толерастов начинает грязь чистить"(с)
+3

"Як на мене, звичайне згущення фарб для відволікання від Азар-Януковича"

Вашу ж мать!!!! Так давайте только о Януковиче и говорить!!!! Блин, вы что - с ума посходили? И мне, конечно же, заплатили за пост в блоге, ОТВЛЕКАЮЩИЙ народные массы от беспредела ПР?!!!! Это же психическое заболевание - "политотупоголовия" называется.
0

Толь, я просто стараюсь аналізувати і нічого проти Вас не маю. А особливо після того як Ви поставили на місце Роджерса і зробили ще багато корисного..
-1

Юрію, нині у Вас щось з аналізами не те...
+1

це Ви земляче написали бо ніч, кінець тижня, змучились, розумію.
Думаю, в неділю зранку Ви будете в доброму гуморі от тоді і продовжимо Ваш/наш аналіз.
Анатолий Шарий 23:17
Там у тому серіалі про Будулая класна тема ставиться.
Циганські барони змушують циган грішити і тим натравлюють на тих циган "гнів народний" (прям як у сіоністів та єврєїв). В результаті з циган утворюється щось типу "швейцарсько-ватіканської гвардії".
Вільний (отже "безхозний"!) циган не скорюється кагалу (табору?) і мало не гине.
Подумайте про це.
+12
Зиг )
. .   01:54
+11

Хайль!
+1

О, вже якісь вовчі голови вітаються між собою)))
+4

Про вовчи голови улыбнуло)
+2

На Політіко я нарохував 5 вовчих голів на аватарках. Ще поки не вітались то хай би воно було
а то "Зіг! Хайль!" - капут повний..
+1

Меня тоже улыбнуло:)
0

А собак і котів на аватарках вже перевалило за десяток.
Уявляєте якщо всі вони почнуть між собою..
0

Такой жестокости, как среди человеков, в животном мире нету.
0

Коти люблять мучити мишей
Мабуть навчились у людей
Все вірно. Чим скоріше цього бруду позбудимось - тим краще. Хай живуть собі в якихось резерваціях. Дикунам не місце в цивілізованому суспільстві. Добре, шо Європа прокидається
0

Ради одного праведника може стояти цілий світ, а Ви цілий народ хочете в резервацію (вільних циган в резервацію!) поза якихось баронів які і мутять все..
+1

Ні, не через баронів які мутять, а через баранів що бавляться в толерастію.
0

Толю і Павле (з московською лайкою на аватарці:) мутять комерсанти-політики-мілітаристи, а народ завжди хоче миру - це теорема яку легко довести з багатими фактами на руках.
А Ваші наїзди на толернатність лише видають, що Ви якщо не ведучі то ведомі, це точно.
. . 01:55
+3
ANGEL . 23:25
+1
Ангел, цей народ працювати не буде. Якщо йому навіть надати територію для держави, вони розбіжаться, бо не буде кого кровососити.

Жадные, наглые, жестокие, люди, не привыкшие работать, а всё получать воровством и обманом. ...
-2

Це Ви про Азарова чи Тігіпка?
-1

Це Ви про "кравасісі"?
Цыгане абсолютно не укладывающийся в современную цивилизацию этнос. Сверхзамкнутый, сверхкриминализированый. Они считатют, что каждый цыган абсолютно свободен. От законов окружающего общества, от границ, от морали, от всего... Я два года жил в маленьком городке, рядом с которым стоял их табор. Это было нечто...
Перевоспитать ЭТО нереально. Там надо просто обносить колючей проволокой, ставить на вышках пулемёты и пристреливать каждого, кто подойдёт к ограждению ближе, чем метров на 10. Без предупреждения. Пожалуй единственное, в чём я согласен с Гитлером - это его отношение и действия по отнощениям к цыганам.
А всем "защитникам" цыган... А Вы когда-нибудь бывали у цыган "дома"?
-2

А Ви пробували виховати бодай одного/одну сироту?
Ви знаєте, що таке повна відсутність виховання?
Може їх якось виховувати, а не тупо карати?
Камінь кинете першим в цигана, якщо вже такі безгрішні?
. .   02:11
+5

Хвашісти тоже люди. Хвашіста хоч можна перевиховати... От я зараз начитаюся ліберальної муті і почну їх любити. В засос. А вони Вашу дитину пошлють у Вашу квартиру за останніми грошима. І будуть дуже плакати за Вами, коли у Вас їх не вистачить на хліб.
+1

Я думаю, муж изнасилованной женщины с сослуживцами очень хорошо перевоспитал уродов, изнасиловавших его жену. Не надо мне тут рассказывать о перевоспитании. Это их жизнь, им она нравится, и вы, конкретно вы - для них ЛОХ, которого не можно, а НУЖНО развести. А будет сопротивляться - убить.
-4

Чим циган відрізняється від русского?
Тільки вихованням.
Отже, - спробувати виховати.
-1

Их невозможно "виховати". Как только Вы его заберёте "первоспитывать", то Вы - враг. Вас надо ограбить, уничтожить, если не получается бескоровно - убить. Потом это чмо (ЛЮБОГО возраста) убегает к своим.
Мы для них - корм.
+2

Ну правильно - ніколи не пробували виховувати то будемо вбивати - це ж так педагогічно!
Макаренко-Сухомлинський-Ушинський відпочивають..
+1

Бородатый, Вы уж определитесь.
Русских вы собираетсь на фонарях развешивать. Зато с цыганами - взасос целоваться.
Абы кто, лишь бы не москаль.
0

Хотите - воспитывайте цыган. Воспитатель Вы наш. А я не хочу. Насмотерлся уже.
+1

Святославе, якщо мене дійсно дивує мазохізм наших українофобів то це не означає що я збираюсь вішати русскіх і росіян!
Серед циган дуже багато русскіх (не росіян!), фактично дуже мало циган розмовляють ромською мовою.
Ви, Святославе НЕ ХОЧЕТЕ чи НЕ МОЖЕТЕ виховувати (це суттєве уточнення)?
Дякую Вам за відповідь (а могли б нарешті виключити мене з ЧС:)
☼ RUSS ☼   13:54
+1

Святослав Швецов 02:28
Мы для них - корм.
--------
Талмудом запахло ))
. . 02:07
+4
Да. Хорошо бы у костра с цыганами на паркете погреться.
0

У нас цигани майже кожен рік в село приїзжають кошики плести з лози (у нас по ріці верби ростуть). Людям цікаво.
Живуть вони бідно, стариків їх шкода. Керують ними якісь уроди на машинах (готову лозу забирають).
Після табору чомусь залишають всі копійки на землі..
-1

Бо копійки для них не гроші. Бідненьких...
0

Може хочуть повернутись туди ще їх не били?
А може "купують удачу"?
Это мой личный опыт, и я целиком поддерживаю Шария.
Молодые самцы циган напали стаей вечером на остановке трамвая на моего друга, чуть не придушили (его спасло знание самбо) и ограбили, забрав по стечению обстоятельств мой плейер с парой моих любимых кассет. Так что я с чистой совестью не стану отстаивать их интересы. Это мой выбор, и мне плевать кто и что говорит в их защиту. Мне они отвратительны.
-4

о, ще одна садюга! То за плеєр і дві касети будемо робити зачисткі-аляпутін? Чеченців також називали "горнимі циганамі"..
. .   02:44
+6

Деякі добродушно-тупенькі чехи роблять гарний ремонт і здають квартиру циганській сім"ї. З меблями. Все для чехів ніби дуже чинно, їм обіцяють добру плату. Але потім, через деякий час, приходять подивитися, як там їхня квартира, і бачать, що підлоги немає, розетки вирвані з проводами із штукатурки, стеля чорна, меблі, які залишились, розтрощені, унітаз розбитий і циган немає, а квартира незамкнена, бо немає і замка. Таку квартиру вони потім не в змозі відремонтувати і виставляють на продаж.
-2

"У Вас вкрали? Ви купили мудрість!"/Невідомий суфій/
+2

Юрий, ну да, поняли, что толерантными надо быть не с кем попало, а только с теми, кто такого отношения заслуживает. ("Помогай тому, кто достоин помощи, люби того, кто достоин любви" Веды)

Тумбай, похожая ситуация, но в меньшей степени, была у наших хороших знакомых, которые сдали квартиру двум пакистанцам.
☼ RUSS ☼   13:56
-2

Маргарита Федорова 00:19
Это мой личный опыт, и я целиком поддерживаю Шария.
Молодые самцы циган напали стаей вечером на остановке трамвая на моего друга, чуть не придушили
-----------
не пользуйтесь трамваями - ходите пешком ))
+2

Oleksa Russ 11:56

Иногда лучше жевать, чем говорить. :)
☼ RUSS ☼   13:30
-1

Только "сопли" не жуйте и всё будет "путём"
З Францію раніше почали депортації, в Румунію і Болгарію.
В одному містечку табору дали можливість "осісти" - міська влада викупила ділянку території для них, обладнала її туалетами, надала гуманітарну допомогу й кожного дня "сердобольньіе" мешканці приходили допомагати - хто чим, одягом, продуктами, пропонували роботу.
Та скільки не допомагай, став туалети й привчай до елементарної порядності - вийде пшик.
Зранку в одного мешканця під балконом будинку, що примикав до "майданчику" з"явилась смердяча купа лайна. Відпочити поряд із "табором" - неможливо. Вже не кажучи залишити двері-вікна незачиненими.Життя мешканців містечка перетворилось на тихий жах
-1

зато не скучно.
"Толян" это наверное очередной бред ненависти берущий начало из Еврейского христианства. Цыгане грязь это круто.
Круче наверное когда матери фашистов обращались за помощью к еврейке Марии о жалости к своим деткам не покладая рук пашущих в концлагерях и уничтожающих евреев. Цыгане грязь, а ВЫ кто для цыган. Спросите? может появиться больше причин назвать цыган "......"
-1

Да мне плевать - кто я для них. Я ведь не спрашиваю - кто я для бурьяна или для пыли, которую убираю с клавиатуры.
0

Але ж люди, це не бур'ян пустирища і не пилюка на непотрібній/незадіяній кнопці клавіатури.
Культивуйте і не буде бур'яну, частіше пишіть і не буде пилу на кнопці.
+22
-1

ну ми й не сумнівались..
Анатолій Сивак 02:06
ЕВГЕНИЙ КИРШ 08:04
Толю, Ви гоните.
В Прикарпатті наркоту курирують ТІЛЬКИ мєнти + прокуратура.
Цигани у них лише відробляють як залетить хтось із їхніх, а у циган потужний стадний патріотизм, як і у жидів..
У нас в селі (Рівня Рожнятівського р-ну) двох (Едурарда Комкова і Богдана Матіщука) мєнти + суд зробили "наркокур'єрами", мене "власником наркопритону" і змушували відробляти.. Перший відробляє, другого відкупила мама-естонка, а я ще якось відбиваюсь від тих мєнтів-прокуратур-судів.. хвала Богу!
Бороду можна збрити, голову можна втратити від жінки, а гаманця у мене відродясь не було. Так, я на боці циган. А що?
-1

Так би одразу і яказали що Ви - циган...
+3

Я українець, але мені за циган обідно..
Есть тут такой "Андрей Скакодуб". Написал про ужасы ГАИ. Я ему тоже написал под его улюлюканье в стиле "о, Шарий пришел ГАИ защищать!":

"Анатолий Шарий 11:38 -1

Давай так. Конструктивно. Если есть РЕАЛЬНАЯ инфа с документами и свидетельствами (но не "уровня" Дорожного Контроля) - пришли мне на почту. Если там есть за что, я говорю тебе - виновных не просто накажут, а снимут. Это тебе мое слово. Но не нужно рассказочек, давай факты. Если есть - я сделаю" http://politiko.com.ua/blogpost45048

Думаете, пришел ответ? Нет. Он съехал с конкретики.Он вообще пропал. А готов был "сегодня познакомить с женщинами, которых..." Но не сумел. Бла-бла-блакать легче и проще. Умничать. Юрий Бородатый, давайте так - если изложенное вами реально - пришлите мне на почту инфу. Заранее благодарен.
-1

Анатолію.
У мене вже не раз була така фігня.
Даю матеріали бо "з'явились зацікавлені" в газеті, мусарці і прокуратурі. Даю матеріал (а нащо мені робити з нього тайну - не для того мама квіточку ростила..).
Вони "утрясають" між собою хто без кого скільки вкрав, діляться награбованим і.. вже об'єднаними силами (мусарка + суд + прокуратура + інші бандити) пруть на мене..
Журналісти правда відскакують вбік, але з них все починається..
Це, що написав вище не стосується журналістів "Експресу" і "Україна Молода", ці не зрадили, молодці!
А Вас я, вибачте, знаю мало. Судяч по вчорашній публікації у Вас взагалі ду-уже підозрілий вигляд)))
Але це був не вирок, працюємо.
-2

Я не удивлен:)
+1

Радий, що ми розуміємо багато речей..
+2
Підтримую кожне слово
Панове, для абсолютної нормалізації нашого життя абсолютно достатньо, щоб всі наші закони були абсолютно обов'язкові для абсолютно всіх. То якраз цього і добивайтеся від своїх правителів.
Без жодних припадків , боротьби і революцій.
+1

Пане Дмитре, відколи це Ви стали лібералом?)))
-1
100%!Осталось два таких народа-паразита кочевников на Земле.
0

а ще курди, албанці і тд і тп, кого призначуть козлом-відбувайлом за гріхи сильних світу сього.
Михаил .   00:04
-2

Не обобщайте,это глупо.Только два народа не имеют своей земли,своей Отчизны...вечные кочевники.Одни правда в результате мировой войны получили землю,но сами же и не признают полученное государство,т.к. там есть коренные жители,а они там оккупанты и убийцы аборигенов.А албанцы и курды занимаются сепаратизмом...но при этом имеют постоянное место жительства.
Jagger . 19:54
0
автору +100
Племенний сепаратизм та корпоратизм понятий сьогодні керують державою Україна. Циганський племений сепаратизм складова того безпредела який підтримують можновладці для залякування і тримання народу в стойлі. Цигани, вірмени, азербайжанці,грузини,вєтнамці навіть негри і т.д вигідні владі там крутятся живі великі гроші.
+2

Ясно що здираючи легальні податки, хай які вони великі, багато не заробиш.
Корупційни капітал - ніде не врахований, абсолютно "чорний", скільки завгодно великий - от мета!
Але народ буде гніватись..
На кого перенацілити гнів народу?
Цыгане по сути своей ведут паразитическое существование на обществе. Такова их цыганская национальная идея. Доблесть - красть и не работать. А вокруг себя разводить антисанитарию и развал.
Любое общество без цыган прекрасно обойдется, а они без общества - нет. Не у кого будет красть или своим известным цыганским гипнозом обчищать дома.
☼ RUSS ☼   13:28
+1

то дайте циганам побудувати свою державу, як колись дали це зробити Ізраїлю !!!
Вирішення питання циган можливе лише шляхом остаточного вирішення їх питання.
☼ RUSS ☼ 13:33
-1
Бога забыли безбожники !!!
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.