Блоги → Перегляд

Коментарі до політичної заяви Президента РФ Д.Медведєва та одна історична аналогія:

Вівторок, 15:02, 11.08.09

Рейтинг
13 2
Переглядів
1985

0
0
У цій статті згадуються

11.08.2009 09:36] Медведєв пригадав Ющенку Грузію, НАТО і прийом Кирила

Президент РФ Дмитро МЕДВЕДЄВ вважає політику України в роки президентства Віктора ЮЩЕНКА відходом від принципів дружби і партнерства з Росією. Про це сказано у зверненні Д.МЕДВЕДЄВА, направленому главі Української держави, текст якого розміщений на сайті Президента РФ. "Проблеми в двосторонній співпраці, звісно, існували й раніше. Це було природно для ситуації після розпаду Радянського Союзу, коли довелося облаштовувати відносини між двома суверенними державами. Утім те, що ми спостерігаємо в роки Вашого президентства, не можна сприймати інакше, як відхід української сторони від принципів дружби і партнерства з Росією, закріплених у Договорі 1997 року", - заявив Д.МЕДВЕДЄВ у своєму зверненні. При цьому Д.МЕДВЕДЕВ навів В.ЮЩЕНКУ ряд прикладів, які «характеризують стран справ, що склалося внаслідок цілеспрямованих дій Вашої адміністрації». Зокрема, за словами Президента РФ, «негативний суспільний резонанс викликала антиросійська позиція України у зв`язку з варварським нападом режиму СААКАШВІЛІ на Південну Осетію». «Через рік після тих трагічних подій знову гостро постає питання про те, що мирних жителів і російських миротворців у Цхінвалі вбивали з української зброї. Ті в Києві, хто поставляв зброю грузинській армії і, до речі, не має наміру припиняти робити це й зараз, повністю поділяють з Тбілісі відповідальність за скоєні злочини», - заявив Д.МЕДВЕДЄВ.

(Чи доведено кимось, що "у Цхінвалі вбивали з української зброї"?  Цікаво, а готова РФ поділити відповідальність з усіма в світі, де кось вбивали російською зброєю, яку Росія продає незрівнянно більше, ніж Україна? - О.У.)

  Також Президент РФ висловив невдоволення тим, що «політичне керівництво України, ігноруючи думку громадян своєї країни – не кажучи вже про відому Вам позицію Росії, – вперто продовжує курс на вступ до НАТО». Причому, за словами Д.МЕДВЕДЄВА, «як «аргумент» використовуються натяки на «російську загрозу» безпеці України, котрої, як Ви чудово знаєте, немає і бути не може». Також, додав він, «логічним продовженням такої деструктивної лінії є безперервні спроби ускладнити практичну діяльність Чорноморського флоту Росії – порушуючи основоположні угоди між нашими країнами про принципи його базування на території України».

(Штучно проблема вступу до НАТО нав`язується як раз перед виборами, але ще в 2003 році цей курс був визначений законодавчо(Ще Кучмою і Януковичем), а в 2006 ("Універсал Національної Єдності") та у 2008(Постанова ВР) визначалось, що остаточне рішення - за наслідками референдуму! Вказівки з Москви - втручання у внутрішні справи України.Що стосується ЧФ, то як раз РФ грубо ігнорує всі угоди та рішення судів, провокуючи напруження заявами своїх "ура-патріотів Затуліна, Жиріновського, Рогозіна...- О,У,)

За словами Президента РФ, «складається враження, що в Києві послідовно добиваються розриву економічних зв`язків, що склалися, з Росією, насамперед, у галузі енергетики». «В результаті під загрозу поставлене стабільне використання нашими країнами фактично єдиної газотранспортної системи, що забезпечує енергетичну безпеку Росії, України, багатьох європейських держав», - йдеться у зверненні. Також Д.МЕДВЕДЄВ заявив про порушення майнових прав російських інвесторів в Україні, підкресливши, що «все це істотно підриває колись міцний економічний фундамент двостороннього партнерства».

(Про "газовий шантаж" РФ знає вже весь світ, а неприкрите прагнення економічно зробити Україну ще більш залежною  від російського капіталу цілком зрозуміле. Саме це і заважає, передусім, зміцненню "економічного фундаменту двостороннього партнерства" -О.У.)

Крім того, як стверджує Д.МЕДВЕДЄВ у зверненні до В.ЮЩЕНКА, «російсько-українські відносини піддаються випробуванням і в результаті взятою Вашою адміністрацією лінії на перегляд спільної історії, героїзацію нацистських спільників, звеличення ролі радикал-націоналістів, нав`язування міжнародному співтовариству націоналістично забарвлених трактувань масового голоду в СРСР 1932-1933 рр. як «геноциду українського народу». Триває витіснення російської мови із суспільного життя, науки, освіти, культури, засобів масової інформації, судочинства». Також Президент заявив про «згубну практику втручання» державної влади України в справи православної церкви. «Навряд чи можна назвати сприятливими умови, які штучно створювалися напередодні, та й під час недавнього пастирського візиту в Україну Патріарха Московського і всієї Русі КИРИЛА. На цьому фоні особливе задоволення викликає та щира і широка підтримка єдності православ`я, яка була проявлена українцями, котрі вітали Патріарха», - зазначає Д.МЕДВЕДЄВ. За його словами, «серед перепон, які підконтрольні Вам служби винаходять для того, аби перешкодити позитивному розвитку російсько-українських відносин, стала безпрецедентна для всього пострадянського простору провокація: вимога відклику з України двох наших дипломатичних представників без будь-яких на те підстав». «У цьому разі – до речі, здійсненому також напередодні візиту Патріарха, – видно суть підходу нинішньої української влади до відносин з Росією», - заявив В.МЕДВЕДЄВ у зверненні до В.ЮЩЕНКА.

( Чому це РФ можна розглядати власну історію, як їм заманеться, Путіну закликати перечитувати щоденники Денікіна, відкидати все, що не подобається та нав`язувати своє бачення історії іншим державам та народам. Про мовні питання не варто навіть коментувати цю нісетницю, яка є грубим втручанням у внутрішні справи України. Ми ж не закидаємо РФ,  чому в Росії зовнішнє тестування тільки російською мовою (це роблять іноді громадяни РФ, але марно, суди програють!) Що стосується дипломатичних суперечок, то вирішувати їх і треба дипломатично, а не черговими ультиматумами! - О.У.)

постiйна адреса статтi: http://www.unian.net/ukr/news/news-330569.html

PS. Для апологетів великодержавного шовінізму має бути повчальною цікава, на мій погляд, історична аналогія одного ультиматуму та відповіді на нього, яка документально відображена в таблиці. Коментарі мої до неї зайві, має бути все зрозуміло. (О.Урін)

Історична аналогія для порівняння щирості керівництва Росії та відповіді засновників УНР в 1917 році :

Маніфест  до українського народу 4.12.1917 р.

Відповідь Генеральний Секретаріат ЦР

"Исходя из интересов единства и братства союза рабочих и трудящихся эксплуатируемых масс в борьбе за социализм… Совет Народных Комиссаров, еще раз подтверждает право на самоопределение за всеми нациями, которые угнетались царизмом и великорусской буржуазией, вплоть до права зтих наций отделиться от России.

Поэтому мы… признаем Украинскую Народную Республику, ее право совершенно отделиться от России или вступить в договор с Российской Республикой на федеративных или тому подобных взаимоотношениях между ними  Все, что касается национальннх прав и национальной независимости украинского народа, признается нами, Советом Народных Комиссаров, тотчас же, без ограничений и безусловно.

Против Финляндской буржуазной Республики…  мы не сделали пока ни одного шага в смысле ограничения национальных прав и национальной независимости финского народа и не сделаем никаких шагов, ограничивающих национальную независимость какой бы то ни было нации из числа входящих и желающих входить в состав Российской Республики.

Мы обвиняем Раду в том, что, прикрываясь национальными фразами, она ведет двусмысленную буржуазную политику, которая давно уже выражается в непризнании Радой Советов и Советской власти на Украине (между прочим, Рада отказывается созвать съезд украинских Советов немедленно). Эта двусмысленная политика, лишающая нас возможности признать Раду как полномочного представителя трудящихся и эксплуатируемых масс Украинской Республики, довела Раду в самое последнее время до шагов, означающих уничтожение всякой возможности соглашения.

Такими шагами явилась:

Во-первых, дезорганизация фронта - Рада перемещает и отзывает односторонними приказами украинские части с фронта … разрушая, таким образом, единый общий фронт до размежевания, осуществимого лишь путем организованного соглашения правительства обеих республик.

Во-вторых, Рада приступила к разоружению советских войск, находящихся на Украине.

В-третьих, Рада оказывает поддержку кадетско-калединскому заговору и восстанию против Советской власти. Ссылаясь заведомо ложно на автономные, будто бы, права "Дона и Кубани", прикрывая этим калединские контрреволюционнне выступления, идущие вразрез с интересами и требованиями громадного большинства трудового казачества, Рада пропускает через свою территорию войска к Каледину, отказываясь пропустить войска против Каледина.

Становясь на этот путь неслыханной измены революции, на путь поддержки злейших врагов как национальной независимости народов России, так и Советской власти, врагов трудящейся и эксплуатируемой массы - кадетов и калединцев, Рада вынудила бы нас обьявить без всяких колебаний войну ей, даже если бн она была уже вполне формально признанным бесспорным органом высшей государственной власти независимой буржуазной республики Украины.

В настоящее время, ввиду всех вышеизложенннх обстоятельств, Совет Народных Комиссаров ставит Раде, перед лицом народов Украинской и Российской Республик, следующие вопросы:

1) Обязуется ли Рада отказаться от попыток дезорганизации общего фронта?

2) Обязуется ли Рада не пропускать впредь без согласия верховного главнокомандующего никаких войсковых частей, направляющихся на Дон, на Урал или в другие места?

3) Обязуется ли Рада оказывать содействие революционным войскам в деле их борьбы с контрреволюционным кадетско-калединским восстанием?

4) Обязуется ли Рада прекратить все свои попытки разоружения советских полков и рабочей красной гвардии на Украине и возвратить немедленно оружие тем, у кого оно было отнято?

В случае неполучения удовлетворительного ответа на эти вопросы в течение срока - сорока восьми часов, Совет Народных Комиссаров будет считать Раду в состоянии открытой войны против Советской власти в России и на Украине.

Председатель Совета Народных Комиссаров (Ульянов) Ленин Народный Комиссар по иностранным делам Л.Троцкий".                                      

 

"Генеральный Секретариат в заявлении Народных Комиссаров о признании ими Украинской Республики усматривает либо неискренность, либо противоречие самим себе.

Нельзя одновременно признавать право на самоопределение вплоть до отделения и в то же время грубо покушаться на зто право навязыванием своих форм политического устройства самоопределившегося государства, как это делает Совет Народных Комиссаров Великороссии по отношению к Народной Украинской Республике. Генеральный Секретариат решительно отвергает всякие попытки вмешательства Народных Комиссаров в дело устроения государственной и политической жизни в Народной Украинской Республике. Претензии Народных Комиссаров на руководительство украинской демократией тем менее могут иметь какое-либо оправдание, что навязываемые Украине формы политического правления дали на территории самих Народных Комиссаров результаты, отнють не вызывающие зависть. Пока в Великоросси развивается анархия, экономический, политический и хозяйственный развал, пока там царят грубый произвол и попрание всех свобод, завоеванных у царизма революцией, - Генеральный Секретариат не находит нужды повторять этот печальннй опыт на территории украинского народа. … Центральной Радой не удовлетворены великороссийские элементы черносотенного, кадетского и большевистского направления, которым, вероятно, более желателен был бы иной национальннй состав Рады, но Генеральный Секретариат предоставляет полную возможность указанным злементам выехать из территории Украины в Великороссию, где их национальное чувство будет удовлетворено. … ответы на вопросы Совета Народных Комиссаров.

Единство фронта признает и Генеральный Секретариат Украинской Народной Республики, но после того, как Совет Народных Комиссаров Великороссии разрушил этот фронт внесением в него полной дезорганизации, после того, как большевистские части оставляют позиции и оголяют фронт, Генеральный Секретариат не находит возможным единственно силами украинских частей охранять всю громадную линию фронта. Поэтому он уводит с северного и северо-западного фронтов украинские войска на украинский фронт, объединяющий в настоящее время юго-западный и румынский фронт. Производится это во имя спасения хоть одной части фронтаВо имя же действительного сохранения и укрепления единства фронта, столь необходимого для успешности всеобщего мира, Генеральный Секретариат предлагает Совету Народных Комиссаров приостановить враждебные действия против украинских частей, находящихся за пределами Украинской Республики, и не мешать Генеральному Секретариату в его работе по приведению в порядок расстроенной действиями великороссийских частей украинской армии, нужной для защиты как Украины, так и всей России.

…Генеральный Секретариат занимает вполне определенную позицию: он признает право на самоопредеоеение каждой национальности или области вплоть до отделения; поэтому навязывать Великороссии, Дону, Уралу, Сибири, Бессарабии, либо кому другому, свое понимание политического управления Генеральный Секретариат не находит логичным и возможным; … Генеральный Секретариат заявляет, что на территории Украинской Народной Республики власть принадлежит демократии Украины. Всякие покушения вооруженной силой на эту власть будут подавляться той же силой. Поэтому Генеральный Секретариат, во избежание братоубийственной войны, предлагает Совету Народных Комиссаров отозвать большевистские полки из Украины… Генеральный Секретариат всячески избегает кровавых способов разрешения политических и государственных вопросов, но если Народные Комиссары Великороссии, … принудят … принять их вызов, то … украинские солдаты, рабочие и крестьяне, защищая свои права и свой край, дадут надлежащий ответ …".                                        Голова ГС ЦР          Володимир Винниченко Головний атаман УНР          Симон Петлюра                                    

 PSII.А ось доповнення до наданого матеріалу, яке підтверджує мої висновки:

Віце-президент Європарламенту: РФ втручається в процес виборів в Україні

Віце-президент Європарламенту: РФ втручається в процес виборів в Україні

Різкі заяви президента Росії Дмитра Медведєва на адресу українського керівництва свідчать про те, що Москва намагається втручатися в процес виборів в Україні. Про це Радіо Свобода заявив віце-президент Європейського парламенту, польський політик Марек Сівець. "Це початок російського втручання в процес виборів в Україні. Думаю, що мову імперської політики добре розпізнають в Європі", - сказав він. Говорячи про те, кого з кандидатів у президенти України зараз підтримує Кремль, Сівець зазначив, що Росія не висловлює своїх симпатій так відкрито, як п'ять років тому. При цьому він додав, що висновки про підтримку Москви можна зробити із заяв українських політиків. "Потрібно уважно слухати, що говорять кандидати в Президенти України. Я не хочу називати імена, але це очевидно", - заявив Радіо Свобода Сівець. Віце-президент Європейського парламенту зазначив, що зараз в ЄС немає підстав втручатися в російсько-український конфлікт, але Брюссель повинен уважно стежити за розвитком подій. http://ua.korrespondent.net/ukraine/931578

[11.08.2009 11:36]  

Янукович вже піддакує Медведєву

 

[11.08.2009 12:23]  

У БЮТ по-своєму трактують заяву Медведєва

 

Лідер Партії регіонів Віктор ЯНУКОВИЧ поділяє позицію Президента Росії Дмитра МЕДВЕДЄВА про наслідки президентства Віктора ЮЩЕНКА для українсько-російських відносин. Як повідомили УНІАН у прес-службі Партії регіонів, про це В.ЯНУКОВИЧ заявив, коментуючи звернення Президента РФ Д.МЕДВЕДЄВА до Президента України В.ЮЩЕНКА.

«На жаль, при нинішній владі надій на нормалізацію і поліпшення відносин з Росією практично немає. Тому перше, що ми зробимо, прийшовши до влади - відродимо нормальні, добросусідські, рівноправні і взаємовигідні відносини з нашим стратегічним партнером - Росією. Такі відносини, які відкриють перспективи для обох держав», –   сказав В.ЯНУКОВИЧ.                                                                                    

Заява Президента Російської Федерації Дмитра МЕДВЕДЄВА щодо українсько-російських відносин свідчить про зацікавленість Росії президентською кампанією в Україні.Таку думку висловив заступник голови Верховної Ради України Микола ТОМЕНКО….до суб’єктивної причини М.ТОМЕНКО відніс той факт, що керівництво Росії не змогло вибудувати нормальні взаємини з Президентом України Віктором ЮЩЕНКО. “Тому відсутність системної взаємовигідної співпраці двох країн намагаються перекласти виключно на дну сторону – українську”.

До об’єктивної підстави… відноситься той факт, що команда Президента РФ сформувала “список ключових тем, які для них важливі в контексті майбутньої виборчої кампанії в Україні”. “Привернення уваги саме до цих тем, про які йдеться у зверненні Президента Росії – практично заявка на зацікавлену участь в президентській виборчій кампанії” саме через ці теми Росія намагається сформувати список кандидатів у президенти України, “які б сформували правильні відповіді для керівництва Кремля”. …                                                                                           

 

 

Коментарі

Невідомий користувач 15:06 Показати
-7
+7

Прошу дані на огляд громадськості!
+1

Тарас, эти данные можно найти в архивах западной прессы. В частности, Бессмертный называл цифры, сколько денег было влито в "демократию".
+4

Не судите по себе, будет что-то в голове!
-5

+1

Дебатувати з вами нема сенсу, тому що ви міряєте все по собі й уявити не можете, що хтось може знати більше вас та не за гроші щось робити. а за переконаннями. По суті коментарів та наведених документів нема чого заперечити, тому й знову за свої образи особистості взялися! Я хоч і не лікар, але у вас вже діагноз певний проглядається, лікуйтесь, вчить мову, історію, логіку, якщо здатні. А афоризм від Жванецького нагадую наостанок:" Мыслить так трудно, поэтому большинство людей судит. "
-3

Я не запэрэчую по сути, потому что ваша суть абсолютно примитивна, однобока, и субъективна. Объективностью в ваших писульках даже и не пахнет. К тому же, ваши тексты густо пересыпаны заезженными прозападными штампами.

Кстати, вас похоже задевают мои слова насчёт проплаченности. Что, правда глазки всё-таки колет?))
+3

Ні, ви таки напросились на ще дві цитатки від Жванецького, бо Вам тепер тільки до психіатра:
" Мысль только тогда мысль, когда ее головой думают.
Труднее всего человеку дается то, что дается не ему."
-1

Вы бы пробовали хотя бы иногда говорить своими словами, а не цитатками.
Говорят, помогает в развитии)))
Alex Tipa Ё   00:17
+1

.......развитию может и поможет, но запутаться можно
Відповідь козаків кацапському султану

Ти — шaйтaн кaцaпcький чopт, пpoклятoгo чopтa бpaт i тoвapиш i caмoгo Люципepa ceкpeтap! Який ти в чopтa лицap кoли гoлoю cRaкoю їжaкa нe вб’єш? Чopт виcиRaє a твoє вiйcькo пoжиpaє. Нe бyдeш ти, cyкин ти cинy, cинiв xpиcтиянcькиx пiд coбoю мaти, твoгo вiйcкa ми нe бoїмocя, зeмлeю i вoдoю бyдeм битиcя з тoбoю, ***.
Вaвiлoнcький ти кyxap, Мaкeдoнcький кoлecник, Ієpycaлимcький бpoвapник, Олeкcaндpiйcький кoзoлyп, Вeликoгo й Мaлoгo Єгиптa cвинap, Пoдoлянcькa злoдiюкa, Тaтapcький caгaйдaк, Кaмeнeцький кaт, i вcьoгo cвiтy i пiдcвiтy 6лaзeнь, a нaшoгo Бoгa дypeнь, caмoгo гacпидa oнyк i нaшoгo *** кpюк. Свинячa мopдa, кoбилячa cRaкa, piзницькa coбaкa, нexpeщeний лoб, ***!
Отaк тoбi кoзaки вiдкaзaли плюгaвчe! Нeвгoдeн єci мaтepi вipниx xpиcтиян! Чиcлa нe знaєм бo кaлeндapя нe мaєм, мicяць в нeбi, piк y книзi, a дeнь тaкий y нac як i y вac, пoцiлyй зa тe y cRaкy нac!..

Кoшoвий oтaмaн Івaн Сipкo зo вciм кoшoм зaпopiзьким
-6

-4

Фанати Давида Абрамовича Менделя збираються до купи ?
+4

а де ви живете Хавєр Батькович Москаліто?
Alex Tipa Ё   00:18
+1

......он в Украине живет, енто точно
Я думаю таке звернення диктується однією простою річчю - криза, програш РФ війни Грузії стає все очевидніше для народу, все таки буде новий президент і новий формат стосунків не помішає....А риторика - так вона завжди такою була!
+5

Згоден, але зверніть увагу і на історичну аналогію(через 92 роки мало що міняється в тональності та суті позицій керівництва Росії)
Невідомий користувач   15:51 Показати
-5

+5

Так помінятись нічого й не могло "Москва 3 Рим" і амбіції до глобального і регіонального лідерства ніхто не відміняв...А Україна завжди була "не слухняною" - оплот автономізму, і "вільно думства" як в ті роки так і зараз!...Єдина різниця що колись щоб контролювати державу треба було зайняти її територію, зараз потрібно контролювати інформаційну і економічну сферу держави...
+7

Пане ЕНджл не в фізичному плані звичайно!...В військовому плані рФ виграла - та й по іншому бути не могло, але РФ
а) отримала груз який їсть її бюджет (Пд Осетія)
б) втратила імімдж і довіру
в) відтік іноземних інвестицій за час війни склав 11,6 млрд дол за даними Блумберг
г) рос. дипломати отримали серйозну проблему вони тепер ще й повинні відповідати в ЄС і США "на коврі" за слова Кокойти ( а якби він вмудрився сказати що США то не держава чи щось в тому дусі)
д) РФ витратила гроші на війну (не малі) а в замін нічого не отримала...А Грузія то коден день живиться грошима США і щей плямкає...
Невідомий користувач   16:01 Показати
-6

+5

Переконливо,Тарас, мовою аргументів і фактів, а не емоцій та міфічних вигадок!
+4

Плинний фактор - Хі-Хі так а чогож то РФ знаходиться нижче за Україну в рейтингу інвестиційної привабливості...А ви мабудь знаєте як інвестор "бажають" вкладати гроші...ПРи інвестиціях є фактори які врахаовуються:
а) репутація
б) інституційний рощвиток
в) форма правління
г) судова ситема
Інвестиції це не плинний фактор!
Невідомий користувач   16:14
-4

Угу, тільки звідки Ви взяли що Росія нижче за Україну сьогодні по рейтингу інвестиційної привабливості? У Вас є сучасна статистика? Приведіть. Зараз ситуація в Росії набагато стабільніше економічно чим в Україні, яку ліхорадить як економічно так і політично
Невідомий користувач   16:15
-4

Інвестиції це плинний фактор. Там де є більший ризик там і більші прибутки. Це тривіальний підручник по інвестуванню
+3

Гі-Гі - не завжди! І ризик то мається на увазі в плані ідея прогроть (проект) а не вплані що пану Путіну раптом захочеться змінити голову ради директорів ТНК-BP на росіянина (гарний був скандал - тепер енргетичний сектор РФ бояться як вогню)
Alex Tipa Ё   00:31
+1

а. Ю.Осетии мы все равно тащили и тратили деньги.
б. как можно потерять то, чего нам никогда не приписывают? Мы же типа изгои, на которых можно все свалить. Любую свою проблему.
в. Тарас если бы мы не подняли шумиху , не ответили адекватно Грузии, Вы бы наверное до сих пор не знали ничего о Кризисе.
г. так же как остальным, тем же Штатам, надо будет еще долго объяснять Ирак, Афганистан, Кризус, Бомбежки Белграда
д. Каждому свое, кому-то подачки чавкать, кому-то продолжать жить
Вадим . 15:56
+6
Пане Олександре, дякую за історичні аналогії! дуже цікаво. Плюс.
Що стосується заяви Мєдвєдєва, то думаю, що ця заява це істерика, підтвердження того, щоо Кирило свою місію в Україні не виконав і господар дуже розізлився.
+5

Вважаю, що не стільки істерика, скільки зрозумілий "натяк" політлідерам позмагатись за прихильність РФ під час президентських перегонів.
+2

прямим текстом - ми йдемо вас завойовувати тобто відновлювати історичну справедливість. хто має вуха - нехай слухає, хто має очі - нехай бачить..
В перші години після спічу Менделя, його підтримали: КПУ(Голуб), ПР(Янукович, Герман), і БЮТ(Писаренко). В якій країні я живу (
-6

Между прочим, к сведению национально акцентуированных личностей, письмо запорожцев к турецкому султану относится ко времени второго чигиринского похода, когда запорожцы вместе с русскими войсками отражали турецкий натиск.
0

Ну какой националист любит учить историю? Вон на соседеней ветке Липинского осуждают весьма бодренько, даже не зная кто он... :(
Дуже професійний аналіз!Автору респект!На мою думку наведена заява пана Медвєдєва зіграє над останнім злий жарт.Замість очікуваного постсовкового ренесансу кремлівська банда отримає новий оберт супротиву імперському "брату"!
Саме цікаве почитав зарарз на Ехо Москва коментарі до заяви - таке враженя що росіяни не люблять Медведєва більше ніж українці)))))))))))
0

Ну так , зате на блозі ЖЖ Менделя - народ одноголосно підтримує фюрера. Про це навіть в новинах згадали.
Правда забули вставити ремарку, що на блозі президента РФ діє премодерація.
ГеЙ, а чи э ще придурки-мрійники типу "президента Грушевського",які будуть пускати соплі і не зважати на бравий крок російського війська..? хто там кричав с пєной у рта про "братів-росіян" та про вічну любов??
Невідомий користувач   21:54
-2

Ну я вважаю що росіяни нам брати. І що?
0

ну й дурень. ось коли прийдуть ці брати і візьмуть на штики твоїх рідніх побачимо що ти заспіваєш..
Невідомий користувач   13:32
0

У Вас параноідальний синдром. Так в дитинстві дітей "бабаем" пугають.
0

і це говорить людина яка не бачить далі свого нома....нажаль совковість не лічиться..амінь.
Невідомий користувач   13:54
+1

Міфом про "совковість" будете лякати малолітніх дітей. При детальному розгляді получається що "совковістю" хворі люди які СССР ніколи в житті не бачили. У Вас мозги загажені сучасними антирадянськими штампами.
А як вам адекватна чи неадекватна реакція БЮТ?
Депутат БЮТ передумав називати Медведєва неадекватним
11.08.2009 17:39___ www.ПРАВДА.com.ua
Депутат від БЮТ Валерій Писаренко відкликав свій критичний коментар щодо заяви президента Росії Дмитра Медведєва.
Як повідомляє прес-служба БЮТ, коментар "був передчасним, його зробили до повного ознайомлення зі всією інформацією на цю тему і її контекстом, тому він не відображає позиції самого народного депутата, а тим більше всієї політичної сили".
Раніше депутат назвав рішення Медведєва не надсилати посла РФ в Україну "неадекватним".
"На мій погляд, новий президент України має кардинально змінити наші відносини і знову їх повернути в дружнє русло. Хоча крок, який Медведєв вжив для того, щоб показати рівень напруження в наших відносинах (відстрочка призначення посла РФ в Україні), на мій погляд, неадекватний", - заявив він.
"Не надсилати посла в Україну, щоб підкреслити проблеми у відносинах, напевно, це не вихід для рішення цих проблем", - сказав Писаренко в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна" у вівторок.
У той же час він виразив думку, що оцінка Медведєва дій українського президента є адекватною.
"Те, що Віктор Ющенко неприкрито проводив демонстративно антиросійську політику, напевно, навряд чи хтось буде в цьому сумніватися і заперечувати", - додав він.
Українська правда
Alex Tipa Ё 23:06
-1
....я не понял - Вы в курсе, что бензин подорожал?
Не в России, в Украине
+3

Ну ваш президент грубо кажучи послав нашого президента, то тоже так не рядова новина!
Alex Tipa Ё 23:57
+1
Тарас так, что теперь дрыться будем. У каждой стороны свое видение. Но если честно, мне обидно, когда в войне с Грузией обвиняют Россию .
А Грузия ягненок непричем, ничего не делала для обострения ситуации. Это мы, русские их толкнули! Брат брата всегда поддержит, даже когда не во всем согласен.
Политики дерутся, а мы собачимся. Так что ли
+2

Проблеми в простого росіянина практично такі ж як і в простого українця...Але от є ще одна спільна проьлема - це влада яка не завжди дружить з мозком (про це навіть колишній посол РФ при ЄС казав по ЕхоМоскви в програмі "Особлива думка" - щодо конфлікту з Грузією)
Alex Tipa Ё   00:39
0

.......когда власть научится дружить с мозгами, она будет работать в Люксембурге.
Ты лучше Тарас скажи не обидно ,когда Россия газ перекрывает и не может отсрочить, ведь братья все же?
0

Чесно - не обідно якби ми диверсифікували джерела енергії то РФ б такого собі не дозволила!
А доречі в тій газовій війні, ми могли похавати ГазПром (в них найбільший корпоративний борг в Європі 80 млрд. дол) а війна була зроблена для того щоб отримати вигідніші гроші і контракти...Це всього лиш бізнес і політика нічого зайвого!
Alex Tipa Ё   01:50
0

Тарас , а что тебя обижает в отношении двух стран?
По простому!
0

Мене - те що РФ в особі її керівників весь час старається нав"язати свою політику (при чому навіть в місцях коли це для РФ не дає ніякого позитиву)...РФ не бачить УКраїну як рівноправного партнера, а ввжає себе як кажуть "старшим братом" (з тим же газом - я вважаю що за газ требамплатити по ринкових цінах, і за Чор Флот доречі також)...Хоч би вже підкуповували нас як США а тут навіть погрожують (останнє звернення президента Медведєва), а при цьому нам щей кажуть що ми братський народ...
Alex Tipa Ё   10:23
0

........значит есть то , что тебя задевает.
И есть то , что нас задевает.
И чо теперь делать будем?
Так и жить с нашими обидами?
Alex Tipa Ё 00:46
0
........я бы ANGELа не минусовал. По дороге в Рай может встретить.
0

перейду на другу сторону вулиці. а хто сказав що крила в нього не перепончаті?
Alex Tipa Ё   19:25
0

.......Абдула другой дороги в Рай нет, она одна
Я не хочу вдаватся вв подробности касательно правильная критика или не правильная, становится понятным одно, что украинские политики, граждане и общество не подготовлено к ведению международной политики, плохо ориентируется в событиях и новостях, не имеет никаких навыков, способностей и не сформировало за годы независимой власти и самостоятельности традиции украинского государства, это фактически так, это правда. Украинское общество, как буд то бы, ходит в коротеньких штанишках, и постоянно плачет, хныкает, и мямлит по разным поводам ... это касается и валсти и украинцев. В этом смысле все очнь правдиво и понятно.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.