Блоги → Перегляд

Алгоритм – вбити Президента!?

Понеділок, 10:42, 07/02

Рейтинг
20 6
Переглядів
1822

0
0
У цій статті згадуються

 

Я не поважаю Президента. Його перебування на посаді Президента України  є соромом нашої нації.  Все, що діється навколо нас сьогодні, є прямим відображенням його збоченого уявлення про державність. Він несе відповідальність за все, що діється в країні, бо  Президент України  виступає  від імені держави, тому все, що він верзе, говориться від імені держави, а тому сміятися над ним, означає сміятися над собою.

Ще Президент України  забезпечує державну незалежність, національну безпеку та правонаступництво  держави. Від того, як він  це забезпечує, у мене йде обертом голова.  Мені набридло сподіватись, що буде краще, бо насправді я знаю, що буде гірше.  Що це за самопоїдання, жити і знати, що буде гірше, що права і свободи будуть утискатися, що свобода слова буде знищуватись, що рівень твоїх доходів буде зменшуватися, що тобі доведеться не жити, а виживати.

Тому виражаючи своє право на вільне вираження своєї думки та слова, я  обґрунтовано вважаю, що Президент України Віктор Федорович  Янукович  не відповідає займаній посаді, він не може  виконувати свої повноваження   ні в силу професійних якостей, ні в силу  моральних.  Його перебування на цій посаді є загрозою  державній незалежності та  національній безпеці України.

Як громадянин  України, я маю право вибору або голосу, себто  маю право реалізувати його через участь у наступних  виборах Президента України, які  повинні відбутись  аж в  березні 2015 року. До цього часу я повинен змиритися з тим, що ця особа буде представляти мою державу  в цілому світі, що вона буде  її паплюжити та зневажати, а мені не давати  жодних надій сподіватись на краще життя для себе та своєї сім’ї.

Якщо працівник погано виконує свої посадові обов’язки, порушує Правила внутрішнього трудового розпорядку, не відповідає займаній посаді, що повинен зробити роботодавець?  Звільнити.

Якщо я, як громадянин України   разом з іншими громадянами є носієм суверенітету та єдиним джерелом влади в Україні, то  у мене повинно бути право не тільки на обрання Президента України, а і право відкликання, тобто звільнення з займаної посади.

Пошуки цього права в  Конституції України нічого не дали, натомість в цьому  багато раз  зґвалтованому документі я знайшов інше.

Звільнити цю особу з посади Президента України можна у  чотирьох випадках.

Перший, це -   проголошення на засіданні Верховної  Ради України  заяви про відставку, тобто звільнення за власним бажанням.  Звільнення за власним бажанням можливе у випадку, якщо цього звіря заженуть в кут,  з якого немає виходу. А це повстання навіть не масштабу 2004 року, бо  Президента Януковича 2011 року  майданом вже не налякаєш, тут  потрібна Коліївщина, а я не дуже хотів би, щоб на світ  Божий повилазили  покидьки різних сортів і право Закону перетворилось би на право кулака, право  того, хто має зброю.

Головна обставина – це волевиявлення  самого Президента України.

Другий,  це – неможливість   виконувати  свої  повноваження   за   станом здоров'я.  Дивлячись на  нашого працівника,  неминуче приходиш до висновку, що не давши йому розуму, вона його  наділила саме здоров’ям.  Та і довідку  про те, що Президент   у нас «хворий»  та «болящий»  жоден лікар не дасть, тому цей варіант – це просто  фантастика. Я скоріше повірю в те, що  в 2012 році буде кінець світу, ніж в те, що Президент України піде з посади за  станом здоров’я.  Слід додати, що для цього потрібна конституційна більшість у Верховній раді України.

 Головною обставиною фактично повинно бути також волевиявлення самого Президента України і безперечно обставини, які не залежать від  його волі, але  їх вплив є дуже незначним.

Третій варіант, це – імпічмент. Якщо в перших двох випадках  головними обставинами є волевиявлення самого Президента України, то в цьому  випадку усунення відбувається проти його волі, але за волевиявленням народних депутатів або політичної еліти.  Гадаю, що майбутні вибори до Верховної ради України не дуже змінять   розстановку політичних сил, а тому уявити ситуацію, коли  свого суверена  усувають піддані, гарантом інтересів яких є саме Президент України,  не можливо.

І останній четвертий варіант – це смерть.

А де ж  висловлення недовіри на всеукраїнському референдумі.  Де  народ, який є джерелом  влади в України? Виходить, що єдиний можливий гіпотетичний вплив на Президента може відбуватись через  народних депутатів,а тому  намагатись впливати потрібно на розстановку політичних сил в країні. А якщо політичне еліта обклала себе всіма можливим ресурсами ( фінанси, Закони  України, адміністративні механізми і т.д.).  Якщо в 2012 році я та інші громадяни України не зможуть кардинально змінити ситуацію, як це вже довели останні місцеві вибори, коли   провладна еліта, як «сам собі режисер»  забезпечила  отримання влади на місцях всупереч волі громадян.  Що відбудеться, якщо в 2012 році ми отримаємо такий саме  або ще гірший результат?..

…  Невже залишається одне, - вбити Президента?  Для цього треба остаточно зневіритись в силі народу,  розчаруватись  в своєму майбутньому та  стати духовно скаліченою людиною. Це означає втратити себе, а це останнє, що я хотів би знайти в цьому житті. Я б не хотів би жити в країні, де вбили Президента. Я хотів би вірити в те, що  Президент України  Віктор Якукович  піде у відставку за власним бажанням. Це був би кращий вихід для всіх.

…Поки що  український народ шукає   інші шляхи вирішення проблеми в своєму алгоритмі, але для українських камікадзе   завжди є технічна можливість  використати останній четвертий варіант …

Коментарі

ANGEL . 10:54
0
Стаття 346. Погроза або насильство щодо державного чи громадського діяча

1. Погроза вбивством, заподіянням шкоди здоров'ю, знищенням або пошкодженням майна, а також викраденням або позбавленням волі щодо Президента України, Голови Верховної Ради України, народного депутата України, Прем'єр-міністра України, члена Кабінету Міністрів України, Голови чи судді Конституційного Суду України або Верховного Суду України чи вищих спеціалізованих судів України, Генерального прокурора України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Голови Рахункової палати, Голови Національного банку України, керівника політичної партії України, а також щодо їх близьких родичів, вчинена у зв'язку з їх державною чи громадською діяльністю, -

карається позбавленням волі на строк до п'яти років.
+4

Поддерживаю Ангела. Не пишите в сеть ничего, что может быть использовано против Вас в суде. Особенно, если намерены не только поболтать.
Немедленно отредактируйте.
+1

За сожженный храм дадут три условно.
А если примут за этот пост - пять к бабке не ходи.
Вы намерены голосовать в 2015м на спецучастке?
-5

+1

Обыкновенный СБУшный провокатор. Не в президенте дело, а в системе.
+3

А СБУ тут до чого?
-2

просто я багато чув цю ідею від патріотів, які нічого не роблять дял справи і від політики дуже далекі. Янукович, як виявилось, це добро, але добро тимчасове. )))
0

це правда, справа не в Януковичі, а в СИСТЕМІ. Уявіть собі! Що це за народ, який ведеться і вірить кожному стрічному пересічному? "Покращення вже сьогодні"? гегеггеге Будете працювати добре, то й буде вам покращення.
Михаил .   12:29
+6

Анатолій Кучеренко 12:20
Воровать или работать?
Здесь есть масса на сайте людей малого и среднего бизнеса,простых рабочих и инженеров.Спросите лучше у них:"Если работать 25 часов в сутки -изменится ли их уровень жизни?"Не изменится.Если определенный максимум выше которого человек начнет думать:"Как мне выжить,прожить?"У него появиться другие вопросы и потребности,которые идут в разрез с интересами властьимущих
+4

Анатолій Кучеренко, а хтож проти того, що винна система, сам Янукович про це говорить. Ви що думаєте, що систему можна змінити за один день? тільки поступово, в неї потрібно еожний день зубами виривати її складові. Почати слід з процедури відзиву Президента України та інших гілок влади та пспротити процедуру ініціювання референдумів.
Михаил .   12:39
+1

Андрій Скакодуб 12:37
Не согласен.Поэтапно не выйдет.Власть взятая в результате вооруженного переворота может быть изменена только вооруженным переворотом.Клин вышибают только клином.Народ в этой мудрости всё сказал давным-давно.
+2

Тоді варіант № 1 - заява про відставку.
Михаил .   12:57
+3

Власть - это сильнейший наркотик,ну самый крутой,который когда-либо был.Много Вы видели излечившихся наркоманов?Ну один,два на тысячу...и те срываются и опять тянутся к ....,а заканчивают быстро на кладбище.Так и здесь - написать заявление об отставке - НЕВОЗМОЖНО.Каждый день нужен допинг)))А таких от Киева,до малюсенького района - тысячи,которые ради власти готовы принять любые условия,лишь получать свой допинг.Только та власть будет для людей приемлема,когда во власть будут выбирать людей,для которых эта власть будет большим бременем,большой ответственностью перед теми,кто их назначил.
+1

А хто ж його посадить, він же малюнок.
Я вам про те, що у народу немає права відізвати Президента. Ось головне, а побачили зовсіи інше.
☼ RUSS ☼   11:59
-3

Хіба народ писав закони?
Ні, - а писав рабинат, тому народ залиште у спокою.
+3
Хороший блог,только смена декорации на банковой ничего не меняет.Менять надо всё.А Янукович - просто шлымазл навязанный и раскрученный.
+4
За рік він вже "самоз"ївся".
Немає, є фікція, оборотень...
Чому "засмердівся" Ющенко?
Мав тимошенку і бологу. (було достатньо-чупирабла перевдітого і немитого франта)
Чому " вААняє" Яник ?
Має: хазарова, тигипка, бродського,табачника, герман, богословську, шухрича....
Як не "завоняти" із такими голодними кадрами....це як "стерв"ятники" які кидаються на блиск гроша.
+2

Але всю відповідальність несе він за їх дії.
wild cxid 13:25
-3
///Тому виражаючи своє право на вільне вираження своєї думки та слова, я обґрунтовано вважаю, що Президент України Віктор Федорович Янукович не відповідає займаній посаді, він не може виконувати свої повноваження ні в силу професійних якостей, ні в силу моральних. Його перебування на цій посаді є загрозою державній незалежності та національній безпеці України.///

але більшість чомусь вважає інакше...
(див. результати виборів)
тому, якщо ви сподівалися, що влада буде вас годувати з ложечки, вам слід утертися і спробувати навчитися якійсь корисній справі, щоб утримувати себе та свою родину
Михаил .   13:29
+4

И сколько же эта ",більшість" составляет?
+4

Меншість вважає інакше, рахуйте результати першого туру виборів та результати з врахуванням всієї кількості виборців, а не тільки тих, що з*явились на вибори. Янукович не отримав впевненої перемоги, а тому казати про більшість не можна.
З жінкою сперечаємось з приводу майбтнього. ВОна вже не хоче жити в цій країні. А я ще вірю, що життя зміниться. Я вже 5 років на своїх хдібах ні від кого не залежу.
Михаил .   13:37
+4

Где около 10 миллионов от 45 миллионов - это не большинство,это явное меньшинство.Т.е. президент четверти населения,президент четверти Украины.
wild cxid   13:44
0

подивіться результати виборів
49% від тих хто переймається політикою
це, десь 33% від усіх...
ще 30 відсотків мають інше точку зору
і десь 40% не переймються політикою
+3

Перший тур. Янукович 35, 32 % або 8 686 751 голос.
Другий тур. Янукович 48, 95 % або 12 481 266 голос.
В Україні близько 36, 5 млн. виборців. От і виходить. що в першому турі за нього проголосувало 23 %, в другому 34%.
Михаил .   13:51
+3

Большинство - это когда 50%+1 голос,это минимальное,но большинство
Но 33% от всех! это явное меньшинство.
wild cxid   13:54
-2

//От і виходить. що в першому турі за нього проголосувало 23 %, в другому 34%///

Вірно.
а я написав 33%
далі читайте:
30% проти, це ваша точка зору
іншим пофіг, це моя точка зору
тобто, я у більшості))))
Михаил .   14:13
+3

"тобто, я у більшості))))"
Всё верно,Вы большинстве меньшинства))))))
wild cxid   14:14
-3

///Но 33% от всех! это явное меньшинство.///

Не перекручивайте! Не от всех!!!
33% это явное большинство тех, кого интересует политика.
wild cxid   14:17
-2

///"тобто, я у більшості))))"
Всё верно,Вы большинстве меньшинства)))))) //

фигассе!!!
33 за яныка, 30 против
37% нормальных людей
мы - большинтво!!!
так, что утритесь, и как законопослушные граждане, шагайте вместе с нами под фиолетовым знаменем пофигизма в светлое будущее.
Михаил .   14:23
+3

Она интересует всех.Только все голосуют по-разному.И те,кто не пришел и те,кто не имеют право голоса оказались в большинстве.Желающих видеть Януковича президентом меньшинство,а все остальные выразили по-своему неприятие сего образа во власти.)))))
"законопослушные граждане" - это туфта.Как можно исполнять законы,которые те,кто написал сами игнорируют,но при этом заставляют игнорировать тех,для кого они сами написали?
wild cxid   15:30
-2

Нет, желающих видеть президентом януковича большинство из тех, кто озабочен политикой.
Если вас волнует политика, то это вовсе не значит, что она волнует всех.
И это просто прекрасно, что большинство людей в нашей стране не верят власти и надеются только на самих себя.
Постарайтесь если не понять, то принять точку зрения большинства.

Политика - дерьмо, от которого порядочный человек должен держаться подальше.
Михаил .   15:51
+1

Меня не волнует политика и те,кто в ней.Я - в автономке.Есть люди,которые вокруг меня и моей семьи.Те,кто думает,что он президент или руководитель - мне малоинтересны,я их не наблюдаю на своем горизонте.
Я радуюсь за выбор тех людей,которые избрали себе того,кого хотели,я помогаю им закрывать предприятия,магазины,мастерские,вывозить по домам имущество и товар,да я сам без работный и т.д.)))))Была вакцина от оранжевой чумы,теперь от бело-голубой.Осталось людям рассмотреть,кто это всё придумывает и предлагает,чтобы убрать этих фантазеров.А время покажет.
wild cxid   16:02
0

чё оно покажет?...
"Что было, то и будет, и что делалось, то и будет делаться, и нет ничего нового под солнцем. Бывает нечто, о чем говорят: "смотри, вот это новое"; но это было уже в веках, бывших прежде нас."
Книга Екклесиаста [9:10]
Вбивати нікого не потрібно це злочин! Є на разі якак б не була але конституція! Перше що потрібно це самому її дотримуватись а потім вимагати дотримуватись це в іншого! Крім того є іші демократичні способи зміни влади - це народ. Якщо ти проти влади виражай і агітуй інших голосувать протии цієї влади або саморганізовуйтесь! А ось вбити то ви не далеко відійшли від цієї влади і це попахує авторитаризмом і диспотією!
wild cxid   14:00
-3

///А ось вбити то ви не далеко відійшли від цієї влади і це попахує авторитаризмом і диспотією!///

а ще киргізією, єгиптом, тунісом...
взагілі середньовіччям...
0

Михайло, "вбити Президента" - це літературний засіб привернути увагу до проблеми відсутності у народу, як джерела влади, відізвати свого обранця, а не заклик до вбивства. Боже спаси, нехай живе і нехай Господь дасть йому довгих і щасливих років життя.
Погано те, що ви, як представник Фронту змін та і власне ваш Фронт не піднімають це питання. А саме: доповнити п. 5 за яким повноваження Президента можуть припинятися в результаті Всеукраїнського референдуму. Поки ви сидите жуєте шмарклі, народжуються та виховуються фанатично настроєні люди, що підуть на радикальні заходи. Ось про це мова.
-1

А де це воно є - влада народу? І як це можна пояснити що народ властвує над народом?
Краще напишіть заяву Ахметову і все стане на свої місця.
Ви думаєте Віктор Федорович дурень? В нього такі університети Всесоюзної кочегарки, що видно столичні професори, академіки заздрять йому на чолі з Володимиром Литвином та Дмитром Табачником. Навіть Леонід Кучма заздрить, який вчився пять років на Президента України будучи Президентом України.
Четвертий варіант найбільш вірогідний (стінгер у кущах проти гелікоптеру). Решта варіантів може розглядатися тільки, як наслідок невдалого четвертого.
гм... а другий варіант є цікавим...
+2

Це відьму треба знайти та щоб вона його зурочила. Богословська могла б підійти.
+1

не одну. за нього у всіх церквах моляться. треба знайти щось таке, що буде сильнішим за молитви всіх Церков.
а якщо Януковичу і судилося бути вбитим, то скоріше за все вінком якимось чи ЛЕП на нього впаде - то буде виключно воля Бога :))
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі