Блоги → Перегляд

Секрет біг-бордів Яценюка - розгадано

Четвер, 03:50, 03.09.09

Рейтинг
32 2
Переглядів
1178

0
0
У цій статті згадуються

Важко знайти людину, яка б не прокоментувала неадекватність біг-бордів Яценюка. Уявити собі, що хтось викидає на такий "брєд" мільйони складно у страшному сні. Зрештою, чи міг би Яценюк з такими рішеннями так далеко залізти по-життю? Іноді складається враження, що консультанти мають над ним владу більшу, ніж його розум.

Втім, всюди має бути якась логіка. І хоча у випадку з біг-бордами Сєнія, цю логіку складно побачити, це ще не означає, що її там не має.

Тож логіка цих біг-бордів наступна: спочатку темно-зелені кольори і напис Врятувати країну. Сам Сєній сказав, що це символ, що в країні все погано. Далі темно-зелені кольори починають відступати під яскравими червоним, синім, жовтим і написи боєздатна армія та інше. А далі просто червоні, сині, та жовті кольори і напис Сєня - світле майбутнє.

Всьо банально! Звичайно, цей хід кампанії міг переконати Яценюка кинути в це гроші. Але його консультанти, ще ті кидали, не заміряли суспільну реакцію. І вийшло так, що запропоновані біг-борди зовсім не відповідали суспільним очікуванням. Люди отримали оксюморон "камуфляжний інтелегент", що рівноцінно "озброєнний пацифіст", "збочений священник" та інші поєднання, які викликають в людей нерозуміння.

В підсумку, всі обговорюють те, як і хто надурив Яценюка, що в нього за дурна реклама, а не то, чому його варто підтримати.

Вибач Кролік, все як у бізнесі  - неправильна стратегія веде до банкрутства.

 

 

Коментарі

может мы чего то не понимаем)может нас в конце ждет сюрприз)
+6
Как бы то ни было, а эффект от бигморд Яценюка в сотни раз выше, чем от тупого размещения скучных ничего не значащих плакатов Яныка, Литвина, Руха и прочих поклонников УГ в креативе. На сегодняшний день круче по наружке стоит только Юля - ВОНА ПРАЦЮЄ. Остальные - тупой и бессмысленный слив денег. Полосатые бигморды Яценюка - просто провокация, так же как его агрессия в Твиттер и ЖЖ. Это вирусная стратегия, Вы, Виктор, размещая этот пост бесплатно работаете на Яценюка. Я, комментируя - тоже.
Невідомий користувач   04:58
0

кльово. тепер знатиму, що завал прожекту тра по-науковому називать "вірсусна стратегія". і звучить же, йоу!
0

Доєднуюся до Сержа.
0

доєднуюсь до askold-a
Невідомий користувач 05:00
+3
Поплутались "двоє із ларца" - потрібно біло зламати бігморди і кольорово накреативити на сайті і в ЖЖ. Хоч Кролєг і мультяжний, але не з тої казочки.
+1
Може в мене завищена думка про А.П. Яценюка, але я думаю його плакати найкращі.
1) Яскраві кольори в поєднанні з темними. Не можна не помітити таких плакатів. Його обговорюють.
2) Кожен у його плакатах кожний бачить те, що хоче бачити. Для одних це позорище. Для других створення образу сильного політика, сильної влади. Треті, четверті бачать ще щось.
В результаті Яценюк відібрав левову частку виборців Тимошенко та Ющенка.
0
Але й Тимошенко треба віддати дань, не розгубилася... Просто і ясно. Вона працює :)
Реклама має не тільки привертати увагу, а ще й доводити до цільової групи певні месіджи. Політик, над яким посміхається вся країна не від кого ніяких голосів не відбере, лише власні втратить. Хіба що він буде експлотувати імідж клоуна (на кшалт Жириновського), але це також потребує довготривалої і професійної роботи іміджмейкерів
http://www.antikrizis.in.ua/wp-content/uploads/2009/09/by-default-1.jpg
Все зависит от сценария. Судить по первому акту сложно. Если сценарий прописан грамотно, то срабртает любой бред. Вот сейчас, по идее, должна произойти смена мессиджа, там и посмотрим.
+1

УЖе змінив на "врятуємо село", також змінив колір з брудно зеленого до трохи яскравішого...
Mr. A 13:09
+3
После ребрендинга ЮМС на МТС аналитики подсчитали что в среднем разговоры стали длиннее на несколько секунд.
-ТЫ видел эти "яйца"
-ага, бредятина)

Так вот смысл-то в том, что каздый знает какие у Арсения билборды, так и ещё что на них дословно написано)
Невідомий користувач   17:01
0

аналитики ЮМС могут чо угодно посчитать. а Кучмостар в то время стал лидером по абонентам.
Коммерческая реклама отличается от политической. Если в результате коммерческой может быть мотивация: "о, я видел смешную, тупую рекламу, она мне запомнилась, надо купить продукт", то в результате политической сложно представить "это смешной, тупой кандидат, он мне запомнился, я за него проголосую".
Проте що кольори будують ясніти , казав ще на початку появи бігбордів.
Це давно відома всім річ.
Сформированный Яценюку образ «милитари» и «нового борца» больше бы подошел Гриценко, но никак не интеллигенту в очках. А лозунг дополнить: спасти страну от политиков.
+1

А этот имидж и предназначался на "вынос" Гриценко и подминания имиджа "силовиков". И на очках сыграли, на сидящем в костях старшего поколения уважения к человеку в пенсне:)
0

Гриценко не конкурент Яценюку - осноний конткурент ЮВТ і Ющенко....
+1

Конкуренты все. Потому содрать долю процентика ни с кого не вредно. Помимо всего, политтехнологи постепенно дотумкали до конкуренции сценариев, а не галимого зомбирования, и это уже начинает становиться интересным.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі