Блоги → Перегляд

Соціальні мережі, як засіб політичного впливу

Четвер, 18:24, 24.09.09

Рейтинг
2 0
Переглядів
3542

0
0

Ще задовго до старту офіційної передвиборчої кампанії ми маємо можливість спостерігати за "нашими улюбленими", "працьовитими" "боєздатними" та "сильними" зі шпальт газет, радіоприймачів та білл-бордів.

І, впевнений, що майже кожному з нас спадало на думку, скільки у це все вкладається грошей. На жаль, так склалося, що, на відміну від самого політика, для його піарників і промоутерів не єсамоціллю перемога роботодавця на виборах, а, в першу чергу, власний матеріальний стан.

І нічого принципово нового, окрім гасел та візуалізації, вигадати не можуть. І так само, як і скрізь, принципи відкатів та розкрадання передвиборчих бюджетів стоять на першому місці.

І чомусь, мені навіть дуже це цікаво, жоден політик та його "продюсери" не звертають увагу на те, що зараз надпотужним інструментом для агітації є соціальні мережі.

В Україні, на жаль, повноцінних соціальних мереж немає. Є несміливі спроби клонувати соціальні мережі інших країн, але основна маса українців користується ресурсами "старшого брата". Це викликано, в першу чергу, тим, що російські розробники дещо випередили прихід на ринок західних ресурсів, а українські, по перше, створили їх пост-фактум, тобто, коли більшість вже користувалась російськими, по-друге поставили собі за мету не розвиток і оригінальнісь українських ресурсів, а заробіток коштів.

А, як показує практика та досвід - якщо ресурс створено не з якоюсь ідейною метою, а з метою заробітку - користувач знаходитись там не буде, хоч які "калачі" йому пропонувати.

Щодо реклами (політичної) в соціальних мережах, є досить цікаві приклади: скажімо, мав місце випадок, коли австралійський політик Кевін Радд у 2007 році використовував такі соціальні мережі як Facebook, MySpace, YouTube та інші для побудови своєї рекламної кампанії і досяг значних успіхів. Хоч вибори і не виграв, але був близький до того.

Це вже говорить про те, що соціальні мережі не просто модна розвага, а потужний рекламний інструмент.

Спробую проаналізувати переваги:

- детальний звіт про кількість переглядів та кількість переходів за рекламою. Як наслідок - оцінка візуальної ефективності та детальнний розрахунок бюджету;

- соціальний фактор. Відсутність непрямої думки третіх осіб. Користувач перед монітором знаходиться, частіше за все сам і коментарі інших членів родини при перегляді телевізору, або "бабусь" при перегляді борду відсутня

- можливість звернутися до цільової аудиторії. Тобто, шахтарі можуть бачити рекламу про "престижність праці", військовослужбовці про "боєздатну армію", студенти про "надстипендії". В цьому перевага соціальних мереж над усіми іншими носіями реклами.

- довіра користувача. Більшість користувачів довіряють лише контенту, що є в соціальних мережах, а при переході на інші ресурси їх попереджають про можливу небезпеку таких.

- вірусне росповсюдження. Якщо створити, наприклад, групу на підтримку того чи іншого кандидата, то в разі долучення до неї користувача, інші бачитимуть це в стрічках активності та в переліку груп.

Звичайно, найбільші мережі, на які слід звернути увагу політикам, це "Однокласники" та "В контакті". У перших - більш старша та свідома аудиторія, в той час як "В контакті" - більше можливості для рекламних продуктів.

Отже, шановні технологи, час помітити те, що ви бачите кожен день і не звертаєте уваги.

Коментарі

Полная функция управления в процессе управления осуществляется бесструктурным способом (управления) и структурным способом.
При структурном способе управления информация передаётся адресно по вполне определённым элементам структуры, сложившейся (или целесообразно сформированной) ещё до начала процесса управления.
При бесструктурном способе управления таких, заранее сложившихся, структур нет. Происходит безадресное циркулярное распространение информации в среде, способной к порождению структур из себя при установлении информационно-алгоритмических взаимосвязей между слагающими среду элементами. Структуры складываются и распадаются в среде в процессе бесструктурного управления, а управляемыми и контрольными параметрами являются вероятностные и статистические характеристики массовых явлений в управляемой среде: т.е. средние значения параметров, их средние квадратичные отклонения, плотности распределения вероятности каких-то событий, корреляционные функции и прочие объекты раздела математики, именуемого теория вероятностей и математическая статистика.
Структурное управление в жизни выкристаллизовывается из бесструктурного.
Объективной основой бесструктурного управления являются объективные вероятностные предопределённости и статистические модели, их описывающие (а также и прямые субъективные оценки объективных вероятностных предопределённостей, получаемые вне формализма процедур алгоритмических статистических моделей: человек к этому объективно способен), упорядочивающие массовые явления в статистическом смысле, позволяющие отличать одно множество от другого (или одно и то же множество, но в разные этапы его существования) на основе их статистических описаний; а во многих случаях выявить и причины, вызвавшие отличие статистик.
Достаточно общая теория управления.
"...І чомусь, мені навіть дуже це цікаво, жоден політик та його "продюсери" не звертають увагу на те, що зараз надпотужним інструментом для агітації є соціальні мережі..."
Справа в тому, що соціальні мережі є інструментом для справжніх політиків, а не наших "гандурасів". Якщо вони тут з'являться, їх зразу ж тут "піднімуть на вила". Одна вже спробувала...
Успіхів!
Цікаве буде дослідження. Не забудьте результати викласти!
На цих виборах інтернет ще не є настільки ефективний от на наступних це вже дійсно буде окреме поле для роботи...Але технологам варто процитувати Клаузевіца "Хто перший прийшов на плацдарм той його і зайняв, той і встановлює правила війни, той і керує війною"...
0

Доречі краще створити свою соцілаьну мережу ніж рекламуватись черерз кконтакти, але це ця мережа буде вже мати інші завдання ніж просто реклама!
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі