Блоги → Перегляд

На яких засадах можна виправити успішну та ефективну державність України

Неділя, 00:09, 08.07.12

Рейтинг
4 0
Переглядів
1868

0
0

Ситемологічна модель дежавності дає можливість конструктивно перейти до реформування влади з оптимізацією перехідного періоду. Алгоритм Системно- Організаційної Діяльності - СОД, дає прозору технологію аудиту, проективного конструювання та проективного управління у всіх сферах життя. Домінуюча модель рефлексивного (ручного) управління, та навіть по подобі - метод експертних систем вже є застарілі, бо то підтведжують кризові процеси та визнання проблем поточного життя. Дуже багато проблем пов`язані з відсутністю єдиної школи управління, ідеологічний дальтонізм та  різнобій у приоритетах та світоглядності і соціальних переверзій. Проект конституції на основі алгоритму СОД розділяє стратегічний - конституційний, та тактичний (законодавчий) рівень правового регулювання та виконавчий рівень інших гілок влади. Саме сумісництво тактичного та стратегічного рівнів у одному органі є значною вадою державного устрою керівництва. 
Чому не оптимізується державне будівництво, а реформи носять декларативно декоративний рівень та навіть інколи деструктивний характер. тому є декідька причин.

1. Непрофесійність кадрів та обраних посадовців.
2. Свідоме паразитичне, споживче ставлення до обов`язків.
3. Деструктивна рефлексія найманця задіяного в схемах агентів впливу (корумпованість).
4. Рейдерске захоплення влади домінуючою паразитичною стратою (переважно представники та лоббі паразитуючих псевдоєліт).

Характерно для останньої групи знаходження на посадах осіб з конфліктом інтересів, котрі використовують повноваження переважно задля свого, чи пов`язаного з ними  бізнесу. Зараз в управліні на фоні багатьох випадкових і не професійних людей (диплом не є гарантією професіоналізму, як знання, звання та попередня кар`єра. Є таке поняття для посадовців - професійна невідповідність (недостатня компетенція). Партії клубного типу не здатні вести професійну підготовку та кадровий аудит. Тож кадрова політика за політичними чи сімейними уподобаннчями приналежність до правлячої страти чи угрупування. Психологія особистості теж є обмеженням, за професійно значущих якостей.
Англійський політик та медик за освітою, проблемність особистості у владі показує для відомих світу політиків психологічний феномен - хворобу владарів "хюбрис".

Таким чином користуючись народною мудрістю, керувати тим що тобі підвласно і пристосовуватись до природи некерованого, це єдиний хлях побудови гармонійного суспільства. Деформації в політиці (управлінні) проявляються на два покоління. Тож зараз перекоси виховання , освіти, соціальних програм вхе детермінують (обмежують) прогрес в майбутньому.

Найбільшою недезпекою є відсутність у стратегічному рівні управління  стратегів. Можна людину назвати стратегом, та людей такого рівня у суспільстві замало, а у владі ще менше.

Стратег, це завжди людина пассіонарного типу з мисленням глобаліста і моральністю громадянина світу. Ці люди самі не рвуться до влади і мають імунітет до хюбрису. Це ідеал скажуть більшість. Але то правда, як би ви не усвідомлювали на такому контрасті свою особистість. До місця пригадати байку "Лисиця та виноград."

Є принципова різниця між підприємством та корпорацією, як диктатура виробництва та координація групи підприємств. Коли виробничник потрапляє у владу, саме таке протирічча є вадою.
 Тож треба це особливо враховувати в кадровій політиці та державному будівництві та реформах управління. Сума повноважень не додає таланту керівнику, а лише призводить до більш масштабних наслідків, - негативних чи позитивних, в залежності від рівня компетенції.

Для успіху в державному будівництві неває простих заходів. Усі вони ємні та довгострокові, хоч починати потрібно було давно, чи хочаб зразу в поточному часі.

Безумовно на то треба стратеги в управлінні проектом та ядро групи діячів з конструктивних однодумців.

 

Коментарі

++++++ Хороша стаття. Констуктивна! На жаль при Владі більшість професіоналів "проферансу" ніж державоутворення. І цей факт , як ракова пухлина ,розростається "метостазами" по всій Україні...
"Ще не вм ерла Україна"-це вже не гімн на краще, це як за упокой ДЕРЖАВНОСТІ і її економічної могутності.
Все колись починается з усвідомлення. Наше коло спілкування відображує змістовність нашого життя. Тож ми таки впливаємо. Треба простоформувати світ в межах своїх можливостей, але з активним підходом громадянина а не споживаяа. Про гімн. На його музику треба співати сучасних пісень на актуальні теми.
Час збирати Чорну раду - народну пораду,
Щоб не мали нас за бидло, та за безпорадних.
Нам не треба владних дурнів, придурків багатих,
Що нас дурять як приблудних в своїй рідній хаті.
Треба нам побудуватись самим, без проРаба.
Бо з попами, політично з люду творять Раба.
Та чи здатні ми миритись з викликами долі,
Щоб позбутися нам браття злодіїв й неволі.
Щоб ми кращих обирали без сумніву, радо,
Щоб не мали ми чекати чергової зРади.
Та майбутне будувати, дбати про свободу,
Щоб усим народом в згоді писали угоду.
Та угода між собою та на все майбутнє,
Щоб ми всі могли читати про те слово путнє.
Тож ми маємо рідненькі щиро спілкуватись,
Так не треба нам слів правди відвертих боятись.
Бо то правда, недомовки шкодять любій справі,
То ж нам треба то писати у народнім праві.
Тож ми щиро явим справу а не марнотратство,
Так збираймося до купи - в українське братство.
Характерно для останньої групи знаходження на посадах осіб з конфліктом інтересів, котрі використовують повноваження переважно задля свого, чи пов`язаного з ними бізнесу.

По-моєму, вади самої системи приводять до того, що рано чи пізно на посади заповзають такі особи. Зрештою, це ж характерно не тільки для влади.
Якось тут постили статтю про ситуацію із виробництвом молока, коли посредники, виходячи із вузькоегоїстичних інтересів, відправили виробника у нокаут шляхом маніпуляції з цінами. У даному прикладі недостатньо замінити "поганого" посередника на "хорошого", тут потрібна система розподілу, яка принципово не дозволить віджучувати більше, ніж потрібно для підтримки функції комунікатора між виробником і споживачем.
0

Саме про вади системи розподілу функцій та контрольованої відповідальності і йде мова. А виробники молока крооперуючиль можуть мати перевагу перед монополістами-посередниками.
На яких засадах можна виправити успішну та ефективну державність України ? Уверен - тольуо на уличе с вилами и факелами
На яких засадах можна виправити успішну та ефективну державність України ? Уверен - только на улице с вилами и факелами
0

Некерована агресія руйнівна. Вила та факели поступаються свідомому руху соратників та однодумців
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі