Блоги → Перегляд

Українська мова має стати міжнародною

Середа, 00:23, 11.07.12

Рейтинг
27 0
Переглядів
2908

0
0

Статус державної в Україні - це дуже мало. Можна роздавати усім бажаючим. У глобальному світі - це ніщо.

Насправді ми маємо прийняти усі рішення, необхідні для поширення української мови за межами України.

Як це зробити? Нічого надскладного: треба розвивати науку, й пропонувати безкоштовне навчання усім, хто знає українську мову. Розвивати міжнародне бізнес-партнерство - й провадити україномовне діловодство. Заснувати міжнародну міждержавну організацію "Україна-Світ" з єдиною робочою мовою - українською. Врешті решт - творити культурні шедеври, які слухатимуть у оригіналі, для чого вчитимуть українську мову.

Нічого надскладного - якщо зростати інтелектом та культурою. Й найголовніше - без цього зростання можна не перейматись статусом української мови на будь-якому рівні. У такому випадку вона гарантовано увійде до числа зникаючих мов вже років через 50.

Маємо національний вибір між глобальним розвитком й регіональною деградацією. Зациклитись на державі вже просто не вийде - часи не ті.

Треба вирішувати зараз. Або є розумні українці - тоді можлива раціональна революція, без непотрібних жертв та руйнацій. Або - іншого варіанту бути не повинно. Тільки революція - ніяких "конструктивно-деструктивних опозицій"!

Коментарі

Залишилась дрібниця. Розвивати науку без фінансування. І організувати беззатратне безкоштовне навчання.
-1

Як це зробити? Нічого надскладного: треба розвивати науку, й пропонувати безкоштовне навчання усім, хто знає українську мову(с)
=============
Перед тим, як науку розвивати, її слід як мінімум реанімувати хоча б до рівня ХІХ століття..
Автор блогу вірує у "великий вибух" та іншу маячню. Отже спочатку слід якось вибити ці омани-ілюзії з його голови і це вже буде хороший початок реального розвитку.
+4

У кінці вказано одну просту умову розвитку - раціональна революція.

Або узгодити з Вашими оманами, так Юрій?)
0

Омнів слід позбуватись, чого і Вам бажаю.
Це і буде справжньою революцією..
+3

"Якось вибити" - це ж як?
+3

Пане Сергію. Ось Вам конкретика -
Оголосив продовження конкурсу (приз - 10 000 доларів США) по віднайденню доказів ДЗ ("другого закону" термодинаміки).
Цей конкурс триває 150 років і за цей час не віднайдено ЖОДНОГО свідчення існування ДЗ, не що його доказу..
Що нам треба робити з цим "законом"? Далі пхати в кожен підручник з фізики?
+2

І все ж таки - що означає "якось вбити"?
Ваш любий Блокер у останньому пості наголосив, що є певна кількість людей, які не в змозі зрозуміти деякі тонкощі наук. А їсти хочеться всім. І тим, хто "пхає" - також.
-4

Оно-то все правильно, Тока ж науку за 21 год всю угробили, заводы на металлолом порезали. Почти все грамотные из Файной сбежали и нацюцюрники оставшиеся воду мутят. Маниловские прожекты.
+4

----Оно-то все правильно, Тока ж науку за 21 год всю угробили, заводы на металлолом порезали. ----
покоління тих, кому за 45. колишні громадяни СРСР між іншим, ті, хто "попиляв-порізав",ваші ж однолітки.
----Почти все грамотные из Файной сбежали и нацюцюрники оставшиеся воду мутят. -----
от накінець визнали себе нацюцюрником :)
+2

Якщо розвивати Інтелектуальну економіку (економіка від організованого споживача на інтернет технологіях) то вже через 2 роки можем стати пілотним проектом для світу по стійкому, бекрзовому розвитку. А через років 5 весь світ буде шикуватись в чергу за українськими словниками.
Але коли будемо займатись собачими бійками між націоналістами і комуняками і москалями то олігархи будуть з нас сміятись і жрать ікру.
0

Сергій Вірченко 12:52
І все ж таки - що означає "якось вбити"?
Ваш любий Блокер у останньому пості наголосив, що є певна кількість людей, які не в змозі зрозуміти деякі тонкощі наук. А їсти хочеться всім. І тим, хто "пхає" - також.
=============
Правду перемагають неправдою і неправду перемагають правдою. Шукайте, пишіть, говоріть правду - ось і все.
+2

Надіятись на допомогу українській науці й культурі при антиукраїнській владі - невдячна справа. Навпаки, треба вносити свій вклад у розвиток України всупереч усім "покращенням"
+1

а іншого виходу у нас і не залишилось..
Для начала нужно перевести редкие книги и классику,
+2

Але хто ці книги друкуватиме?
Малкович?
Об Лом   09:01
+4

Андрій Перістол 01:15 - Кто их будет читать?
-5

+7

Й оцифрувати усю українську літературу.
+2

Слід дивитись не лише в минуле. У нас є сучасне і, надіюсь, майбутнє.
Допомагати нашим талановитим сучасникам - ось це дійсно актуально.
Martin Wolf   10:02
0

===Й оцифрувати усю українську літературу.===
А кто вам мешает? Сканеры у нас в свободной продаже.
Или вы так - в качестве идеи, но сами не станете такую низкоквалифицированную работу делать?
+1

Всі гроші пішли на розвиток "русской культури". на українську не лишилось
0

Так, Москва завжди застосовувала весь добутий в колоніях ясак і ясир для власних потреб.
Отже вкраденими у нас грошима і зрусифікованими хохлами вона буде мостити собі дорогу на Захід..
Предлагаю организовать на мове международный шахматный турнир, на который приедут все известные гросмейстеры, которые предварительно выучат мову.
Общение на турнире исключительно на мове.

Мова станет медународным шахматным языком, а через время и просто медународным.

ООН внесёт её в реестр мировых языков под счастливым номером 7.
Столицей игр выберем г. Сумы, который переименуем в Ньюсумы.
+6

Рос'яз став в руках Кремля потужною зброєю, що допомагає добувати ясир всюди де введено цей мовний однострій.
Отже задача №1 для українців - вберегти свою мову від нашестя напасті.
+10

Міжнародний чемпіонат з петросянії імені С. Дніпровця.
+6

Павлові +
+5

Нью-Васюки:))) А лучше Нью-Крыжополь)))
+2

П.Головаха +!
-4

Вера, а шо у вас в билиотеке???
Вже перевели на мову Кама-Сутру??))
-5

0

А ще з"явилася одна позиція: Мартин на цугундері, рухається туди-суди сам, легенько скавчить.
Martin Wolf   18:25
-2

Мечтай, Пэтушок, мечтай :)
+8

Взагалі, мова повинна бути засобом збереження культурної спадщини і розвиток культури...

Глибока думка. І аж ніяк не засобом комунікації.
+1

люди, которые за 20 лет не смогли снять ни одного высокобюджетного фильма о своей истории на родном языке будут нас учть как не ковыряца в носу??))
Да на одни бигборды и эфиры на ТВ Тягнибакс потратил больше, чем бюджет хорошего голивудского фильма))
Следом за ним идёт мегапатриёт всез времён и народов Юсченкосо своей дачкой в Карпатах и больницей будущего.
Затем косатая Григян-Телегина-Тимошенко, на трусы от луи витон потратившая больше фильма.
Ну и т.д. Список мегапатриётов можно продолжать долго. Замыкает его полковник Василь)))
+4

Замість писати дурню, розкажи про те, як ходить кінь щодо королеви (імперетриці) за умови проведення міжнародного шахового турніру в Січеславі.
+5

Москва без українського ясака і ясира здохне. Ось чому вони пхають тут усюди свій язик.
Сьогодні чекістам в Україні живеться краще ніж нарашці. Чєчєтов проговорився, що "іх в странє" вже 1400000. Це безпрецедентно!
-7

-7

-6

+6

Для прімітівних москов. Український пес не бреше. А гавкає. По ділу.
-9

+4

Martin Wolf 10:03
20 лет не сдыхает, а тут "сдохнет".
Бородач, спустись на землю. Это мы пока что без российского газа дохнем.
=============
В 1993 році, коли кремлівське корито звузилось, в Москві почалась "громадянська війна" між владодержцями що не поділили корита. Загинуло більше ста чоловік. Під "Білий дім" тоді пригнали танки і від одного пострілу панцерника будинок запалав. З будинку почали виходити і здаватись "думаки" які не поділили з феесбешніками кремлівське корито..

Потім поставки ясиру і ясаку з України, Кавказу і Середньої Азії відновились, збільшились і все затихло - "барьба за справєдлівасть" припинилась.

Вперше москаль (російський солдат) побачив природний газ в 1939 році, коли німецькі і російські соціалісти ділили між собою Європу. Це було в Прикарпатті. Після війни родовища Прикарпаття забезпечували газом Москву, Леніград, Прибалтику, Білорусь, країни "СЕВ" та Варшавського договору та капіталістичні країни: Францію, Німеччину, Австрію, Італію.

Сьогдні газ Прикарпаття (належить Фірташу) йде в Європу, але гроші бере Москва. В той самий час Москва дає західно-сибірський газ (+ шебелінський) в розпорядження Ахмєтова, найбільшого в Україні смотрящєго, який фінансує мало не всі антиукраїнські проекти в Україні.
+2

Олег Блогов 07:51
..."зростати інтелектом та культурою" дещо складніше ніж просто голосити під Українським домом.
=============
а уявляєте, як складно зрозстати інтелектом та культурою двом "українським" депутатам - Колісніченку і Кідалову? Марна справа..
Martin Wolf   15:59
-3

Юрочка, обратись к доктору. Не шучу. Ты психически нездоровый человек. Ты, наверное, когда ложишься спать, под кровать заглядываешь, чтобы проверить, нет ли там москалей.
Называется "паранойя". Говорят, что лечится.
Все правильно. Якщо хочеш поширити мову - подумай, які світоглядні цінності, інтелектуальні, культурні досягнення і технології ти можеш нею оформити на глобальному рівні.
Дивлячись на емоційні воплі усіх сторін поточного конфлікту, хочу поставити декілька питань:
1. Чи розуміють тріумфатори по російській, яка саме сила взяла російську на прапори, з якою метою, які цінності вона поширює, так би мовити, комплексно?
Яких дій потребуватиме зміна такого стану речей, якої ціни вимагатиме як зміна так і не зміна? Наскільки популярною буде ідеологія "Русского мира" після того, як суспільство цю ціну сплатить?
2. Чи розуміють налякані конкуренцією у мовному просторі українофони, що у самих мовах існують внутрішні переваги і проблеми? Так, безсумнівними перевагами української є милозвучність, простота (фонетичний правопис), семантична пов"язаність із досвідом попередніх поколінь, можливість бути зрозумілою носіям будь-якої іншої слов"янської мови.
3. Чи розуміють усі сторони конфлікту, що надати мові безумовних переваг як на Заході, так і на Сході може новий цивілізаційний проект, а тут не матимуть великого значення історичні досягення і поразки, так само як не мали вирішального значення блискучі досягнення мисливського палеолітичного племені на тлі діяльності неолітичного землероба?
+7

Катю. Багато людей в Україні просто дурні, і це надовго..
"Русскій-мір" це обман, дурь і злидні, а всяки дурень захищає від правди дурість свою.

Ще Павло Штепа звернув увагу своїх читачів на те, що всі північні країни багаті, а багаті країни є північними. Всі, але крім рашки. Рашка це 1/6 планети де панує вічна біда - обман-крадіж-нищення.

Рашка вводить свій язик в Україні "для удобства", тобто щоб легше було працювати її опричникам і для прискорення здобуття ясиру - "русскіх" яких можна ліпити з дурнів любої національності. "Русскіє" (не плутати з росіянами) це ті що втратили свою мову.

Українцям від захисту слід перейти до НАПАДУ і НАСТУПУ! Але чи зрозуміють це українці - от у чім питання.
Martin Wolf   09:17
-1

===Українцям від захисту слід перейти до НАПАДУ і НАСТУПУ!===

На кого наступать предлагаешь, Бородач? На своих же граждан?
Предлагаешь расстреливать по языковому признаку?
+4

Пане Юрію, як на мене, ми не можемо покладатися на висновки Штепи - хоча б тому, що він - не наш сучасник. Ми ж перебуваємо у теперішньому і діяти будемо, виходячи з теперішнього. Причому діяти бажано системно - от в організмі, у випадку, скажімо, опіку кожна група клітин "знає", що їй "робити". Значить, доведеться домовлятися. Але важко домовитися із кимось, хто апріорі вважає тебе дурнем.
+3

Патрони тратити затратно. Нагайками, шомполами, шпіцрутенами.
Martin Wolf   09:47
-4

Василь, у тебя нагайка не выросла ещё.
-5

+3

Martin Wolf 09:17
На кого наступать предлагаешь, Бородач? На своих же граждан?
Предлагаешь расстреливать по языковому признаку?
=============
Для чого розстрілювати? Можна просто оштрафувати, накласти податок, судити, позбавити майна, відправити на примусівку - слід бити ворога його ж зброєю.
+4

Мартине не тупи. Набої витрачати? На москаля??? Ніколи, саме патрони.
Ше пісню згадай "Лента за лентою патрони подавай". Чому патрони? Бо по москалю стріляється.
Martin Wolf   09:57
-3

Вот и вывод, Юрасик, что ты такой же, как "кляти энаквыдыськи вырадкы".
Методы ведь те же.
И "его же оружием" - не отмазка.


Таких как ты, надо вообще изолировать от общества, как социально опасных бешеных особей.
+2

Для цього достатньо просто рекламувати у світі конкурентноспроможні результати праці, які створені укрмовою та укрмовними людьми.
Проте ви краще вимрете, аніж похвалите ближнього за успішні результати ЙОГО ПРАЦІ. А самі нічого суспільнокорисного, для покращення життя населення, якраз і не хочете свідомо.
-5

Martin Wolf   10:04
-4

===Проте ви краще вимрете, аніж похвалите ближнього за успішні результати ЙОГО ПРАЦІ.===

Только вот "працю" этого ближнего укрмовного никто не считает ничем выдающимся, кроме самого автора.
БРАВО :)
+4

Ну, і для особливо розвинутих. В українській мові, на відміну від російської, одне і те ж поняття може позначатися рвжними словами, які називають синонімами.
патрон
Explanatory (Uk-Uk)

I -а, ч.

1) У Стародавньому Римі – багата, впливова особа, звичайно патрицій, що брала під своє заступництво вільних незаможних або неповноправних громадян.

2) Глава, хазяїн фірми або начальник підприємства і т. ін. || розм. Безпосередній начальник, керівник (стосовно до свого підлеглого).

3) перен. Чий-небудь заступник, захисник.

4) Святий, що вважається заступником людини, яка носить його ім'я, або заступником, захисником якого-небудь міста, общини.

II -а, ч.

1) З'єднані гільзою в одне ціле куля або дріб із пороховим зарядом і капсуль із запальником. || Те саме, що гільза 1). || перен. Про якусь трубку, схожу на гільзу.
+6

Martin Wolf 10:01
Не повіриш, в українській мові є більше 30 слів, які ти засвоїв торгуючись на базарі.
Martin Wolf   10:13
-4

Учебник новояза для василей.
Браво.
Это там же, где "милициянты" и "штрыкалкы"?
Martin Wolf   10:13
-4

Кстати, слово "тратити" там тоже есть?
+3

тратити
Explanatory (Uk-Uk)

трачу, тратиш, недок., перех.

1) перев. зі сл. марно, даремно. Витрачати, розтрачувати (гроші). || Використовувати, вживати (перев. марно) що-небудь для чогось, на щось.

2) Втрачати кого-, що-небудь, позбуватися когось або чогось. || Марно проводити (час, життя тощо). || Ронити, лити, проливати (сльози).
Martin Wolf   10:28
-3

От я и говорю. Новояз такой новояз :)
Если уже у нас суржиковые слова стали "мовой" - то и говорить не о чем.

Кстати, Василек. По твоей теории, наверное, и суржика-то не существует? Существует только "ридна мова" и "клята москальска"?
Кстати, вот тебе онлайн-переводчик.
http://pereklad.online.ua/russko-ukrainskiy/

Классический украинский. Нету там ни "патронив", ни "тратыты".
Учи, пока молодой.
+3

Катерина Гладкевич 09:24
Панно Катерино. Українець Павло Штепа - науковець. Закони науки вічні і всюдисущі як вічний і безкінечний Всествіт. Фізика, це світ вічних істин (казав український фізик Іван Пулюй).
Єдиним критерім Істини і її вічним доказом є Практика. А практика панування рос'язу у всіх країна і у всі часи була одна і та сама -він несе народам обман, крадіж і злидні - нічого іншого..
Добро залишається добром в теперіншьому, майбутньому і минулому. Тому нема "відносних істин" як і нема "двох правд" чи "другого начала термодинаміки". Правда завжди одна.

Що діяти слід системо, це погоджуюсь. Спочатку слід повернути правду в науку, виправити підручники, розпочати впроваджувати те, що вигідно людям, а не комерсантам, політикам і мілітаристам.

Не вважаю автора дурнем, навпаки - ще жевріє у мене надія на те, що він почне думати самостійно і позбудеться оман (кельвінізму, ейнштейнізму та інших маразмів).
-2

Учи, пока молодой.

И молодее василёв видали)))
+5

Martin Wolf 10:28
Оригінал - Дай солому - съест солому, Чай, чужая, не своя!
Переклад - Дай солому - з'їсть солому, Чай, чужа, не своя!

Смачного Мартине. Споживайте чай з соломою. Бон апетіт!
Martin Wolf   10:47
-4

Мда...
Ещё один организм без мозга.
Василек, я понимаю, что с электронными системами перевода людям, у которых свидомия мозга, обращаться трудно.
Но для дураков всё же напомню, что электронные системы контекст не переводят.
+6

Та я теж так думав. Поки не почув від одного товариша як ultima ratio:
"Кстати, вот тебе онлайн-переводчик.
http://pereklad.online.ua/russko-ukrainskiy/

Классический украинский. Нету там ни "патронив", ни "тратыты".
Учи, пока молодой."

Вір після того Мартинам.
+1

Дмитро Клець 10:01
Проте ви краще вимрете, аніж похвалите ближнього за успішні результати ЙОГО ПРАЦІ.
=============
То похваліть бодай раз Блокера
- слабо?
+4

Martin Wolf 09:57
ты такой же, как "кляти энаквыдыськи вырадкы".
Методы ведь те же.
=============
отже, сьогодні Ваші методи проти нас, українців, в Україні такі:
штрафи, податки, суди, конфіскація майна і примусівка?
Дякую що зізнались -
москаль, як забуде брехать, то й правду скаже..
+3

Сєрий з Мартіном багато втратили, їх би на справжнє українське весілля заперти, хоча б запорожцями... :)
Martin Wolf   14:05
-2

===отже, сьогодні Ваші методи проти нас, українців, в Україні такі:
штрафи, податки, суди, конфіскація майна і примусівка?===

Юрко-дурко.
"Ваши методы" - это чьи?
Ты вообще-то сейчас с украинцами разговариваешь, барашек...
Martin Wolf   15:29
0

===Сєрий з Мартіном багато втратили, їх би на справжнє українське весілля заперти, хоча б запорожцями... :) ===

Эт какое это "настоящее"?
Там, где в шатре жрут самогонку литрами, лабух из райцентра играет Сердючку на синтезаторе, потом все дружно гоцают (потому что "танцем" это никогда не назвать) под "Чоботки-чоботки з бугая", а в конце, ужравшись в полную свинину, поют что-то типа "Хоп-хоп, уси жлобы, а я нэ жлоб?".

Спасибо. Был один раз на такой "настоящей украинской свадьбе".
Больше желания нет.
Хотя бы по той причине, что я так и не научился есть из общей миски. Природная брезгливость требует отдельной тарелки.
+3

Точно, хлоп з минулого
Martin Wolf   15:52
-2

Очень далёкого, ага.
Начало 21-го века.
+2

Воно і видно, що не були. А таке - не таке?:
http://www.youtube.com/watch?v=w7eYsY-7mTU
Martin Wolf   16:47
-1

Фу ужас какой.
-1

Martin Wolf 14:05
Ты вообще-то сейчас с украинцами разговариваешь, барашек...
=============
Тамбовський вовк Вам "українець"!..
Martin Wolf   18:25
-1

"Он ещё и идиот" (с)
Martin Wolf 08:55
-1
Напомнило: "Пора нашему селу на международный уровень выходить".
Об Лом   09:10
+5

Конечно пора. Давно пора. Разве не очевидно, что эпоха национальных государств ушла в прошлое. Мир глобален.Границы стерты. Американцы - это общество, но не "народ", для которого характерны единые этнические черты, в том числе и единство языка, а тут - негры, латиносы, белые, азиаты всех мастей и в разном сочетании. То же и в Европе. "Единая Европа" или соединенные штаты Евросоюза - это уже вопрос повестки дня. Европа интегрирована и давно перешагнула границы национальных и этнических различий. Либо Украина интегрируется в цивилизацию, либо станет резервацией в которой аборигены говорят на особом языке.
Martin Wolf   09:16
-3

Отличная мысль.
Каким образом предлагаете "раздавить" таких конкурентов, как английский, китайский, испанский?
+3

Красиво сказано. Що цікаво, представники держави, назва якої дала назву язику, в упор не розуміють язик місцевих аборигенів. Русскіє, конкретно масквічі, ну ніяк не годні зрозуміти данєцкій новояз.
+6

А жарт, між іншим - доречний. Є у нас таке село - Майське. У ньому аеродром збудували, центральна усадьба компанії "Агро-Союз" схожа на космічний корабель у степах України. Керівники компанії - самі україномовні й від персоналу вимагають знання української мови, плюс у штаті 20 перкладачів з різних іноземних мов.
Компанія проводить міжнародні конференції з агротехнологій, а віднедавна цю базу облюбував собі Янукович для проведення міжрегіональних нарад, сцуко!
-2

представники держави, назва якої дала назву язику


_______________________

А где в мире видел выражение "российский язык" Такое в голову прийти могло тока бандерлогам(есть такая народность)))
Ещё до возникновения России в летописях есть земля русская ( с двумя с) а от неё и пошёл язык русский. Язык православных.
То шо он вытесняет язык руський-месных аборигенов, завоёваных Русью-то скажите спасибо князьям руським Олегу, Игорю и особенно Владимиру Крестителю))
Martin Wolf   09:46
-1

===Є у нас таке село - Майське. У ньому аеродром збудували, центральна усадьба компанії "Агро-Союз" схожа на космічний корабель у степах України. Керівники компанії - самі україномовні===


Опачки. Это вы не про то ли Майское, что в Днепропетровской области?
+4

Сєрий. Фофудья не тисне? Язик православних - канонічно, однако! Продовжуй! Оскільки поняття мови тут ні до чого - грецька мова і російська мають одно спільне слово _ Гундяєв - То ти маєш на увазі саме орган, що знаходиться в ротовій порожнині. Давай, віщай про його відмінності в тебе, що не дозволяють вимовити слово "паляниця"
-3

Эх друже мой Василь..
Как же несправедлива к тебе история((
Ну почему киевский князь Аскольд не прибыл в Новгород с дружиной из полян и древлян, не дал люлей месным аборигенам чуди и веси, а також словенам, не обложил их данью на веки вечные, не крестил их по Римскому обряду..Не принял латынь сакральным языком.
щас бы шпрехал ты на латыни и не смешил мировое сообщество штрыкалками и нацюцюрниками..
+4

Даремно ти так. Поєднання штрикалки і нацюцюрника може витворити і щось корисне. Нприклад появу через 9 місяців на світ Сергійка.
+2

Martin Wolf 09:16
Отличная мысль.
Каким образом предлагаете "раздавить" таких конкурентов, как английский, китайский, испанский?
=============
дивіться, щоб Вас самих не радзавілі..
Martin Wolf   10:39
-3

Юрец, кто давить-то будет? Ты?
Каждый Бородач смелый ровно до тех пор, пока сидит в уютененькой квартирке за монитором.
КОгда же начинаешь с человеком общаться в реале - он почему-то становится сразу добрым, белым и пушистым, как олимпийский мишка :)
Оказывается (внезапно!), что он ничего плохого не имел в виду. И что русскоязычных он очень уважает и что на "клятой москальской" мове говорит так, что аж гай шумит! :))))
+1

Василь Wasyl 09:49
Правильно вимовляти слово "паляниця" москалям заважає хронічна недорозвиненість їх голосового апарату, але поїдати українські паляниці їх апарат "всєгда готов!" ))
+2

Martin Wolf 08:55
Напомнило: "Пора нашему селу на международный уровень выходить".
=============
Що ж Ви живете в Україні, яку Ви вважаєте "селом"? Їдьте в "сталіцу" (в Москву)..
Martin Wolf   14:07
-2

Нет, дорогуша. Я живу в Киеве.
Который до 1991 года был прекрасным тихим городом, который тонул в тени деревьев.
А потом пришли незалэжни хазяйчики и стали на месте памятников архитектуры ставить бизнес-центры из стекла и бетона.
Раньше утром можно было пройти по городу и не увидеть ни одного человека. Сейчас - ни продохнуть, ни протиснуться.
Потому что все "у сталыцю" из своих сёл и городов рванули.
Broon NG   15:01
+3

Martin Wolf 14:07 0
*у сталыцю" из своих сёл и городов рванули.

класіческій савковьій маразм тіпа "панаєхалі"
Martin Wolf   15:19
-2

Хмм...
Маразм?
Дядя!
В Киеве официально проживает 2,9 миллиона.
По факту - около 6 миллионов.
Это разве не "понаехали"????
Больше половины - приезжие!
Инфраструктура города рассчитана примерно на 3 миллиона жителей.
А используют её 6 миллионов.

И чего им в своих сёлах не сидится...
+2

Ну так, про те саме Майське. А Ви там були?
Martin Wolf   17:37
0

Ещё бы.
Аэродром хорошо знаю.
Знаете их сайт, кстати?
http://avia-soyuz.com.ua/

ИЧСХ, украинского языка на сайте нету :)
Отакая от "свидомость" :)
Martin Wolf   17:40
+1

Кстати, и ваш "украиномовный" АГРОСОЮЗ тоже на сайте украинский язык дружно игнорит.
http://www.agrosoyuz.ua/

Весело, правда?
+1

Що ж - Вам сайти роздивлятись, а мені з керівництвом спілкуватись. При нагоді запитаю - що за неподобство таке:)))
Martin Wolf   17:54
+1

Спросите, спросите :)
Узнайте, как это так - английский (!) вариант есть, а украинского - нет :)
Несвидомо как-то :)
Кстати, ещё советую приехать на аэродром в день прыжков и послушать, на каком языке там люди говорят :)
+1

Бачу радість я Вам подарував велику:)))

Спробую її примножити:

http://agro-soyuz-corp.bg.ua/

Так, Ви праві. Бізнес-гід - видання україномовне, вони їх самі могли внести українською мовою.

А ось тут вже щось недогледіли:

http://yellow.com.ua/company.aspx?c=18850

Видання - російськомовне, а текст - українською мовою. Не інакше - свідоміти за півгодини зварганили, побачивши невідповідність мої слів та реальності!

Й головне - ніде немає російськомовного варіанту у бізнес-каталогах. Прямо ребус якийсь - там є, а там - немає.
+2

Усе, знайшов:

Опис компанії россійскою мовою:
Корпорация "Агро-Союз"
Адрес: ул. Нижнеднепровская, 1, пгт Юбилейный, Днепропетровский р-н, Днепропетровская обл., 52005, Украина


Знайдете через Гуглю, порадуітіся.
Martin Wolf   18:19
+1

Не понимаю, к чему вы приплели сюда какие-то справочники. я вам привёл официальный сайт ОРГАНИЗАЦИИ.
А в справочниках информацию размещают не они, а другие люди.
+2

Ну як не розумієте - то що з Вами робити? Й КМЗ мабуть такі самі свідоміти розвалили - а українську версію для конспірації приховали!
Martin Wolf   19:39
+1

Свидомиты-не свидомиты, но в общем и целом - да, их вина.
Павло, где обещанное народу "богатство"?
В 1991 такие ведь визжали - "Шоб буть багатымы - трэба буты нэзалэжнымы!".
20 лет прошло.
Нэзалэжнисть есть, а про богатство - как-то "само забылось"?
Развал всего происходит!
Ж-О-П-А.
Разве это так незаметно?
+3

Martin Wolf, в Росії краще?
+2

Мартін, правильно мислю розвиваєте. Мало незалежності - мало "багацтва", багато незалежності - багато "багацтва" (упс, тавтологія)))
0

"незалежність" від чого? Від Кремля?
Не смішіть..
Martin Wolf   18:24
0

Нет, не лучше. Но мне глубоко плевать, как там в России, Китае, США, Нигерии. Мне важно- как У МЕНЯ дома, а не как у соседа.

И если человек - алкаш и мудак, то в этом виноват он САМ, а не его сосед.
Хотя у алкашей, как и у нацюков, всегда все виноваты, но не они.
Martin Wolf   18:24
0

Павло, вот "нэзалэжности" этой у нас хоть залейся. Только вот почему-то она есть, а денег нет.
Путен украл, правда, Бородач?
0

Путін би давно вже здох без українських яничарів і корупційної данини яку ті збирають в Україні для Кремля..
Або є розумні українці - тоді можлива раціональна революція, без непотрібних жертв та руйнацій. Тільки революція - ніяких "конструктивно-деструктивних опозицій(с)
=============
А Ви самі вже позбулись кельвінізму-енштейнізму, ні?
Тоді марні мої сподівання..
+2

Так те саме відкриття п'ятого виміру остаточно підвело риску під Ейнштейнівськими сингулярностями.
+1

Павле. Добробут прямопропорційний кількості енергії яка використовується. Сонячна енергія на порядки більша від геотермальної. Детандерний теплонасос БАГАТОРАЗОВО може застосовувати сонячну енергію якої на Землі в 100000 раз більше ніж ми можемо використати. Які пробеми?
Перестаньтесь барахтатись в корпускулярному болоті! З нього покищо ніхто з вчених ще вилазив - справжня трясовина для інтелекту..
+1

Ніяких проблем. Де такий насос працює?
0

В тому то й проблема, що як тільки десь він з'явиться - відразу починаються проблеми..
Читав нещодавно в і-неті про ізраїльтянина який вирішив побудувати малесеньку ендо-електростанію на воді Мертвого моря. Для детандерного теплонасосу це море - енергетичний клондайк! (Хоча №1 в Східній Півкулі - Перська затока..)
Так от. Заборонили йому будувати в морі. Він тоді побудував басейн і почав черпати з нього енергію. Отримав 74 кВт електроенергії. Добре? Ні! Винахідник відразу отримав "пропозиції від яких неможливо відмовитись" і десь пропав..

Можу розповісти про будову цього теплового насосу який є найвищою генерацією теплових машин і здатний працювати на найбільшій "топці" в Сонячній системі - Сонці. Це чудо яке змінить світ!
"творити культурні шедеври"
Да у нас в Нью-Васюках это проще простого. Чего так мелко берете, сделаем украинский языком межгалактического общения! :)))
+4

Письмо отца Федора, писанное им в Харькове, на вокзале, своей жене, в уездный город N

Голубушка моя, Маргарита Александровна!

Весьма пред тобою виноват. Бросил тебя, бедную, одну в такое время.
0

Згадався один мультик для дорослих, часів СССР. Там говорилось про жіночу долю, чоловічу "любов" і баняк як символ кухні і сімейних буднів.

Спочатку показували древні часи, як чоловік просить у жінки руку (на якійсь незрозумілій мові), вона "пливе", погоджується, одружується він на тій жінці і.. дає їй баняк. Починаються у жінки сумні будні..
Далі ще кілька аналогічних сюжетів але відбуваються вони в різні часи і звучать різні мови: арабська, французька, англійська.. Об'єднує всі частини мультика одна і та ситуація - спочатку романси і компліменти, а потім знову той клятий баняк..
Останній сюжет. Космос. Космічний корабель. І ось комонавт звертається до жінки РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ! Правда результат був той самий - баняк..
Для початку серйозного зацікавлення укрмовою достатньо лише опублікувати хоч в англомовних ЗМІ 4-5 моїх коротких текстів.
Але ви від заздрості до укрноваторів про подібне і слухати не хочете. Не кажу вже про хоч найменше сприяння.
Тому так і казки одне одному розказуєте.
Martin Wolf   09:56
+1

===достатньо лише опублікувати хоч в англомовних ЗМІ 4-5 моїх коротких текстів.===

Отличный рецепт, как выставить Украину на посмешище :)

Клец, корона не жмёт, не?
Может, всё же нейролептики попробовать?
+1

Дмитро Клець 09:53
достатньо лише опублікувати хоч в англомовних ЗМІ 4-5 моїх коротких текстів.
=============
Знайомі опублікували в якомусь англомовному журналі про винайдення і ВИГОТОВЛЕННЯ мною екологічно-стерильного плазменного двигуна. І що? Віз і нині там..
Пізніше виявилось, що виробникам вигідні лише неекономні двигуни а корисні двигуни - невигідні..
Martin Wolf   16:01
0

Ещё один непризнанный гений, придумавший вечный двигатель?
В палату к Клецу и Наполеону.
Андрей Береславский 09:10
Европа интегрирована и давно перешагнула границы национальных и этнических различий. Либо Украина интегрируется в цивилизацию, либо станет резервацией в которой аборигены говорят на особом языке.
=============
Насправді є не 2 а 3 можливості:
1) Україна інтегрується в Європу.
2) Україна стає російською губернією з збереженням мови.
3) Україна стає російською губерніює без своєї мови.
Сьогодні маємо третій варіант.
Martin Wolf   10:44
-2

Читаешь тебя, Юрец, и понимаешь, что организм без мозга способен не только жить, а ещё и писать.

Европа, Юрок, даже в страшном сне не видит, чтобы взять Украину в Евросоюз. Зачем им нужны толпы безграмотных рагулей у себя в странах?
У них эту функцию и без того успешно выполняют арабы и турки.

Вот ты бы стал делать бизнес с партнером, который ни копейки вкладывать не будет, а будет только разворовывать общие деньги?
Нет?
Вот и они не хотят.
+1

Martin Wolf 10:44
Европа, Юрок, даже в страшном сне не видит, чтобы взять Украину в Евросоюз. Зачем им нужны толпы безграмотных рагулей у себя в странах?
=============
Мав на увазі тоді, коли ми вийдемо з-під московщини. Нема московщини - нема обману, дурі і злиднів..
Martin Wolf   14:10
-2

Юрочка!
Опомнись!
Я тебе, олуху, напоминаю, что сейчас не 1980 год, а 2012!
И флаг у нас жовто-блактиный и мы не Украинская ССР, а Украина.

Мы уже 20 лет как "нэзалэжни".
Только для тебе и прочих, больных свидомией, "выйты зпид Москвы" - это не цель.
Для вас, балбесов, это ПРОЦЕСС.
Вы на нём зациклились ещё 50 лет назад и до сих пор не хотите видеть очевидного. Что НЕТ никакой "руки Кремля" уже давно.
И что в наших бедах виноваты МЫ САМИ.
Потому что нехер за воров свои голоса отдавать!
ANGEL .   14:14
-2

Не поможет, Мартин. Бородатый - сумашедший.
+1

Ангеле, та саме Ви з Мартином - скажені й божевільні.
Бо тупо не розумієте, що нинішня УкраИна - уламок СРСР зі збереженням російсько-радянської суспільної системи! І домінуванню у впливових сферах панів-українофобів.
-1

Мав рацію академік Павлов..
Martin Wolf   18:18
-1

Пэтя, эта отмазка уже стара как мир.
Пока в стране жопа - вы всегда будете петь, что "клятый савок вынуватый". Конечно, себя ж дураком признать - смелости не хватит.
Кожен громадянин у кожній державі має знати, що таке вишиванка, як їсти сало і як готують борщ. І все це по-українськи:)
Насильно мил не будешь.
Взагалі цікава думка зробити українську мову всесвітньою. Дуже пахне великими амбіціями. Хоча як на це подивитися. Нещодавно я мав зустріч з колом друзів з автором книги "Суренж. Столиця Дулібії." В цій книзі пишеться про історію славянської держави на території України в період 100 до нашої ери і до 700 року нашої. Так от автор стверджує ,що старословянська мова це майже нинішня українська - 80%. Існують в схованках ще не знайдені апокрифи і невідомі рукописи, які несуть знання як треба розвиватися людству. Тому коли всі ці матеріали будуть опубліковані ,то тоді і виникає інтерес до нашої української мови в плані тому, щоб читати рукописи в оригіналі.
+3

Українська стане знамениною не примусово, а внаслідок творчого самовираження, реалізації амбіцій самих українців.
+4

Амбіції краще реалізовуються в глобально-імперській ідеології чи локально-націоналістичній
-2

Вован Сдорович, нам ли хохлам быть в печали??)
+3

Сергій Мойсейович, вам хохло-юдеям засмучуватись дозволяю)
0

Ласкаво просимо до нас в Минору на курсы по изучению Талмуда, Вован Мошиахович)))
+2

Сирёжа, а шо там наша Двойра? Она уже дала Науму?
+2

ага)) Тебе передаёт привет тётя Хая от дяди Мордыхая)
0

И шо, дядя Мордухай всё так же по утрам вафлит тётю Хаю напротив окна?
0

Володимир Олександрович 12:18
Амбіції краще реалізовуються в глобально-імперській ідеології чи локально-націоналістичні
==============
Лише свобода може гарантувати здійснення всіх етичних амбіцій людини, а не імперія, деспотія чи тиранія.
+1

Так західноукраїнська націоналістична ідеологія, обмежує свободу рамками України і Кубані, часто навіть Галичиною. Хіба імперія, деспотія і тиранія це погано?
0

Я проти будь-яких заборон!
Погоджуюсь на всі 100 з ось цими словами:

"...Заборони треба зняти і дати українцям повну свободу і спроможність розвивати своє письменство, науку і штуку (мистецтво), своє життя громадське."/Михайло Грушевський/
Був на Закарпатті. Дводенна екскурсія. Екскурсовод Ігор не замовкав - дуже багато цікавої інфи. Цікава підбірка відео. Розказав за етногурт "Гудаки". Казав, що мають за кордоном на етнофестивалях шалений успіх. В нас їх знають дуже мало. Гурт "Rock-H" також мені дуже сподобався. Рекомендую. До цього не чув. Світлана Весна... Шо маємо по телебаченню? Бекендорфа...
Часто дурні смаки прививаються і стають звичкою.
+2

+!
Martin Wolf   14:12
-1

А мне во Львове экскурсия понравилась.
Особенно про результаты переписи населения конца позапрошлого века.
Про 3 самые популярные тогдашние профессии. Официант, музыкант и проститутка.
Сразу становится всё понятно :)
+3

і все? - ви естет
Martin Wolf   14:32
-1

Еще тот!
+3

можливо, екскурсовод був хороший. Щоб залишити хороше враження такі "екскурсоводи" розказують небилиці, що радують слух клієнта. Але якщо брати позаминуле століття , то прибутковість (не популярність) таких професій харктерна для всіх міст Європи. Прибуткові вони і сьогодні, якщо совісно відноситись до обовязків.
Українець навчив Європу пити каву...хоча називається вона тепер віденська...
Негри заохотили співати добрий кусок світу блюз, із синтеза їхніх мотивів з певними сучасними родився джаз, який захопив весь світ.
Martin Wolf   15:01
0

Насчёт "всех городов" вы весьма серьёзно погорячились.
Во Львове просто промышленности нет и не было.
Мещанский город, основная прибыль которого была от сферы обслуживания и отдыха.
+2

Мартине - ти мущина. Совок, що прожив життя без телевізора "Електрон", без підсилювача "Амфітон", жодного разу не бачив осцилографа, не їв цукерків "Світоч", не бачив у порту автонавантажувачів, не стикався жодного разу в житті з газорозрядними лазерами, не поінформований про те, де вироблялась електроніка для супутників - унікальний екземпляр. Шпійон, однозначно.
Martin Wolf   15:18
0

Василь-Василь..
Читать по диагонали - херовая примета.
Ведёт к проблемам со зрением.
Мы говорим про конец 19-го века.
Если ты говоришь про сегодняшний день - назови КРУПНУЮ промышленность во Львове. Конфетки "Свиточ" не предлагать, не тот масштаб.
+3

Во Львове просто промышленности нет и не было.
Мы говорим про конец 19-го века.

Добре, перепрошую. Не шпійон. Гість з минулого.
Martin Wolf   15:26
+1

Кстати, телевизЕры "Электрон" и усилки "Амфитон" как-то удивительным образом пропали после 1991 года.
Клятые коммунисты, и тут постарались...
+2

----удивительным образом пропали после 1991 года----
"дети незалежности" с утроби вилізли і покрали
Martin Wolf   17:43
0

Наверное.
+2

спеціально для Мартина
...В 1853 львовские учёные Иван Зег и Игнатий Лукасевич научились получать керосин путём перегонки нефти и усовершенствовали устройство масляной лампы. В том же году во львовской больнице была впервые сделана срочная ночная операция, освещавшаяся керосиновыми лампами. Получив заказ на новую систему освещения, они создали одно из первых в Восточной Европе нефтеперегонных производств.[12] С 1858 город начал освещаться газовыми, а уже в 1900 — электрическими лампами. Первая в мире удачная операция на язве желудка была выполнена во Львове Людвиком Ридигером в 1881. В 1883 году во Львове начала работать первая городская телефонная связь. 1893 год — в городе запущен первый электрический трамвай...

...це тільки уривок з життя Львова, що не відрізнявся особливо від інших подібних європейських міст, в яких згідно розповідям горе -екскурсоводів(підозрюю - язичних), пізно вечером офіціанти задовільняли свої потреби з повіями під веселий мотив скрипаля...
0

Martin Wolf 15:01
Во Львове просто промышленности нет и не было.
=============
Марта "Вовк" (чи не "Тапор Тапорич" у "минулому житті"?:) про Україну ніц незнає бо ніколи тут не жила.
Автобусний завод "ЛАЗ" погубили якраз москалі, це відомий факт. Вже не знаю хто погубив мотозавод, що робив мопеди і мокіки "Верховина", завод кінескопів, електроламповий і всі-всі заводи ВПК (їх було у Львові дуже багато, половина моєї родини в них працювала).
Мабуть це зробили якісь комуняки бо до березня 2002 року в Україні правила КПУ (клон КПСС) але Марта-Вовк це може і не знати - звідки їй знати..
Martin Wolf   18:19
-1

Примеры очень КРУПНОЙ промышленности, бгыгага...
0

А Львів не є містом-мільйонником. В місті проблеми з водою бо річки нема. Отже великим промисловим містом Львів ніколи вже не стане (і слава Богу).
Василь Wasyl 09:53
А ось це було дуже жорстоко, хоча і в саму точку..
Проблема лиш в тому що наша влада ПеРедастів згортає всі програми, було кілька радіостанцій які транслювали передачі за межі країни за держ. кошт і ті закрили. Програми з перекладу укр. книг на іноземні мови теж згорнули. В той час як Росія навпаки збільшує на підтримку російської за кордоном, аналогічно Польща і всі нормальні країни.
0

Але зверніть увагу, що Марта-Вовк закликає нас, українців, слідувати старій (вже застарілій) граматиці і триматись застарілих словників. Все це робиться задля замороження розвитку української мови.
Єдине, що москалі НІКОЛИ не закриють, так це мовні радіопередачі на Центральному Радіо які висміюють людей за мовні помилки. Зусиллям ци "старателів" ми щорічно позбавляємось сотні тисяч україномовних які стають російськомовними..

Треба брати приклад з німців! Вони відмінили більше ста граматичних правил, УСІ првила коми і надали ВСІМ словникам статусу рекомендаційних посібників. Браво!
Martin Wolf   18:22
-2

Мартин призывает дураков бородатых УЧИТЬ ту "мову", "защищунами" которой они являются.
А если ума не хватает выучить - молчите и не позорьтесь.
А щодо реального способу впровадження Української як міжнародної, то найкращим способом це зробити - створити альянс держав на базі ГУААМ - Північно-Східний-Європейський Альянс (AENE, Alliance of East & Nord Europe) - тобто, із країнами Прибалтики, Україна, Молдова, частини держав - Польщі, Румунії, Росії (бо цілком ці держави не увійдуть в Альянс), а також Грузія, Осетія, держави Кавказу, Арменія, Туреччина (можливо їм як альтернатива ЕС), і далі по колу: Чорногорія, Болгарія, Сербія, Хорватія, Чехія. Нормальний такий список держав!
0

З колоніальною країною ніхто не буде вести мову.
Наш "лідер" ніколи не досягне рівня Саакашвілі бо дивиться в рот Путіну..
+2

Може бо бере в рот?))) Назвемо речі своїми іменами.
Украинский язык в первую очередь должен стать языком межэтнического общения в пределах Украины , заменив собою русский язык и заняв пологающееся ему место как государственному (единственному) языку.
-3

заменив собою русский язык ....
А резиновой женщиной не пробовали заменить настоящую??))
+3

Чому Дніпровець не Лєнін? Бо той не соромився завершувати подібні фрази словами: "Мєжду прочім інтєрєсная вєщь"
0

тока никому..Секретна инфа переданая из Радикальной партии Ляшко.
Если её(резиновую женщину) вывернуть наизнанку, то получица мужик с хвостом и с сигарой в зубах. О как!!!
+1

Та ти, Сєрий, в усіх галузях фахівець!!!!
+1

У всіх дзюрах, точнішеж.
0

Той Сер-гей взагалі якийсь "азабочєнний".. ))
0

Привет Юрка Дыркин!!))
Ой, чой то у тебя борода как то странно закучерявилась???!"!!
Розумно б було українську мову залишити для України, а от на весь світ розвивати руську мову, котрою розмовляли на Русі.
+1

На Руси было два основных диалекта-южный(киевский) и северный(новгородский)
Какой будем развивать??)
+1

Україна, Білорусь, Дон, Кубань, Смоленськ - південний, Новгород, Москва, СПБ - північний. Але такої разючої різниці небуло, як зараз
0

Кубаааань???А кады появилась кубань, в каком веке??))
Почитай лекции академика Зализняка))О языках древней руси
+3

Повна дурниця як такої єдиної руської мови не було, були розрізнені діалекти. В результаті в літературний виділились українська, російська, білоруська. Виділяти нову якусь руську мову - це створення нового літературного варіанту і хто його буде підтримувати і розвивати?
0

Русь делилась не на три части, как сейчас, а на две, и эти две части имели географическое деление, совсем не похожее на нынешнее. А именно, отделялся Северо-Запад, это Новгород и Псков с соответствующими территориями. Это очень большая территория, потому что Новгород имел все владения Севера. Все нынешние вологодские, архангельские, пермские земли – это все была Новгородская земля. И все это с захватом части нынешней Северной Белоруссии – вот такой Северо-Запад. Это был один диалект или один диалектный тип.
А противоположная часть – Юг (будущая Украина), Центр (будущая Россия), Восток (нынешняя Восточная часть Европейской России) – между собой, по-видимому, в достаточной степени единые, составляли вторую часть. Заметьте, в достаточной степени между собой единые. Деталей мы не знаем.
+1

Разделение на три языка произошло по причинам, очень связанным с российской историей, существенно позже – это XIV-XV вв. Это Литовское государство. Граница, которая разделила Московскую Русь и Литовскую Русь, соответственно, западная часть территории, которая говорила на восточнославянском языке и восточная часть. Восточная часть, которая стала Великороссией и западная часть, которая дала в будущем Белоруссию и Украину. Если вы на карте посмотрите границу между Московской Русью и Литовской Русью XV в., то она будет очень похожа на границу между Россией с одной стороны и Белоруссией, Украиной – с другой.
0

из лекции А А Зализняка
+2

Сергій Мойсейович, то все таки українська мова є більшою спадкоємницею київського діалекту чим російська, чи всі слова української придумав австрійський генштаб?)
-1

Вован Барсакельмесович, российская не знаю шо за мова .Мабуть чеченская??))
А русская -спадкоємниця крещения Руси, а не "київського діалекту".
Если математически то :
русский =южноруський(киевский)+североруський(новгородский) +церковнословянский(древнеболгарский)+тюркизмы+заимствованные иностранные слова.
Так нравица??))
+2

Лукавита Сергій Мойсейович, як мова може бути спадкоємницею хрещення?
-1

а логику включить Вован Караимович??))
не было б Крещения, не появился бы церковнословянский, а без церковнословянского не появился бы русский.

И говорил бы ты сегодня скорее всего на польском. Или на турецком
+2

Або на грецькій?) Сергій Мойсейович, так російська спадкоємниця болгарської, а не хрещення. В Україні не менше православних християн чим в Росії http://en.wikipedia.org/wiki/Orthodoxy_by_country
+2

А релігія в мовному плані, це лише інструмент підвищення престижу запозичувальних слів. Те, що в російській зменшилась кількість слів з київського і новгородського діалекту, і мало з фінським мов, говорить про те, що московити себе не поважали)
0

акуенный аргумент в мовном вопросе-поважали себя /неповажали)))
И с чего ето итальянцы забыли латынь??))
+1

Сергій Мойсейович, а де ж ваші аргументи?) А хто такі італійці, і яка частина народу Італії забула латину?
0

Аргументы чего, Вован Бекбулатович??
Вам изложить историю европейских языков??Как они менялись, какие исчезали, какие появлялись и пр??
Читайте сами))
История русского языка хорошо изложена в лекциях зализняка, история мовы у меня тож в блоге есть.
Вам историю норвежского??
+1

Давайте посилання на історію мови, норвезької та інших європейських мов, оціню)
+1

вот про мову замечательная статья:
http://politiko.ua/blogpost80391

Уже давненько копипастил))
+1

Дякую, дуже цікаво
ну, да, зовсім проста пропозиція. Думаю, що простіше навчити слонів української мови в примусовому порядку, аніж реалізувати Ваші "прості" пропозиції.
0

Так зробили УСІ колишні кремлівські колонії - від Аляски і до Джорджії..
Панове, ось вам простий приклад.
Фінів у 10 разів менше, ніж українців.
А як з їхньою мовою - вона пропадає чи ні?
І чому саме так, а не інакше?
+3

А як щодо фіно-угрів? :)
-7

0

Так Фінляндія вже давно не є кремлівською колонією..
+1

Там при владі нема комуняк
0

всюди добре, де комуняк нема..
Martin Wolf   18:20
-2

Особенно в Ливии, Ираке, Афгане...
Google Earth 16:15
+2
+++
Якщо розвивати Інтелектуальну економіку (економіка від організованого споживача на інтернет технологіях) то вже через 2 роки можем стати пілотним проектом для світу по стійкому, безризовому розвитку. А через років 5 весь світ буде шикуватись в чергу за українськими словниками.
Ми в цьому питанні поки що впереді планети всієї.
Але коли будемо займатись собачими бійками між націоналістами і комуняками і москалями то олігархи всього світу будуть з нас сміятись як з дурнів.
+1

Василь, Ви це про що?
0

Йде вирішальна битва за Україну між українцями і москалями - і це саме головне на сьогодні..
Martin Wolf   18:21
-1

Юра, ты точно болен. То москали мерещатся, то уже война.
ППц. Реально сумасшедший.
Ну и ладно. В каждом селе должен быть свой чокнутый.
Головне - працювати на благо народу й державного іміджу в світі, не зважаючи на всі "покращення й підтримку" влади.
Martin Wolf 18:22
Мартин призывает дураков бородатых УЧИТЬ ту "мову"
=============
Мова, то є те що людина говорить і пише, а не те що треба вчити ))

Ми - національна країна, ми - не імперія. Тому мовний однострій (устав языка) нам не потрібен.
Звичайно наша мова, як усі інші мови світу, може кристалізуватись у літературну (але не "обов'язкову для щоденного вжитку усіма і всюди").

Граматика і словники, то є заборони, а заборони унеможливлюють розвиток мови. Тому Марто - "зубы не скаль.."(с)
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.