Блоги → Перегляд

Ідея для метро: безкоштовний підвіз до станцій, як засіб економії і комфорту

Четвер, 20:02, 18.10.12

Рейтинг
1 0
Переглядів
2892

0
0

Пропоную вам ознайомитись із моєю новою ідеєю: 
http://politiko.ua/idea1559 

Ця ідея може бути використана у містах, в яких є метро, у Києві, наприклад. Чи Харкові… В її основі лежить проблема віддаленості станцій метро від певних житлових масивів. Мешканці цих спальних районів змушені користуватися підвізним транспортом, витрачаючи на це додаткові кошти  та час.
Проведення до цих районів метрополітену не може стати вирішенням через кілька причин:
а) ця процедура є дуже дорогою;
б) на це треба довго чекати;
в) прокладання метро може бути ускладненим через об’єктивні, фізичні, причини. Наприклад, неможливістю риття тунелів під житловими будинками;
г) як висновок - проведення метрополітену до кожного масиву не є доцільним

Яке ж може бути вирішення цієї проблеми?

Я пропоную запровадити безкоштовний підвіз людей до певних станцій метро на мікроавтобусах (таких, які використовуються зараз, як маршрутні таксі).
Саме так – безкоштовний.
При цьому, цей підвіз дозволить уникнути тих проблем, які я згадав на початку цієї статті. Тобто, він обійдеться набагато дешевше та запровадиться значно швидше, ніж риття тунелю метро.

Другим плюсом, заради якого, власне, ця ідея і була запропонована – городянам поїдка на роботу, навчання чи іншими справами обійдеться, знов ж таки, дешевше, їм не потрібно буде два рази платити.

За рахунок чого проїзд на цих «маршрутках» буде безкоштовним?

Скоріше за все, подібні «шатли» будуть знаходитись на балансі метрополітену (після того, як за допомогою інших ідей буде досягнуто збільшення самоокупності метро. Але про це іншим разом) – тобто, гроші на закупівлю автобусів, пальне для них, ремонт та зарплатню водіям братимуться із того ж казана, що й гроші для метро. Для того, аби утримання метро дорожчало не сильно, необхідно дотриматись таких умов:

-        Економія: закуповуватимуться малогабаритні автобуси; по одному маршруту може курсувати лише один «шатл» (це залежить від розмірів та населення масиву, що обслуговується); економія на персоналі: одна людина може виконувати функції водія та перевіряти квитки… Ага, ви питаєте, які можуть бути квитки на БЕЗКОШТОВНОМУ транспорті! Про це я напишу нижче. Плюс, водій може бути і механіком, який владнає якісь проблеми технічного характеру із «маршруткою»…

-        Реклама: гроші на утримання цього транспорту не обов’язково мають давати ті, хто ним користуються, це можуть робити рекламодавці. Підвізний мікроавтобус може стати таким собі пересувним «білбордом». Авжеж, він також повинен мати позначення маршруту і знаки розрізнення, аби люди розуміли, що то не просто «маршрутка», а «метро-шатл».
Реклама може бути у середині салону.
Більше того, під час руху можуть подекуди звучати рекламні оголошення. Не надто часто, щоб не мучити пасажирів, та й, можливо, у вихідні аудіо-реклами може не бути зовсім (треба ж від неї відпочити), або її замінить приємна музика (така собі компенсація).
Врешті, реклама може бути і на квитках до цього «шатлу», тоді вони нагадуватимуть невеличкі рекламні флаєри, які зазвичай роздають студенти біля… Так, я скажу навіщо потрібні квитки на безкоштовний транспорт! Трошки пізніше.

logo_avtobus_2.jpg 

-        Ну і нарешті, не забувайте, що ці «маршруточки» запропоновані як альтернатива проведення метро до важкодоступних, але не малонаселених спальних масивів. Тому навіть безкоштовні автобуси обійдуться дешевше риття тунелю, забезпечуючи однаковий ефект. Адже, для пуску таких автобусів не потрібно нічого рити чи будувати.
Та й, як ви бачите, витрати на ці «шатли» все таки чимось забезпечені.

 

Організація безкоштовного підвозу:

Я кілька разів згадав якісь квитки на безкоштовні маршрутки. Це не оксюморон, квитки є додатковим забезпеченням економії.
Пасажир може купити (так купити!) квиток в якійсь яточці у своєму районі (неподалік від місць, де зупиняються безкоштовні «шатли»), або спеціальному автоматі (що може виконувати і додаткові функції задля економії місця і техніки) за ціну проїзду на метро. Зараз, у Києві це складає 2 гривні.
Після цього пасажир із квиточком за дві гривні, який містить на собі рекламу (не забуваємо про це) іде до дороги і зупиняє рукою безкоштовний автобус на метро. Або автобус сам зупиняється, аби висадити когось, неважливо.

Вхід здійснюється лише через передні двері, а вихід, відповідно, через задні. За тим, аби хтось не проїхався «зайцем» на безкоштовному транспорті, пильно слідкує водій.
Наш пасажир показує йому квиток, або підносить його до невеличкого пристрою біля водія, що сканує штрих-код на квиточку, і після звукового сигналу сканеру спокійно проходить у салон. Сідає та думає, чи його не обдурили часом, що він змушений купувати квиток на безкоштовний автобус?

239625.jpg

Безумовно, що не обдурили, бо коли автобус під’їде до метро, пасажир піднесе свій квиток до сканеру на турнікеті на вході до станції метрополітену. Або не піднесе, а засуне його до отвору в турнікеті, який поглине квиточок. Прохід вільний!
Тобто, виходить, що цей квиток є спільним і на безкоштовний мікроавтобус, і на цілком «коштовне» метро.

А як буде відбуватись поїздка нашого пасажиру назад, додому?
А при поїздці ВІД станції метро нічого оплачувати не треба. Приходиш, сідаєш та їдеш собі у глибини спального району… Але так можна лише коло зупинок метрополітену. І тут вже неважливо, чи ти повертаєшся додому, чи їдеш у гості, чи просто катаєшся.
Єдине що, водій (він же і контролер, а можливо,  і механік) має право на свій розсуд не пустити нових пасажирів до «маршрутки», якщо їхня кількість у салоні і так зависока. Хай чекають на наступний мікроавтобус.

Безкоштовна посадка, повторю, відбувається лише коло станцій метро. На всіх інших точках-зупинках, щоб сісти на автобус, необхідно купити квиточок «шатл-метро» за ціною поїздки на метро.
Пенсіонери та інваліди можуть їздити безкоштовно у будь-якому напрямі.

 

От така ідея. Завдяки їй пасажири витрачають менше коштів і часу на дорогу, а місто (і податкоплатники, відповідно) економлять на будівництві швидкісної інфраструктури, отримуючи такий самий результат.

Коментарі

Гарна ідея, плюс.
Аби ще було кому її почути...
Укріпимо цю ідею системою "шаттлів" - пасажирських кабін без водія на основі технології GPS, лазерів і потужних комп"ютерів. Так, дорогувато, але вкладаємось лише раз і не треба платити водіям. А економні сучасні двигуни можна зробити за схемою гібридного електро-дизельного, або взагалі, сонячного трансопорту.
От тільки не за влади регіоналів. Які б казки вони не розповідали, це лицемірні нахабні ублюдки, які будь-яку ідею знищать і покладуть собі у карман.
Тому, на жаль, доведеться сперша провести проти них громадянську війну - війну принципів. Чесна і справедлива схема прийняття ВСІХ політичних рішень проти діючої корупції.
0

ще до цього додати - електронні квитки (наприклад в біометричному паспорті встановити таку функцію, чи створити окрему картку" з замовленням через інтернет чи телефоном, якщо потрібно.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі