Дебати → Перегляд

Нужны ли тесты для выпускников школ, которых не учили по адаптированной к методике тестов программе? Или это "создание видимости" реформы образования?

Субота, 19:42, 23.05.09
Олександр Клімашевський
5 Проти
6 За

Аргументи

Юрій Пацкан
Неділя, 01:08, 24.05.09
+3 (Всього: 3)
Тестування потрібне, але... Потрібно вдосконалити систему тестування та самі тести. Цього року в тестах з історії України 25% питань були поставлені "неточно", а відповіді до деяких-- не такі як в програмних підручниках. Якщо хтось захоче пройти таке тестування(відповідь залиште тут), я можу створити блог з тими питаннями які були на тестах. Потім виставлю "правильні" відповіді і ви порівняєте свої знання з "програмними".
Віктор Замай
Субота, 20:54, 23.05.09
+3 (Всього: 3)
Ремарка: Як ви розумієте адаптованість програми до тестової методики? Невже навчання у стилі " Питання - відповіді 1,2,3, ..."

Звичайно тестування необхідне для перешкоджання втручання викладачів у оціннення знань школярів-випускників. В запропонованних тестах є все те, що було в програмі навчання. На мою думку программа навчання повинна надавати знання, вона не може навчити використовувати знаня апріорі. Інакше це вже буде не навчання, а зомбування - зазубренням знаннь. Тест же, на мою думку, перевіряє не тільки ерудицію (багаж знань), а й вміння використовувати ці знання.
Олександр Клімашевський   Субота, 22:04, 23.05.09
-1 (Всього: 5)
Тести побудовані на основі нової програми. Тести за матеріал 5-11 класу. Проблема в тому, що тільки через чотири( або й 5 років) роки здавати тести будуть учні, які повністю навчалися з 5 класу за новими підручниками і новою програмою. Для розяснення проблеми пропоную почитати - http://www.fraza.ua/news/16.05.08/50935.html
Віктор Замай   Неділя, 01:46, 24.05.09
+1 (Всього: 3)
Прочитав ваше посилання і, що найцікавіше, на ваш же лист. Погодьтесь, що то вже занадто - вимагати від мене віри написаному вами, без доказової бази. Ну це так, відступ. Ящо ж повернутися до статті за вказаним вами лінком, то: Преамбулу опустимо. Частина перша - цілком ваш (!) погляд на ЗНО. Тобто це Ви (!) вважаєте, що ЗНО повинно проводитися ... (далі за текстом). Частина друга: Що до появ нібито відповідей на тести, то це проблема виховання, а не цетру. Якщо ви замість вчити намагаєтесь купити відповіді, а потім вони виявляються підробкою - хто винен? Цент ЗНО? Ні, ви. --- 1. Неоднозначне ставлення інструкторів до самої процедури проведення тестування і до кожного учасника тестування. --- Людський чинник діє завжди і цей пункт знову ж таки не проблема Центру ЗНО. --- 2. Необізнаність інструкторів з процедурою проведення і оформлення тестування. --- Оце можна вважати справедливим, але цей чинник не впливає на якість оцінки, лише на некомфорт тестуємого. Далі Ви кажете неякісний інструктаж. А може просто інструктори не зовсім сумлінно його проходили (ворон рахували, наприклад), а допуск отримали через хабар. Так це вже проблема суспільства а не Центру, бо в ньому працюють такі ж самі люди, як і купують тести. --- 3. Недоброзичливе ставлення осіб, які організовують процедуру тестування до учасників тестування. --- Цей аргмент ну взагалі не до Центру ЗНО. Проблема в особах, а не в системі. Продавець також повинен бути ввічливим, і бюрократ, і взагалі суспільство. А що маємо? Частина третя: Майже те саме, що і перша. Можу додасти лише, що "завоювання" довіри - справа не 1-го чи 2-х років, і довіра до Центру визначається не "виконанням оприлюднених обіцянок" (які?), а тим що вищі навчальні заклади не вимагають (виматимуть) додаткової перевірки знань при вступі. Частина четверта: Знову за рибу гроші. Цілком ваше ставлення до системи ЗНО. Аргументи я вже наводив. Отже опускаю. Післямова:Опускаю за відсутністю дискусійного змісту. Ваші обурення та побажання.
Олександр Клімашевський   Неділя, 19:13, 24.05.09
0 (Всього: 0)
ну спробую відповісти вам:) Про преамбулу - Ви не згодні, що будь-які революційні реформи треба проводити вміло.? Частина друга - я не намгався купити відповіді - я успішно склав тести без відповідей. Але, якщо президент каже, що ЗНО - питання державне - забезпечте належний рівень довіри до процедури. Поява сайтів з "відповідями" дискредитують центр і саму процеду ЗНО. 3. ЦЕнтр ЗНо має забезпечити нормальних інструкторів, або взагалі автоматизувати процедуру. 4. Довіра формуєтся на тому, що тестування є обьективним і не підвладним корупції. І ще, кожен журналіст пише завжди свою точку зору на проблему ( частіше, звичайно, точку зору власника). Але, до будь-якох публікації, можно зауважити, що це особиста точка зору автора:)
Совушка ...   Четвер, 04:30, 04.06.09
+1 (Всього: 1)
ніфіга цей тест ерудицію не перевіряє. Як людина, яка писала тести рік тому, можу сказати, що тести - на вміння зазубрити підручник. І, до речі, щодо корупції - довідку про інвалідність купити навіть простіше, ніж голову приймальної комісії. Поясніть мені інакше, чому я не вступила в один із львівських ВНЗ, при тому пройшовши в Києво-Могилянську академію на спеціальність, де конкурс був 10,5 людей на місце?? Я проти. Однозначно!
Василь Бабич
Неділя, 01:42, 24.05.09
+2 (Всього: 2)
У такому вигляді, як це було - непотрібне. Сам здавав. Щоб не було питань, скажу, що з історії отримав 196.5 балів. І це всупереч їхній (тестів) дебільності...
Совушка ...
Четвер, 04:35, 04.06.09
+1 (Всього: 1)
В такому трагікомічному вигляді, як вони проводяться - ніколи в житті!
ЗНО я написала добре, але питання - абсолютно ідіотські.
Просто так, як в нас все робиться - з бухти-барахти і непродумано... бідолашні абітурієнти!
Володимир Тернопільський
Неділя, 02:17, 24.05.09
+1 (Всього: 3)
я за тести. з ними мені булог легше вступати у ВУЗ і багатьом моїм друзям, які не збиралися платити за вступ.
Вольтер
Неділя, 17:11, 24.05.09
0 (Всього: 2)
Тести потрібні навіть для тих хто не вчився по адаптованій системі тестів. Для цього створили попереднє тестуваня.
Дмитро Новік
Неділя, 11:12, 24.05.09
0 (Всього: 2)
Тести потрібні,хоча б тому що вони дозволяють поступити до ВНЗ без хабарів та "знайомих" звичайним учням,та відсіюють тих хто 10 років в школі нічого не робив,а за екзамени заплатив....Хоча є недоліки в оцінюванні знань.....
А насчет "не адаптированой к методике тестов программе":
по-моему в 2007-2008 году большинство учились по старой программе,в том числе и я, и в результате я поступил в хороший ВУЗ.......проблема не в программе или методике,а в том что никто не учится!!!!!
N N
Середа, 00:45, 03.06.09
-1 (Всього: 1)
Впринципи есть плюсы. Но нужно дорабатывать. Нужно расширять круг предметов, которые можно сдавать. Если всё наладить, то идея неплохая.
Андрій Поліщук
Неділя, 04:13, 24.05.09
-3 (Всього: 7)
я против ЗНО!!
koltco 23.02
Неділя, 01:06, 24.05.09
-3 (Всього: 7)
-1111110000000000000000000000000000000000
щ д
Субота, 23:00, 23.05.09
-4 (Всього: 10)
фтопку их!!!Я учился 10 лет по советской системе готовился к экзаменам а в 11 классе на тебе пишы тесты!
Павло Славинський   Субота, 23:25, 23.05.09
+1 (Всього: 3)
І що, тести були складніші за класичний екзамен? Чи, за радянською системою, вже "подякував" вчителям завчасно, і тут - тести?
Владислав Камiнський   Неділя, 00:19, 24.05.09
+1 (Всього: 3)
яка рiзниця яка система. Якшо знаэш матерiал то всеодно як здавати, чи екзамени, чи тести. Звичайно э багато недолiкiв, але э один великий плюс - багато хто взявся за голову i почав вчитися. Багато знаю таких. Та й сам я цього року перед незалежним вивчив матерiалу бiльше нiж за весь 11 клас
Степан Ар'єв   Неділя, 00:33, 24.05.09
+1 (Всього: 3)
советская школа была, видимо, сильна в пунктуации. обезьяны просто ещё не оценили свой уровень образованности. и да, ещё: "Тактаров" - тролль.

Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.