Дебати → Перегляд

Як ви можете пояснити те, що росіяни називають Сталіна "ефективним менеджером"?

Понеділок, 17:08, 21.12.09
mnrjghmr gjhnytj
5 Проти
13 За

Аргументи

Сергій Мороз
Понеділок, 17:11, 21.12.09
+8 (Всього: 12)
Некая умственная и эстетическая недоразвитость!
Сєргєй Днєпровєц   П'ятниця, 18:29, 25.12.09
0 (Всього: 0)
Так це ж їхнє , рідне "Дайош!", "жизнь - капєйка ! "
Дмитро Сіпко
Вівторок, 00:03, 22.12.09
+7 (Всього: 11)
Ефективний менеджер, тільки в плані концтаборів.
mnrjghmr gjhnytj   Вівторок, 13:49, 22.12.09
+3 (Всього: 5)
Сумно, але правдиво.
Сергей Дзюбенко   Вівторок, 17:37, 22.12.09
-3 (Всього: 9)
концентрационные лагеря были у англичан и немцев. В СССР - исправительно-трудовые. Которые в Украине по сей день существуют.
APTYPPOM Країнабез##   Середа, 21:19, 23.12.09
-2 (Всього: 2)
. В СССР - исправительно-трудовые )))) Были ли совѣтскіе лагеря концлагерями? див. тутhttp://politiko.com.ua/blogpost14834
Едуард Канцлер
Понеділок, 21:53, 21.12.09
+5 (Всього: 11)
Сталін - великий кат!Я ще ніколи не бачив такого кривавого менеджера!
Леонід Макар
Середа, 06:33, 23.12.09
+4 (Всього: 6)
Взагалі-то саме питання дебатів викликає запитання"як ви можете пояснити те, що..."(?):
то згоден з тими росіянами-сталіністами чи не згоден?Я - не згоден, ефективним він лише в одній "якості" - серійного маньяка.Ну а пояснення дурі "сталіністів" НМД просте - рабський комплекс, такі завжди потребують Господаря, інакше - смерть.Бо мізків немає жити самостійно, без вказівки "кормящєго" господаря.
І десять проти трьох - згодні. Уважніше кнопки натискайте
Олександр Батькович
Понеділок, 17:15, 21.12.09
+4 (Всього: 14)
Гвинтики повилітали в росіян. Командно-адміністравтивна система управління без жодної ініціативи! Менеджер ефективний? Я зі своїм нулячим знанням економіки розумніший за третину росіян :о
ANGEL .   Понеділок, 22:34, 21.12.09
-6 (Всього: 14)
Просто Ви не знаєте історії, от і все.
Олександр Батькович   Понеділок, 23:15, 21.12.09
0 (Всього: 8)
Авжеж
Сергей Дзюбенко   Вівторок, 17:33, 22.12.09
+5 (Всього: 9)
"Я зі своїм нулячим знанням економіки розумніший за третину росіян :о" :))))
Олеся Наумовська
Середа, 13:22, 23.12.09
+3 (Всього: 5)
Сталін - кат. Крапка.
Невідомий користувач
Понеділок, 19:34, 21.12.09
+2 (Всього: 8)
Сталiн гад ще той! Але потрiбна iнодi(а в нашому випадку зараз))) одна скотина, яка усiх iнших за жабри вiзьме)
Генерал Очевидность   Понеділок, 20:31, 21.12.09
-6 (Всього: 14)
Блять, я попробовал осмыслить, что сказал этот индивидуум , и у меня чуть моск не взорвался к ебеням... То есть, он и "гад", но в то же время "нужен"?
Сергей Дзюбенко   Вівторок, 17:38, 22.12.09
0 (Всього: 8)
Так "гады" только и нужны:))) Все остальные просто ни на что не годятся на крутом раскладе.
Василь Мельничук
Неділя, 01:25, 27.12.09
+1 (Всього: 1)
У них просто не було ефективніших менеджерів - от і все пояснення.
Никита Ник
Середа, 14:31, 23.12.09
+1 (Всього: 5)
//Як ви можете пояснити те, що росіяни називають Сталіна "ефективним менеджером"?//
Просто росіяни (які так називають Сталіна) не розуміють значення слова "менеджер":)
Тарас Лисенко
Понеділок, 17:15, 21.12.09
+1 (Всього: 13)
Ефективним менеджером є той, хто досягає цілей... В принципі Сталін досягав того що хотів... Про методи досягнення - то вже інша розмова... якщо дивитися без пристрасті то я також погоджуся...

Але я ніяк не буду вважати, що Сталін це герой, яким потрібно гордитися!!!
Олександр Батькович   Понеділок, 17:18, 21.12.09
+4 (Всього: 8)
Лол) Населення голодало, одвічний дефіцит, недолугі високопосадовці... Тру менеджмент.
ANGEL .   Понеділок, 23:51, 21.12.09
-5 (Всього: 7)
В Великобританії в той час на карточках теж сиділи, а відмінили лише в 1951 році. ВЧІТЬ ІСТОРІЮ
ANGEL .
Понеділок, 22:36, 21.12.09
0 (Всього: 12)
Історію треба вчити, блін.
mnrjghmr gjhnytj   Понеділок, 22:52, 21.12.09
+8 (Всього: 8)
Ну звичайно, ніхто не знає історії. Лише такі обрані як ви її знають...
ANGEL .   Понеділок, 23:03, 21.12.09
-5 (Всього: 9)
Треба не кічитись своім невіглаством а брати і читати роботи по історії СРСР, що створив Сталін за час свого перебування на посту голови держави. "Сталин взял страну с сохой, а оставил - с атомной бомбой"(с)
Marian Kozbur   Понеділок, 23:09, 21.12.09
-2 (Всього: 6)
Во шо шо ,а то якраз треба читати хD
mnrjghmr gjhnytj   Вівторок, 00:37, 22.12.09
+4 (Всього: 6)
Невже мільйони вбитих були заради ядерної зброї. Багато розуму треба, щоб підписувати накази про страту.
ANGEL .   Вівторок, 01:24, 22.12.09
-6 (Всього: 10)
Блін, за 18 років незалежності 6 мільонів зникло. Де ядерна зброя, де індустріалізація і підйом села? Відпочивай.
mnrjghmr gjhnytj   Вівторок, 02:13, 22.12.09
+3 (Всього: 7)
З вами все зрозуміло. Аргументів нуль, тому і починаються порівняння із сьогоденням.
ANGEL .   Вівторок, 16:46, 22.12.09
-5 (Всього: 7)
Ви читайте роботи істориків по періоду Сталіна. "Мы отстали от передовых стран на 50-100 лет. Мы должны пробежать это расстояние в десять лет. Либо мы сделаем это, либо нас сомнут."(с)Сталін
Сергей Дзюбенко   Вівторок, 17:35, 22.12.09
-2 (Всього: 4)
Станіслав Дворницький Вівторок, 00:13, 22/12 Хорошо. Напишите пост и объясните, как можно было в тех условиях сделать то же лучше и эффективнее:)))
максим равский   Вівторок, 18:03, 22.12.09
+5 (Всього: 5)
4 angel: насчёт миллионов... в принципе, согласен, уровень жизни упал и т.д. а в европе почему население уменьшается? если бы не огромная миграция, то темпы падения были бы сопоставимы. а если взять африку- опять всё наоборот- полная нищета, а плодятся как кролики, и чем больше им денег дают, тем быстрее.
Сергей Дзюбенко   Вівторок, 19:24, 22.12.09
-2 (Всього: 6)
Основная часть потерь приходится на население трудоспособного и репродуктивного возраста. Это другое.
mnrjghmr gjhnytj   Вівторок, 19:40, 22.12.09
+1 (Всього: 5)
Это вам уже бэт в голову "величие" русской державы. Россия и сейчас думает что она сверхдержава...
Пані Наталя
Середа, 12:29, 23.12.09
-1 (Всього: 5)
Сталин управлял страной в десятки раз большей, чем Украина; страной, в которой было много наций, языков и множество других проблем... и это у него получалось лучше, чем у наших современных политиков. конечно, я согласна, что он был эффективным менеджером, в данном случае его методы и средства мы не обсуждаем. но с тем, как в его время работала каждая сфера (и образование, и промышленность, и медицина.... да, любая, что не возьми....) спорить бесполезно и глупо.
Тарас Токар
Вівторок, 23:39, 22.12.09
-1 (Всього: 5)
Це так само, як в Україні - "ефективний лідер"...
Василь Мельничук   Понеділок, 18:50, 28.12.09
+1 (Всього: 1)
В Україні еФІКТИВНИЙ лідер.
Олександр Башняк
Понеділок, 23:45, 21.12.09
-1 (Всього: 7)
Сталін не може бути ефективним лідером, він не сприяв розвитку економіки, розвитку бізнесу взагалі не давав.....а для росії він був ідеальним, тому що всі ресурси, в основному, стягувалися до росії....
Сергей Дзюбенко
Вівторок, 17:40, 22.12.09
-3 (Всього: 9)
Пусть тот, кто красится в розовый цвет, пояснит, как можно было в тех условиях добиться достигнутого проще, быстрее и эффективнее:)
Олександр Башняк   Вівторок, 22:28, 22.12.09
+2 (Всього: 2)
Просто потрібно було дати волю індустріалізації, прирост який вона дала, дуже сильно вплинув би на економіку, та суспільство....
Василь Мельничук   Понеділок, 18:52, 28.12.09
0 (Всього: 0)
Сергей Дзюбенко, це сильний аргумент. Хоча, якби Сталіну та нормальну освіту, то звичайно, що можна було. Друга справа, чи був би Джугашвілі Сталіном, якби він отримав добру освіту.
Dan Danil   Вівторок, 07:20, 12.01.10
0 (Всього: 0)
Яка воля індустріалізації, якщо її як такової взагалі не було??? Сталін зробив велику країну, хоча краще б він цього не робив взагалі, но не про це мова. Сталіну нічого не лишилося використовувати як людські ресурси, більше нічого ж не було. Країна була спустошена після першої а потім другої. За рахунок чого ще можна було побудувати країну??? А Росіяни просто не можуть жити без царя, він в них в крові.
X X
Вівторок, 00:18, 22.12.09
-6 (Всього: 12)
Сталин принял Россию с сохой, а оставил с атомным оружием.Черчилль
Хотите поспорить?
максим равский   Вівторок, 00:37, 22.12.09
+3 (Всього: 7)
да! 1.эти слова черчиллю приписываются. 2.когда сталин принял Россию? до этого кто был? 3.какое было население России до того как он её принял и после? 4.если под "сохой" имеется в виду Россия до 1917 года, то с такой же сохой была вся Европа 5. атомное оружие. и чё?
Генерал Очевидность   Вівторок, 00:45, 22.12.09
-6 (Всього: 10)
"и чё?" - о, петушиные либерасты показывают свой ум)) Шикарный аргумент)))
максим равский   Вівторок, 01:06, 22.12.09
+2 (Всього: 8)
оба-на! парашня в эфире! то-то запашок пошёл! а насчёт " и чё?" кроме клоунскоого сарказма аргументов нет? хотя и не надо- меньше пахнуть будет.
Генерал Очевидность   Вівторок, 01:16, 22.12.09
-6 (Всього: 12)
Ого, какие сочные эпитеты про "парашню") Парниша явно в теме)))
Генерал Очевидность   Вівторок, 01:16, 22.12.09
-7 (Всього: 11)
Ах да, чуть не забыл: иди нахуй, баран.
максим равский   Вівторок, 01:24, 22.12.09
+2 (Всього: 8)
а в поддержку почитателей тов. Сталина скажу, что сталинскими методами можно, конечно, современную Украину вывести из ступора. коррупция исчезнет напрочь, как и частная собственность (как основа современной формации). граница на замок-все товары свои, поднимется производство. все на заводы, нефиг у компьютера задницы греть, да и интернета не будет- будет телевизор "электрон".. да, и атомная бомба будет! и все будут бояться. и только вы-завидовать. кстати, а как поведут себя почитатели сталинских методов когда эти методы применят к ним?
максим равский   Вівторок, 01:44, 22.12.09
+3 (Всього: 7)
для тов. ХаМо: к параше!
Іванъ Кацаповъ
Понеділок, 21:45, 21.12.09
-7 (Всього: 11)
Ібо нашъ ето ісконно русскій вождь! Слава Сталіну, слава Русі!
mnrjghmr gjhnytj   Понеділок, 22:02, 21.12.09
+3 (Всього: 7)
Моя порада: Йди лікуйся.
Василь Мельничук   Понеділок, 18:55, 28.12.09
+1 (Всього: 1)
Сталін ісконно русскій? - Мда,....
Генерал Очевидность
Понеділок, 17:22, 21.12.09
-18 (Всього: 24)
Объясню это так: раз уж некоторые украинцы называют фашистских прихвостней "хєроями" и "освободітєлями" - то ничего удивительного:)
Олександр Дмитрієв   Понеділок, 17:27, 21.12.09
+8 (Всього: 10)
Т.е. в своих убеждениях россияне оглядываются на украинцев?
Олександр Батькович   Понеділок, 17:34, 21.12.09
+6 (Всього: 6)
При чому тут вони?
Marian Kozbur   Понеділок, 17:45, 21.12.09
+9 (Всього: 11)
Прі том чьто аргумєнтов нєту \\
Генерал Очевидность   Понеділок, 18:01, 21.12.09
-14 (Всього: 20)
Тупорылость под ником Marian Kozbur идёт нахуй, все остальные могут остаться))) Никто ни на кого не оглядывается, и "вони" тут очень даже причём. У людей есть свои взгляды, и они не обязаны перед вами отчитываться. По крайне мере до тех пор, пока не начинают эти взгляды вам навязывать.
Олександр Батькович   Понеділок, 18:33, 21.12.09
+4 (Всього: 6)
Собсна ми не хочемо звітів, нам цікава логіка :)
Генерал Очевидность   Понеділок, 18:38, 21.12.09
-15 (Всього: 17)
Ну дык поедьте ещё в Корею, и спросите почему они собак хавают - вам ведь интересна их логика?
Олександр Батькович   Понеділок, 18:51, 21.12.09
+3 (Всього: 7)
Ідея непогана, але про Сталіна цікавіше :)
Генерал Очевидность   Вівторок, 00:44, 22.12.09
-8 (Всього: 12)
Поцреотам, тыкающим в красные кнопачки - предлагаю ознакомиться с историей. Предлагаю сравнить досталинскую Украину (которая сотни лет была "аграрно-сырьевым придатком", кочующим по империям, туда-сюда), и постсталинскую (индустриально-аграрную).
Maks Rus   Середа, 13:40, 23.12.09
0 (Всього: 6)
Менеджнент, замішаний на крові і репресіях - є еталоном ефективності правителя? Без коментарів.

Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.