Дебати → Перегляд

Першим указом Президента Януковича буде указ про відміну звання Героя України, призначене Степану Бандері Віктором Ющенком.

Неділя, 21:35, 14.02.10
Василь Гук
14 Проти
11 За

Аргументи

Павло Славинський
Понеділок, 11:54, 15.02.10
+6 (Всього: 12)
Навряд чи. Також і про мову забуде одразу по інавгурації. Бо там стільки бабла пиляти - тут уже не до різних дрібничок на кшталт ідей чи обіцянок.
В'ячеслав Бачило   Середа, 21:26, 17.02.10
+2 (Всього: 2)
От що скасує указ то навряд, а от про мову.. Просто для деяких регіонів російській мові дасть статус регіональної.. І нічого ми не зможем зробити.
Ольга Ільєнко   Четвер, 09:42, 18.02.10
-2 (Всього: 2)
Я не розумію чому Вас так турбує, що російська мова буде регіональною в Східній Україні.Західної України адже це не торкнеться.Що Ви так сильно переживаєте, Вам не все одно
В'ячеслав Бачило   Четвер, 22:56, 18.02.10
0 (Всього: 2)
Ну по-перше, я з центральної (Вінницька обл). По-друге, якщо дати російській статус регіональної в деяких областях, то в інших областях нацменшини потребують визнання другою регіональною свою мову. Буде хаос. А взагалі це оффтоп.. створить подібне питання, тоді і подискутуєм.
qwerty qwerty
Понеділок, 04:07, 15.02.10
+3 (Всього: 9)
Не думаю
Ернесто Ернандес
Неділя, 22:51, 14.02.10
+2 (Всього: 18)
Якщо такий буде указ то цим він ще гірше наколить ситуацію. Пох, після нього наступник все одно повернить звання Героя Бандері (якщо Янукович відмінить).
Об Лом
Неділя, 14:54, 07.03.10
+1 (Всього: 1)
Предлагаю обратиться с требованием к президенту.Степана Бандеру надо наконец-то окончательно и бесповоротно признать героем! Собрать и провести всеукраинский митинг на котором будет принято решение о создании новой научнейшей науки о героическом героизме - бандерологии. В стране будут созданы университеты, институты бандерологии и кафедры по изучению явлений и законов бандерогероизма.

Оставить С. Бандеру героем - это перспектива развития страны!

Открытия ученых в этой области, позволят создать новое поколение - бандерлогов, наиболее логичных и последовательных научных последователей героического бандерогероизма. Новое мировое учение - бандерогероизм в свете теории бандерологии захватит лучшие умы всего свободного мира. Москали будут безсильно скрипеть зубами перед всесильным учением, а на крайнем севере, даже дикий ныне тунгус будет изучать основы бандерологии и станет настоящим бандерлогом.
Каждый украинец сможет не работать, а только посылать бандероли с новейшими результатами исследований в области бандерологии и получать баксы в обмен на эти ценнейшие для всего мира знания. Проституция в Украине будет искоренена, а Верховная Рада распущена и закрыта. Законы страны будут вычисляться на основании теоретических доказательств, как теоремы в математике, а не приниматься методом "голодранцев" или голосованием за взятки. "Кнопкодавы" будут работать в лабораториях прикладной бандерологии испытуемыми и наглядными экспонатами.

Международное сообщество объявит десятилетие или даже столетие имени выдающегося героя всех времен и народов и назовет его - Бандерогероическим. Будут созданы молодежные отряды и всемирная организация - "Молодой бандеровец"... Украина выйдет из кризиса и войдет в свой золотой век. НАТО станет организацией в которой философию героизма будут преподавать великие украинские ученые. Сало и портреты Степана Бандеры в золотых рамах будут раздавать на улицах городов Украины бесплатно, в Кремле начнут говорить на украинской мове, а президент США объявит национальный праздник - день имени Степана Бандеры. Слава героям!

Предлагаю не откладывать наше великое будущее, а приступить к разработке методологических принципов бандерологии и политического учения - бандерогероизма, а после обсуждения и принятия принципов провести критический анализ деятельности имперского режима России и других враждебно настроенных по отношению к Украине сил... Слава Украине!
николай каплин
Четвер, 18:09, 18.02.10
+1 (Всього: 1)
Зачем Бандэру трогать,даст Янык пару орденов МОЛОДОГВАРДЕЙЦАМ найдут повод и все тут.И запад не беспокоить и восток успокоить.
ЗаХар Хортич
Середа, 17:36, 17.02.10
+1 (Всього: 1)
Звичайно, що ні. Воно йому потрібно? ВФЯ все ж намагатиметься стати президентом всієї України, а не покласти Галичину до ніг Юлі. А це -на підтвердження http://www.pravda.com.ua/news/2010/02/15/4774650/
Dhoqx Dhiakp
Середа, 16:18, 17.02.10
+1 (Всього: 1)
Навряд.
Олександр Батькович
Понеділок, 18:57, 15.02.10
+1 (Всього: 7)
Ні, нагнітання йому невигідне.
Павло Iванiн
Понеділок, 17:05, 15.02.10
+1 (Всього: 7)
Нет, он даже сам заявил что этого делать не будет...это ему не нужно..
Невідомий користувач
Понеділок, 00:26, 15.02.10
+1 (Всього: 15)
якщо Янукович створить прецендент, то можлива буде ситуація, коли кожний президент починатиме своє правління з переписування. І все більше і більше ....
Генерал Очевидность   Понеділок, 01:01, 15.02.10
-5 (Всього: 19)
Ющер 5 лет только переписыванием истории и занимался.
Аноним Аноним   Вівторок, 21:42, 16.02.10
-6 (Всього: 12)
Если Ющенко переписывает то это нормально и никто не замечает А если Янукович, то все - тревога?! .... у такого народа "американской" демократии не будет...
Едуард Канцлер   Середа, 20:55, 17.02.10
+2 (Всього: 6)
Чого Ющенко таких як ти по погрібах не позакривав?! Це його найголовніша помилка!
Ольга Ільєнко   Четвер, 09:59, 18.02.10
0 (Всього: 2)
Його головна помилка - Ю.Тимошенко.Дивись телебачення.Він сам про це казав
Едуард Канцлер   Четвер, 18:01, 18.02.10
-1 (Всього: 1)
Ну і заразом Тимошку з Яником би прикрив).
Всеволод Сизоненко
Неділя, 23:34, 14.02.10
+1 (Всього: 19)
Слава Україні !!! Героям Слава !!!

Бандера герой України і це поза всіляких сумнівів!
Аноним Аноним   Понеділок, 01:22, 15.02.10
-4 (Всього: 16)
Посмотри закон Украины о том кого могут давать звание Героя. Он герой в Ваших сердцах... пусть он там и останется героем.
Едуард Канцлер   Середа, 20:52, 17.02.10
+2 (Всього: 4)
Валера залишайся краще в дупі і не вилазь звідти,смердиш.
Наталія Тіхонова
Неділя, 21:37, 14.02.10
+1 (Всього: 17)
Не думаю,ему че занятся не чем?Страна в заднице благодаря даме с косой и ее команде,первым указом будет что-нибудь другое.
Віталій Вектор   Неділя, 23:10, 14.02.10
-13 (Всього: 23)
Ти наївна жінка - Тіхонова! Юлія Тимошенко тримала ситуацію в стабільності і не давала кризі розростися, попри всі нищення країни командами Зека та Ющенка, і заклала зусиллями уряду початки фінансової стабілізації та економічного зростання!
Орланд Деко   Неділя, 23:19, 14.02.10
+6 (Всього: 14)
смешны такие люди как вы Виталий, которые не видят очевидных вещей
Наталія Тіхонова   Неділя, 23:48, 14.02.10
+2 (Всього: 12)
Представляю ,как Виталий Вектор рвет и мечет,что его хозяйка пролетела над креслом президента ,как фанера над Парижем=)Я же сразу сказала пусть тонет! Меркель никакой зек и ющ не мешает,поэтому и вышла на второй срок,а плохим танцорам, как Виталий Вектор, кокушки мешают. И Противсыхи им виноваты ,и оппозиция с президентом. Мой вам совет ,пакуйте чемоданы,может в какой-нибудь Уоевропейской стране вас ждуть=)с такими прорывами и социальной программой=)
Наталія Тіхонова   Понеділок, 00:34, 15.02.10
+2 (Всього: 8)
Только что прочитала(!) ,хорошая идея!!!!!,в Афганистан всю ВР с нынешним Кабмином,пусть прихватят и СП.Талибы будут рады такой веселой компании=)
Наталія Тіхонова   Понеділок, 00:49, 15.02.10
+2 (Всього: 8)
или кампашке=)
Mr. A   Вівторок, 06:07, 16.02.10
+2 (Всього: 6)
Виталий, ну ты и придурошный)))))
Олег Матковський   Вівторок, 20:14, 16.02.10
+2 (Всього: 2)
Я ось бачив статтю, про те, якою залишається економіка наступному презіку - мене посміхнуло тільки про те, що дана ситуація ще виявляється піддається аналізу))))))))))))
Ольга Ільєнко   Четвер, 10:05, 18.02.10
-1 (Всього: 1)
Яку стабільність Юля тримала?Який кризис зупинила?Ви що під пливом помаранчів!?Що чую,що каже ЮВТ - тому всьому вірю,а своєї точки зору,що зовсім не має.Країна впала на саме дно і не відомо,коли випливе.Вона ж все за незалежність України бореться не відомо з ким.Здається що з тими ж українцями...
Серго
Субота, 04:07, 13.03.10
0 (Всього: 0)
Однозначно отменить. Поляки до сих пор помнят "подвиги" Бандеры и его команды.
Но главное - даже на Украине его деяния принимаются мягко говоря, неоднозначно. Это будет еще один вечный повод для взаимной ненависти к собственный согражданам. Или для Украины важно только мнение Львовской области? Тогда, да, конечно Бандера - герой. Орден Ленина ему дать.
анатолІй коров,яковський
П'ятниця, 09:20, 26.02.10
0 (Всього: 0)
Якщо Президент України Віктор Янукович зголоситься відмінити Указ про присвоення Звання Герой України Степану Бандері то в цьому указі\Президента В.Януковича\мають бути присутні слова:"У зв,язку з приниженнямУказом В.Ющенко чести і гідностівидатного сина Українського народу,Провідника Української нації..."Завтра,дивись,комусь з п,яну або від високого тиску розуму знадобиться для підняття свого іміджу нагородити Князя Володимира орденом "За Заслуги",а Тараса Шевченка-Орденом Ярослава Мудрого.Знай наших!Степан Бандера не потребуе ніяких нагород.
Jagger .
Четвер, 20:30, 18.02.10
0 (Всього: 4)
Янык в таком случае, должен сделать Сталина Героем Украины!!! Он избавил нас от МРАЗИ и так-же никогда не был Украинцем)))
Леонід Кулєш
Четвер, 20:17, 18.02.10
-1 (Всього: 1)
Видно Янику хочеться починати так само, як закінчив Ющ. Думаю погана думка! йти на пенсію =) і зробити хоть щось, і то, за для того, щоб створити національну ворожнечу!!! Навіщо продовжувати ділити ГРОМАДЯН на лівий та правий берег!!! Не розумію!

ПОЧНИ З ВІДНОВЛЕННЯ ЯКОГОСЬ ЗАКИНУТОГО ЗАВОДУ, ЧИ ХОЧА Б ЕЛЕМЕНТАРНО, З ПЕРЕбУДОВИ ЗАбИТОГО СЕЛА!!!

Лузера
Едуард Канцлер
Вівторок, 19:22, 16.02.10
-1 (Всього: 9)
Янукович - зрадник, авантюрист і колабораціоніст.
Аноним Аноним   Вівторок, 21:38, 16.02.10
-2 (Всього: 4)
сначала на свою аватарку глянь, потом высказывай свое мнение)))
Едуард Канцлер   Середа, 20:51, 17.02.10
0 (Всього: 4)
На свою раджу подивитись.
Ольга Ільєнко   Четвер, 09:56, 18.02.10
-1 (Всього: 1)
А Ю.Тимошенко не зрадниця?Готова Україну продати з потрохами прикриваючись національними інтересами.Бюджет країни її чому зараз не цікавить, а хвилює головне утриматися при владі за солодку годівницю.Так хвилюється за народ, що навіть готова на 3 тур, який остаточно Нас розорить.Вона працює - берегись!
Невідомий користувач
Понеділок, 01:51, 15.02.10
-1 (Всього: 13)
Первым Указом будущего Президента украины будет Указ о присвоения звания Героя Украины Юлии Тимошеко. Кто возразит? Кивалову дали, а Тимошенко не дать? Стыдно, господа!
Аноним Аноним   Вівторок, 21:41, 16.02.10
-2 (Всього: 4)
почему стыдно? Ты видела что делает Кивалов в Одессе? Явно задницу не просиживает в кабинете... Вполне заслужил. Юридическая академия, где он ректор одна из лучших как в Украине так и за рубежом (об этом можно сказать о кол-ве иностранных студентов которые там учатся). Так что без пустого сотрясения воздуха можно пожалуйста)
Никита Ник   Середа, 18:17, 17.02.10
+1 (Всього: 1)
ЗаХар Хортич Середа, 15:36, 17/02 Приєднуюсь.
Віталій Тельпов
Середа, 01:55, 17.02.10
-2 (Всього: 6)
Акція непокори! ЯНУКОВИЧ НЕ НАШ ПРЕЗИДЕНТ!
Ольга Ільєнко   Четвер, 09:47, 18.02.10
0 (Всього: 0)
Якщо він не Ю.Тимошенко,то і не президент.Так!Яка з неї українка - вдалий піар на фоні націоналізму.Якщо Ви забули Дніпропетровська область - російськомовна і звиняйте ,але націоналізм у цьому регіоні не мета
UIC.INFO uic.info
Вівторок, 14:58, 16.02.10
-2 (Всього: 6)
Віктор Федорович постарається перекреслити все що стосується незалежності України. Навіть, якщо він цього не хоче.
Аноним Аноним   Вівторок, 21:38, 16.02.10
0 (Всього: 2)
Откуда такие данные? Ты это чувствуешь?))
Едуард Канцлер   Середа, 20:56, 17.02.10
+1 (Всього: 3)
А звідки в тебе дані, що він не перекреслить незалежність України та все, що її стосується?
Ольга Ільєнко   Четвер, 10:08, 18.02.10
0 (Всього: 0)
Да як він перекреслить незалежність,якщо він ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ!Нема ніякої логіки.Менше слухайте чорний піар ЮВТ щодо незалежності країни
ANGEL .
Понеділок, 11:30, 15.02.10
-8 (Всього: 22)
Указа Януковича не будет а будет решение суда о признании указа Ющенко незаконным, вот и всё
Орланд Деко
Неділя, 22:00, 14.02.10
-8 (Всього: 20)
как я уже писал в блоге , если даже большая половина страны не признает бандеру героем, то чего ожидать от стран соседей
Ернесто Ернандес   Неділя, 22:50, 14.02.10
+3 (Всього: 13)
А що від них чекати? Конвульсій та психіку неврівноважену, чхати хотіли на них українські патріоти. ;)
Орланд Деко   Неділя, 22:53, 14.02.10
-3 (Всього: 15)
я скажем тоже никогда не признаю бандеру героем
Ернесто Ернандес   Неділя, 22:56, 14.02.10
+3 (Всього: 19)
Не признавайте, живіть радянською лжеісторією, нам то що. Ми вибороли право Героя для Бандери. Багато чого в природі здобувається боротьбою проти супротивників, і ми вибороли патріотизм проти антипатріотів.
Орланд Деко   Неділя, 23:00, 14.02.10
-5 (Всього: 15)
я не живу лжеисторией ,как вы выразились я знаю чего достиг бандера , но на героя он никак не тянет. скорее шухевич , но и с ним много противоречий
Ернесто Ернандес   Неділя, 23:03, 14.02.10
0 (Всього: 14)
Багато постатей в світі не тянуть на героїв але їм видавали посмертно це звання для збагачення своєї історії та ідеології.
Орланд Деко   Неділя, 23:11, 14.02.10
-2 (Всього: 16)
ну тогда сталин герой )))) ладно не буду с тобой спорить , у нас разная идеология и разные взгляды
Ернесто Ернандес   Неділя, 23:25, 14.02.10
+1 (Всього: 17)
Звичайно що різні ідеології. Це зразу видно з перших літер. Не подобається наша ідеологія та взгляди? Тобі боріться! Тільки ви ніколи український патріотизм не поборете, доказано часом ;)
Орланд Деко   Понеділок, 00:17, 15.02.10
-3 (Всього: 15)
да боже мой, кому вы нужны. патриотизируйте себе на здоровье.
Генерал Очевидность   Понеділок, 01:02, 15.02.10
-6 (Всього: 18)
Сталин одним росчерком пера загнал этот сраный "патриотизм" в схроны;)
Ернесто Ернандес   Понеділок, 01:08, 15.02.10
+3 (Всього: 13)
Не загнав твій сталін нікого. Коли він подихав то знав що патріотизм йому так і не вдалося в народах викорінити і він знав що рано чи пізно капіталістичні акули з'їдять ссср. ;)
ANGEL .   Понеділок, 14:19, 15.02.10
-6 (Всього: 16)
Коли Сталін помирав десятки мільйонів чоловік були патріотами СРСР.
Павло Славинський   Понеділок, 16:56, 15.02.10
+2 (Всього: 12)
І куди вони всі зникли? В 1991-му на захист СРСР вийшли одиниці.
ANGEL .   Понеділок, 17:48, 15.02.10
0 (Всього: 10)
Народ обдурили. Це вже в 1993 році почалась стрілянина, коли люди почали розуміти що до чого.
Павло Славинський   Понеділок, 23:22, 15.02.10
+2 (Всього: 8)
А, тобто рекетири початку 90-х і були тими патріотами? Це відкриває мені очі на причини розпаду СРСР. З такими патріотами...
ANGEL .   Вівторок, 20:13, 16.02.10
-3 (Всього: 5)
Рекетири 1993 року захищали Верховну Раду? В садок.
Василь Гук
Неділя, 21:48, 14.02.10
-8 (Всього: 20)
Я за, це б стабілізувало відносини з Польщею та Росією, + не розколювало б країну на 2 частини
Ернесто Ернандес   Неділя, 22:49, 14.02.10
+5 (Всього: 17)
І означало би що ви признаєте свою поразку перед натиском ворогів в питанні історичної справедливості. Польща і РФ нам не батьки щоби нам жилося без них погано. Вони не відміняють своїх героїв якщо комусь це не подобається, навіть народу.
Тарас Концур   Понеділок, 00:37, 15.02.10
+9 (Всього: 11)
Я за, це б стабілізувало відносини з Польщею та Росією, + не розколювало б країну на 2 частини _____________________________ І від цього комусь стане легше???
Сєргєй Днєпровєц   Понеділок, 14:18, 15.02.10
+5 (Всього: 9)
Мабуть полякам та москвинам.... Сітуацію в країні стабілізувало би прийнятя закону про лояльність до країни проживання , згідно которому за будь яке українофобське висловлення позбавляли б громодянства.
Мирослав ГуглНеПасиЗаМною   Понеділок, 18:19, 15.02.10
0 (Всього: 6)
а якщо мені чхати на думку поляків і Росії? Якщо я вважаю, що ми тут самі вирішимо ,без них?
Тарас Концур   Вівторок, 01:02, 16.02.10
+1 (Всього: 5)
Для пркладу: якщо в Росії возвеличують Жукова, який не задумуючись кидав вояків (маю на увазі конкретно українців) то що нам робити??? «Что вы тут розводите бодягу? Не о чем говорить! Это все хохлы-предатели! Чем больше в Днепре потопим, тем меньше потом, после войны, придется ссылать в Сибирь!» Це якби "герой" каже...
Олег Матковський   Вівторок, 20:20, 16.02.10
+2 (Всього: 4)
а якби для стабілізації потрібно було б пожертвувати честю вашої дружини чи матері, ви б теж згодилися?
Аноним Аноним   Вівторок, 22:14, 16.02.10
-3 (Всього: 5)
Тарас Концур, никто никогда из ВЕЛИКИХ не брался судить о тех или иных героях, тем более когда они достигли своей цели - победы... или ты себя считаешь ВЕЛИКИМ??? Олександр Довженко, какие высказывания ты считаешь украинофобскими? определи сначала. Ернесто Ернандес, ты заканчивал институт международных отношений, что можешь судить так?
Тарас Концур   Середа, 13:01, 17.02.10
+3 (Всього: 3)
Я таке казав... Прочитайте попередні коментарі і мою відповідь до них, якщо Бандері безпідставно закидують те що він вирізував мирне населення, то це норм, так??? А те що Жуков кидав всіх підряд на передову то це нічого...
Ольга Ільєнко
Понеділок, 17:12, 15.02.10
-9 (Всього: 17)
Бандера - не герой ,а самій настоящий бандит и убийца!
Микола Володимирський   Понеділок, 17:49, 15.02.10
+3 (Всього: 11)
Ніколи жінок не ображав і зараз стримаю себе.---------------
Raúl Guerrero   Понеділок, 18:13, 15.02.10
+1 (Всього: 13)
Слава Славетним Героям України!С.Бандері,Р.Шухевичу та іншим провідникам і воякам УПА!які мужньо воювали за незалежність України проти окупантів!Героям Слава!!!
Mr. A   Вівторок, 06:08, 16.02.10
-2 (Всього: 10)
аватарки с автоматом нынче в моде?
Raúl Guerrero   Вівторок, 11:05, 16.02.10
+1 (Всього: 5)
Бий ворога йогож зброєю!-ппс-43,це зброя срср.
Олег Матковський   Вівторок, 20:18, 16.02.10
-2 (Всього: 6)
Хм... питання спірне, та для українців він точно благодійник. Саме він повернув західну Україну в Єдине лоно Батьківщини. Він нищив всіх, крім українців, а теперішня влада робить зовсім навпаки. А ще мій коронний жест комунякам - жаль що шизика сталіна не пристрелили, а покидька ільча трішечки недострелили)
Аноним Аноним   Вівторок, 22:09, 16.02.10
0 (Всього: 6)
Raul de Ukraina, свои эмоции нужно сдерживать, как это делает Микола Володимирський. Олег Матковський, а у коммунистов нет национальности?))) Кажется все в той же "История УПА", которую издали в Америке, четко и ясно написано, что убивали коммунистов, при чем коренных украинцев, только за то, что они комсомольцы и коммунисты... Нельзя давать звание героя тем, кто участвовал в братоубийственной "войне". Ленину звание героя не давали.
Raúl Guerrero   Середа, 10:18, 17.02.10
0 (Всього: 4)
Імоцій ніяких,я стриманий,лише відповів на питання Mr.A що до аватарки.Що до комуністів та решти ворогів України,Валерій Діденко дай мені відповідь на це питання:щоб ти вчинив якби в твоє помешкання вдерлись вороги і не прості злодюжки з ціллю пограбувати тебе а фанатичні маніаки які вбивають за те що ти не хочеш віддавати своє особисте майно,ти не хочеш годувати всіляку наволоч яка тільки що вміє це лозунги кричати і грабувати ане згідних з ними просто знищувати.Що ти вчинивби?впустив в свій дім?віддавби все своє нажите?чи взявби до рук зброю і давби відсіч злочинцям?Я би взяв до рук зброю і давби відсіч-це гідний вчинок Чоловіка!Так робили вояки УПА вони боролись з грабіжниками та вбивцями Українського народу за що Їм велика подяка від Українського Народу!
Dhoqx Dhiakp   Середа, 16:22, 17.02.10
+2 (Всього: 2)
На відміну від святенників Сталіна й Гітлера.
Едуард Канцлер   Середа, 21:06, 17.02.10
-2 (Всього: 4)
"История УПА", которую издали в Америке ))))))))))), і як завжди у комунарщини винні у всьому американці))))
Аноним Аноним
Понеділок, 01:31, 15.02.10
-11 (Всього: 21)
Правильное решение сделает.
Этим Янукович покажет что в Украине все такие действует конституцию, против которой даже президент не может пойти.
Закон Украины о присвоении звания героя Украины предусматривает, что человек которого делают героем должен быть ГРАЖДАНИНОМ УКРАИНЫ (которая образовалась, кстати, в 1991 году).

П.С,
Ернесто Ернандес и его дружки.
Не быть вам дипломатами и полит.деятелями. До Вас дела государственной важности "не доходят". И хватит ставить "-" за свои симпатии, там ведь написано "слабый" и "сильный" аргументы.
Ернесто Ернандес   Понеділок, 02:35, 15.02.10
+1 (Всього: 13)
При нинішній структурі влади я би і не хотів бути дипломатом, там зараз одні підлизи працюють. ;) Щодо Закону України про громадянство. В червні 41-го року націоналісти встигли на добу проголосити незалежність української держави, а значить на той момент бандера був громадянином України.
ANGEL .   Понеділок, 11:28, 15.02.10
-7 (Всього: 17)
Нацику, український закон "Про громадянство" стосується всіх, хто були громадянами України з 1991 року. Ніякої "на добу" 1941 року там не має, дауне. Ти вчись закони читати.
Сергій Шукач   Понеділок, 16:21, 15.02.10
+6 (Всього: 12)
ANGEL . Понеділок, 09:28, 15/02 Цуцику, те що закон про мови в Україні прийнято 1989р., не означає, що до того в Україні не було ніяких мов. Читай преамбулу до Конституції України, імбециле.
Павло Славинський   Понеділок, 17:00, 15.02.10
+5 (Всього: 11)
Енджеле, ось тут, будь ласка, вилайтеся на тих, хто підтримав: http://politiko.com.ua/idea805 Давайте, вперед: "імбецили", "дауни" і т.д. На себе - в першу чергу.
ANGEL .   Понеділок, 17:46, 15.02.10
-2 (Всього: 10)
Сергійку, читаєш в ЦК статті "дія законів в просторі і часі". Мені ці невігласи вже надоїли. В садок.
ANGEL .   Понеділок, 17:47, 15.02.10
-3 (Всього: 9)
Павло, що до мене то я вів річ про таке поняття як аналогія. Якщо порушили закон і дала звання героя Бандері, то таким же чином можна дати звання героя Сталіну. Та ж логіка
Аноним Аноним   Вівторок, 22:29, 16.02.10
-1 (Всього: 3)
Ернесто Ернандес, подлизы всегда есть - тем более в этом одно из искусств дипломатии знать когда и кому нужно подлизать))) Когда они провозглашали независимость гражданами какой страны были? Сергій Шукач, законотворчество в современной Украине начинается с 1924. И современную Украину можно считать преемницей УССР.

Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.