Обговорення → Перегляд теми

Інноваційна економічна модель Видалити тему

Дмитро Сінченко Неділя, 14:47, 29.05.11
Два основних правила, яким відповідає нова економічна система:

1. Простота. Взаємозв’язки, максимально прозорі і зрозумілі для всіх.

2. Ефективність. В найкоротший термін система приносить плоди.



Абсолютно всі фінансові операції, що відбуваються в державі, відбуваються у безготівковій формі. Лише таким чином можна повністю ліквідувати т.зв. «тіньову економіку». Кожен громадянин має персональний розрахунковий рахунок. У той же час будь-яка операція повинна бути зафіксована на фіскальному чеку, що повинен зберігатись у громадянина (або в родинній бухгалтерії) з метою уникнення помилок електронної системи розрахунків та атак хакерів.



Електронна розрахункова система. Кожен громадянин отримує свій код доступу до загальнодержавної електронної системи. Там публікуються абсолютно весь документообіг органів державної влади, фінансові операції, результати голосування тощо. Єдиною захищеною статтею витрат є витрати на СБУ та ГРУ. Чим вища посада – тим вище рівень доступу. Про видатки СБУ повну інформацію знає лише Гетьман та Голова Конституційно-ревізійної Палати.

Фінансові звіти публікує кожна родина щоквартально. Вони можуть бути публічними чи приватними. Для публічних осіб звіт автоматично оприлюднюється. Податкова служба слідкує за достовірністю записів та відповідністю між доходами та видатками кожної родини. Але так само прослідкувати за цією інформацією може кожен громадянин (за своїм звітом або звітом публічної особи).



Внаслідок ліквідації «тіньових» грошових потоків економіка Держави зможе розвиватись не екстенсивно, а інтенсивно. На українських підприємствах відбудеться економічне переозброєння на передовій науково-технологічній і управлінській базі, досягнення інформаційної, енергетичної і ресурсної самодостатності України. Економіка перетвориться на соціально й екологічно орієнтовану з першочерговим забезпеченням вільного доступу до інформації та знань, вирішенням проблем житла, енергії, води, харчування і транспорту.



Критично важливі підприємства (всі природні монополії) підлягають націоналізації в законному порядку (з виплатою справедливої компенсації попереднім власникам) або управляються Державою через контрольний пакет акцій. Потужні державні підприємства з ефективним управлінням потрібні для досягнення економічної самодостатності, концентрації ресурсів на проривних напрямках розвитку і успішної конкуренції української Держави на глобальних ринках. Ефективність управління залежить не стільки від форми власності, скільки від якості та мотивації управлінського персоналу. Ключову роль відіграватиме державна система підготовки і перепідготовки керівних кадрів, залучення українських управлінців з інших країн, перекваліфікація військових, сприяння талановитій молоді.



Родючі ґрунти – це загальнонародна власність, стратегічний ресурс, тому землі сільськогосподарського призначення не підлягають ринковому розпродажу. Вони надаються в безстрокову оренду громадянам держави за умови постійного підвищення їхньої якості. Відбудеться відновлення родючості українських чорноземів за допомогою сучасних біотехнологій, створення загальнодержавної системи утилізації відходів, очищення земель, вод і повітря. Націоналізація незаконно приватизованих земель.



В цій економічній моделі лише два суб’єкти. Фізичні і юридичні особи.



1. Юридичні особи, зареєстровані в Україні, платять єдиний податок з прибутку – 10% (не в Україні – 15%). Сплата відбувається за місцем його отримання. Кожна фізична особа може мати скільки завгодно юридичних осіб, легалізованих шляхом повідомлення до Міністерства юстиції. Реєстрація і ліквідація будь-якої юридичної особи є безкоштовною. В той же час, будь-яка юридична особа створюється з повною відповідальністю, тобто відповідальність за її діяльність несуть її засновники в т.ч. своїм майном.



2. Кожна родина або фізична особа - громадянин (перший рівень економічної моделі) сплачує 10% від свого доходу за місцем свого проживання. Платить первинній одиниці виконавчої влади - громаді (другий рівень економічної моделі). Кожна родина (або громадянин без родини) веде родинну бухгалтерію, і самостійно перевіряє правильність стягнення податків відповідно до наявних чеків.

Фізичні особи – негромадяни (піддані або гості), що проживають на території Держави, платять 15% від свого доходу за місцем свого проживання.

Всі кошти, зібрані з жителів кожної первинної одиниці, залишають в розпорядженні цієї ж первинної одиниці, за виключенням 10% від всіх зібраних коштів. Ці 10% коштів передаються у вищу інстанцію – округ (третій рівень економічної моделі). І далі – за таким же принципом – край і держава.



Громадянин може придбати пакет економічних державних акцій, які дають йому право на отримання додаткової частки державного прибутку.



Акцизи. Акцизні збори в перехідний період будуть збережені і зростатимуть щоквартально. В перспективі продаж всіх шкідливих товарів (алкоголю, в т.ч. пива, та тютюну) в Україні буде заборонено.



Впровадження запропонованої економічної моделі починається з повної інвентаризації всього наявного майна держави загалом та кожного громадянина зокрема. Все майно описується та вноситься до статутного фонду громадянина або передається на баланс відповідного органу влади за місцем знаходження майна.



Переваги інноваційної економічної моделі:

1. Вона проста. Система сплати податків і розрахунку видатків зрозуміла всім. Відповідно, буде прийнята та, найголовніше, буде виконуватись.

2. Збільшується кількість об`єктів оподаткування. Ці об`єкти – чіткі (кожна фізична особа, що мешкає на території та кожна юридична особа, зареєстрована в єдиному реєстрі юр.осіб). При цьому, неможливо людині приховати свої доходи (від сусідів не приховаєш – усе на поверхні).

3. Зникає база для корупції та тіньової економіки – все просто і зрозуміло. До того ж, система влади свідомо буде йти до оптимізації видатків, адже все на поверхні, вкрасти – неможливо. Вигідніше – ефективно працювати.

4.Багаторазово збільшується і ініціатива, і відповідальність кожної людини. Всі стають потрібними. Кожен знаходить своє місце. І ніхто не зможе необґрунтовано завищувати в вартості результати своєї праці.

5. Фінансова піраміда, яка сьогодні стоїть знизу на своїй верхівці, а тому і нестійка, перевертається, і стає, як треба, широкою своєю основою донизу (фізичні особи – перший рівень), а верхівкою (державний рівень виконавчої влади) – доверху. А тому, і стояти буде не одне тисячоліття.
Олександр Семчук Четвер, 00:13, 02.06.11
1.Повна заборониа тютюну і алкоголю призведе до тіньового обігу цих товарів!!!
2.Кожна людина має право на життя і може розпоряджатися ним як хоче. Головне щоб його дії не заважили іншим. Тобто заборонити рекламу, дозволити продаж у спеціально відведених приміщеннях, відпуск товарів у закритих пакетах, 70% місця на упаковці використовувати як агітацію проти паління і т.д. Методів впливу є багато.
3.Гасло "заборона продажу..." відверне всіх виборців які палять чи полюбляють випити.
Дмитро Сінченко Четвер, 00:55, 02.06.11
Ну от не варто виривати фразу з контексту, не прочитавши всього тексту, Олександре. Ваше зауваження слушне, якщо не враховувати деяких нюансів, про які я зараз розповім:

1. Повна заборона, згідно тексту, має бути застосована після успішних дій з антиалкогольної та антитютюнової кампаній, які включатимуть спершу заборону реклами, продаж у спеціально відведених приміщеннях тощо.
2. Після того, як відсоток хворих на шкідливі звички людей стане мізерним, можна задіювати повну заборону, тоді ніякий тіньовий обіг не загрожує.
3. Попри те, що людина має право на життя і може розпоряджатися ним як хоче, у нас чомусь заборонені наркотики, самогубство та евтаназія...
4. Якщо переглянути інші ідеї Нової Держави, можна помітити, що тіньовий обіг будь-чого в такій системі практично не можливий.
5. Ми тут не створюємо партію, тому яке нам діло до "виборців які палять чи полюбляють палити"? :)))
Вячеслав Сологуб Субота, 12:27, 04.06.11
Якщо не буде готівки то як з пожертвуваннями в церкві і благодійність???
Дмитро Сінченко Неділя, 14:18, 05.06.11
А благодійність не можна здійснювати в електронному режимі? Можна. І варто. Бо сьогодні церква так само корумпована, як і решта нашого суспільства саме через свою закритість.
Володимир Олександрович Четвер, 22:57, 01.09.11
Якщо гривня буде в безготівковій формі, то для тіньових схем будуть використовувати долар/євро/рубль
Дмитро Сінченко Субота, 19:20, 10.09.11
долар/євро/рубль будуть обліковуватись на кордоні з Україною - на митниці. Хоча, звісно, ризик є...
Олег Блогов П'ятниця, 15:59, 09.12.11
Так, звісно, що введення загального електроного обліку та розрахунків навмисно стримується для можливості тіньового обігу коштів,
та є ще "узаконені" способи відйому такі як проценти по кредитах, дивиденди на акції, прибуток работодавця з додаткової вартостї і просто спекуляція.
Це є наслідком визнання функції грошей як міри власності, окрім корисних функцій міри обміну та затрат.
Нові електроні "гроші" (скажімо, "бонуси"), що позбавлені цього, можуть бути дійсно саме мірою винагороди за труд та заслуги людини.,
Дмитро Сінченко Неділя, 12:22, 11.12.11
Цікава ідея, варто її обдумати.
Георг Крук П'ятниця, 16:15, 01.06.12
Банки повинні бути всі лише державними, та виконувати лише обслуговуючу функцію, без оплатно. Обмінники повинні бути лише в міжнародних транспортних вокзалах та портах і в місцях перетину кордону та центральних і районних відділеннях банку. Профілактика валютного обігу в державі виконується легалізацією курсового обміну. Інвестиції на конкурентній основі та безпроцентні, а основним критерієм проектів повинна оцінюватися державна та культурно-соціальна цінність з урахуванням самозабезпечення усіх участників проекту.
Різниця рівня життя в державі не повинна мати різницю понад 10 разів. За окремі перспективні винаходи, відкриття та впровадження преміювання не повинно перевищувати додатково подвійну межу максимальної річної прлатні. Основним стимулюванням має бути приоритетне забезпечення фінансування саме цих проектів та полчдуючих розробок та проектів.
Як приклад, кооперація працівників соціалістичного підприємства в США (к/ф Еапіталізм - остання любов) самі визначились в оплаті керівника підприємства на рівні високооплацуваних фахових працівників беспосередньо в виробництві.

Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.
Групи допоможуть Вам знайти людей за інтересами, зібрати однодумців в одному місці, спілкуватися з ними, об'єднуватися навколо досягнення однієї мети