Ідеї → Українська Ідея потребує МОДЕРНІЗАЦІЇ! (Як і все в Україні! :)

Понеділок, 23:28, 31.05.10
Петро Дорошенко
Ідею підтримують: 9
Українська Ідея потребує МОДЕРНІЗАЦІЇ!
З огляду на те, що традиційна Українська Ідея не передбачає (ігнорує або є ворожою) існування двох величезних категорій Українського Народу, - вона не здатна перемогти! Останні двадцять років це довели цілком.
Вищезазначені дві величезні категорії: українці, російськомовні змалку; українці, публічно російськомовні (вдома - суржикомовні). Без їхнього розумійння й підтримки ніякої Української України не відбудеться! Аксіома!
Шукаймо способів модернізації Української Ідеї на базі визнання цих двох категорій частиною Українського Народу, аби долучити їх до побудови Української України!.

Коментарі

дозвольте дізнатися у чому полягає суть української ідеї, сьогодні?
була українська ідея під час творення концепту української нації, у період 1948-1864 років, потім - українська погляд на "багатоідейність" ("багатоідейна отамашщина") початку 20-го століття, далі - українська націоналістичеа ідея 40-х, і нарешті - ідея незалежності 90-х)))
остання, у сухому залишку, звучала так: отримаємо незалежність і заживемо як сир у маслі) отримали "незалежність" - бідуємо...)
тож, що таке Українська Україна?
невже Ви справді думаєте, що гасла, на кшталт: заговоримо усі українською, відтак - возлюбимо Україну, а значить заживемо по-людськи, або таке: прийдуть до влади Справжні Українці і буде нам щастя, можна серйозно сприймати і вважати українською ідеєю?
до слова, оті дві мовні категорії, про які Ви пишете, не потребують чийогось визнання, вони, апріорі, є частиною українського народу...
Юрій Бородатий 18:18
була, була - Ви добре поінформовані, що було. Українська національна ідея має якось відрізнятись від ідей інших націй - це ясно. Чи була колись така ідея: оподатковувати частково/поступово/тільки шкоду? І яким на Ваш погляд має буди Шевченкова ідея "нового і праведного закону" з "Юродивого"?
вадим ак-мурза 03:58
щановний пане Юрію, спроможна нація, найперше, визначається Законом, який вона встановлює для себе і, в результаті, живе так, а не інакше від інших...
французи запропопонували своє бачення причин усіх негараздів, які є у світі - це нехтування правами людини, звідси - "Свобода, Рівність, Братерство",
янкі - експортують "Свободу і Демократію"...
росіяни - "Самодержавство, Православ'я, Народність"...
іудеї - виокремлюються у своїй вірі (Тора)
українці уперто наполягають на "Мові і Крові", називаючи це - Волею або Свободою...
тобто, українські воля та/або свобода, це - українська мова і етнічне походження...
вибачте, це поганий Закон...
маю свої думки про "Новий Праведний Закон", проте, це лишень уривки...
http://constituante.livejournal.com/
http://constituante.livejournal.com/profile

http://politiko.com.ua/blogpost7365
Юрій Бородатий 17:18
конкретики б не завадило, і щось таке, що буде просто і легко зрозути кожному. Багато хто побачить більше трьох слів-речень-абзаців і все - апатія...
Zakhar Brahmann "Цинічний Бандера" 03:22
Вадим, Юрко то провокатор, не зважайте за нього.
Юрій Бородатий 13:10
а Шевченко не провокатор? А Л.Українка, Франко не провокатори? А Івасюк та Стус не провокатори?
Важливо не те, що провокатор/непровокатор, важливо, що Ви провокуєте - Добро чи Зло.
дозвольте дізнатися у чому полягає суть української ідеї, сьогодні?
була українська ідея під час творення концепту української нації, у період 1948-1864 років, потім - українська погляд на "багатоідейність" ("багатоідейна отаманщина") початку 20-го століття, далі - українська націоналістичеа ідея 40-х, і нарешті - ідея незалежності 90-х...
остання, у сухому залишку, звучала так: отримаємо незалежність і заживемо як сир у маслі) отримали "незалежність" - бідуємо...)
тож, що таке Українська Україна?
невже Ви справді думаєте, що гасла, на кшталт: заговоримо усі українською, відтак - возлюбимо Україну, а значить заживемо по-людськи, або таке: прийдуть до влади Справжні Українці і буде нам щастя, можна серйозно сприймати і вважати українською ідеєю?
до слова, оті дві мовні категорії, про які Ви пишете, не потребують чийогось визнання, вони, апріорі, є частиною українського народу...)))

власне, українську ідею потрібно ще сформулювати і, бажано, сформулювати уже модерновою, іншим на заздрість, собі в задоволення)))
Петро Дорошенко 01:11
Друже Вадиме! Хочеться відповісти стисло й ємко, без теревень.
Отже, традиційна Українська Ідея досі переважно зостається у формулах:
"Якщо українець не говоре українською - він неповноцінний/зрадник/хохол..., до нього претензії, наче він в цьому винен. Замість прийняття реального становища, яке є, та виходячи з нього діяти."
"Бандері - так, Кожедубові - ні, бо він, бачте, воював об"єктивно, за Росію!"... і тому подібне...
"Садок вишневий коло хати" - так, 3ds Max - а ШО це?!"
"Маємо гарний чорнозем та потужну металургію-хімію-шахти-...! Замість вироблення стратегії й тактики створення НОВОГО світогляду нашого народу."
"Відродимо українську націю! Замість - Її треба створювати НОВУ! Не треба відроджувати те, що було - бо було не дуже!"
"Романтики й демагоги - замість прагматиків-націоналістів."
Одним словом, ідея, на якій стоять більшість українських національних захисників. А оті дві категорії чомусь не тільки нічого не сприймають, а часто-густо ще й ворожі! Й використовуються ворогами України у власних інтересах. То значить така ідея, котра не знаходе досить прихильників для перемоги - неефективна?! Тактика - нерезультативна?! Міняймо тактику!
Моя пропозиція - насамперед - Українська самоідентифікація, мова повернеться потім сама, як наслідок її.
Традиційні націоналісти нереалістичними бажаннями й претензіями зараз просто штовхають оті дві категорії до лав наших ворогів! Собі, їм і всім нам на шкоду!
вадим ак-мурза 02:23
котрийсь з індусів сказав "інтелігенція вихована окупантами - ворог власного народу"...
так занедбати українську ідеї в її первинній суті могли лишень "українські інтелігенти", хай їм грець!!!
від початку (1848-1864 р), на зорі української нації, національна ідея у чистому вигляді, визначалася гаслом "Земля і Воля"...
у 1917-1920 роках, усього через якихось півстоліття, нові українські отамани і отаманчики, навіть не згадали про потуги творців української нації, натомість - закопали волю і зрівняли її із землею...
ІМХО: коли в Україні постане "новий праведний закон", коли від сердця до сердця кожного українця пройде Закон - постане нова світова українська політична нація:
http://constituante.livejournal.com/profile
http://constituante.livejournal.com/2195.html
http://constituante.livejournal.com/7456.html
вадим ак-мурза 02:24
Українська національна ідея=Український Закон)))
Петро Дорошенко 10:52
"так занедбати українську ідеї в її первинній суті могли лишень "українські інтелігенти", хай їм грець!!!" - ДУЖЕ ЗГОДЕН!!!
Юрій Бородатий 18:22
а що Ви знаєте про сучасних українських інтелігентів?
Петро Дорошенко 00:36
Я знаю тільки те, що вони, здається, здатні лиш на теревені, балачки, базікання, пащекування тощо... Інакше вже б виробили й донесли народові НОВУ Українську Ідею, яку піддержало б більшість українців, та вже б будувалася справжня УКРАЇНА, а не оця волинка 20 років...
вадим ак-мурза 16:05
Юрій Бородатий 15:22
Интеллигенция (лат. intelligentia, intellegentia — понимание, познавательная сила, знание)...
"Под интеллигенцией надо разуметь высший образованный слой общества как в настоящую минуту, так и ранее, на всем протяжении XIX в. и даже в последней трети ХVIII в."
П. Д. Бобырыкин ("крестный отец понятия интеллигенция)

интеллигент - "это слово ругательное и прошу его ко мне не применять"
Украинская народная мудрость начала 21 века...)))
Юрій Бородатий 17:22
Вадиме, це ще не все. Ось сучасна ідеологія (від ВО "Свобода"): "Так звані українські інтелектуали бояться і ненавидять нас за те, що ми хочемо революції, а не дискурсів, вуличних боїв, а не парламентської балаканини, остаточного вирішення всіх питань, а не жалюгідних компромісів. Вони звинувачують нас у “провокаторстві”, “ксенофобії”, “інтелектуальній обмеженості”, “створенні картинки для російських телеканалів”, “упередженості та фобіях”, “підігруванні агентам Лубянки”, бажанні “скомпрометувати Україну перед цивілізованим світом”, “полюванні на відьом”…тощо. Соціал-націоналіст може порадити цим розумникам стулити пельку. Інакше буде боляче. Бо нічого цінного для Батьківщини, окрім сумнівної якості органічних добрив, ці “інтелектуали”-паразити і так не продукують." - /"інтелектуалами" тут назвали інтелігенцію, яка не входить у ВО "Свобода"./
По суті підтримую.
Категорично не згоден, бо знаю, що таке українська національна ідея. Це - ВОЛЯ. Вона є однаково актуальною для всіх українців.

По-друге російськомовних українців в Україні не існує. Те, як вони розмовляють, - російською мовою не назвеш.

По-третє, немає двох типів українців. Є українці і росіяни.
Петро Дорошенко 23:47
Шановний друже Stanislove l! От Ви саме й демонструєте оту традиційну неефективну Українську Ідею, про яку ми тут пащекуємо.
Згодний з Вами в теорії, але твердо зазначаю: НА ТАКОМУ ПІДХОДІ МИ НІЧОГО НЕ ДОСЯГНЕМО В РЕАЛЬНОСТІ! Про це я й говорю.
Петро Дорошенко 00:43
Додам.
Всі мої колишні однокласники (мова саме про етнічних українців!)- російськомовні змалку й досі. Частина говоре навіть по-ма-а-асковскі (вивчились).
За світоглядом є декілька типів українців, примітивно їх ділять на два - східні-західні. Те, що Ви проголошуєте, веде до ідентифікації східних українців росіянами! Тобто Ви піддаєте лантуха нашим супротивникам! Це - на шкоду нашому спільному бажанню мати Українську Україну!
Скоріше не модернізації, а повної революції в ідеї, прориву, а не нариву, який ми бачимо сьогодні. Вітер змін несе бриз Мейнстріму!
Петро Дорошенко 22:50
Хай буде так. Революція - було б навіть краще!
Я все сформулював тут http://gunselot.livejournal.com/9222.html.
Будуть питання - задавайте
Жодна з існуючих ідеологій не є для України актуальною сьогодні.

І тої множини ідей, яка вже напрацьована на сьогодні, ще не достатньо для створення нової укрїнської ідеології.
ідеологія українців обпльована не українцями, а саме агентами сусідніх держав. хіба забули панове? Україна - провокація Германії кайзера! хіба забули - бандерівці українсько-німецькі націоналісти! ви що? читайте класиків. бо зараз в пошані перервертні штибу винниченка та скрипника. хоча б одного хоч поганенького шелеста!
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.