Ідеї → Релігія - податок

Ідею підтримують: 5
ВВести на сповідання релігії податок. Як в ісламських країнах є податок на сповідання не-мусульманства. Так в анс зробити податок на релігію взагалі. Це потужне джерело наповнення бюджету на гуманітарний розвиток і більш того це логічно, якщо в нас світська держава.

Коментарі

Щодного разу не логічно. Світська не означає антирелігійна, а пропонуючи такий податок, тим самим ви визнаєте право інших політ. сил, коли вони прийдуть до влади, вводити податки на інші конфесії.
Богдан Церковняк-Городецький 15:12
ні ні ввести податок на ВСІ конфесії, релігійність як таку)
Богдан Церковняк-Городецький 15:12
Принаймні якщо керуватись аргументацією Доккінза то це логічно.
Павло Славинський 15:46
Тобто створити переваги для атеїстів.
А чому атеїзм кращий за будь-яку іншу релігійність?
Крім того, це призведе просто до того, що люди перестануть декларувати релігійну приналежність. Кому від цього краще?
Богдан Церковняк-Городецький 17:45
Атеїзм не є релігією. Бо атеїзм це не віра в невіря це взагалі не віра.
Павло Славинський 14:45
Атеїзм - це віра у відсутність Бога. Агностицизм - це не віра.
Богдан Церковняк-Городецький 14:54
Але є різниця між "вірою" і "релігійною вірою"
Павло Славинський 18:23
Ще краще - тобто ви просто намагаєтеся вигнати віруючих з церков?
Не підтримую.
Сумнівна база оподаткування, невизначене адміністрування цього податку.
Окрім того, атеїзм це теж релігія, як і агностицизм. Тому платитимуть всі, а за що - невідомо.
Податок повинен бути прозорим і простим для обліку. От податок на нерухомість, або подушний податок - найпростіший засіб збору коштів з населення.

Але головне не це. Байдуже які податки приймати, якщо не вибудована система доцільного і прозорого використання коштів. Податки збираються задля покриття видатків бюджету. А якщо видатки ростимуть разом зі зростанням маєтків у Межигір'ї і апетитів вищих посадових осіб, то я проти.
Богдан Церковняк-Городецький 17:44
Ви праві, але не зовсім - атеїзм це не релігія. Бо атеїзм, як мінімум не має жодного елементу релігійного комплексу)
Віталій Лимар 18:27
Це спірне питання, як на мене.
Типовий приклад. Я позбувся бородавок у дитинстві за одну ніч (більше трьох десятків, розміром з горошину, на зовнішній стороні долонь), після відвідин старенької бабусі яка молитви читала в далекому селі. До цього мені їх змащували ліками, припікали більше року в дерматологічному центрі - не було ніякої користі від того.
Так от, позиція атеїста "я не вірю в надприродне" у цьому випадку спростовує мій власний життєвий досвід. Тому для мене це релігійний фанатик, який вірить у відсутність надприродних сил не вдаючись у подробиці спростування протилежних фактів.
А якщо атеїст скаже, що це не надприродне явище, а можливість іншої людини впливати на здоров'я словами, просто воно ще не доведене вченими, то він вже не атеїст! )))
Богдан Церковняк-Городецький 21:38
Чому це? Це позиція - коли я не можу чогось пояснити це зовасім не означає наявність надприродного. А атеїзм не є релігією, бо: не має культу, не має ідеології, не має віровчення, традиції, священних текстів. Це як мінімум на вскидку.
Віталій Лимар 13:58
Звісно, атеїзм не має рис релігії і не є такою за визначенням, але якщо ти заявиш податковому інспектору, що ти атеїст і не маєш платити податок на релігію, то тебе звинувачуватимуть в ухиленні від оподаткування! )
Віталій Лимар 14:01
"але якщо ти " - не до Вас особисто, а в якості прикладу.
Богдан Церковняк-Городецький 14:52
дійсно... як довести, що людина не належить до релігійної общини (мається на увазі будь-яка церква, секта, деномінація)??? Може провести реєстр?
Павло Славинський 19:18
А ви прямо - знак на праву руку і на чоло, для надійнсті.
тут треба підійти простіше: оподатковувати доходи релігійних організацій, які вони отримують зі своїх вірних.
Богдан Церковняк-Городецький 21:39
Думаю дійсно так було б краще, бо тоді виходить, якщо реалізовувати це за ознченою мною схемою. то виникає купа проблем на які слушно вказав Віталій Лимар.
Михаил . 21:57
Согласен!Обложить всех сектантов налогом и это будет справедливо,а те,кто молвит,что церковь отделена от государства-пусть запретят своим духовникам засерать эфиры ТВ на их праздники и появляться вообще на местах массового скопления людей,а тем более в праздники.
Прослідкувати за доходами релігійних організацій досить складно. Особливо в частині доходів отриманих не грошима а продуктами харчування, матеріальним забезпеченням, працею. Вони фінансову звітність не складають.
Лише в тому разі, якщо віруючі люди будуть вносити гроші на рахунки релігійних організацій в якості благодійності (при оплаті обрядів, послуг), то можна реалізувати через податок на благодійність. Адміністрування податку при цьому мінімальне - фінансова установа (банк), що прийматиме благодійні внески буде автоматично утримувати певний відсоток від суми внесків і сплачувати його на рахунки податкової.
Павло Славинський 14:47
Ще простіше, як у Фінляндії: кожна людина має право у податковій декларації зазначити свою Церкву. Тоді 1% річного доходу іде цій Церкві. Збирати гроші безпосередньо церквам заборонено.
Богдан Церковняк-Городецький 14:53
Супер, чудова ідея, церкви без грошей - це просто будівлі
Віталій Лимар 16:28
Дійсно, цікава ідея. Дякую за приклад Фінляндії.
Павло Славинський 18:24
Чому без грошей? Гроші йдуть через податкову.
Василь Мельничук 16:50
підхід добрий, але він не враховує тих доходів, які церква отримала у вигляді спонсорської допомоги, а по друге, він передбачає оподаткування громадян на користь церкви?
Богдан Церковняк-Городецький 17:21
Ні в якому разі! Звичайно на користь держави)
Может стоит все упростить? Зачем забирать у церкви, перераспределять и так далее...ведь это трата денег, времени и ресурсов государства. Не проще ли саму церковь заставить контролировать своих служителей, чтоб не крали, не проще ли ее саму заставить вести благотворительную деятельность более качественно. Ведь это вполне реально и более дешево.
Например, возле моего дома церковь, так там батюшка, настоящий православный служитель, таксы не имеет, помогает бедным семьям. А почему так? Потому, что это его он там, чтоб служить Богу и проповедует истинные ценности и живет богоугодно. То есть нам необходимо заглянуть еще глубже и посмотреть каких священников сейчас растят? Не православных,а коммерческих. Для них храм - это заработок денег, они как слесари у станка. Проблема финансовых махинаций, на мой взгляд, имеет корни именно здесь, в духовном образовании.
Ну вопрос о обложение налогом всевозможных альтернативных сект(кстати, что примечательно каноническая церковь - это тоже секта, по определению): христиане 33 прихода или другие, должны быть в принудительном порядке закрыты и запрещены, как элементы разлагающие нацию.
Богдан Церковняк-Городецький 19:03
И согласен и нет. По поводу альтернативных сект - это правильно. Но церковь принудить делать то что вы говорите РЕАЛЬНО невозможно. Ибо православная церковь в особенности и религия вообще не более чем бизнес + там неокторые производные от этого элементы. Так же политический инструмент. если их защемить налогами, как можно сильнее, они потеряют и политический вес и социальный.
Данило Колєсніченко 21:53
И я с Вами и согласен и не согласен...это сейчас пытаются излишне затягивать церковь в политику, мы это прекрасно видим и ощущаем. Но это не было всегда так, например, при митрополит Филипп при Иване Грозном спокойно высказывал царю о том, что тот не имеет права так относится к своему государству, быть жестоким и писал ему гневные грамоты. Другое дело, что Иван Грозный не очень их воспринимал и называл Филькиными грамотами, то есть глупостью, из-за чего данное словосочетание стало фразеологизмом.Тоже было при патриархе Петра, когда тот не побоялся отказать самому царю в приглашение на обед. Патриарх отказался и сразу пошел готовится к казни.
Авторитет церкви, особенно православной, это не уменьшит и мы можем также это наблюдать в нашей стране.
То есть я все таки сторонник внутренней реформы церкви, чтоб не было так что патриархом избирают табачного магната.Может и не совсем магнат может владелец "маленького заводика в Самаре", может сми преувеличивают, но дыма без огня не бывает.
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.