Ідеї → Зобов'язати все доросле чоловіче населення проходити періодичні військові вишколи

Середа, 13:17, 06/01
卐 Олександр ╬ Крук 卍
Ідею підтримують: 19
Увага! На європейському континенті наразі техногенні військові конфлікти малоймовірні. Але, враховуючи навітні армійські розробки й нарощування військових потужностей та прояв агресивних апетитів й недоброзичливих проявів в сторону нашої УКРАЇНИ, прийняти ряд заходів по підвищенню обороноздатності:
зобов'язати все чоловіче населення, віком 16-40 років, періодично, раз на 2-3 роки, проходити таборові збори (життя в наметах,просто неба, маршкидки, вогнева підготовка, загальноармійські маневри, основи виживання в військовий час, орієнтування на місцевості).
Маневри проводити поблизу кордонів тих держав, що мають до нас територіальні претензії та проявляють недоброзичливість.
Зобов'язати міністерство и профінаесувати ці заходи. Забезпечити погодження цих заходів із навчальними закладами та роботодавцями.
Слава УКРАЇНІ!

Коментарі

Спочатку потрібно армію докорінно пербудувати.
Зразу видно, що автор не був жодного разу на справді масових військових зборах. Масові збори - не збори гуртка по інтересах.
Крім того, щоб повернути ці загальні масові збори, потрібно поверути комунізм, щоб і на зборах всі бути рівними, а не так, як у повсяденному житі: один рівний, а інший - рівніший, бо має великі гроші, чи велику посаду, чи впливових друзів чи родичів.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 14:18
Не комунізм! А здоровий МІЛІТАРИЗМ!!!)
Павло Славинський 00:32
Мілітаризм здоровим не буває.
Marian Kozbur 15:50
Грушевський теж так думав і в борщ попав ...
卐 Олександр ╬ Крук 卍 17:41
Ну не в борщ, - а в пєрвоє)))))
Все уже давно придумано до вас - называется военные сборы. и на них нет денег с 2000 года, по этому и не проводятся.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 16:13
Наскільки знаю, військові зборо проводяться для тих хто в запасі після армії чи училища. Як на мене, - це вузькопрофільно. Основна чоловіча маса виявляється позазборами...(
А що грошей немає - знаю, це всі так кажуть. Я припускаю свою ідею на той випадок, коли налагодиться фінансування і контроль за ним)
Олександр Равчев 16:53
Вообще то почти все мужчины должны проходить армейскую подготовку, или же военную кафедру.

Но ведь такого нет? Значит такого не будет и с этими сборами - народ будет отмазываться, делать липовые справки по состоянию здоровья и т.д.

Нельзя заставить.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 23:37
Традиції, традиції)...
Зразком в цьому плані є військовий уклад Швейцарії. Якщо не помиляюсь, там військова служба триває кілька місяців, потім чоловіки розходяться по домам із зобов'язанням зберігати вдома стрілецьку зброю з обмеженим запасом набоїв (все під суворим звітом). Раз в певний період з'являтись на збори для підтримки військової виправки)
卐 Олександр ╬ Крук 卍 17:06
Таким чином, завдяки такій організації, швейцарці протягом доби зможуть зібрати кілька озброєних й підготовлених гірськострілецьких дивізій)
Володимир Воля 16:34
Швейцарія вже забула, коли воювала.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 18:23
Але міць армії тримає)! - факт!
Я пропоную добавити ще молодняк 16-17 років.
Сєргєй Днєпровєц 19:49
Так , не знаю як зараз але при совдепії були в школі уроки начальної військової підготовки ( я кажу про ідею , а не про те як воно там було =) )
як що все це добре організувати ( з уроками рукопашного бою , стрільбі і таке інше ) то думаю бажаючих прогуляти такі навчання не буде.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 15:40
Для молодят це радше курси історії ЗСУ, патріотичного виховання, фізична підготовка тощо)
-2
Ідею підтримую ,тут більше грає роль мобільність населення до оборони в стилі УНСО ))
卐 Олександр ╬ Крук 卍 19:21
і мобільність, і орієнтованість на своїй місцевості, а найголовніше - моральна здатність до гідної оборони, а не тупої загибелі обороняючись)
Невідомий користувач 00:33
-3
А ежили я(гражданин этой страны) не хочу, то что со мной делать? Принудительно или выселить?
卐 Олександр ╬ Крук 卍 17:40
А податки ви добровільно платите?)))
починаючи з 10 років
Я не против, только надо контингент подбирать правильный, чтобы люди занимались войной, а не местными дедовскими разборками с нациками, гопами, нариками и прочим сбродом. Я хочу быть плечо к плечу с людьми, которых уважаю я, и они уважают меня, за это я бы даже жрал перловку, три раза на день и причмокивал.
Какой бред....
надо четко понимать что каждый должен заниматься своим делом. в конце концов у нас есть армия.
а если каждого мужчину раз в несколько лет отрывать от работы и заставлять проходить какую то подготовку.... в качестве котоой я очень сомневаюсь... то это идиотизм
Александр Сергеевич 01:03
Не только отрывать от работы, но и от семьи.
Полностью согласен, - идиотизм!
卐 Олександр ╬ Крук 卍 12:07
Чоловік повинен ВМІТИ тримати в руках зброю! А не жувати соплі(((
卐 Олександр ╬ Крук 卍 12:42
І армія має захищати державу, а не конкретно вас. Тому будьте готові)
Артем Цушко 15:07
"Забезпечити погодження цих заходів із навчальними закладами та роботодавцями"

Спробуй примусити роботодавців піти на такий крок =))
Ні, звичайно, законодавчо це можна закріпити, але в мене серйозні сумніви з можливості реалізації цієї ідеї на практиці((
Александр Сергеевич 16:20
Чоловiк никому и ничего не должен.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 17:39
Є деякі речі, де ваша згода не потребується)
Наприклад, - сплатити податки, працювати на благо української держави, підтримувати її процвітання та обороноздатність)
Павло Iванiн 01:39
Вот эти лагеря - это ноль для поддержания обороноспособности, т.к. за неделю - другую человек не может освоить ни нового оружия ни каких то военных навыков. Для этого нужны военные - профессионалы, а не разводить тут ополчение.

А на все вещи нужно согласие человека и даже на то что Вы перечислили
卐 Олександр ╬ Крук 卍 15:37
давайте ще кожному злочинцю в жопу зазирати й питати його згоди на призначення покарання(
卐 Олександр ╬ Крук 卍 15:43
Так, професіонали потрібні. Але ж ви зрештою - ЧОЛОВІК!
Я бачив дорослих хлопців років 20-ти, з міста, що не могли розпалити багаття й нарубати дров)))))))), ця мавпа навіть сокири не вміла тримати)))))).
Петрик П'яточкин 23:37
Уверен что чем шире человек мыслит и чем больше умеет в жизни, тем он более достоин уважения. Но ведь и Вы гаверняка не умеете вети переговоры, добывать уголь, конструировать самолеты. Все же нельзя людей чесать под одну гребенкую.
Петрик П'яточкин 23:39
Прошу пробачення що вiдповiв росiйською. Вважю що треба намагатись вiдповiдати людям мовою, якою вони до тебе звертаються (звiсно якщо можеш)
в армії таке є.тобто ті, хто служили, таке проходять
Бачу, ще доречне буде тестування на прояв лояльності до потенційних ворожих держав. Про поцафізм вже не говоритиму)
Потрібно в мирі і дружбі жити а не думати про віїни, краще би ті гроші що ідуть на озброєння пішли онкологічно хворим людям. Україна перше місце в світі займає по онкології якщо ми не яких мір не приймем то ми як нація вимрем а ви думаєте про зброю. Перше подумайте про здоровя населеня.
卐 Олександр ╬ Крук 卍 15:38
Хто не кормить власної армії - кормитиме ЧУЖУ!!!((((((((( - досвід, історія, ФАКТИ!!!
-1
Hello,
My name is benita john i saw your profile today and became interested in you,
i will also like to know you the more,and i want you to send an email to my
email address so i can give you my picture for you to know whom i am.Here is my
email address I believe we can move from here I am waiting.
Remember the distance or color does not matter but love matters alto in life
Yours Lovely One
benita plaese send it to box ( [email protected] )
Хороша ідея. Було б цікаво хоча б раз в пару років змінити своє життя на місяць чи більше, тобто жити в військових наметах, тренування, стрільба і т.д. Але чи запровадили б в нас таке? Напевно ні:(( Але ідея дуже хороша
卐 Олександр ╬ Крук 卍 18:26
Можна самим організувати для себе, задля розваги - відпочинок на природі, спілкування з однодумцями й просто спілкування, гра у військові ігри (пейнтбол, страйкбол, хардбол)
плюс у підтримці здорового способу життя...
але мені здається що краще мати тисячу високопрофесійних бійців ніж 5 мільйонів солдат
Сашко Лапський 03:33
ну чому.СРСР взялоо як раз кількістю
Антон - 20:43
-1
Кто же будет кормить автора и обеспечивать его пульками для страйкбола если все будут только этим и заниматься?
возможно ли организовать подгруппу по типу казацких формирований школьного возраста и не только а так же кому эти формирования присягнут ,сейчас они присягают мэру но завтра этот мэр предаст нац интересы и что тогда ? а ведь это 100 казаков школьного возраста только в одной школе,умение ездить на лошади приветствуется но в современных реалиях этот вид боя неприемлем ,тут вопрос в другом кому они лояльны в конфликте будут местной власти или центральной власти через какой промежуток времени они могут быть вооружены и каким видом оружия не шашками надеюсь а минимум автоматами и существует ли план вооружения населения для борьбы с пред полагаемым противником и какой промежуток времени на вооружении должен быть пока предположим противник остановлен пограничниками и армией ? ну примерно хоть по времени сколько это может занять? я имею ввиду расстояние от складов с оружием реальное и на перевозку его автотранспортом до городов ,просчитывал ли кто то это и есть ли план таковой в случае конфликтных ситуаций на будушее я считаю с населением противнику будет тяжелее воевать чем с армией это показал опыт боёв ираке и не только и надо обратить на это внимание также армия в ираке была быстро уничтожена а от боевые действия с населением нанесли американским и не только силам потери не сопоставимо большие и тут уже не бронежилет ни броня танка не в состоянии спасти солдата потому что пуля или мина или фугас могут быть выпушены или заложены где угодно ,а как вы считаете россия попытается оккупировать донбасский регион ?
юрий, 16:14 03.07.2010
Как считаете может ли россия ввести оккупационные войска на территорию донбасского региона?какие проваохранительные органы будут задействованы в отражении агрессии и выполнят ли они свой долг?как это было при попытке агрессии в грузии,я уверен что командование в полном составе будет дезинформировать руководство страны и общественность и сдаст не только технику противнику но и оденет форму оккупантов предложи они им должности, считаю частично боевой дух в командовании на донбасском направлении потерян нет уверенности в завтрашнем дне и надо что то делать а то тузла покажется цветочками граница у нас фиктивная, смешно сказать перекопали они ров подумаеш два бревна и ров переезжаеш и заметаеш следы вот и всё ,тут надо как на львовских постах сделать вот там неплохо сделали процент что нелегалов что мигрантов намного меньше а тут идут все кому не лень один погронец на километр,тут не ров надо а видео посты и чтоб с ночным видением !
юрий, 15:50 03.07.2010
Я украинец и хотел бы обратить ваше внимание на донецкий регион я из донецкой области и вижу только по телевизору и в интернете небольшие митинги и на этом фоне считаю не эфиктивную работу руководства в донецкой области ,приглядитесь по лутше в сёлах как говорили на украинском так и говорят это в городах на суржике но это не вина людей это время только может изменить это ,считаю, молодёж непоколебимо в месте с украинским народом и украинскими интересами ,но многие родители этих молодых людей сдерживают а иногда и дезинформируют об истории приводя ложные исторические факты из ссср прошлого,считаю срочно пересмотреть и обратить внимание на издания истории в 8 -9 классах и взять их под контроль достоверности и гласности ,министра образования предавшего историю своей страны считать предателем нац интересов и продолжать контролировать его деятельность молодёж это будушее страны незабывайте пожалуста об этом,слава украине,героям слава
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.